MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21

Thread: Dexaprine

  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Dexaprine

    De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt consumenten voor afslankpillen met de naam Dexaprine en adviseert hen direct met het middel te stoppen. Dexaprine is een product dat wordt gebruikt door sporters en mensen die willen afvallen. Het wordt in Nederland via webshops verkocht. Bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) van UMC Utrecht en de NVWA zijn in totaal 11 ernstige klachten binnengekomen van mensen die Dexaprine gebruiken als afslankmiddel.


    Al na 1 tablet kunnen bijwerkingen optreden als hartstilstand, hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid en hoofdpijn. Op sociale media staan daarnaast berichten van bodybuilders die dergelijke klachten hebben gekregen na het innemen van Dexaprine. Deze sporters gebruiken het product om meer energie te krijgen en af te vallen. Ondanks dat op dit moment niet duidelijk is om welke varianten van Dexaprine het hier gaat, zijn de 11 ernstige meldingen voor de NVWA voldoende aanleiding om direct actie te ondernemen.
    Dexaprine-gebruikers wordt dringend geadviseerd onmiddellijk te stoppen met het slikken van dit middel en bij lichamelijke klachten naar de huisarts te gaan. Artsen met vragen over de behandeling van personen die Dexaprine hebben ingenomen, kunnen 24 uur per dag contact opnemen met het NVIC via (030) 274 88 88 (dit nummer is uitsluitend voor professionele hulpverleners).
    Daarnaast heeft de NVWA webwinkels die Dexaprine verkopen opgedragen afdoende maatregelen te treffen en hun klanten zo snel en goed mogelijk te informeren.
    Dexaprine bevat octopamine. Dit is een stof die op de dopinglijst staat in de categorie S6. Stimulantia.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Heb het vorige zomer ook gebruikt, na 3 dagen ben ik er mee gestopt.
    Wat een wazige troep, voelde me er alles behalve fijn bij.

    (Wou nog ff de puntjes op de i zetten vlak voor de zomer)

  3. #3
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Heb ook ook geprobeerd. Had continu het gevoel dat ik piano's wilde verhuizen, terwijl ik gewoon op kantoor zat. Vrij snel mee gestopt. Vind wel dat ze over sommige bijwerkingen heel dramatisch doen. En bodybuilding fora afgaan en dat als 'bewijs' gebruiken is natuurlijk helemaal onzin.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik nam ze per halfje dan ging het wel. Bij een hele had ik het idee dat ik hartkloppingen kreeg. Gebruikte het vooral als booster als ik na een lange werkdag nog ging trainen. Werkte heel goed alleen moest ik er wel om 4 uur al een halfje nemen want anders kon ik niet meer slapen.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heb het ook gebruikt maar als ik het voor de training gebruikte stond ik telkens zo op mn benen te trillen dat ik niks meer kon,daarna smorgens genomen ook dat was geen succes omdat ik dan zeik nat op mn werk zat van het zweten.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nou het is familie van amfetamine dus dat zegt al genoeg lijkt me.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb er gekke trainingen mee gedaan.
    En sliep er gewoon op.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik heb er gekke trainingen mee gedaan.
    En sliep er gewoon op.
    geen last van trillende benen tijdens de training dus

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    lees sommige reviews bij body en fitshop en je schrikt.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Dexaprine is een product dat wordt gebruikt door sporters en mensen die willen afvallen.
    In de woorden van Theo Maassen:
    "Mensen die een pilletje slikken om af te vallen...... ERUIT!!!!!"

    Tjongejonge.
    Waarom verbaast het me weer niet dat bijna iedereen in deze thread gewoon die troep gebruikt heeft?

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nou omdat het rustig word verkocht in supp winkels, dat zegt tevens ook genoeg over die winkels lijkt me in het verleden zijn er zelfs echte anabolen in een product gevonden.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Ja zolang er idioten zijn die alles maar klakkeloos kopen omdat ze niet voldoen aan 1 of andere modebeeld, zullen de winkels gewoon doorgaan met die spullen te verkopen.
    Is niet de schuld van die winkels.
    Maar van de sukkels die die producten denken nodig te hebben en zonder zichzelf te informeren gewoon tig euro neerleggen ervoor.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Johannes er zijn zat verschillende redenen waarom iemand het zou proberen. Dat jij zo geweldig bent dat je iedereen die supplementen wilt proberen idioten vind. Prima!

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Ja zolang er idioten zijn die alles maar klakkeloos kopen omdat ze niet voldoen aan 1 of andere modebeeld, zullen de winkels gewoon doorgaan met die spullen te verkopen.
    Is niet de schuld van die winkels.
    Maar van de sukkels die die producten denken nodig te hebben en zonder zichzelf te informeren gewoon tig euro neerleggen ervoor.
    jij gebruikt dus geen supplementen als ik je zo hoor? haal je alles wat je dagelijks nodig hebt uit je voeding?

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    paar maanden geleden Oxy elite pro genomen, na 2 dagen mee gekapt. leek wel net alsof ik de heledag aan het dromen was en had last van hartkloppingen. kutspul dus.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Nee geen trillende benen, wel een kleine pipi...

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    wel een kleine pipi...
    maar dat was zonder dexaprine ook al haha

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    daar zitten stoffen in die vergelijkbaar zijn met amfetamine.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    maar dat was zonder dexaprine ook al haha
    Nee echt heel mini Levent.

    Geranamine zat er in, ook wel dmaa, lijkt dus op mdma.

    Mijn schatting, ongeveer 10% van het gevoel van mdma.
    Je traint gewoon 4 uur door als je wilt.
    Mensen vergeten alleen te drinken en raken oververhit. Je moet wel realiseren dat je opeens 110% energie hebt en ook sneller door al je eigen brandstoffen heen bent. Blijf drinken en eten. Goed uitrusten daarna. no problem.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    klinkt als de oude stackers. :-)

  21. #21
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Johannes er zijn zat verschillende redenen waarom iemand het zou proberen. Dat jij zo geweldig bent dat je iedereen die supplementen wilt proberen idioten vind. Prima!
    Dank je.
    Ik begrijp goed dat mensen die erg intensief met hun sport bezig zijn grijpen naar hulpmiddelen.
    Wat ik idioot vind is dat mensen zich laten leiden door schreeuwende one-liners op mooi gekleurde postjes en denk dat ze door dat product te kopen als bij toverslag wel slank/ gespierd/ atletisch kunnen worden.
    Zonder eerst naar het belangrijkste te kijken: hun voeding.

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    jij gebruikt dus geen supplementen als ik je zo hoor? haal je alles wat je dagelijks nodig hebt uit je voeding?
    Ik heb dat vroeger wel gedaan hoor.
    Maar ook ik ben er achtergekomen dat de meeste (redelijk dicht bij de 100%} van die producten:
    - niet werken zoals beloofd
    - je alleen maar veel geld kosten
    - schadelijk zijn voor je gezondheid
    - bij een goed voedingspatroon voor bijna iedereen gewoon overbodig zijn

    Dus nee, voor deze jongen geen supps meer.
    Maar ook geen troep in mijn etenspatroon.
    Ben geen Hercules, dat geef ik toe, maar met 1.86 en 78 kilo en een vetpercentage onder de 10% ben ik best tevreden hoor.
    Wat beter is: ik voel me erg goed bij.
    Lichamelijk en geestelijk.
    En kan lichamelijk meer aan dan jaren geleden toen ik nog ladingen brood naar binnen werkte en mijn "tekorten" aanvulde met whey poeders en vage pilletjes.

    Dus de les vandaag is: leer eerst eens wat nou echt goed, gezond, schoon eten.
    Je zult jezelf er dankbaar voor zijn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •