MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 125
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 165: Alexander Gustafsson vs Jon Jones

    The UFC will return to Toronto in September for a pay-per-view that will be UFC 165.

    UFC officials on Tuesday made the announcement on FUEL TV's "UFC Tonight."

    UFC 165 will take place Sept. 21 at Air Canada Centre. No main event or other fights were announced for the card.

    The show will be the UFC's fourth in the Ontario city, which is the largest in Canada. Most recently, UFC 152 took place at Air Canada Centre on Sept. 22, 2012 – so UFC 165 will return there exactly a year later to the weekend.

    At UFC 152, light heavyweight champion Jon Jones defended his title with a fourth-round submission of Vitor Belfort. That card drew 16,800 fans for a gate of $1.9 million.

    Before that, the UFC's two trips to Toronto were to Air Canada Centre for UFC 140 and Rogers Centre for UFC 129, the promotion's first stadium show, which drew a North American record 55,724 fans and a gate in excess of $12 million.

    The UFC was in Canada in March for UFC 158 at Montreal's Bell Centre, where Georges St-Pierre defended his welterweight title against Nick Diaz. Next month, the UFC makes its first trip to Winnipeg for UFC 161, which features an interim bantamweight title fight between Renan Barao and challenger Eddie Wineland.

    After UFC 161, the UFC will have held 14 events in Canada, which will pull it ahead of the United Kingdom for second place behind the United States.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2

    Default UFC 165: Alexander Gustafsson vs Jon Jones


  3. #3
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Zal tijd worden. De enige die het verdient, maar steeds geen kans krijg. Begrijp de Ufc daarin niet altijd. Sommige mogen met een gewonnen partij voor een 2e keer voor de titel, terwijl ze 1 partij daarvoor nog voor de belt verloren hebben. En sommige moeten wel 6 a 7 partijen winnen

  4. #4
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Grapje hoop ik? Als iemand het verdiend is het Henderson wel. Onze zweed heeft van de toppers alleen shogun verslagen. Nu doe je net als de ufc beetje aan de gun factor en wie je zelf graag zou zien.

  5. #5
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Grapje hoop ik? Als iemand het verdiend is het Henderson wel. Onze zweed heeft van de toppers alleen shogun verslagen. Nu doe je net als de ufc beetje aan de gun factor en wie je zelf graag zou zien.
    Snapt er geen reet van. Welkom white belt

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Zal tijd worden. De enige die het verdient, maar steeds geen kans krijg. Begrijp de Ufc daarin niet altijd. Sommige mogen met een gewonnen partij voor een 2e keer voor de titel, terwijl ze 1 partij daarvoor nog voor de belt verloren hebben. En sommige moeten wel 6 a 7 partijen winnen

    Snap je het zelf wel?

    1 woord: commercie!!

  7. #7
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Snap je het zelf wel?

    1 woord: commercie!!
    Daar hebben we het niet over. Alleen nog maar mensen gepost die de plank compleet mis slaan

  8. #8
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Kijk er wel naar uit!! In mijn ogen is Gustafsson misschien wel de enige die nog een beetje tegen gas kan geven tegen Jones. Allebei ongeveer even lang word een interessante partij!!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Begrijp de Ufc daarin niet altijd.

    Misschien moet je dan even uitleggen wat je dan niet begrijpt. Dan snap ik het misschien.....

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Jones zal gewoon zijn eigen spelletje spelen en gustafsson vaak naar de grond brengen om vervolgens flink schade te maken met zijn ellebogen. De enigste die ik een kleine kans geef tegen jones is cormier als die dropt naar 205.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dit postte Alistair via instagram )


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ook gustafssen weinig kans maakt helaas. Het wordt pas echt interessant als Jones naar hw gaat. En als spong wat meer ervaring opdoet in mma zie ik hem wel een goede kans maken tegen Jones.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    Ik denk dat ook gustafssen weinig kans maakt helaas. Het wordt pas echt interessant als Jones naar hw gaat. En als spong wat meer ervaring opdoet in mma zie ik hem wel een goede kans maken tegen Jones.
    Waarom spong? kerel heeft jaaaaaaren achterstand op grappling gebied, ook al traint ie nou met goede worstelaars @ blackzillians.. denk dat jones hem als een lappenpop gooit

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vraag me daarnaast af in hoeverre Spong in staat zal zijn zijn striking naar MMA te vertalen. Natuurlijk kan hij goed kickboksen, maar kan hij dat ook nog wanneer hij het risico loopt tegen de mat gewerkt te worden?

  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ik vraag me daarnaast af in hoeverre Spong in staat zal zijn zijn striking naar MMA te vertalen. Natuurlijk kan hij goed kickboksen, maar kan hij dat ook nog wanneer hij het risico loopt tegen de mat gewerkt te worden?
    Aangezien ik hier negreps voor krijg van Minotauro met de mededeling: "bash" Spong niet zo man!
    Dan ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe ik hem hier bash.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    Ik denk dat ook gustafssen weinig kans maakt helaas. Het wordt pas echt interessant als Jones naar hw gaat. En als spong wat meer ervaring opdoet in mma zie ik hem wel een goede kans maken tegen Jones.
    hahaha, nee!
    Spong mag dan een top kerel zijn tegen Jones geen enkele kans dit jaar niet en volgend jaar. Hoezeer ik het hem ook gun.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  17. #17
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Snapt er geen reet van. Welkom white belt
    Goed argument! Dit is ook de partij die ik wil zien, daar niet van. Maar jij doet net alsof Gustafson al vele malen is overgeslagen maar dat vind ik gewoon onzin. Hoe zouden een Machida of Henderson zich dan moeten voelen toen Sonnen de partij kreeg? Is die overwinning van Gustafson op Shogun nou zou indrukwekkend dat hij direct een titleshot had moeten krijgen? Het is nu een logische partij en ik denk dat iedereen tevreden is dat hij komt.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Als Gustafsson verliest van Davis, Davis van Evans, en Evans van Jones, dan is het toch niet redelijk om Gustafsson de volgende te laten zijn? De enige die het Jones moeilijk maakte en het nog steeds moeilijk kan maken is Lyoto Machida, Gustafsson vs Mousasi vindt ik daarom een betere partij.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  19. #19
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil Gustafsson ook nog eigenlijk een potje zien draaien voor die de titleshot zou moeten krijgen, ik ben ook nog niet helemaal onder de indruk, tegen shogun draaide die inderdaad een goeie partij maar dat is helaas tegenwoordig geen garantie op succes tegen een jones... Maar aan de andere kant heb je wel het probleem wie nu voor jones? en dan kom je uiteindelijk toch bij Gustafsson uit, tenzij Henderson komend weekend Rashad binnen 2 minuten KO mept en okselfris uit de match komt zou ik niet weten tegen wie Jones moet vechten net na de zomer. Ik hoor overigens vaak mensen hebben over het feit dat Gustafsson net zo lang is als Jones en daarom wel kans zou maken, maar dat vind ik kort door de bocht, in elke aspect is Jones beter en behoudt z'n Reach voordeel want ondanks Gustafsson z'n lengte heeft die maar een Reach net als machida,shogun en/of henderson

  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Ik wil Gustafsson ook nog eigenlijk een potje zien draaien voor die de titleshot zou moeten krijgen, ik ben ook nog niet helemaal onder de indruk, tegen shogun draaide die inderdaad een goeie partij maar dat is helaas tegenwoordig geen garantie op succes tegen een jones... Maar aan de andere kant heb je wel het probleem wie nu voor jones? en dan kom je uiteindelijk toch bij Gustafsson uit, tenzij Henderson komend weekend Rashad binnen 2 minuten KO mept en okselfris uit de match komt zou ik niet weten tegen wie Jones moet vechten net na de zomer. Ik hoor overigens vaak mensen hebben over het feit dat Gustafsson net zo lang is als Jones en daarom wel kans zou maken, maar dat vind ik kort door de bocht, in elke aspect is Jones beter en behoudt z'n Reach voordeel want ondanks Gustafsson z'n lengte heeft die maar een Reach net als machida,shogun en/of henderson
    Mee eens, vooral op het gebied van grappling is Gustafsson niet opgewassen tegen Jones.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Allemaal leuk en wel, Jones zal Gustafsson ook weer binnen 1 a 2 rondes op een tko pakken.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  22. #22
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    X2

  23. #23
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Mee eens, vooral op het gebied van grappling is Gustafsson niet opgewassen tegen Jones.
    Wie wel

  24. #24
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    UFC 165 in canada(Toronto geloof ik) zal het waarschijnlijk toch gaan gebeuren als de rumours mogen geloven...

  25. #25
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Wie wel
    Is Jones dan zo geweldig op de grond? ik zie vooral dat hij redelijk sterke top control heeft en z'n stoten goed weet te plaatsen, verder niet echt veel technische poespas ofzo. Hij moet het hebben van het moment vlak na de takedown wanneer hij gelijk losgaat, als het op het pure grapple werk aan komt zijn er tig brazillianen die het beter kunnen, zo ook het worstelen. Jones combineert alle spelletjes vooral erg soepel, niet zoals sommige vechters die eigenlijk komen om te BJJ'en of te kickboxen.
    Last edited by ijsbier; 13-06-2013 at 21:29.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •