MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 21 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 505
  1. #126
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Ik had het al eerder in een andere topic gezegd, blijkbaar komt mijn prognose toch uit. Hij gaat een drastische verandering onder. Zonder de brute kracht kon Overreem niet die vechtstijl aanhouden die hij had. Te groot, te langzaam, dat met kleine stappen oplsuiten van een tegenstander om vervolgens brute fatale klappen uitdelen kan gewoon niet zonder de nodige middelen. We gaan waarschijnlijk nu een lichtere, snellere, explosievere Overeem zien. Ik wens die jongen het beste toe, toch heeft hij de laatste tijd teveel fundamentele veranderingen ondergaan. Dit soort dingen kunnen toch verkeerd aanpakken, metamorfoses kunnen ingewikkeld en energie/motivatie verminderend werken, we zullen het zien.

    Ik wil het eigenlijk niet erbij halen, maar Golden glory tijdperk was toch beter voor hem. Vertrouwde, betrouwbare en deskundige gezichten om hem heen had die in die tijd.

    Tot slot nog iets over Dana, die vent is toch wel een ontzettend sluwe zakenman. Hij wist dat Overeem onverslaanbaar was met tovermiddelen. Dat zou betekenen dat er een onverslaanbare Overeem zou opstaan die het HW divisie saai zou maken. Daarnaast zou de salaris van Overeem ongelooglijk hoog uitpakken door zijn onverslaanbaarheid. Deze Overeem is niet onoverwinnelijk, dat gooit plezier en spanning in de potten. Overeem is/was tenslotte niet de enige die aan de shit zat. Je kunt er zo nog heel wat vechters uitkiezen die duidelijk middelen in hen lichaam hebben.

    De stilte in de kamp van Overeem is verstandig. Uitspraken die druk kunnen verhogen kunnen dom en verkeerd uitpakken. Hij pakt het nu verstandiger aan. Al met al, kerel, doe je best en sla hem zo snel mogelijk k.o. laatste tijd zijn er weinig successen geboekt door NL vechters, het wordt tijd dat die HW titel naar NL komt. Succes!

    Waar is de link met 'zakenman' en het feit dat Overeem gepakt is op PEDs en zo z'n geloofwaardigheid en PPV kracht verloren heeft? Ik denk dat Dane wild pissig was dat Overeem een verhoogde T/E ratio heeft laten zien, want hij betaalt Overeem volgens contract een vermogen, maar hij's geeneens onderdeel van main fight meer
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Kan iemand misschien die Instagram foto's ff uploaden ofzo?
    Ik kan ze niet zien want ik heb geen Instagram en kan ook geen account aanmaken. :/
    Ik ook niet maar ik kan het gewoon zien. Misschien ff andere browser proberen, ik gebruik firefox.

  3. #128
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Kan iemand misschien die Instagram foto's ff uploaden ofzo?
    Ik kan ze niet zien want ik heb geen Instagram en kan ook geen account aanmaken. :/


  4. #129
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    hij ziet er afgetraint uit in mijn ogen niks mis mee toch?
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #130
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Papa mike zal in de toekomst vast ook wel wat voor overeem gaan betekenen.

  6. #131
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    OMG, Overeem is echt afgeslankt sinds zijn vorige partij. Het lijkt me duidelijk dat hij geen groeihormonen of iets dergelijks meer gebruikt. Je ziet nu het resultaat.

    Jammer dat hij gepakt is. Andere zwaargewichten zitten ook aan de verboden middelen. Nu wordt het een ongelijke strijd.

  7. #132
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Ik had het al eerder in een andere topic gezegd, blijkbaar komt mijn prognose toch uit. Hij gaat een drastische verandering onder. Zonder de brute kracht kon Overreem niet die vechtstijl aanhouden die hij had. Te groot, te langzaam, dat met kleine stappen oplsuiten van een tegenstander om vervolgens brute fatale klappen uitdelen kan gewoon niet zonder de nodige middelen. We gaan waarschijnlijk nu een lichtere, snellere, explosievere Overeem zien. Ik wens die jongen het beste toe, toch heeft hij de laatste tijd teveel fundamentele veranderingen ondergaan. Dit soort dingen kunnen toch verkeerd aanpakken, metamorfoses kunnen ingewikkeld en energie/motivatie verminderend werken, we zullen het zien.
    'die jongen'... lol..Hij is inderdaad een beetje ranker geworden zo te zien. Nou als we dan toch vanalles gaan speculeren dan ben ik ook benieuwd hoe hij nu zal bewegen. Ik geloof 100% in het persoonlijke talent en natuurlijke kunnen van Overeem, maar met stimulerende middelen heb je gewoon ook een streepje op jezelf voor. Dat lijkt me wel een feit. Hij is niet meer 'die jongen' ten tijde van Pride. En ook niet meer de Juggernaut waar het Amerikaanse publiek zo van gaat glijen. Hij is een volwassen heavyweight met veel mogelijkheden plus ervaring, dus kom maar op. Go Ali!

  8. #133
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Virtus View Post
    Jammer dat hij gepakt is. Andere zwaargewichten zitten ook aan de verboden middelen. Nu wordt het een ongelijke strijd.
    Zucht

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Virtus View Post
    Jammer dat hij gepakt is.
    Is hij ooit gepakt ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #135
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de foto.

    Vind het een beetje lastig oordelen, zijn armen zijn iig nog steeds mega groot.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Naast pappa mike lijkt iedereen dun. Als ik naar zijn armen kijk valt het wel mee.

  12. #137
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Papa mike is niet mike passenier...

  13. #138
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Naast pappa mike lijkt iedereen dun. Als ik naar zijn armen kijk valt het wel mee.
    Zijn armen zijn altijd al groot geweest, check de foto,s van pakweg een jaar of 6 geleden maar.

  14. #139
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Papa mike is niet mike passenier...
    Precies das wel ff een wereld van verschil kwa persoon.

  15. #140
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Papa mike is niet mike passenier...
    oh ja. sorry. mike p. dan

  16. #141
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Haha lache wat een domme dingen lees ik hier. :roflol:

    Wel allemaal een mening maar kennis van zaken is heel erg ver te zoeken.

    Niet verwonderlijk dat er over fora word gedacht dat dat voor de domme wannabee is.

    En zoals het als goed forum gedrag betaamt nu massaal over deze post gaan bashen, dan klopt het stigma helemaal.



  17. #142
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Haha lache wat een domme dingen lees ik hier. :roflol:

    Wel allemaal een mening maar kennis van zaken is heel erg ver te zoeken.

    Niet verwonderlijk dat er over fora word gedacht dat dat voor de domme wannabee is.

    En zoals het als goed forum gedrag betaamt nu massaal over deze post gaan bashen, dan klopt het stigma helemaal.
    Met andere woorden: niet negatief reageren op mijn post anders zijn jullie 'stom'.
    haha lekker volwassen.

    anyway, geef dan op zijn minst jouw mening (inclusief kennis van zaken). Daar is een forum toch voor? Wie weet kun jij mensen informeren/overtuigen dmv je mening.

  18. #143
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Met andere woorden: niet negatief reageren op mijn post anders zijn jullie 'stom'.
    haha lekker volwassen.

    anyway, geef dan op zijn minst jouw mening (inclusief kennis van zaken). Daar is een forum toch voor? Wie weet kun jij mensen informeren/overtuigen dmv je mening.
    x2

    enlighten us stupid people, oh grote vechtsportkenner.

  19. #144
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever

    http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#

  20. #145
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever

    http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#
    Kijk daar is die weer!!! War Ubereeem

  21. #146
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Toen hij nog k1 en mma tegelijk deed gaf hij al aan dat hij voor zijn mma partijen lichter in de ring staat. Nu hij daar niet meer op hoeft te focussen en meer conditie voor het grappelen nidig heeft zullen we hem waarschijnlijk nooit meer zo opgebulked zien als toen in de k1.

  22. #147
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever

    http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#
    Ziet er toch niet slecht uit idd

  23. #148
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Met andere woorden: niet negatief reageren op mijn post anders zijn jullie 'stom'.
    haha lekker volwassen.

    anyway, geef dan op zijn minst jouw mening (inclusief kennis van zaken). Daar is een forum toch voor? Wie weet kun jij mensen informeren/overtuigen dmv je mening.
    +1, mensen afzeiken zonder enige onderbouwing, dat krikt het niveau wel omhoog ja

  24. #149
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Holy crap, Reem lijkt toch minder spiermassa kwijt dan ik dacht.. ziet er behoorlijk droog uit en strong as ever

    http://instagram.com/p/cNuzjLsNpR/#

    Naast Overeem lijkt een surinamer een somaliër. Zo afgetraind dat hij iemand van nationaliteit kan laten veranderen, ongelovelijk
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #150
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap de kritiek op overeem echt niet, ben toch eens trots als nederlander zijnde. Voor sommige telt hij nu niet eens meer mee maar tegen wie is hij in de problemen gekomen de laatste 6 jaar? juist tegen niemand. Die fout die hij tegen Silva heeft gemaakt zal nooit meer gebeuren lijkt me en ik verwacht dat hij gewoon binnen een jaar voor de titel vecht.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •