MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 21 FirstFirst ... 6121314151617181920 ... LastLast
Results 376 to 400 of 505
  1. #376
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Jammer van de partij, maar het scheelde niet veel. Volgensmij zit Alistair wel goed met Mike Passenier. Aan zijn techniek en conditie werken en hij sloopt iedereen. Ik zie het eigenlijk wel goedkomen,

    ik niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    travis had wel een gameplan en dat was idd trappen. hij gaf tijdens de persconferentie ook aan dat ie de videos van AO geanaliseerd had en dat dit juist zijn zwakke plek was. Game plan ging verkeerd toen hij 'turtled-up' was en 'cried like a baby'. maar AO maakte het niet af.

    En daar zit de crux ja hij domineert maar als je het niet afmaakt dan sta je aan het eind met lege handen. UIteindelijk gaat het niet om domineren maar om winnen.

  3. #378
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Ik schrijf hem zelf niet af, ben absoluut een fan. Maar ik schrijf hem wel af voor de titel. Dat gaat niet meer gebeuren. En aangezien hij daarvoor wel naar de UFC is gekomen, wordt het nu erg dubbel allemaal voor mij.

    En tsja, mensen hebben het hier over training... als je de documentaire volgt dan zie je Alistair kei- en keihard trainen. Harde sessies, HIIT training, veel strength&conditioning.. en in de octagon is hij leeg na een halve ronde.

    Om hem steeds zo op zn bek getimmerd zien worden is zo'n enorme deceptie steeds voor iedereen. Had gehoopt die Pride-days achter ons te hebben gelaten. De volgende partij is natuurlijk tegen een Struve, Duffee of Nelson en dadelijk krijgt hij zelfs daarvan nog een pak slaag. Ik hou m'n hart vast.

    Ik vraag me af watvoor rol jij (en anderen) nu nog zien weggelegd voor Alistair in de UFC HW division.
    Een titel shot kan ie voorlopig zeker vergeten ja maar hij kan nog steeds van iedereen winnen en iedereen pijn doen. Geloof me dat er niemand zit te springen om tegen alistair te vechten, het is geen lay en pray worstelaar.

  4. #379
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben bang dat het over is voor Allistair in de UFC. Ik vond zijn techniek ook weer niet om over naar huis te schrijven. Als Allistair je eenmaal vast heeft gezet en hij gaat slaan is er niks mis,maar zodra dat niet het geval is,is het een open doel met een glazen kin. Dekking was weer belabberd.

  5. #380
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Vergeet niet dat hij maar 3 weken met Passenier getraint heeft hé. Volgensmij is Passenier nog lang niet klaar met hem. Die kutblackzilians hebben Alistair opgefokt. Logisch ook want blackzilians hebben helemaal geen goede sparringpartners voor Alistair, het gevolg is dat Alistair geen goeie cardio en techniek denkt nodig te hebben. In de docu zegt AListair ook ah ik heb echt spierpijn. Nou dat komt gewoon omdat hij opeens een stuk harder traint dan normaal. Nog lekker een paar maanden hardcore met passenier en zijn volgende gevecht word geen pretje voor zijn tegenstander.
    Alistair Overeem is de goat.

  6. #381
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Vergeet niet dat hij maar 3 weken met Passenier getraint heeft hé. Volgensmij is Passenier nog lang niet klaar met hem. Die kutblackzilians hebben Alistair opgefokt. Logisch ook want blackzilians hebben helemaal geen goede sparringpartners voor Alistair, het gevolg is dat Alistair geen goeie cardio en techniek denkt nodig te hebben. In de docu zegt AListair ook ah ik heb echt spierpijn. Nou dat komt gewoon omdat hij opeens een stuk harder traint dan normaal. Nog lekker een paar maanden hardcore met passenier en zijn volgende gevecht word geen pretje voor zijn tegenstander.
    x2

  7. #382
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Het is de conditie die hem opbreekt. Nadat hij zich suf had geslagen is het gewoon een andere vechter, traag zonder puf en niet meer in staat tot goeie dekking. Op dat moment zie je het aankomen, in de heavyweight division word je op zo'n moment afgestraft.

    Toen ie op Brown in zat te beuken dat ie op de grond lag kwamen alle knallen op Brown's hand terrecht, hij had even moeten kijken en door de dekking heen moeten slaan dan zou het gestopt worden. Zo ging het ook met Lesnar, eerst knalde hij op z'n handen tot ie even keek en tussen z'n handen door sloeg en Lesnars hoofd naar achter schoot en de ref er direct tuseen sprong.

  8. #383
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Ben het ook met BC1983 eens. Meteen afgeschreven....2 wedstrijden verloren. Kom op zeg, het was niet dat ie alle kanten op geslagen werd. Ik geloof er nog steeds in. Hup naar de volgende wedstrijd.
    Maar wat als hij die kans niet krijgt, Sabby? Hij had volgens mij een contract voor 3 wedstrijden en hij staat nu 1-2. Vechters zijn om minder 'gecut'. Nou is Overeem best wel een grote naam dus zal dat wel niet gebeuren maar hij zit wel in een waardeloze onderhandelingspositie met 2x bruut KO gaan in de laatste 2 wedstrijden.

    En denk dat ie de #1 plek wel uit zijn hoofd kan zetten bij de UFC. Daarvoor komt hij gewoon tekort. Is niet erg, maar dan moet ie zijn lat wat lager leggen en genoegen nemen wat er op zijn pad komt. Hij wordt er ook niet jonger op dus voor hij weer überhaupt een titelshot krijgt zijn we weer wat maanden (wellicht jaren) verder....

    Mocht hij 'gecut' worden dan wordt GLORY een lastig verhaal aangezien hij met veel bombarie toen der tijd weg is gegaan bij Golden Glory en ze dat hem niet in dank hebben afgenomen. K-1 is zo goed als dood (of hij moet naar de -70kg gaan).

    Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren komende tijd.

    Jammer maar helaas..

  9. #384
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    @BC1983

    Ik heb geen zin in een lange discussie met jou, begint een beetje kinderachtig niveau te krijgen.
    Maar er is mss nog hoop voor je want zelfs een kapotte klok zegt 2x per dag iets zinnigs.

  10. #385
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Vergeet niet dat hij maar 3 weken met Passenier getraint heeft hé. Volgensmij is Passenier nog lang niet klaar met hem. Die kutblackzilians hebben Alistair opgefokt. Logisch ook want blackzilians hebben helemaal geen goede sparringpartners voor Alistair, het gevolg is dat Alistair geen goeie cardio en techniek denkt nodig te hebben. In de docu zegt AListair ook ah ik heb echt spierpijn. Nou dat komt gewoon omdat hij opeens een stuk harder traint dan normaal. Nog lekker een paar maanden hardcore met passenier en zijn volgende gevecht word geen pretje voor zijn tegenstander.
    Wie is jou bron Mike heeft hem 4 MAANDEN gemarteld
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  11. #386
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by estoban View Post
    Ben een grote fan van overeem en nog steeds. Maar je kunt niet 2 keer een partij op het hoogst nivo verliezen, door iets wat je in je eerste kickboksles leert Dekking. Hoe gaan we the reem terugkrijgen? Back to Breda?
    Hier schrik ik ook van, net als Struve (en een beetje als Mousasi, maar dat is meer zijn "relaxte" stijl) staan de Nederlanders in de UFC heel slecht te verdedigen. Lijkt wel op het NL-voetbal.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  12. #387
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Vergeet niet dat hij maar 3 weken met Passenier getraint heeft hé. Volgensmij is Passenier nog lang niet klaar met hem. Die kutblackzilians hebben Alistair opgefokt. Logisch ook want blackzilians hebben helemaal geen goede sparringpartners voor Alistair, het gevolg is dat Alistair geen goeie cardio en techniek denkt nodig te hebben. In de docu zegt AListair ook ah ik heb echt spierpijn. Nou dat komt gewoon omdat hij opeens een stuk harder traint dan normaal. Nog lekker een paar maanden hardcore met passenier en zijn volgende gevecht word geen pretje voor zijn tegenstander.
    3 weken? Ik dacht dat hij in z'n docu zei dat hij 2 of 3 maanden met Mike heeft getraind.. (2x een maand in Nederland en de paar weken dat Mike in Miami was).

    Vond het verder idd een grote tegenvaller, had echt gehoopt dat hij het kon afmaken bij die eerste actie. Hoop uiteraard dat hij aan z'n aandachtspunten gaat werken en sterker terug komt, maar ook al gebeurd dat dan zie ik z'n kansen voor de titel als nihil. Tegen de tijd dat hij zich weer omhoog heeft gewerkt in de ranking denk ik dat zijn leeftijd aardig tegen hem zal gaan werken..

  13. #388
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik had gedroomd dat Overeem in de Octagon aankondigde dat hij een aandoening had dat zijn zenuw stelsel op slot ging wanneer hij een stevige tik kreeg en hierdoor zo snel KO ging. Vond het in mn droom een hele logische verklaring

  14. #389
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Vergeet niet dat hij maar 3 weken met Passenier getraint heeft hé. Volgensmij is Passenier nog lang niet klaar met hem. Die kutblackzilians hebben Alistair opgefokt. Logisch ook want blackzilians hebben helemaal geen goede sparringpartners voor Alistair, het gevolg is dat Alistair geen goeie cardio en techniek denkt nodig te hebben. In de docu zegt AListair ook ah ik heb echt spierpijn. Nou dat komt gewoon omdat hij opeens een stuk harder traint dan normaal. Nog lekker een paar maanden hardcore met passenier en zijn volgende gevecht word geen pretje voor zijn tegenstander.

  15. #390
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Het zou mij niet verbazen als hij gecut gaat worden. Hij verdient gewoon een hoop geld daar maar daarvoor moet je wél af en toe winnen. De UFC is geen filantropische instelling. Daarbij komt dat hij ook niet zo populair meer is als ik zo afga op het geboe in de zaal. En ik denk ook dat Dana best een rancuneus ventje is en ook zijn schorsing mee zal wegen.

  16. #391
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk dat Alistair heeft verloren! Helemaal klaar met zijn arrogantie bah..

    Wel knap van Travis Brown om zo terug te komen na al die knieën!

  17. #392
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Jammer van de partij, maar het scheelde niet veel. Volgensmij zit Alistair wel goed met Mike Passenier. Aan zijn techniek en conditie werken en hij sloopt iedereen. Ik zie het eigenlijk wel goedkomen,
    Ja, want bij Mike hebben ze echt ervaring met top MMA........... Was Manhoef niet de laatste topper?
    Hij moet gaan trainen tussen UFC kampioenen, dan leert hij pas wat hard trainen en respect is. Misschien naar Blackhouse of zo.

    Hoop dat AO niet gecut wordt, ben wel benieuwd naar de volgende matchup. Misschien Hunt, Struve of Roy Nelson?
    Last edited by Budokan; 18-08-2013 at 13:56.

  18. #393
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Denk zelf ook dat Mike een verkeerde keus is voor Overeem. Mike zegt zelf in het filmpje van mensen willen KO's zien dit dat. Allemaal leuk en aardig, maar blijkbaar moet die KO binnen twee minuten vallen en anders ben je op. Die vecht style hou je niet vol 3x5 minuten.

  19. #394
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik roep van het begin af aan al " allemaal leuk dat hij met mike traint en dat is leuk als je kickboks partijen draait, maar MMA is heel wat anders" mike heeft geen kaas gegeten van MMA en toch krijgt hij de leiding over overeem zijn voorbereiding naar deze partij. Ik wil zeker niet suggereren dat deze verliespartij mike zijn schuld is, ik denk alleen dat overeem zich wat meer bij team blackzillians moet betrekken ipv team overeem.

  20. #395
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    En ik denk ook dat Dana best een rancuneus ventje is.
    Dit zeker! Alistair kreeg tijdens de weigh in als enige vechter geen hand van Dana.



  21. #396
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Lekker naar AKA. En dan hele trainingen in elkaar gebeukt worden door Cain en DC.

  22. #397
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ff een paar quick thoughts over het gevecht:

    - een paar nobodies in the gym ernstig toetakelen (zoals alistair tijdens zijn trainingen deed, te zien in zijn docu) is wat anders dan tegen een topper vechten die behalve incasseren ook kan uitdelen.
    - we zagen wederom wat alistair's grootste zwakte is... Het feit dat hij erg goed is in het uitdelen maar niet in het incasseren.
    - ben ik heel erg gek als ik zo'n vermoeden blijf houden dat alistair's succes de afgelopen jaren een heeeeeeel klein beetje te maken had met iets anders dan alleen paardenvlees en kwark? Iets wat hij nu niet meer kan gebruiken dmv random testing.... Het is maar een gokje hoor.

  23. #398
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Net de partij nog eens gezien. Met zo'n slechte conditie aan een partij beginnen... hoe kun je dan nog zelfvertrouwen hebben? Er gaat echt iets goed mis. Ik ben benieuwd of hij echt weet wat dat is, en wat hij er dan aan gaat doen.

    Het is wel duidelijk dat sinds hij van de shizzle af is het op eens niet meer lukt. Je zag duidelijk in de partij dat hij qua kracht niet domineerde over Browne zoals hij vroeger wel over zijn tegenstanders domineerde. Conditioneel is het gewoon belachelijk.

    Rogan zat te schreeuwen dat hij Browne niet respecteerde, maar ik denk niet dat dat zo was. Hij kon gewoon niet meer, hij zat er compleet doorheen. De knop ging om.

    Ik verwacht er niet teveel meer van, tenzij hij wellicht aan de TRT gaat, aan zijn dekking gaat werken en wat meer met z'n verstand gaat vechten, oh ja, en zijn conditie op peil krijgt. Nou, beetje teveel misschien om nog voor elkaar te krijgen.

  24. #399
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Ja, want bij Mike hebben ze echt ervaring met top MMA........... Was Manhoef niet de laatste topper?
    Hij moet gaan trainen tussen UFC kampioenen, dan leert hij pas wat hard trainen en respect is. Misschien naar Blackhouse of zo.

    Hoop dat AO niet gecut wordt, ben wel benieuwd naar de volgende matchup. Misschien Hunt, Struve of Roy Nelson?
    Ja, in ieder geval geen backzilians meer.

    Ik denk niet dat ze nu Alistair gaan ontslaan, die knock outs waren kut maar los daarnaast heeft hij toch wel wat laten zien. Misschien nog een beslissende partij met iemand die ook bij de afgrond zit Roy Nelson of Struve.
    Alistair Overeem is de goat.

  25. #400
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Net de partij nog eens gezien. Met zo'n slechte conditie aan een partij beginnen... hoe kun je dan nog zelfvertrouwen hebben? Er gaat echt iets goed mis. Ik ben benieuwd of hij echt weet wat dat is, en wat hij er dan aan gaat doen.

    Het is wel duidelijk dat sinds hij van de shizzle af is het op eens niet meer lukt. Je zag duidelijk in de partij dat hij qua kracht niet domineerde over Browne zoals hij vroeger wel over zijn tegenstanders domineerde. Conditioneel is het gewoon belachelijk.

    Rogan zat te schreeuwen dat hij Browne niet respecteerde, maar ik denk niet dat dat zo was. Hij kon gewoon niet meer, hij zat er compleet doorheen. De knop ging om.

    Ik verwacht er niet teveel meer van, tenzij hij wellicht aan de TRT gaat, aan zijn dekking gaat werken en wat meer met z'n verstand gaat vechten, oh ja, en zijn conditie op peil krijgt. Nou, beetje teveel misschien om nog voor elkaar te krijgen.
    Ik denk dat TRT de oplossing is, volgens mij heeft hij nog steeds een te laag testosterongehalte. Check de symptomen maar van een te laag test gehalte:

    Symptomen van een te laag testosteron gehalte:

    • minder energie en kracht
    • verminderd libido en sexuele activiteit
    • verminderde potentie en verlies van nachtelijke erecties
    • verminderde intensiteit van klaarkomen en hoeveelheid sperma
    • snel geïrriteerd en vlak
    • niet lekker in je vel zitten
    • verminderd enthousiasme en psychische energie
    • depressie
    • laag zelfbeeld
    • slaapproblemen
    • nervositeit en opvliegers
    • zweten




    Veel van deze symptomen kan je niet gebruiken als je in de octagon staat. En ze zijn op te lossen met TRT.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •