MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 16 FirstFirst ... 67891011121314 ... LastLast
Results 226 to 250 of 388
  1. #226
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    @MJOKKIE;


    Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige jongen. Is er een moment geweest dat
    jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?


    Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
    waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek.
    Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
    beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft.


    Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
    enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
    buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.
    Het is zeker geen boek die het kickboksen in een goed dachtlicht zet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Badr is inderdaad erg gesteld op zijn goede reputatie, dergelijke onthullingen zullen hem dan ook in zijn maatschappelijk bewogen hartje raken. Ook zijn vrienden en kennissen zullen hem als een blok laten vallen, over de misdadige onthullingen zal geschokt gereageerd worden in zijn milieu.

    Ik zelf bereid me voor op nachten lang geruststellen van Badrs vriend Achmed, die mij net als na de Koen-affaire in tranen zal opbellen. Hij dacht Badr was altijd goeie jongen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #228
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    @MJOKKIE;


    Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige psychopaat. Is er een moment geweest dat
    jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?


    Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
    waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek. (ruim voordat het boek uitkwam, was al bekend dat hij niet wilde meewerken, stond ook hier op het forum)
    Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
    beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft. (is dat een win of een fail?ik twijfel nog)


    Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
    enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
    buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr(tuurlijk, gooi het op de integriteit van de journalist).

  4. #229
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Het is zeker geen boek die het kickboksen in een goed dachtlicht zet.
    Zo te zien kun jij ook maar beter geen boek gaan schrijven.

  5. #230
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Daan, je bent niet erg zen op dit moment. Ik hoop dat dit tijdelijk is en dat je niet weer iemand het leven ontneemt met een dodelijke karatechop
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #231
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    @MJOKKIE;


    Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige jongen. Is er een moment geweest dat
    jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?

    Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
    waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek.
    Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
    beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft.

    Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
    enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
    buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.
    Zou mij verbazen als het boek geschreven was om er geld op toe te leggen.....
    Mjokkie loopt al jaren in het wereldje rond en heeft daarom ook goede contacten. En als het hele goede vrienden van Badr waren dan hadden ze bij twijfel wel even met hem gebeld denk ik. Zeker nadat al een jaar geleden duidelijk was dat hij niet mee wilde werken. Als je 95% van de mensen in het boek kent dan wist je dus van de meeste zaken al af. Goed dat het je dan toch nog verrast heeft.

    Verder ken ik Mjokkie als een journalist erg secuur en prudent te werk gaat. Hij heeft volgens mij 4 jaar over het boek van Ernesto gedaan en is (grotendeels op eigen kosten) de hele wereld rond geweest om alle betrokkenen te spreken. Hij is dus wel iets meer betrokken dan de gemiddelde 'misdaad' journalist, die snel een bestsellertje wil slijten. Ik denk dat het meer de fascinatie is voor de persoon/sporter Badr, dan voor de paar duizend Euro die hij makkelijk met een 'echte baan' had kunnen verdienen.

    Ik heb het nog niet gelezen want ik kom pas volgende week naar Nederland, dus ik hou mijn mening over het boek nog even voor me. Ben wel bang dat ik dit boek niet gesigneerd ga krijgen door de hoofdrolspeler.....

  7. #232
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    vind het boek lekker weglezen hoor. bedankt Mjokkie voor een leuk stukje tijdsverdrijf.

  8. #233
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Dit boek interesseert me echt helemaal niets.
    En de meeste commentaren hier zijn weer tenenkrommend.

    Maar dat Bas Boon een boek uitbrengt is wel goed nieuws.
    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mijn verhaal is meer wat er speelt wereldwijd achter de schermen, jaloerse "wannabe" promotors, faillissementen, oplichting, vechters prive problemen, waarom sommige gevechten verloren werden etc... misschien schrijf ik zelfs nog een hoofdstuk over forums zoals mixfight en geef ik jouw ook nog een woord attentie.
    Je bent een kanjer Bas!!
    Ik kijk echt enorm uit naar jouw boek.
    OSU!!!

  9. #234
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Dit boek interesseert me echt helemaal niets.
    En de meeste commentaren hier zijn weer tenenkrommend.
    Goed argument!

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Maar dat Bas Boon een boek uitbrengt is wel goed nieuws.

    Je bent een kanjer Bas!!
    Ik kijk echt enorm uit naar jouw boek.
    OSU!!!

  10. #235
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Leuk plaatje jongetje.
    En wat had jij ook alweer allemaal betekend voor de vechtsportwereld in Nederland?
    Oh ja...
    Je kan sarcastische plaatjes posten op een klein forumpje.
    Heel knap schat, je moeder zal trots op je zijn.

    Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
    Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
    En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.

  11. #236
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    daanII en z'n billenmaatje zijn ook weer terug in Nederland, zie ik.

  12. #237
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Ja je dacht dat je ons kwijt was zeker?

  13. #238
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    " En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is."

    Uit de media-aandacht en verkoopcijfers zal straks wel blijken welk "boekje" interessanter is. Eerst nog een uitgever vinden of wordt het een E-book ?

  14. #239
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    56
    vCash
    124857

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik vind het moeilijk om b.v een Tyson uit Amerika,en een Brilleman uit die tijd te vergelijken met een Badr van nu. Maar mochten b.v beide heren hier op dit moment het gezicht zijn van kickboksen in Nederland zoals Badr dat de laatste tijd is,zou ik net zoals dat ik bij Badr doe,hopen dat we snel van zulke figuren af zijn. En dat kan mij niet snel genoeg.

    Waarschijnlijk Oktober,dat hoop ik tenminste. Opgeruimd staat netjes!

    Wat betreft mijn opmerking over andere Marokkanen,laten we daar maar niet over beginnen en het verder on-topic houden,want als jij nog niet door hebt dat een bepaalde groep (zowel hier op MF) Badr onafhankelijk van zijn gedrag en daden de hand boven het hoofd houdt heb je flinkt je kop in het zand. Dit zal ook vast alleen maar zijn omdat hij "een paar wedstrijden heeft gewonnen"



    Er zijn zat Marokkaanse vechters die zulke aandacht wel verdienen,waarom dan naar zo een loser als Badr,dat snap ik niet.



    Je hoeft daden niet daadwerkelijk direct goed te praten om je onbegrip over een gemiddelde mening te geven,en als daar vanuit de andere kant dan 's onbegrip over is,mag dat ook wel eens ter spraken komen,het is tenslotte een forum.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZaqCitT8TZU

    Zoek de verschillen.

  15. #240
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Louis van Gaal is de Bas Boon van het voetbal

  16. #241
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Ja je dacht dat je ons kwijt was zeker?
    Nou nee dat niet, 'k dacht dat jullie gewoon lekker met z'n twee in Thailand ofzo in den heren waren. Maar welkom terug, voor zolang het duurt.

  17. #242
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Leuk plaatje jongetje.
    En wat had jij ook alweer allemaal betekend voor de vechtsportwereld in Nederland?
    Oh ja...
    Je kan sarcastische plaatjes posten op een klein forumpje.
    Heel knap schat, je moeder zal trots op je zijn.
    Ik weet het niet hoor, maar als ik iedereen op een forum zo debiel zou vinden, dan zou ik er simpelweg niet heen gaan. Het zou zonde van mijn tijd zijn.

    Ik hoef niets voor de vechtsportwereld te hebben betekend om hier te reageren, maar als ik dat wel wat betekend had dan zou ik hier in ieder geval niet als een kleuter onder tig accounts gaan zitten klieren en om dan nog te verwachten serieus genomen te worden.

    Verder is mijn moeder inderdaad trots op me. Geen idee waarom je haar erbij betrekt, maar maak je er maar niet druk over. Dat zit allemaal wel goed.

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
    Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
    En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.
    Het interesseert me niet wat hij bereikt heeft. Het enige wat ik van hem zie is dat hij zichzelf hier op het forum voor schut zet met idiote infantiele posts. Om dan een heel boek van hem, over hemzelf, te moeten lezen lijkt me dan niet zo'n fijn idee.

    Lijkt me verder erg nutteloos voor jou om nog te reageren, niemand is immers zo goed als jij.

  18. #243
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    bas boon is een kloon.

  19. #244
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Het interesseert me niet wat hij bereikt heeft. Het enige wat ik van hem zie is dat hij zichzelf hier op het forum voor schut zet met idiote infantiele posts.
    Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
    En toch posten op een vechtsportforum.
    Oké dan jongen!
    Je bent een echte fan!

  20. #245
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
    En toch posten op een vechtsportforum.
    Oké dan jongen!
    Je bent een echte fan!
    Whatever man, dit gaat echt nergens over. De groeten.

  21. #246
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
    En toch posten op een vechtsportforum.
    Oké dan jongen!
    Je bent een echte fan!
    Lijkt er meer op dat jij een echte trol bent!

  22. #247
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
    Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
    En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.

    Ik ben erg benieuwd naar het boek van Bas,alleen betwijfel ik of hij een eerlijk en open boek kan schrijven,want dat houdt ook in dat hij de vuile was van Golden Glory moet buitenhangen,en niet alleen die van andere mensen,en dat zie ik gewoon simpelweg niet gebeuren.

  23. #248
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Je hebt dus ook nooit een K-1 finale gezien?
    En toch posten op een vechtsportforum.
    Oké dan jongen!
    Je bent een echte fan!
    OMFG.
    je wilt hiermee zeggen dat Bas Boon een K1 finale gevochten heeft?
    En toch posten op een vechtsport forum.
    Oké dan jongen!
    Je bent een echte fan!

  24. #249
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben erg benieuwd naar het boek van Bas,alleen betwijfel ik of hij een eerlijk en open boek kan schrijven,want dat houdt ook in dat hij de vuile was van Golden Glory moet buitenhangen,en niet alleen die van andere mensen,en dat zie ik gewoon simpelweg niet gebeuren.
    Dat wil ik wel lezen!!!! Ron N en het verhaal van de tonnen die in sportscholen zouden zijn gestopt met o.a. dhr Endstra en consorten... BAS KOM OP MET DAT BOEK!!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  25. #250
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Dat wil ik wel lezen!!!! Ron N en het verhaal van de tonnen die in sportscholen zouden zijn gestopt met o.a. dhr Endstra en consorten... BAS KOM OP MET DAT BOEK!!!
    En The Great Escape, die in Oostenrijk strandde.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •