MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 71
  1. #26
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    @LeeMurray.
    klopt, Antillianen zijn geen grote groep in Utrecht.

    @Wiseguy.
    volgens mij moet je LeeMurray's posts nog een keer doorlezen.
    Last edited by e-type; 06-08-2013 at 17:20.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Niet goed gelezen. Mijn excuses
    Max. 400 x 125

  3. #28
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Niet goed gelezen. Mijn excuses
    Excuses aanvaard. Soms zeg je dingen die je achteraf beter niet had kunnen zeggen als je emotioneel betrokken bent bij een onderwerp.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

  6. #31
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Heb die pagina even bekeken. Ik heb nog nooit zoveel Sjonnie's en Anita's bij elkaar gezien. Ik voel me echt slim als ik die reacties lees. Het gros van de mensen geeft de PVV op als politieke voorkeur. Best ironisch dat mensen die Nederland tuigvrij willen hebben stemmen op een partij die vol zit met veroordeelde volksvertegenwoordigers.
    Max. 400 x 125

  7. #32
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    .. Ik heb nog nooit zoveel Sjonnie's en Anita's bij elkaar gezien. Ik voel me echt slim als ik die reacties lees..
    Daar heb ik nou noooooit last van op het internet Verder mag iedereen van mij stemmen wat ie wil. Ik begrijp die sentimenten bij het grote publiek wel. Of het slim is is inderdaad vers twee. Daarom heeft een land, een volk, ook leiders nodig die wel slim zijn. En wijs, standvastig, onafhankelijk, groot van geest, sterk van daad, menslievend.... etcetera etcetera. Zeg maar alle kwaliteiten die je tegenwoordig nergens meer nodig hebt als je gaat solliciteren.

    liedje


  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Jammer weer. Las op pagina 1 dat het vooral altijd Marokkanen zijn. Ik herinner mij nog wel sferen in de jaren '90 in het zwembad of op een recreatieplas, toentertijd waren het vooral Turken die de boel terroriseerden. Laten we hopen dat de Marokkaanse jongeren zich over een tijdje ook wat meer kan gedragen. Oh shit, onze regering heeft daarna ook nog Somaliers, Afghanen, Irakezen en wat families uit Sierra Leone hier naar toe gehaald. Die zullen dat proces ook allemaal moeten doorlopen, misschien dat we over een aantal decennia of misschien wel een hele eeuw een leuk/veilig/vreedzaam Nederland hebben! Thanks to the PvdA, CDA en de geweldige oppositiepartij Groen Links.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    We hebben een voetbalprobleem
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Heb die pagina even bekeken. Ik heb nog nooit zoveel Sjonnie's en Anita's bij elkaar gezien. Ik voel me echt slim als ik die reacties lees. Het gros van de mensen geeft de PVV op als politieke voorkeur. Best ironisch dat mensen die Nederland tuigvrij willen hebben stemmen op een partij die vol zit met veroordeelde volksvertegenwoordigers.
    Ik stem ook pvv, wil best ergens een 1 op 1 debat met je aangaan, kan je even bewijzen hoeveel slimmer en beter je dan mij bent^^ Wellicht heb jij een correlatie gevonden tussen stemgedrag en IQ, en dat zou best een belangrijke ontdekking zijn.Als de PVV links zou zijn zou niemand wat zeggen over de enkele politici met een "verleden". Wat daar ook van waar is.

    Kijk maar eens naar groenlinks, de voorzitter van 2003 tot 2006 was een pedofiel(!) er zitten ex-terroristen, ex-maoisten, ex-oplichters in de partij, maar dit hoor je nooit tijdens de verkiezingen, zij worden door de media slechts "beoordeeld" op hun partijprogramma. Het is dezelfde reden dat je nooit over het polenmeldpunt van de SP hoorde, maar toen de PVV een zelfde iniatief opzette was het ineens het toppunt van xenofobie en belachelijkheid. De PVV is dus slechts uniek vanwege hun positie in de media, een media die zeer kritisch of bevooroordeeld is, is de voornaamste reden voor stereotype uitspraken als hierboven.

    Leerde dat straattuig maar wat meer van die zogenaamde sjonnie's en anita's. Nooit last van ze, ze hebben nooit mijn grootouders lastig gevallen of de vrouwen in mijn familie uitgescholden. Daar zijn tot nu altijd verrijkers nodig voor geweest.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #36
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik stem ook pvv, wil best ergens een 1 op 1 debat met je aangaan, kan je even bewijzen hoeveel slimmer en beter je dan mij bent^^ Wellicht heb jij een correlatie gevonden tussen stemgedrag en IQ, en dat zou best een belangrijke ontdekking zijn.Als de PVV links zou zijn zou niemand wat zeggen over de enkele politici met een "verleden". Wat daar ook van waar is.

    Kijk maar eens naar groenlinks, de voorzitter van 2003 tot 2006 was een pedofiel(!) er zitten ex-terroristen, ex-maoisten, ex-oplichters in de partij, maar dit hoor je nooit tijdens de verkiezingen, zij worden door de media slechts "beoordeeld" op hun partijprogramma. Het is dezelfde reden dat je nooit over het polenmeldpunt van de SP hoorde, maar toen de PVV een zelfde iniatief opzette was het ineens het toppunt van xenofobie en belachelijkheid. De PVV is dus slechts uniek vanwege hun positie in de media, een media die zeer kritisch of bevooroordeeld is, is de voornaamste reden voor stereotype uitspraken als hierboven.

    Leerde dat straattuig maar wat meer van die zogenaamde sjonnie's en anita's. Nooit last van ze, ze hebben nooit mijn grootouders lastig gevallen of de vrouwen in mijn familie uitgescholden. Daar zijn tot nu altijd verrijkers nodig voor geweest.
    Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd. Ik heb overigens absoluut geen behoefte aan een debat met verbitterde mensen. Tevens zijn er mensen die dit veel beter kunnen, zoals Maarten van Rossem. Ik moet echter wel bekennen dat ik het interessant vindt dat jij de pvv geen "linkse" partij vindt. Ik raad je aan om naar het partijprogramma van de pvv kijken.

    Een toegift

    Last edited by Wiseguy; 09-08-2013 at 15:34.
    Max. 400 x 125

  12. #37
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    oke mijn toegift haha



    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  13. #38
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Nu we toch bezig zijn.



    Ik vind deze wel heel pijnlijk.
    Max. 400 x 125

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Heb die pagina even bekeken. Ik heb nog nooit zoveel Sjonnie's en Anita's bij elkaar gezien. Ik voel me echt slim als ik die reacties lees. Het gros van de mensen geeft de PVV op als politieke voorkeur. Best ironisch dat mensen die Nederland tuigvrij willen hebben stemmen op een partij die vol zit met veroordeelde volksvertegenwoordigers.
    Moet zeggen dat columniste Ebru Umar het afgelopen week prima verwoorde in Knevel en van de Brink. Nadat ze een column had geschreven over een "dooie gast" kreeg ze een kleine 2000 dreigtweets van wat zij noemde: Nederturken. Hun vermeend nationalisme is compleet misplaatst en ook niet eigenlijk te verklaren. Ze verwoorde het probleem goed en er werden meer dan genoeg actuele voorbeelden genoemd. De column, welke zoveel bedreigingen veroorzaakte is hieronder te lezen en het moment met haar bij Knvel en van de Brink @ 14.42

    http://www.metronieuws.nl/columns/di...!bw9qged2qTJQ/
    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1358739

  15. #40
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat was zij vreselijk irritant.
    Max. 400 x 125

  16. #41
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Laatst liep ik in de avond/nacht naar huis. Het was al best laat en ik passeerde de plaatselijke park. Ik zag daar een groepje blanke jongens en men schreeuwde ook van alles naar mij toe. Ik reageerde niet en liep direct naar huis. Dit soort lastpakken onder invloed van middelen vallen iedereen weleens lastig. Moet ik nu alle Hollanders beschuldigen van de lastige gedrag van deze jongeren? Lijkt mij niet echt rationeel, grotendeels heb ik positieve ervaringen met Hollanders en die enkele vervelende rotjochies gaan er dus voor zorgen dat ik een groep mensen niet op een positieve manier zal moeten benaderen.

    Ik zie hier iemand zeggen dat men dan zelf de recht moet handhaven. Lijkt mij niet echt verstandig, ik kon die dag ook de confrontratie aan met die groep die het leuk vond om mij lastig te vallen. Wat schiet je ermee op? Voorkomen, is beter dan genezen is mijn motto altijd.

    Dat de Marokkanen hoog scoren in statistieken klopt, ik wil het echter niet direct aan hen ras koppelen. Het is een grote stad problematiek. In alle ontwikkelde steden in de wereld heb je wel dit soort jongeren. Vaak zijn het migrantenkinderen die in het leven hebben verloren, de zogenoemde verliezers. Deze verliezers komen in contact met middelen en vaak begint dan de ellende. Verliezer vindt verliezer op straat en samen zijn ze tegen alles wat men hen niet aanstaat of uitkotst. De wij/zij gevoel is sterk bij dat soort groepen. Wij tegen de rest van de wereld.

    Ik wil een tip geven aan mensen die in zo een situatie komen. Beste is negeren, indien ze jou niet benadelen. Anders kan je ze altijd groeten en met waarde hen aanspreken. Vaak zijn het mensen met een minderwaardigheidsgevoel en als iemand hen al een beetje kan waarderen zijn ze meestal meteen al bevriend met hem/haar. Je kan ook gewoon zeggen dat je hen gedrag niet waardeerd en waarom je het niet waardeerd. Echter, een agressieve reactie of vooral een rasgeralateerde uitlating zorgt voor explosiviteit bij dat soort types.

    We zijn allemaal jong geweest en we hebben allemaal wel domme dingen gedaan. Nu kijken we lachend met schaamte terug naar die dagen.

    Wat betreft Ebru Umar. Persoonlijk vindt ik haar behoorlijk zielig op een of andere manier. Ze ziet er vrij verwaardloos en depri eruit. Ze is duidelijk eenzaam en zoekt gewoon de aandacht. Wat meeste autochtonen niet door hebben is dat deze dame door islam te beledigen probeert te scoren. Zodoende kan ze aandacht krijgen en wat geld verdienen. Ik heb haar een keer op tv gezien en ik was bijzonder onder de indruk van haar lage iq. Niet echt een slimme dame.

    p.s.: ik mis het andere kant van het verhaal in de artikel.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iedereen hier toegang tot wereldwijde IQ testen of zo?

  18. #43
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    oke mijn toegift haha

    STERK !! Reps
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Laatst liep ik in de avond/nacht naar huis. Het was al best laat en ik passeerde de plaatselijke park. Ik zag daar een groepje blanke jongens en men schreeuwde ook van alles naar mij toe. Ik reageerde niet en liep direct naar huis. Dit soort lastpakken onder invloed van middelen vallen iedereen weleens lastig. Moet ik nu alle Hollanders beschuldigen van de lastige gedrag van deze jongeren? Lijkt mij niet echt rationeel, grotendeels heb ik positieve ervaringen met Hollanders en die enkele vervelende rotjochies gaan er dus voor zorgen dat ik een groep mensen niet op een positieve manier zal moeten benaderen.
    Ik zie hier iemand zeggen dat men dan zelf de recht moet handhaven. Lijkt mij niet echt verstandig, ik kon die dag ook de confrontratie aan met die groep die het leuk vond om mij lastig te vallen. Wat schiet je ermee op? Voorkomen, is beter dan genezen is mijn motto altijd.
    Dat de Marokkanen hoog scoren in statistieken klopt, ik wil het echter niet direct aan hen ras koppelen. Het is een grote stad problematiek. In alle ontwikkelde steden in de wereld heb je wel dit soort jongeren. Vaak zijn het migrantenkinderen die in het leven hebben verloren, de zogenoemde verliezers. Deze verliezers komen in contact met middelen en vaak begint dan de ellende. Verliezer vindt verliezer op straat en samen zijn ze tegen alles wat men hen niet aanstaat of uitkotst. De wij/zij gevoel is sterk bij dat soort groepen. Wij tegen de rest van de wereld.
    Ik wil een tip geven aan mensen die in zo een situatie komen. Beste is negeren, indien ze jou niet benadelen. Anders kan je ze altijd groeten en met waarde hen aanspreken. Vaak zijn het mensen met een minderwaardigheidsgevoel en als iemand hen al een beetje kan waarderen zijn ze meestal meteen al bevriend met hem/haar. Je kan ook gewoon zeggen dat je hen gedrag niet waardeerd en waarom je het niet waardeerd. Echter, een agressieve reactie of vooral een rasgeralateerde uitlating zorgt voor explosiviteit bij dat soort types.
    We zijn allemaal jong geweest en we hebben allemaal wel domme dingen gedaan. Nu kijken we lachend met schaamte terug naar die dagen.
    Wat betreft Ebru Umar. Persoonlijk vindt ik haar behoorlijk zielig op een of andere manier. Ze ziet er vrij verwaardloos en depri eruit. Ze is duidelijk eenzaam en zoekt gewoon de aandacht. Wat meeste autochtonen niet door hebben is dat deze dame door islam te beledigen probeert te scoren. Zodoende kan ze aandacht krijgen en wat geld verdienen. Ik heb haar een keer op tv gezien en ik was bijzonder onder de indruk van haar lage iq. Niet echt een slimme dame.
    p.s.: ik mis het andere kant van het verhaal in de artikel.
    Ik kan me voor een groot deel in je post vinden. Ebru Umar is vergelijkbaar met Naima El Bezaz. Verwarde murtaddeen (afvalligen) die cultuur met religie verwarren en over dingen spreken waar ze geen verstand van hebben, nl. islam.
    Ik zag in '04 toen ze geluid begon te maken al dat die Ebru issues had. De enige die haar doel heeft bereikt met de alom bekende 'als allochtoon met een islamitische achtergrond tegen de islam schoppen'-hustle is Hirsi Ali. Al die mensen die hetzelfde pad hebben geprobeerd te bewandelen, hebben niet bereikt wat ze wilden. Ik denk dat het verschil tussen Hirsi Ali en die andere mensen (Hafid Bouazza, Ebru Umar, Ehsan Jami etc.) is dat Hirsi Ali een duidelijk doel voor ogen had en daar naartoe heeft gewerkt. Die mensen die na Hirsi Ali kwamen waren niet zo berekenend als Ayaan en hadden hun persoonlijke issues niet verwerkt.

    Ik wil trouwens benadrukken dat ik het niet vind kunnen dat je bedreigd wordt omdat je een (abjecte) mening geeft. Die mensen die Ebru bedreigden zitten 100% fout IMO.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Deze topic gaat niet over PVV.

    ik wil wel één ding kwijt. Ik denk dat een stem voor PVV een weggegooide stem is. Deze partij heeft z'n kans gehad en er niets mee gedaan. Wilders zei een tijd geleden dat hij zich op Europa zou focussen en niet meer op de islam. Nadat hij z'n glazen had ingegooid tijdens het vorige kabinet, kwam hij daar weer op terug.
    Daarnaast moet je je afvragen of je vanuit moreel opzicht het gedachtegoed van een partij wil delen/ onderschrijven, die een terrorist/ moordenaar als Breivik heeft geïnspireerd. Breivik refereerde in z'n manifest wel erg vaak aan Wilders en z'n retoriek verschilde weinig met dat van Wilders.

    On topic. Ik denk dat mensen minder moeten wegkijken als groepjes straattuig onschuldige burgers lastigvallen. Zoals elk volk negatieve kanten heeft, is die individualiteit, dat wegkijken en die lafheid een negatief kenmerk aan Nederlanders. Op sites als geenstijl, fok.nl en telegraaf hebben veel Nederlanders een grote bek, maar als er IRL iets gebeurt kijken ze de andere kant op. ik heb dit vaak zien gebeuren. No offence maar die laffe volksaard sterkt die jongens die de publieke ruimte terroriseren alleen maar. Geen toeval dat hier procentueel de meeste Joden zijn afgevoerd.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nu we toch bezig zijn.



    Ik vind deze wel heel pijnlijk.
    Hahahah moest hier wel hartelijk om lachen, touche!

    Hard aanpakken dat tuig, op die filmpjes zie ik trouwens geen Marokkanen maar Antillianen/Suris en domme blondjes.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Laat ik dan ook nog even een puntje op de i zetten.



  23. #48
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Vind ik overdreven ! Knietjes is genoeg
    Nee dat is niet genoeg... Lang niet genoeg...

  24. #49
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Deze topic gaat niet over PVV.

    ik wil wel één ding kwijt. Ik denk dat een stem voor PVV een weggegooide stem is. Deze partij heeft z'n kans gehad en er niets mee gedaan. Wilders zei een tijd geleden dat hij zich op Europa zou focussen en niet meer op de islam. Nadat hij z'n glazen had ingegooid tijdens het vorige kabinet, kwam hij daar weer op terug.
    Daarnaast moet je je afvragen of je vanuit moreel opzicht het gedachtegoed van een partij wil delen/ onderschrijven, die een terrorist/ moordenaar als Breivik heeft geïnspireerd. Breivik refereerde in z'n manifest wel erg vaak aan Wilders en z'n retoriek verschilde weinig met dat van Wilders.

    On topic. Ik denk dat mensen minder moeten wegkijken als groepjes straattuig onschuldige burgers lastigvallen. Zoals elk volk negatieve kanten heeft, is die individualiteit, dat wegkijken en die lafheid een negatief kenmerk aan Nederlanders. Op sites als geenstijl, fok.nl en telegraaf hebben veel Nederlanders een grote bek, maar als er IRL iets gebeurt kijken ze de andere kant op. ik heb dit vaak zien gebeuren. No offence maar die laffe volksaard sterkt die jongens die de publieke ruimte terroriseren alleen maar. Geen toeval dat hier procentueel de meeste Joden zijn afgevoerd.
    - Stem op de PVV weg gegooide stem. Dat is wel makkelijk. Mijn partij is het niet, maar als je definitie van een weg gegooide stem is dat ze na verkiezingen iets anders doen dan ze zeggen, dan kunnen we beter helemaal niet meer stemmen
    - Uit moreel oogpunt een partij niet steunen omdat iemand ze een gek hebben geinspireerd lijkt me wat ver gezocht.
    Frappant dat je wel van mening bent dat veel van deze uitwassen, waar we het hier over hebben, te maken hebben met cultuur en niet religie, terwijl velen bepaalde religieuze geschriften als 'inspiratie' gebruiken voor dit gedrag. Maar daar mogen we die religie dan niet op afrekenen?
    - Je hebt volkomen gelijk dat de sociale controle in NL ver te zoeken is en dat heeft zeker te maken met de 'tolerantie' en het individualisme in de nederlandse samenleving. Of dat intrisieke lafheid van de nederlander is vraag ik me af. Maar gezien de ontwikkelingen de laatste jaren kan ik me voorstellen dat mensen hun mond houden.
    - Politie en justitie zouden veel harder moeten optreden. Dat is hun taak niet zo zeer van 'het volk'
    - Je laatste punt heeft meer te maken met het feit dat het in NL heel makkelijk was om Joden te vinden, via de info van de burgerlijke stand, dan de lafheid van het volk volgens mij. Maar dat percentage is zeker niet iets om trots op te zijn.

    De feiten wijzen uit dat relatief groot deel van de genoemde overlast/criminaliteit wordt veroorzaakt door een kleine groep waarin Marrokanen (en in mindere mate Antillianen) oververtegenwoordigd zijn. Over de oorzaken kunnen we het eindeloos hebben, maar dat zijn wel feiten.
    En als keihard aanpakken idd de enige oplossing is (waar het wel op lijkt) dan moet dat dus gebeuren. En als de PVV daar de vaandeldrager van moet zijn, zodat andere partijen hun oogkleppen afzetten en toegeven dat de multiculturele samenleving in sommige opzichten mislukt is, dan hebben ze een functie.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Of dat intrisieke lafheid van de nederlander is vraag ik me af. Maar gezien de ontwikkelingen de laatste jaren kan ik me voorstellen dat mensen hun mond houden.

    Halfjaar geleden stond in een stuk in de Volkskrant over Chinezen zakenmensen. Daar kwam het voorbeeld van een Chinees dat hij het maar raar vond dat als zijn laptop gestolen werd dat hij hef in eigen nam dat hij daar voor gearresteerd kon worden en waarom Nederlanders dat niet durfde.

    - Politie en justitie zouden veel harder moeten optreden. Dat is hun taak niet zo zeer van 'het volk'

    Ja ben ik het mee eens

    - Je laatste punt heeft meer te maken met het feit dat het in NL heel makkelijk was om Joden te vinden, via de info van de burgerlijke stand, dan de lafheid van het volk volgens mij. Maar dat percentage is zeker niet iets om trots op te zijn.

    Belgie en Frankrijk was nog erger

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •