MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 29 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 718
  1. #126
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    check die saki hier praten dan:

    WTF, als je in de VS kickboksen populair wilt maken moet je vooral hun favoriete vechtsport belachelijk maken. Ik zei ergens dat Saki vroeger onrespectvol was, ik neem mijn woorden terug want dit gaat ook weer nergens over. En dan heeft Ghita een grote bek haha, laat me niet lachen. Ik weet dat Saki een goede vechter is maar ik hoop dat hij zwaar neergaat en een lesje in nederigheid krijgt volgende week.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ga slapen jonge..... het is al lang bed tijd voor jou!

  3. #128
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja maar volgens mij moesten ze dit allemaal zeggen, ook ghita die gekke americanen houden van die trash-talk.

  4. #129
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zal waarschijnlijk van Bas Boontje moeten.

  5. #130
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ga lachen als die Verhoeven wint.

  6. #131
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    van mij hoeft hij niet te winnen.

  7. #132
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    moest idd van Glory, zogenaamd op z'n Amerikaans. Ik heb dit Ghita nooit zien doen iig..
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  8. #133
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Tyrone is tov zijn laatste gevecht tegen Corbett een compleet andere vechter geworden:

    - fysiek heeft die een ware metamorfose ondergaan
    - Tyrone's kracht en snelheid is sterk verbeterd
    - Tyrone heeft ondertussen ook meer ervaring opgebouwd

    Corbett is ongeveer redelijk gelijk gebleven tov het gevecht in Jamaica.

    Ziet Tyrone dit ook zo en ziet hij zichzelf als favoriet? Zijn de revanche-gevoelens voor de partij in Jamaica (die hij als een verloren partij beschouwde ipv een no-contest) nog steeds sterk aanwezig?
    Antwoord:

    Tyrone ziet deze partij net als elke andere partij (zonder revanche gevoelens), je maximaal en optimaal voorbereiden op je tegenstander en niemand onderschatten. Tyrone gelooft heel sterk in zijn eigen kunnen en dat maakt hem misschien favoriet, maar het echte antwoord wil hij altijd in de ring laten zien. Tyrone doet nooit aan voorspellingen. Hoe en wat Nathan Corbett heeft gedaan de afgelopen jaren is voor hem niet erg interessant. Elke gevecht is weer een nieuwe. Hij belooft wel dat het een spectaculair gevecht wordt.

    Zie voor videobeelden laatste training ReATSports facebook

  9. #134
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ga slapen jonge..... het is al lang bed tijd voor jou!
    Ik ben blij dat jij bepaalt wanneer het bedtijd is voor mij , terwijl je morgen weer met je neus in de boekjes van ITO 2 zit.

  10. #135
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik hoop op een finale tussen Ghita en Verhoeven. Ik gun ze allebei de winst maar Ghita zou die partij winnen denk ik.

  11. #136
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by reat View Post
    Antwoord:

    Tyrone ziet deze partij net als elke andere partij (zonder revanche gevoelens), je maximaal en optimaal voorbereiden op je tegenstander en niemand onderschatten. Tyrone gelooft heel sterk in zijn eigen kunnen en dat maakt hem misschien favoriet, maar het echte antwoord wil hij altijd in de ring laten zien. Tyrone doet nooit aan voorspellingen. Hoe en wat Nathan Corbett heeft gedaan de afgelopen jaren is voor hem niet erg interessant. Elke gevecht is weer een nieuwe. Hij belooft wel dat het een spectaculair gevecht wordt.

    Zie voor videobeelden laatste training ReATSports facebook
    Tnx. Wens Tyrone maar succes met de partij van het jaar.

  12. #137
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    moest idd van Glory, zogenaamd op z'n Amerikaans. Ik heb dit Ghita nooit zien doen iig..

    Gelukkig houdt Rico het normaal en respectvol...en daarbij prijst ie het Amerikaanse publiek, daar win je meer zieltjes mee, denk ik.

    It's okay to be white

  13. #138
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Als jij zo slim ben pannekoek dan weet je dat Ghita en Verhoeven weinig kans maak tegen Saki.

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik ben blij dat jij bepaalt wanneer het bedtijd is voor mij , terwijl je morgen weer met je neus in de boekjes van ITO 2 zit.

  14. #139
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Als jij zo slim ben pannekoek dan weet je dat Ghita en Verhoeven weinig kans maak tegen Saki.
    Iets beter je best doen op school!!!

  15. #140
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Gelukkig houdt Rico het normaal en respectvol...en daarbij prijst ie het Amerikaanse publiek, daar win je meer zieltjes mee, denk ik.

    Dat denk ik ook ja. Er is ook niks mis met zelfverzekerd zijn, alleen het moet niet omslaan in arrogantie en denigerend spreken over je tegenstanders.

    Ten minste, ik hou daar niet van. Andere mensen houden daar weer wel van blijkt.

  16. #141
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Dat denk ik ook ja. Er is ook niks mis met zelfverzekerd zijn, alleen het moet niet omslaan in arrogantie en denigerend spreken over je tegenstanders.
    Ach ja. Zal wel een PR stunt zijn. En met een bijnaam als 'the rebel' zou ie niet erg overtuigend overkomen als hij zich bescheiden en respectvol opstelt.

  17. #142
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ach ja. Zal wel een PR stunt zijn. En met een bijnaam als 'the rebel' zou ie niet erg overtuigend overkomen als hij zich bescheiden en respectvol opstelt.
    Bijnamen heb ik zoiezo niks mee. Iedereen moet tegenwoordig een bijnaam hebben. Bij 90% heeft het niet eens een betekenis of het is niet echt origineel meer, zo hebben we ondertussen 10 hurricanes rondlopen.

  18. #143
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ach ja. Zal wel een PR stunt zijn. En met een bijnaam als 'the rebel' zou ie niet erg overtuigend overkomen als hij zich bescheiden en respectvol opstelt.
    Ja, precies. Zij willen dat gevecht verkopen in de VS waar ze van dat soort trashtalk houden. Bepaalde posters zijn te naïef om dat door te hebben en nemen alles letterlijk. For the record, Gökhan Saki is naast een topsporter ook gewoon een nette, vriendelijke gozer, dus ik weet niet waar sommige mensen het over hebben. Dat vindt men het raar dat vechters niet in Nl willen vechten lol.

  19. #144
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ja, precies. Zij willen dat gevecht verkopen in de VS waar ze van dat soort trashtalk houden. Bepaalde posters zijn te naïef om dat door te hebben en nemen alles letterlijk. For the record, Gökhan Saki is naast een topsporter ook gewoon een nette, vriendelijke gozer, dus ik weet niet waar sommige mensen het over hebben. Dat vindt men het raar dat vechters niet in Nl willen vechten lol.
    Ja de grote gala's vinden niet meer plaats in NL omdat de vechters niet meer in NL willen vechten


    Het zou vast wel met PR te maken hebben maar dan nog zit er een groot verschil tussen hoe Saki het brengt en hoe Verhoeven het brengt. Moet Saki ook helemaal zelf weten, ik hou er alleen niet van en geef dat hier aan. De hele discussie begon er ook mee dat iemand niet kon hebben van Ghita dat hij zelfverzekerd sprak op de beelden, maar een post iets later waarin Saki nog een schepje er bovenop deed hoorde je hem niet over.

  20. #145
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja de grote gala's vinden niet meer plaats in NL omdat de vechters niet meer in NL willen vechten
    x2
    Eg wel...

  21. #146
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ik hou ook niet van dat amerikaanse trash talken, maar dat hoort er kennelijk bij in amerika.. het moet alleen niet gekker worden dan nu.. anders krijg je van die ufc/ wwe praktijken. Maar Saki zal waarschijnlijk wel waar maken wat hij zegt..

  22. #147
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Saki gaat dit makkelijk pakken.

  23. #148
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ja, precies. Zij willen dat gevecht verkopen in de VS waar ze van dat soort trashtalk houden. Bepaalde posters zijn te naïef om dat door te hebben en nemen alles letterlijk. For the record, Gökhan Saki is naast een topsporter ook gewoon een nette, vriendelijke gozer, dus ik weet niet waar sommige mensen het over hebben. Dat vindt men het raar dat vechters niet in Nl willen vechten lol.

    Alsof je een gevecht verkoopt met dit soort trash talk. Kijk naar Wanderlei, die wordt gewoon uitgelachen daar met z'n rants tegen Chael. De Amerikanen zijn wel wat gewend en prikken door dit soort neppe shit heen, dit komt gewoon weer een beetje amateuristisch over. Zo van 'kijk ons eens tof zijn'. Jammer gewoon. Blijf jezelf en creëer gewoon een nette franchise, later komen de Bad Boys dan wel.
    It's okay to be white

  24. #149
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Saki deed tot 2 jaar terug ook gewoon MMA trainingen toch?

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Saki deed tot 2 jaar terug ook gewoon MMA trainingen toch?
    Hij heeft volgens mij zelfs een MMA partij gevochten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •