MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Mayweather vs Alvarez

Voters
41. You may not vote on this poll
  • Mayweather op punten

    18 43,90%
  • Mayweather op (T)KO

    12 29,27%
  • Alvarez op punten

    2 4,88%
  • Alvarez op (T)KO

    9 21,95%
  • Draw

    0 0%
Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 229
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default Boksen: Mayweather jr. vs Alvarez :)

    Floyd Mayweather Jr. heeft op Twitter bekend gemaakt dat hij het op 14 september in de MGM Grand Garden Arena in Las Vegas op zal nemen tegen de ongeslagen Mexicaanse superster Saul 'Canelo' Alvarez. "Voor 14 september heb ik Canelo Alvarez als tegenstander uitgekozen. Ik geef de fans wat ze willen," aldus de best betaalde atleet van de wereld.


    "Dit is het gevecht waar iedereen op heeft gewacht"

    Leonard Ellerbe, de adviseur van Mayweather Jr. en Richard Schaefer, de promotor van Alvarez, beschrijven het gevecht als het 'grootste in het boksen'. "Dit is het grootste gevecht dat je kunt organiseren. Dit is het gevecht waar iedereen op heeft gewacht," aldus Schaefer.
    Canelo Alvarez, die zijn WBC en The Ring titels in het licht middengewicht op het spel zet, bezorgde eerder dit jaar in San Antonio Austin Trout zijn eerste nederlaag uit zijn carrière. Eén week na zijn overwinning was de 22-jarige bokser alweer op de sportschool te vinden en zal twee maanden voor het gevecht terugkeren naar Santa Monica om zich daar voor te bereiden op zijn grootste en belangrijkste gevecht uit zijn leven.


    r1network
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    JAAA!!! eeeeiiiindelijk weer eens echt een megagevecht! Er waren berichten van mogelijk Khan-Mayweather, maar gelukkig niet zeg. Dit wordt vet.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat die GAYweather eindelijk kapot geslagen wordt!!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    HEERLIJK! De enige die hem qua stijl en vechtlust echt kan hebben denk ik. Floyd zal met meer moeten komen dan normaal en moeten oppassen voor de klappen van Alvarez

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Is een beetje te snel voor Alvarez had hem liever 1 of 2 partijen meer zien vechten voor die tegen Mayweather zou staan.
    Nadeel voor Alvarez is dat het ook op een catchweight is.

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het kan altijd idealer etc. maar voor Mayweather is dit best een risico. Zijn laatste partij op 154 tegen cotto was niet ideaal en nu vechten ze op 152 waar hij tegen guerrero op 147 vocht. Alvarez vocht z'n laatste partij tegen Trout op 154 dus in principe moet ie goed aan de bak kunnen.

    Bovendien kun je nu wachten met de partij, maar dan is Mayweather nóg ouder. Bovendien van uitstel komt afstel...Ik ben blij verrast dat deze partij zo snel komt. Iedereen weet nog hoe het met de partij tegen Pac gelopen is, dus ik ben blij dat het met deze partij beter gaat. Het zou me niet verbazen als ie na deze partij wil stoppen, want voor zijn standaarden is dit best een risicovolle partij.
    Last edited by Facade; 30-05-2013 at 19:58.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mooie partij. Zoals facade zegt, floyd wordt er niet jonger op dus dit is ideaal, floyd is nu nog in topvorm.
    Ik denk dat floyd weer wint, het wordt zoals gewoonlijk oppassen voor hem in de eerste 2,3 rondes.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Floyd gaat m schoolen

  9. #9
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Floyd gaat m schoolen
    Daar ben ik ook bang voor. Floyd weet wel raad met die mexicaanse beukers. Te slim en te gladjes vrees ik.
    Train hard, fight easy.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft begin dit jaar een contract getekend bij Showtime voor 6 wedstrijden, en de wedstrijd tegen Guerrero was zijn eerste.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Floyd zonder moeite

  12. #12
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Canelo is geen doorsnee Mexicaanse bokser. Deze jonge vechter wordt de eerste vechter die Floyd KO zal slaan.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Floyd is ook geen doorsnee Amerikaanse bokser.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Canelo is geen doorsnee Mexicaanse bokser. Deze jonge vechter wordt de eerste vechter die Floyd KO zal slaan.
    Doorsnee Mexicaanse boksers kunnen 12 ronden gaan. Canelo slechts 45 seconde per ronde. Dat is niet genoeg om van Mayweather te winnen. Hij zal hem een aantal keer goed raken en misschien via het lichaam schade kunnen uitrichten, maar Mayweather by UD 116-113.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Canelo is geen doorsnee Mexicaanse bokser. Deze jonge vechter wordt de eerste vechter die Floyd KO zal slaan.
    Floyd gaat zeker winnen te ervaren en te goed. En Floyd ze vader staat weer in de hoek en doet de trainingen. Als je goed hebt opgelet vorige wedstrijd heeft ze vader z'n verdediging nog beter gemaakt. Floyd gaat niet zomaar tegen klappen aanlopen.
    Je hoeft hem niet te mogen maar is gewoon de beste bokser op dit moment die er bestaat, zo snel en alles wat hij stoot is zuiver.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Wow, mooie pot is dit zeg !!

  17. #17
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Canelo wordt elke wedstrijd sterker en beter. Daarnaast is Canelo sneller dan Gayweather en combineert meer. Canelo speelde met Trout soms, dekking laag en gewoon alleen maar slippen. Ik zie dat Gayweather niet doen. Let maar op hij gaat naast zij schoenen lopen.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Floyd gaat zeker winnen te ervaren en te goed. En Floyd ze vader staat weer in de hoek en doet de trainingen. Als je goed hebt opgelet vorige wedstrijd heeft ze vader z'n verdediging nog beter gemaakt
    De verdediging is gewoon precies hetzelfde de reden dat ze vader in z'n hoek staat is dat Roger ziek is hij heeft diabetes en z'n ogen zijn sterk achteruit gegaan en hij is ook snel vermoeid.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Canelo wordt elke wedstrijd sterker en beter. Daarnaast is Canelo sneller dan Gayweather en combineert meer. Canelo speelde met Trout soms, dekking laag en gewoon alleen maar slippen. Ik zie dat Gayweather niet doen. Let maar op hij gaat naast zij schoenen lopen.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    De verdediging is gewoon precies hetzelfde de reden dat ze vader in z'n hoek staat is dat Roger ziek is hij heeft diabetes en z'n ogen zijn sterk achteruit gegaan en hij is ook snel vermoeid.
    wat ik bedoel is dat ze vader hem weer op scherp zette de een na laatste of partij ervoor vond ze vader dat hij teveel klappen nam en dat lag ook aan ze verdediging.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Is een beetje te snel voor Alvarez had hem liever 1 of 2 partijen meer zien vechten voor die tegen Mayweather zou staan.
    Nadeel voor Alvarez is dat het ook op een catchweight is.
    Scheelt maar 2 pond met Alvarez zijn gevechtsgewicht van 154. Mayweather komt van 147 en gaat dus 5 pond omhoog. Moet je op fight-night kijken hoeveel zwaarder Alvarez zal zijn; net als Chavez zal hij veel zwaarder zijn.
    Dat wordt een probleem voor Mayweather, want Alvarez is een goede bokser en puncher.

    Tegen Guerrero was Mayweather wel scherp, Alvarez ook tegen Trout! Ik wacht af.

  22. #22
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Guerrero heeft pak slaag en geluk gehad tegen Selcuk Aydin. M.a.w. de tegenstander van Gayweather was gewoon niet top. Guerero gaat KO tegen Canelo voor 100%. Canelo de nuchtere mexicaan zal de nieuwe champ worden en voorlopig ook blijven.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Mayweather komt van 147 en gaat dus 5 pond omhoog
    Nee Mayweather vocht tegen Cotto op 154lbs is geen nieuw terrein 154lbs voor Mayweather is gewoon onzekerheid.

  24. #24
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee Mayweather vocht tegen Cotto op 154lbs is geen nieuw terrein 154lbs voor Mayweather is gewoon onzekerheid.
    Tegen Cotto vocht Mayweather boven zijn gewicht, daarnaast moet je op fight-night kijken hoeveel zwaarder Alvarez zal zijn; net als Chavez zal hij veel zwaarder zijn.
    Dat wordt een probleem voor Mayweather, want Alvarez is een goede bokser en puncher.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Guerrero heeft pak slaag en geluk gehad tegen Selcuk Aydin. M.a.w. de tegenstander van Gayweather was gewoon niet top. Guerero gaat KO tegen Canelo voor 100%. Canelo de nuchtere mexicaan zal de nieuwe champ worden en voorlopig ook blijven.
    Nou, Guerrero won bijna alles in verschillende klassen en won van Berto.
    Tegen Aydin had hij geen geluk.......
    Ik denk ook dat Guerrero ko gaat tegen Canello, aangezien die op fight night 20 pond zwaarder zal zijn....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •