MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 115

Thread: BOSTON marathon

  1. #51
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Waarom sla je tegen je eigen gezicht aan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  2. #52
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dit is de youtube account van een van de verdachten
    http://www.youtube.com/user/muazseyfullah/
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #53
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Die oom, indrukwekkend hoor..

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=yJqR2BbY5i8

    aar de 2e is gepakt....

  4. #54
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Hey weer moslims, hoe kan het ook anders.
    wilders stemmer?

  5. #55
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Nu maar hopen dat die gast eindeloos gemarteld word in een speciale VS "gevangenis".

  6. #56
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Wel frappant dat de schuldvraag al is verschoven van hebben ze het gedaan? naar waarom hebben ze het gedaan? 1 is er alweer dood, die andere ligt in ziekenhuis dus de rechtzaak is alweer geweest zie ik...

    Toch blijf ik mijn bedenkingen houden bij deze gang van zaken, eerst schieten en dan vragen stellen komt wel erg makkelijk uit allemaal.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #57
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Zo moeilijk is het niet om te weten waarom ze het gedaan hebben, daar moet je toch flink je ogen voor dichtknijpen. Het kunnen natuurlijk moslimfanaten zijn die een statement willen maken tegen het dragen van bondjassen ofzo

    Ik vraag me af of er op het nederlandse nieuws iets over hun achtergrond gaat vertellen, ik betwijfel het, journalisten vinden hun eigen politieke visie belangrijker dan wat kennelijk hun werk is. Het kan natuurlijk zijn dat ze het niet gedaan hebben maar met de hoeveelheid bewijs voor hun radicale achtergrond is het natuurlijk niet moeilijk een motief te kennen. Als dit de amerikaanse radicale militialeden waren waar het witte huis en de amerikaanse media wel openlijk over speculeerden zou deze hypocriete voorzichtigheid niet eens vooorkomen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Toch blijf ik mijn bedenkingen houden bij deze gang van zaken, eerst schieten en dan vragen stellen komt wel erg makkelijk uit allemaal.
    Heb je wel eens een Amerikaanse politie serie gezien, een verdachte wordt altijd neergeschoten als die weg rent. Een verdachte heeft geen rechten in de V.S.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Heb je wel eens een Amerikaanse politie serie gezien, een verdachte wordt altijd neergeschoten als die weg rent. Een verdachte heeft geen rechten in de V.S.
    Dat leid jij af uit een tv serie?

  10. #60
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Heb je wel eens een Amerikaanse politie serie gezien, een verdachte wordt altijd neergeschoten als die weg rent. Een verdachte heeft geen rechten in de V.S.
    Dat is onzin lol, het gebeurt wel maar niet standaard. Zover ik weet gooide de jihadi granaten naar de agenten en werd er op de agenten geschoten. Hierbij is een agent werkzaam bij MIT vermoord en een ander zwaar gewond geraakt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #61
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Dit zaakje stinkt. En ik begin echt alles te geloven op het internet.

    (nou ja alles is wel heel veel)


  12. #62
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    als ouder sta je volgens mij altijd achter je kind,dus kan me die reactie van die moeder enigzins wel voorstellen.ze gelooft dat die jongens onschuldig zijn. maar ja volgens mij is het allemaal toch heel duidelijk dat ze het gedaan hebben

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dat is onzin lol, het gebeurt wel maar niet standaard. Zover ik weet gooide de jihadi granaten naar de agenten en werd er op de agenten geschoten. Hierbij is een agent werkzaam bij MIT vermoord en een ander zwaar gewond geraakt.
    Klopt.
    Ze hebben auto gejat te hebben en bij een tankstation aangegeven te hebben dat ze de marathonbombers zijn. Verder in koele bloede een agent door het hoofd geschoten op MIT en daarna explosieven naar de politie gegooid tijdens de achtervolging.
    Volgens iedereen die ze hier hebben kunnen opsnorren hele aardige familie tot paar jaar of twee geleden. Grote broer langere tijd naar Tsjetjenie, moeder ineens van hoge hakken en strakke pakjes in sluier en zwart etc. Moeder woont nu weer in Dagestan.
    De Russen hebben de naam van de grote broer 7 jaar geleden al doorgegeven (niet zo lang na Beslan....), maar het is onduidelijk hoe sterk die aanwijzingen waren.
    Iedereen is innocent until proven guilty, maar deze gasten hebben de schijn behoorlijk tegen....

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Wat wel interessant is, is dat de boksachtergrond hier ook veel wordt aangehaald, maar dan in positieve zin. Hij wilde namelijk voor het Olympische Team gaan boksen, begeliede jonge boksers etc. Zijn oude boks trainer is overall op het nieuws. Maar geen enkele link van de sport naar geweld o.i.d.

  15. #65
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat leid jij af uit een tv serie?
    In het dagelijkst leven gebeurd het ook dat agenten onschuldigen mensen neerschieten of neer knuppelen. Dat leren ze op t.v. en op de zogenaamde politie school. Een Afro American of Latino eerst neer schieten en daarna vragen stellen.

  16. #66
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    In het dagelijkst leven gebeurd het ook dat agenten onschuldigen mensen neerschieten of neer knuppelen. Dat leren ze op t.v. en op de zogenaamde politie school. Een Afro American of Latino eerst neer schieten en daarna vragen stellen.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Dit zaakje stinkt. En ik begin echt alles te geloven op het internet.

    (nou ja alles is wel heel veel)

    Laat je je nou echt hierdoor leiden? lijkt mij gewoon die vrouw is in alle staten (begrijpelijk) en naar een andere uitleg zoekt dan wat er nu in de media wordt gezegd.

    wat denk jij dat er dan gebeurd is? inside job? waarom, is het nou zo moeilijk te geloven dat er gewoon gekken rondlopen die dit soort shit uithalen? en waarom zou de FBI dan niet gewoon voor een zelfmoord aanslag gaan inplaats van later 2 verdachten aan te wijzen met het risico dat er weer vehalen gaan rondspoken?

    echt ongelofelijk hoe makkelijk mensen zich dingen laten wijsmaken

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Een Afro American of Latino eerst neer schieten en daarna vragen stellen.
    Je vergeet Tsjetsjenen......
    Rot eens op man. Er worden in de VS heel wat rare dingen gedaan door politie en justitie, maar dat betekent niet dat ze het hier niet goed aangepakt hebben.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    als ouder sta je volgens mij altijd achter je kind,dus kan me die reactie van die moeder enigzins wel voorstellen.ze gelooft dat die jongens onschuldig zijn. maar ja volgens mij is het allemaal toch heel duidelijk dat ze het gedaan hebben
    Ja hallo ik plaats dat filmpje nou niet bepaald als overtuigend bewijs ofzo.
    Het leek me gewoon leuk om een menselijk tintje aan die hele hype te geven.
    Daarnaast blijven er genoeg merkwaardige dingen over.. als je wat verder kijkt.
    Er zijn ook filmpjes van een tante van die gasten, waarin ze beweert dat die jongens
    al jaren door de FBI in de gaten werden gehouden. En dat als ze iets van plan zijn
    geweest dit dus al eerder moet zijn geweten door deze of gene.

    Anyway..

  20. #70
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Laat je je nou echt hierdoor leiden? lijkt mij gewoon die vrouw is in alle staten (begrijpelijk) en naar een andere uitleg zoekt dan wat er nu in de media wordt gezegd.

    wat denk jij dat er dan gebeurd is? inside job? waarom, is het nou zo moeilijk te geloven dat er gewoon gekken rondlopen die dit soort shit uithalen? en waarom zou de FBI dan niet gewoon voor een zelfmoord aanslag gaan inplaats van later 2 verdachten aan te wijzen met het risico dat er weer vehalen gaan rondspoken?

    echt ongelofelijk hoe makkelijk mensen zich dingen laten wijsmaken
    Ik heb geen idee jongen.
    Ben het met je eens als je zegt hoe makkelijk mensen zich vanalles wijs laten maken.
    Daarnaast merk ik wel dat de perceptie echt wel aan het veranderen is.
    Mensen vertrouwen gewoon niet meer wat de mainstream media ons voorschotelt.
    Dus gaan ze zelf steeds fanatieker op onderzoek uit.. En terecht.
    Want er klopt geen reet van deze wereld. En dat kom steeds meer aan 't licht.

  21. #71
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    (nou ja 'geen reet' .. dat klinkt ook weer zo negatief.. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!)

  22. #72
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik heb geen idee jongen.
    Ben het met je eens als je zegt hoe makkelijk mensen zich vanalles wijs laten maken.
    Daarnaast merk ik wel dat de perceptie echt wel aan het veranderen is.
    Mensen vertrouwen gewoon niet meer wat de mainstream media ons voorschotelt.
    Dus gaan ze zelf steeds fanatieker op onderzoek uit.. En terecht.
    Want er klopt geen reet van deze wereld. En dat kom steeds meer aan 't licht.
    Ik heb het idee dat je erg makkelijk beinvloedbaar bent.

    De FBI houd net als de AIVD trouwens veel potentiele terroristen in de gaten, maar juist met dit soort gasten is het gewoon heel moeilijk om ze aan te pakken. Ze delen hun plannen niet en betrekken ook geen anderen bij de voorbereiding, daardoor is het heel moeilijk om te weten of en wat ze van plan zijn. Bovendien volgt de FBI zoveel mensen dat het ook voor hun vaak allemaal moeilijk te overzien is; Breivik, Unabomber, Volkert van der G., mohammed B. noem maar op.

    En dan nog, wat zou nou het doel deze "setup" zijn? De aanslag was eigenlijk te klein, met alle respect voor de slachtoffers, om in een land als amerika nog een echte schok te veroorzaken en bovendien is het bij iets als dit voor de meeste mensen duidelijk dat het hier om een paar mafkezen gaat ipv van een georganiseerde campagne.


    Erger me ook altijd zwaar aan mensen die dan weer de aanslagen op het WTC een conspiracy noemen, gelooft iemand nou echt dat een complot van die omvang zo goed geheimgehouden kan blijven? je hebt het dus echt over honderden mensen die nodig zijn voor uitvoering van zoiets.

  23. #73
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ja hallo ik plaats dat filmpje nou niet bepaald als overtuigend bewijs ofzo.
    Het leek me gewoon leuk om een menselijk tintje aan die hele hype te geven.
    Daarnaast blijven er genoeg merkwaardige dingen over.. als je wat verder kijkt.
    Er zijn ook filmpjes van een tante van die gasten, waarin ze beweert dat die jongens
    al jaren door de FBI in de gaten werden gehouden. En dat als ze iets van plan zijn
    geweest dit dus al eerder moet zijn geweten door deze of gene.

    Anyway..
    Dat ze in de gaten zijn gehouden door de FBI geloof ik ook wel,dat is zelfs al door de fbi bevestigd geweest.Maar die hebben de zaak tegen hun of hem gesloten omdat ze niks bijzonders konden vinden. althans CNN. ben benieuwd of die "verdachte" zelf nog iets gaat zeggen als ie eenmaal aanspreekbaar is

  24. #74
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hun oom zei dat hij een van de broers er uit had gekicked omdat hij telkens meer interesse kreeg in islamitische literatuur over oorlog voeren tegen de " infidel"
    Ik weet niet welke broer.

    Ik denk diegene waarvan ik boven de youtube channel heb geplaast
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #75
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Uitgaande van het feit dat die gasten het echt gedaan hebben -en niet alleen door de FBI op facerecognition gescanned zijn op foto's van aanwezig publiek- vermoed ik dat de jongere broer zich mee heeft laten slepen door de oudere. Hij was naar het schijnt meer bezig met radicale Islam. Die oudere broer is morsdood na een soort van veldslagje. Dit zou 'm zijn:

    http://cdn.wwtdd.com/wp-content/uplo...ton-Bomber.jpg
    [*ja precies.. 'graphic content']
    (en oud nieuws waarschijnlijk voor de meesten)

    Hieronder een filmpje met de jongere broer Jahar Dzokhar Tsamaev.. worstelend met wat buddies.


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •