MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 115 of 115

Thread: BOSTON marathon

  1. #101
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Hee Gillaiir, ik heb nog een leuke


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ja tuurlijk.... Ik geloof er geen reet van... zo'n fotoshop sessie met gassies met een "craft" petje op... Pffff er zullen talloze gasten met rugzak in buurt staan. Kan je speculeren wat je wilt.
    Inderdaad. Ik vind het allemaal maar erg slap overkomen. Totaal niet overtuigend.

  3. #103
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Ik neem toch aan dat als er geheim agenten zijn geweest die de opdracht hadden om die aanslag uit te voeren, ze bij het uitvoeren in ieder geval niet de standaard bedrijfskleding en petjes met bedrijfslogo zouden dragen. Dan lijk het mij meer aannemelijk dat ze daar waren in het kader van de beveiliging.

    Maar dat die eerste verdachte na of tijdens zijn arrestatie flink is toegetakeld, zou mij niet verbazen. Agenten zijn ook maar mensen en als je dan hoort dat er kinderen om het leven zijn gekomen of zwaar verminkt, dan doe je dingen die je normaliter niet zou doen.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Maar dat die eerste verdachte na of tijdens zijn arrestatie flink is toegetakeld, zou mij niet verbazen. Agenten zijn ook maar mensen en als je dan hoort dat er kinderen om het leven zijn gekomen of zwaar verminkt, dan doe je dingen die je normaliter niet zou doen.
    This comment made my day... echt te grappig voor woorden.



    all over again....
    Last edited by dirk5; 24-04-2013 at 12:43.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #105
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default


  6. #106
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Sarah Palin Calls for Invasion of Czech Republic


    "We don't know everything about these suspects yet," Palin told Fox and Friends this morning, referring to Tamerlan and Dzhokhar Tsarnaev, who allegedly carried out the Boston Marathon attacks. "But we know they were Muslims from the Czech Republic.

    "I betcha I speak for a lot of Americans when I say I want to go over there right now and start teaching those folks a lesson. And let's not stop at the Czech Republic, let's go after all Arab countries.

  7. #107
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Lekker fantaseren over maffe conspiracies. Toont veel respect voor de mensen die
    dood zijn gegaan. Klasse
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #108
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Gewoon domweg alles geloven wat de media zegt... dat is pas klasse. (waarmee ik niet zeg dat al die conspiracies waar zijn... maar ik heb net te veel zaken gezien/gelezen waardoor de situatie in Boston op zijn minst twijfelachtig te noemen is)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #109
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dat van Palin is een grap. Muricans zijn dom maar niet zo dom.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    hahah de conspiracy verhalen komen weer boven. Nice, ik ga dit topic volgen.
    Ik zal niet verraden wie het daadwerkelijk was maar hij was groen en vloog in een vliegende schotel, meer zeg ik niet!!

    R.I.P voor de slachtoffers van dit drama trouwens.

  11. #111
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default


  12. #112
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Alweer een jaar geleden...


  13. #113
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ja man, één van de Tsarnaev broers zit nu onschuldig vast, de illuminati heeft hem erin geluisd. Er schijnt zelfs videomateriaal te zijn van een bekend lid van de Skulls & Bones die bij walmart een pressure cooker koopt, maar de media wil er niets over zeggen. Ik vind dat wij geld moeten doneren naar het toekomstische Red Tsarnaev Fonds, en Walmart moeten aanklagen totdat zij een lijst van de aankopen van die dag vrijgeven. Ik garandeer je dat de creditcard van George W. Bush of Bill Clinton erop staat.

    Even serieus:
    Ik heb trouwens eens met een zeer bekende conspiracy theorist gesproken die ik toevallig tegenkwam tegenover No.10 in Londen.

    We waren aan het discussiëren over de aanslagen in New York, Madrid en Londen.Het waren allemaal complotten georganiseerd door een complex netwerk van you know who. Ik besprak uiteraard de Islam en vroeg hem daarna waarom er evenveel islamitisch geïnspireerde aanslagen in Thailand, China(etc) waren. Na wat gemompel over mogelijke redenen begon hij zijn stem te verheffen. Ik bood hem ook aan om samen met mij en een maat door een sterk geïslamiseerde wijk in de buurt te lopen met een print van de Mohammed cartoon(moest nog geprint worden uiteraard), dat wees hij beleefd af en erkende dat dit niet verstandig was. Uiteraard maakte ik daarna de link met de bekende gevoeligheid voor kritiek & het feit dat er zo enorm veel Engelse Islamisten worden opgepakt tijdens het plannen van aanslagen door de zeer effectieve veiligheidsdiensten in het Verenigd Koninkrijk. We gingen vriendelijk uit elkaar nadat we nog wat DVD's kregen van zijn partners waarin verschillende complottheorieën worden besproken. Niet van plan die ooit te bekijken overigens ^^

    Ik vond het maar een wazig verhaal. Deze theorieën zijn zo complex dat het vrijwel onmogelijk is ze te ontrafelen, daarin zit ook de kracht. Hiernaast geloven deze mensen niet dat er gewoon ideologisch en religieus gemotiveerde zijn die heel hard hun best doen om aanslagen voor te bereiden en uit te voeren. Ik moet altijd aan deze video denken als iemand hun "spotlight" steelt:
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #114
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    hahaha dat filmpje.

  15. #115
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Mja... alles wijst er toch echt op dat er echt sprake is van een soort van geheime facties en illuminatie shit. Dus ja lachen mag, maar ik vrees dat een hoop mensen toch heel raar op zullen kijken. En dat de o.a. de CIA e.d. de hand hebben gehad in allerlei soorten 'revoluties' staat tegenwoordig overal redelijk goed gedocumenteerd. En de Amerikanen zijn nu ook weer erg eager om een nieuwe war te starten. Maar goed dit is een heel ander forum wat dat betreft, dus nevermind.

    O ja die gast die Limewire heeft gestart ooit, heeft ook zijn duit in het conspiracy zakje gedaan. Gast is stinkend rijk en redelijk intelligent, dus ook geen totale pannekoek die wat verzint voor aandacht ofzo. Doet even uit de doek hoe misdadigers aan de macht zijn in de VS.

    http://gawker.com/the-astounding-con...26154/+nitasha
    http://www.scribd.com/doc/217465423/The-Cabal

    grappig filmpje trouwens
    Last edited by cornelus; 22-04-2014 at 00:14.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •