MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: R.I.P. Tony S.

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default R.I.P. Tony S.

    Sopranos-acteur James Gandolfini overleden

    ROME - De Amerikaanse acteur James Gandolfini is onverwacht op 51-jarige leeftijd overleden. De acteur overleed aan een hartinfarct terwijl hij op vakantie was in Italië, meldden Amerikaanse media.

    Gandolfini won in de Verenigde Staten talloze prijzen met zijn rol als maffioso Tony Soprano, in de hitserie The Sopranos. De show was ook in Nederland en België op televisie te zien. De Italiaans-Amerikaanse Gandolfini kroop vaker in de huid van maffiosi. Zo vertolkte hij vorig jaar de rol van uitgerangeerde huurmoordenaar in de film Killing them softly.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    damn 51 jaar pas zeg, het laatste wat ik zag met hem was idd Killing Them softly.......R.i.p

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    RIP, veelste vroeg!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    James was een groot acteur en heeft eigenlijk nooit de erkenning gekregen die hij verdiende. Zijn vertolking van Tony Soprano was echt meesterlijk. Zie hieronder de laatste scene van de Sopranos, wel toepasselijk.

    Niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt!!! Koop in dat geval de verzamelbox en ga kijken. Een van de beste series ooit mijns inziens.


  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Die laatste scene was inderdaad briljant. Helemaal als je de break-down leest, echt heel knap in elkaar gezet.

    http://masterofsopranos.wordpress.com/39-2/

    R.I.P.

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Omg hier schrik ik best van eigenlijk. RIP veel te jong.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Waanzinnig bericht, kon het niet geloven toen ik het vanmorgen las. De held uit een van mijn favo series is niet meer :-( .... R.I.P Tony


  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    James was een groot acteur en heeft eigenlijk nooit de erkenning gekregen die hij verdiende. Zijn vertolking van Tony Soprano was echt meesterlijk. Zie hieronder de laatste scene van de Sopranos, wel toepasselijk.

    Niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt!!! Koop in dat geval de verzamelbox en ga kijken. Een van de beste series ooit mijns inziens.

    x2!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •