MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 21 FirstFirst ... 4101112131415161718 ... LastLast
Results 326 to 350 of 505
  1. #326
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ben ik niet met je eens, Brown was niet out. Hij heeft gewoon terecht verloren, maar ik vind dat van zn slechte cardio echt te bizar voor woorden..
    Maar zelfs in het begin als hij nog fris is komt ie zonder denkking in en laat altijd zijn contra hand zakken als hij stoot. Het is dat er zo veel brute kracht achter zit dat mensen niet kunnen/willen counteren, maar zelfs vers kan hij makkelijk op een stoot lopen. Iets wat ik hem in het kickboksen veel minder zag doen.
    Is mij echt een raadsel wat hier allemaal aan de hand is. Zou sowieso eerst 15 kilo afvallen voor ik weer een kooi in zou gaan...
    We hebben wel makkelijk praten vanaf de kant, maar cardio mag toch nooit reden zijn om een partij te verliezen in ronde 1....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Kan iemand hem vertellen dat een gevecht langer dan 2 minute kan duren en dat het handig is daar dan ook fysiek en mentaal op te zijn voorbereid.....
    En misschien dat het na voorwaartse trap 7 een idee is om ze te gaan blokken. GVD K-1 kampioen en dan een voorwaartse trap op je kin krijgen..... Papa Mike niet blij denk ik.....

    HAha mooi gezegd,

    maar toch kut echt zonde hoor het ging best goed !!!

  3. #328
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Zou me niks verbazen als Alistair stopt/gecut wordt en iets anders gaat doen

    Hij is duidelijk uitgespeeld op dit niveau

  4. #329
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    ok nu is het pas een kuttoernooi

  5. #330
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Thanxx nog bedankt voor die vette stream (een van de betere) TOPPPPPPIE
    Zo dan dat is beter

  6. #331
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Zoals Bigfoot in een intervieuw zei: if he hits he is like a lion, but if he gets hit he is like a cat. 2x achter elkaar verliezen in de standup als voormalig K-1 kampioen. Geen woorden voor....toen die los ging op Browne dacht ik yess Ali is terug en ze kunnen zijn power en zijn knieen niet handle daar. Maar hij was al erg vlug zwaar aan het ademen en met zijn kin dan kun je zoiets verwachten.
    Ze hebben hem daar in de UFC ontmaskerd en weten goed waar hun kansen liggen tegen Overeem. Het spel is uit voor Alistair in de ufc. Die belt komt er niet meer dat zal voor de meeste onderhand wel duidelijk zijn. En het risico zit er ook nog in dat die gecut gaat worden. Ik gun hem echt alles maar om nu weer te denken en te zeggen dat die sterker terug komt dan ooit daar geloof ik niet meer in.

  7. #332
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het ging mis toen Alistair hem neer had en met zijn rechter arm te wild begon te slaan. Als hij beter keek en meer geduld had kon hij die stoten beter plaatsen tussen Brownes dekking en had de scheids het waarschijnlijk gestopt. In plaats daarvan was hij erna al bijna uitgeput en wist ik dat hij het niet zou redden, maar die trap? Nooit verwacht.

    En dan iets later pakt Sonnen Shogun via sub. Onvoorstelbaar allemaal wat een klote nacht.

  8. #333
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Oei. Net de partij van Alistair gezien... Het zag er inderdaad niet best uit allemaal. Die gaat nooit meer HW champ worden, eerder een gatekeeper.

  9. #334
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als je me in 2011 vroeg hoe Alistair het in de UFC zou doen had ik met volle vertrouwen gezegd dat hij iedereen via KO zou pakken.

  10. #335
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mensen wat een tegenvaller. Dit was overeem zijn laatste kans om nog richting de UFC titel te gaan. Overeem is gewoon niet goed genoeg om van de top te winnen daar, ubereem was dat wel. Ik hoop niet dat hij gecut gaat worden en mocht dat wel het geval zijn dat hij dan bij glory gaat vechten. Daar kan hij nog een leuke cent verdienen en nog heel wat mensen vermaken.

    Mocht hij in de UFC blijven dan hoop ik gewoon dat hij er een kuur intrapt met het risico dat hij gepakt wordt en dat we weer de Overeem met brute power zien, liever dat dan hoe het nu gaat zonder kuren. Zou me niks verbazen als zijn testlevels nog steeds vrij laag zijn.

  11. #336
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    WOW, dat was onze k-1 champ?!

    Geen low kicks/geen dekking, alleen knieën. Fanbase zal in Amerika zijn gedaald tot een handje vol.

    Denk dat Overeem zelf besluit te stoppen of alleen in Japan gaat cashen.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  12. #337
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Feit blijft dat hij de eerste minuten zwaar domineert, volgens iedereen is ie nu een can maar als de scheidrechter toevallig wel in had gegrepen dan was Overeem weer helemaal terug geweest volgens iedereen. Ik zag het al wel helemaal aankomen toen hij Browne na die eerste rush niet finishte, hij was helemaal op en stond zwaar op zn benen. Als ie niet gecut wordt hoop ik dat ie de inspiratie kan blijven houden om gewoon door te gaan met waar hij mee bezig was.

  13. #338
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Als als. Uiteindelijk gewoon verloren.

    OF hij deze partij nou gewonnen had of niet: Diep van binnen weten we toch dat hij geen enkele kans maakt tegen JDS of Cain.
    Die gasten zitten op een heel ander niveau.

  14. #339
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    wat een bullshit hierboven weer.

  15. #340
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Als als. Uiteindelijk gewoon verloren.

    OF hij deze partij nou gewonnen had of niet: Diep van binnen weten we toch dat hij geen enkele kans maakt tegen JDS of Cain.
    Die gasten zitten op een heel ander niveau.
    x2

    Overigens verwacht ik dat hij niet gecut wordt omdat hij een te grote naam heeft, de HW-division dun bezaaid is, en hij zeker goed is voor de verkoop. Ik vrees overigens wel dat het nu om verkeerde redenen is dat men hem wilt zien vechten. Ik denk namelijk dat het erg vermakelijk is om zo'n grote kerel in de sport neer te zien gaan..
    Last edited by stamang; 18-08-2013 at 08:10.

  16. #341
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    De reden waarom mensen hem willen zien vechten maakt echt geen ene reet uit, als hij niet gecut wordt en weer een win streak neer zou kunnen zetten kan het over een jaartje wel weer eens helemaal anders zijn. Hij kan van iedereen winnen maar helaas ook van iedereen verliezen dat is wel duidelijk.

  17. #342
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    tja inderdaad super jammer, maar hij heeft het niet meer. Strikeforce is geen UFC en 27 met en 33 zonder maakt blijkbaar toch een te groot verschil. Ik zag hem de titel hoe dan ook niet meer pakken hij is toch te kwetsbaar op zijn kin en dan zonder cardio en kracht, dan leg je het dus al af.

  18. #343
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Heb de partij weer even bekeken, zijn hoek zag het vermoedelijk al aankomen omdat ze vanaf 1.12 to 0.57 schreeuwen om zijn handen hoog te houden en dan op 0.56 BOEM! Erg zonde...

  19. #344
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    wat een bullshit hierboven weer.
    Goed onderbouwd man! Top!

  20. #345
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Kom op mannen. Hij domineerde gewoon. 9 van de 10 x stopt de scheids de wedstrijd omdat Browne werkelijk niks deed. Na de spervuur van slagen was Reem op en liet hij zijn handen WEER zakken. That's it. Ik heb nog alle vertrouwen in hem.
    Eigenaar van MMA Finest.

  21. #346
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Godver,
    .
    Is er een post figh scrum met dana white?Daar lult hij meestal wat minder politiek over hoe en wat?

  22. #347
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by StrikeforceRoy View Post
    Kom op mannen. Hij domineerde gewoon. 9 van de 10 x stopt de scheids de wedstrijd omdat Browne werkelijk niks deed. Na de spervuur van slagen was Reem op en liet hij zijn handen WEER zakken. That's it. Ik heb nog alle vertrouwen in hem.
    2e keer dat hij domineerde en de partij afsloot met een verlies op KO. Dat kan ook geen toeval zijn. Hij heeft het zeker in zich maar hij heeft of een goede kuur nodig, of een veel betere cardio.

  23. #348
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Wat heb ik genoten vannacht. Wat maakt de ufc er toch een show van. Jammer van alistair maar heb daarintegen van elke andere partij genoten

  24. #349
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Goed onderbouwd man! Top!
    idd slecht onderbouwt . Vind het gewoon grote onzin om overeem af te schrijven na 2 verlies partijen die hij in principe had kunnen winnen, en cain en JDS kunnen zeker van overeem winnen maar overeem ook van hun.

  25. #350
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Van Overeem hoeven we niets meer te verwachten.. die kan zonder TRT never nooit niet meer aan de top komen. Misschien geven ze hem nog 1 kans voordat hij gecut wordt, maar misschien zijn ze hem nu wel zo beu dat het einde oefening is, hij kost een hoop en brengt vrij weinig.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •