MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Inderdaad en daarom heeft dit nieuwswaarde, want groepen mensen bij elkaar zijn nou eenmaal niet zo tolerant en die laten abosluut niet leven. Of het nou om homo's, andere rassen, of wat dan ook gaat; alles dat afwijkt van de norm hoeft niet op al te beste reacties te rekenen.

    Daarom vind ik het wel degelijk dapper dat deze man er openlijk voor uit durft te komen. Zijn carrière kan behoorlijke klappen krijgen, de reacties in evenementen waarin hij deelneemt kunnen behoorlijk uit de hand lopen, et cetera. Ik denk persoonlijk dat er in het boksen minder grote stappen zetten te zijn dan bijvoorbeeld in het het voetbal, maar toch komt deze man op onbekend terrein. Vandaag de dag hoor je nog steeds de oerwoudgeluiden in de voetbalstadions en worden in Italië met enige regelmaat de bananen weer op het veld gegooid. Je kunt erop rekenen dat mensen creatief zijn op het moment dat er een homo uit de kast komt.

    Dit alles wil niet zeggen dat je niet je eigen mening mag hebben erover, zo lang als die mening wel de randvoorwaarde heeft dat iedereen zich normaal gedraagt en dat iedereen geaccepteerd wordt.
    prima verwoord, you must spread......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    @Mauro, neem een chillpill ouwe. Je bent erg emotioneel, terwijl niemand iets hatelijks heeft gezegd. Probeer je te ontspannen.

    Deze gozer postte iets zonder goed na te denken en ik confronteerde hem daarmee. Ik stel homo's ook niet gelijk aan pedo's voor de goede orde. Laat het ook duidelijk zijn dat ik niets tegen homo's en hun lifestyle heb. Ik vind die mensen ook niet smerig BTW. 't Is meer dat ik hun voorkeur niet begrijp, maar dat zal vice versa ook zo zijn.
    OK,mooi. ik las het in een andere context...btw ik vind homo's ook niet vies...alleen hun sexuele handelingen wel.

  3. #28
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Dat mag, en het is ook niet mijn ding, maar jij praatte hiervoor over "respect" :
    "....maar om er respect voor te hebben "

    Iedereen die tegen de stroom ingaat en zich hiermee kwetsbaar opstelt verdiend respect naar mijn idee.
    Dat we het hier nu nog over hebben zeg...tjesis.
    mag ik zelf weten waar ik respect voor heb. dus omdat jij ergens respect voor heeft moet iedereen dat hebben

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    OK,mooi. ik las het in een andere context...btw ik vind homo's ook niet vies...alleen hun sexuele handelingen wel.

    er zijn ook genoeg hetero's die rare dingen doen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    er zijn ook genoeg hetero's die rare dingen doen
    Nice avatar

  6. #31
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    er zijn ook genoeg hetero's die rare dingen doen
    Idd, ook daar wil ik niets weten haha...

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    mag ik zelf weten waar ik respect voor heb. dus omdat jij ergens respect voor heeft moet iedereen dat hebben
    Ja.
    Echt te dom om te schijten jij he!?

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ok dames, keep it cool you keep the best
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #34
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Lef om er voor uit te komen.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Respect, ik vraag me af wanneer Rashad uit de kast komt
    Alistair Overeem is de goat.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Leuk voor 'm maar wat is de nieuwswaarde hiervan? Nu moeten we zeker allemaal zeggen dat we respect hebben voor hem omdat hij een homo is. lol @ Die politiek correcte BS.....

    Pedo's gaan ook "tegen de stroom in", maar verdienen zij respect? Niet iedereen hoeft hetzelfde te denken.
    kerel, kindermisbruik vergelijken met homo's? really? (ja, ik ben een vader)

  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    kerel, kindermisbruik vergelijken met homo's? really? (ja, ik ben een vader)
    Lees m'n daaropvolgende posts ff . Zie je in welk perspectief je die post moet plaatsen.Ik confronteerde @Mauro met de lacune in zijn post.
    Voor de goede orde, ik heb niets tegen homo's en vergelijk homo's ook absoluut niet met pedofielen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •