MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 147 of 147
  1. #126
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Hendricks is hier gewoon zwaar bestolen. Kijk die kop van GSP.

    Hendricks had de nieuwe champ moeten zijn.
    Had zelf minimaal 3, maar eigenlijk 4 rondes voor JH. Maar ga later vandaag nog een keer kijken. Nog bedankt voor je link.

    Later!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Fuck wat een bullshit. Hendricks won zeker 3 of 4 rondes. Een van de slechtste decisions ooit.

  3. #128
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Dacht ook 3-2 Hendricks. Hij was er ook zwaar ziek van.

  4. #129
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Als het net zo,n partij was als Jones - Gustaffson dan had ik ermee kennen leven.

    Maar dit was Overduidelijk Hendricks. Geen schrammetje op zn gezicht.
    Hendricks heeft GSP een aantal keren goed in gevaar gebracht en was duidelijk de sterkere dus in mijn ogen de nieuwe champ.
    En wie weet hoelang GSP nu weer niet vecht door persoonlijke problemen.
    Hendricks had de Belt nu moeten hebben en GSP lekker retire.

  5. #130
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    dit geloof je toch niet...

  6. #131
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Snap er idd niks van. Toch duidelijk voor Hendricks deze partij. Eerst wordt hij bestolen en dan krijg je na de beslissing ook nog te horen dat GSP zijn handschoenen een tijdje op gaat hangen, wat dus betekend dat er voorlopig geen rematch inzit. Gaat nergens over dit.

  7. #132
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Zo duidelijk vond ik het niet. De partij kon beide kanten op. Ging er vanuit dat gsp de partij had gewonnen maar had ook niet raar opgekeken als hendricks er met de winst vandoor zou gaan

  8. #133
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Volgens 2 judjes waren dus ronde 1,3,5 voor GSP.

    3e ronde kon naar beide gaan, zelf vond ik GSP.

    Eerste ronde is de controversiele ronde, deze was naar mijn mening voor Hendricks.
    Laatste ronde was wel voor GSP.
    Hendricks heeft naar mijn mening overtuigend gewonnen. Hij had echter meer moeten doen in de latere rondes. Daarnaast vind ik het vroegtijdige juichen van Hendricks' corner minstens zo erg als de beslissing.
    =

  9. #134
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Waarom werd er gestopt in de 2e ronde ? Hadden ze dat niet gedaan dan was het volgens mij over geweest.
    Volgens mij Hendricks al te way. natuurlijk gingen ze direct juichen. Halverwege de 5e zeiden de commentatoren zelfs dat de winning streak van GSP over was.

    3e was qua striking voor gsp maar Hendricks had een takedown (slim) dus die weet ik niet zeker. 1 ook niet.
    Dus GSP had de 5e 100% en 2 dubieuze ronden. Komt volledig in elkaar gebeukt die partij uit en pakt de win.

    Duidelijk een jury met een 20th anniversary mission. Lullig voor Hendricks.

  10. #135
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    ronde 3 en 5 waren voor GSP, ronde 1,2 en 4 waren voor Hendricks waar bij ronde 2 en 4 ook nog op zeer overtuigende wijze voor Hendricks waren. De rondes die GSP won waren veel minder overtuigend.

  11. #136
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb net de eerste ronde nogmaals bekeken. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die ronde aan GSP geeft. Zelf weetik het niet, maar het was echt niet zo eenzijdig als Dana White zegt. GSP raakte met veel trappen en jabs. Ok, zeker niet hard, maar het scoort punten. Ronde 2 en 4 zijn overduidelijik voor Hendricks. Ronde 5 voor GSP. Ronde 1 en 3 vallen over te praten.

    Hendricks commentaar dat hij '70 %' gaf verbaasde mij enorm. Dat kan hij toch niet menen? Als dat echt zo zou zijn, verdient hij de titel niet.

    De beslissing is lang zo slecht nog niet als we kijken naar het 10/9 scoorsysteem per ronde.
    =

  12. #137
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post

    De beslissing is lang zo slecht nog niet als we kijken naar het 10/9 scoorsysteem per ronde.
    Klopt wat je zegt, in principe hoef je maar ronde verkeerd te scoren die close is en dat geef je hem aan GSP. Het 10/9 systeem zuigt gewoon. Over de hele wedstrijd was Hendricks gewoon beter

  13. #138
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Ik heb net de eerste ronde nogmaals bekeken. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die ronde aan GSP geeft. Zelf weetik het niet, maar het was echt niet zo eenzijdig als Dana White zegt. GSP raakte met veel trappen en jabs. Ok, zeker niet hard, maar het scoort punten. Ronde 2 en 4 zijn overduidelijik voor Hendricks. Ronde 5 voor GSP. Ronde 1 en 3 vallen over te praten.

    Hendricks commentaar dat hij '70 %' gaf verbaasde mij enorm. Dat kan hij toch niet menen? Als dat echt zo zou zijn, verdient hij de titel niet.

    De beslissing is lang zo slecht nog niet als we kijken naar het 10/9 scoorsysteem per ronde.
    Hij gaf 70% power in zijn stoten omdat hij niet te veel energie in zijn stoten wilde stoppen mocht het over de volle 5 ronden moeten gaan ( en dat had hij nog nooit gedaan). Daarnaast gaf hij aan dat hij ook stoten plaatste met meer power.

    Vind ik opzich niks vreemds aan, het is zelfs tactisch om sommige stoten minder hard te laten landen en andere wel voluit te geven.

  14. #139
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    in mijn ogen had GSP gewoon gewonnen. Ronde 1,3 en 5.

    GSP had ook meer octagon control, hij controleerde het gevecht in mijn ogen toch meer. Was meer de gene die voor uit liep.
    Home mtk-gym.nl


  15. #140
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Ik heb net de eerste ronde nogmaals bekeken. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die ronde aan GSP geeft. Zelf weetik het niet, maar het was echt niet zo eenzijdig als Dana White zegt. GSP raakte met veel trappen en jabs. Ok, zeker niet hard, maar het scoort punten. Ronde 2 en 4 zijn overduidelijik voor Hendricks. Ronde 5 voor GSP. Ronde 1 en 3 vallen over te praten.


    De beslissing is lang zo slecht nog niet als we kijken naar het 10/9 scoorsysteem per ronde.
    Waarmee maar weer eens duidelijk is gemaakt dat GSP een saaie puntenvechter is. Maar dat terzijde.

    Dat 10-9 moet op de schop dan kun je de rondes die echt het verschil maken beter scoren.
    Als je nu 3 x twijfelachtig wint en in 2 rondes wordt je helemaal in elkaar geslagen (en in ronde 2 ga je zelfs bijna knockout) dan win je gewoon.

  16. #141
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Laat ik beginnen door te zeggen dat het echt een top event was.

    ik ben een grote gsp fan maar hij had niet gewonnen. Pijnlijk om toe te geven maar dat is de waarheid.
    en mooi om te zien hoe chael wederom mentaal breekt zodra het gevecht niet gaat zoals hij wilt. Zet hem tegen iemand die ook kan worstelen en het is afgelopen.

  17. #142
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    ik had het 3-2 voor GSP
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  18. #143
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Ik dacht vannacht ook dat Hendricks gewonnen had maar hij is zeker niet bestolen. Ronde 2,4 voor Hendricks en 3 en 5 voor GSP. Ronde 1 kon beide kanten op.

  19. #144
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    De rondes (zoals ronde 2 als goed voorbeeld) die Hendricks won waren met meer overtuiging. Ik vind het echt een kutsysteem. Wanneer krijg je scores als 10-8 bijv dan? Of 10-7? Gsp werd in ronde twee gedomineerd, de saaie champ werd kapot geslagen, maar moest de overwinning toch krijgen.

  20. #145
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    De rondes (zoals ronde 2 als goed voorbeeld) die Hendricks won waren met meer overtuiging. Ik vind het echt een kutsysteem. Wanneer krijg je scores als 10-8 bijv dan? Of 10-7? Gsp werd in ronde twee gedomineerd, de saaie champ werd kapot geslagen, maar moest de overwinning toch krijgen.
    Zo worden gevechten nu eenmaal gescoord. Daar kan GSP niks aan doen.

  21. #146
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    ps: met welk gewicht stapte Woodley in de ring/octagon?
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  22. #147
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Zo worden gevechten nu eenmaal gescoord. Daar kan GSP niks aan doen.
    Dat zeg ik ook niet. Maar mensen worden de UFC steeds zatter en dat ligt puur aan dit soort dingen. Het is een grap. Herinner me Melendez tegen Henderson ook, ook minimaal een draw. Het is gewoon zo zonde dit. Diaz had niets in te brengen, maar dit was nooit een win voor gsp

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •