MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Mayweather vs Alvarez

Voters
41. You may not vote on this poll
  • Mayweather op punten

    18 43,90%
  • Mayweather op (T)KO

    12 29,27%
  • Alvarez op punten

    2 4,88%
  • Alvarez op (T)KO

    9 21,95%
  • Draw

    0 0%
Page 4 of 10 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 229
  1. #76
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  2. #77
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  3. #78
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mayweather is echt te triest voor woorden. Als Koefnoen nou ook in Amerika zat hadden ze Mayweather met die zielige zelfde uitspraakjes wekelijks belachelijk gemaakt. Het enige wat hij kan roepen is 1. hoe goed hij zichzelf wel niet vindt/hoe goed hij is. 2. hoeveel geld hij wel niet heeft. 3. dat zijn tegenstanders niemand hebben verslagen etc...

    Wel knap om Canelo op punt 3 te pakken. Die jongen komt net kijken vergeleken met Mayweather, maar Mayweather beseft niet dat die lijstjes niets interesseren. Als Canelo hem verslaat stort Mayweathers leven in.
    Last edited by Minotauro; 31-08-2013 at 17:27.

  4. #79
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  5. #80
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgende week is het zo ver 14 september.

    Doug fisher [van Ring Magazine] een van de weinige denkt dat Canelo gaat winnen. Hij geeft 3 redenen waarom Canelo gaat winnen.


  6. #81
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik denk ook dat Canelo gaat winnen. Ik denk dat Mayweather sinds De la Hoya niet zoveel gevaar heeft opgezocht in de ring. Ook al heeft hij vaak de grote namen ontlopen, Canelo is geen Victor Ortiz of Robbert Guerrero. Deze man komt 12 rondes vooruit vechten en slaat harder dan wie dan ook. Daarnaast incasseert hij ook als een beest.

  7. #82
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Als Floyd wint krijg je weer een hoop excuus.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Alavarez, Matthyssse en Providnikov vormen in mijn ogen een serieuze bedreiging voor Mayweather.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat Mayweather deze partij wint.
    Ben echt een fan van hem.
    In mijn ogen de beste bokser van de laatste 10-15 jaar.
    Mensen begrijpen niet dat het allemaal show is wat floyd doet en zegt.
    Een act, hij speelt de villain en het verkoopt.
    Denk wel dat Canelo supergevaarlijk is voor Floyd.
    The Outsiders!! J-MMA #1

  10. #85
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Weer excuses? wat een onzin. Kijk andere topics maar terug, mijn voorspellingen kloppen vaker, pure kennis. Ik haat Mayweather ja, maar ik ben niet zo dom om te zeggen dat Guerrero of Ortiz of dergelijke van hem winnen. Op Cotto had ik wel hoop, maar niet zo als Canelo. Mensen onderschatten Canelo echt, deze man zijn verdediging is zijn aanval, naar voren komen en blijven rammen. Door de dekking heen, om de dekking heen, altijd op zoek naar gaatjes. We praten zondag de 15de, of ben je snachts in het Chatzy room van Mixfight? Kunnen ook een onderlinge weddenschap hier maken als je dat wilt, en ik ben een man van me woord.

  11. #86
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Canelo is wel degelijk gevaarlijk, maar hij kan alleen winnen via KO. Ik ben benieuwd hoe Floyd met de kracht van Alvarez omgaat. Tegen Mosley ging hij een paar jaar geleden bijna neer en ik denk dat Canelo op dit moment harder slaat dan Mosley toen...

    Ik zie alleen geen enkel scenario voor me waarbij Canelo op punten wint, als Floyd dus niet gaat zitten is Canelo kansloos. Ik hoop zelf op Mayweather.

  12. #87
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik bedoelde niet alleen jou , maar over het algemeen de haters voornamenlijk de Manny aanhang , ik ben wel pro Floyd als het om zijn boks skills gaat.
    Zijn karakter buiten de ring kijk ik doorheen, omdat het een show is ,wat veel mensen te serieus nemen.
    Ik weet ook dat Canelo een gevaar is voor floyd , daarom verbaasde mij ook dat hij deze partij al koos , en al verliest hij maakt mij zijn skills niet minder erop, eerder hoe hij met een verliest omgaat.
    De 15de kijk ik zeker en ben ook van de partij geen probleem.
    Last edited by pronk; 07-09-2013 at 22:25.

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Canelo is wel degelijk gevaarlijk, maar hij kan alleen winnen via KO. Ik ben benieuwd hoe Floyd met de kracht van Alvarez omgaat. Tegen Mosley ging hij een paar jaar geleden bijna neer en ik denk dat Canelo op dit moment harder slaat dan Mosley toen...

    Ik zie alleen geen enkel scenario voor me waarbij Canelo op punten wint, als Floyd dus niet gaat zitten is Canelo kansloos. Ik hoop zelf op Mayweather.
    Precies, zie hem ook alleen op KO winnen. Maar Mayweather kennende zal wel een geweldig gameplan hebben, hoop dat Canelo hem alsnog KO slaat.

  14. #89
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop uiteraard dat canelo wint maar ik vrees dat dit gevecht iets te vroeg in zijn carriere is gekomen. Een paar extra gevechten tegen toppers had canelo echt goed klaargemaakt voor een gevecht tegen mayweather.
    Ik ben bang dat mayweather op punten gaat winnen maar tegen een heavy puncher als canelo kan het ieder moment fout gaan, met name in de eerste helft van het gevecht. Hopelijk is canelo in goede shape om ook de laatse paar rondes scherp te blijven mocht het gevecht zover gaan.

  15. #90
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Matthyssse en Providnikov vormen in mijn ogen een serieuze bedreiging voor Mayweather.
    Ik denk dat Mike tyson ook een bedreiging is voor Mayweather

  16. #91
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mayweather zal ongetwijfeld een gameplan hebben, maar in al die lange rondes weet ik bijna zeker dat Canelo nhem wel weet te raken met een goede poffer op ze snuit.

  17. #92
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Mensen onderschatten Canelo echt, deze man zijn verdediging is zijn aanval, naar voren komen en blijven rammen.
    Canelo wordt echt niet onderschat , op dit moment zijn zelf de floyd aanhang niet zeker hoe dit uitpakt , en praten veel sportjounalisten over zijn eerste verlies partij.

  18. #93
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Floyd Mayweather To Get Record $41.5 Million Guarantee For Canelo Alvarez Fight

    Floyd Mayweather is a man of many records. First and foremost is his pristine 44-0 mark in the ring over 17 years. He holds the record for the biggest pay-per-view audience ever for his 2007 fight against Oscar De La Hoya, which attracted 2.5 million buyers and an all-time high $132 million in PPV revenue. Mayweather’s $32 million guarantee for both the 2012 Miguel Cotto fight and his May fight against Roberto Guerrero were the highest ever for a boxer. On September 14, Mayweather will fight Canelo Alvarez in a bout billed as “The One” and every record is at stake.


    Mayweather will receive a record $41.5 million guarantee for the Alvarez fight, according to Leonard Ellerbe, Mayweather’s longtime confident and head of his promotion company. Ellerbe and Golden Boy Promotions chief Richard Schaefer stopped by Forbes Wednesday to discuss the business of “The One.” The guarantee shatters the previous $32 million high mark set by Mayweather. He receives the guarantee right after the fight and then will sit back and collect his share of PPV receipts as they trickle in from carriers like DirecTV and Dish Network. It will be the biggest payday of Mayweather’s career when all the PPV numbers are tallied, topping the $45 million he netted for the Cotto fight.






    “I have 2.6 million [PPV buys] in my mind. Records are meant to be broken,” says a hopeful Schaefer, whose company is co-promoting the fight with Mayweather Promotions. Schaefer acknowledges 2.5 million will be tough to top, but says that even at 2 million buys “The One” will set a PPV revenue record. The addition of high-def telecasts has allowed carriers to jack up pricing to $74.95 for the HD telecast on Showtime PPV, which 60-65% of fans buy instead of the standard telecast. The average cost for the Floyd-Canelo bout is expected to be $70 resulting in $140 million in revenue if two million fans make the purchase.


    The Canelo-Mayweather bout already had another record under its belt with the biggest gate ever for a fight at $19.9 million (the MGM Grand sold out less than 24 hours after tickets went on sale). The previous high was $18.4 million for the 2007 Mayweather-De La Hoya contest. “Ticket sales are an indicator of pay-per-view sales with every fight,” says Schaefer. If that trend holds, this fight is going to be a PPV blockbuster.
    Mayweather, Golden Boy and Showtime are pulling out all of the stops to make this the biggest bout ever. They spent $2 million on an 11-city press tour to hype the event. They signed seven sponsors for the fight, including leading brands AT&T T +0.21%, Corona and Valvoline. The sponsors are paying record cash amounts to the promoters, as well as to market the fight.


    Several other factors could push this fight to a record PPV audience. There were 61 million homes with PPV capabilities in 2007, but today it stands at 90 million. Sept. 14 is also the date of the biggest college football game of the season in Alabama vs. Texas A&M featuring the defending champs against Heisman winner Johnny Manziel. The game is being broadcast on Showtime parent CBS CBS -0.37%, which will promote that evening’s fight to a massive, sports hungry audience.


    Other revenue streams include 15,000 closed circuit seats showing the fight in Las Vegas that sold out at $100 a pop. The promoters are looking to add another 10,000 seats. More than 500 movie theaters with 125,000 seats across the country are showing the fight and are expected to charge $25 to get in. Money from closed circuit and movie theaters flows towards the promoters in roughly a 70-30 split.
    Add in TV rights around the world (the fight is being shown in 160 countries) and the expected gross revenue for the fight should top $200 million. And as promoter, all the money flows through Mayweather. They don’t call him “Money” for nothing.

  19. #94
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dat is toch belachelijk. gegarandeerd 41.5 miljoen voor een partij....

  20. #95
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik denk dat Mike tyson ook een bedreiging is voor Mayweather
    Tyson was een ander gewichtsklasse. Provodnikov is recht uit Rocky IV gestapt, plus hij traint bij dezelfde gym als Paquiao.


  21. #96
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    $41.5 Million

    god fucking damnit waarom is de wereld zo oneerlijk verdeeld.

  22. #97
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Tyson was een ander gewichtsklasse. Provodnikov is recht uit Rocky IV gestapt, plus hij traint bij dezelfde gym als Paquiao
    Tyson ander gewichtklasse heb ik weer wat geleerd , Provodnikov uit Rocky en deel 4 nog wel , en traint bij dezelfde gym als Manny (Wildcard gym) je hebt me bij deze zeker overtuigd ,Ik weet nu zeker dat hij een bedreiging vormt.

  23. #98
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  24. #99
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    stelletje sletjes en golddiggers om hem heen die zogenaamd allemaal voor hem 'werken' ja. right.
    toch best bizar dat iemand die altijd claimt dat ie erg slim is etc. niet door heeft dat 95% van zijn 'money team family' hem niet eens de hand zouden schudden als die geen geld had, stuk voor stuk zijn ze aan het profiteren en meeliften met hem.

  25. #100
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Wordt de partij!! Iemand een idee waar we dit live kunnen volgen? Eventueel betalend?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •