MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 23 of 23 FirstFirst ... 131920212223
Results 551 to 567 of 567
  1. #551
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    de echte vraag is, wil glory in de toekomst extreem hoge bedragen betalen voor badr?
    Voor zijn naam misschien wel, voor zijn prestaties niet lijkt me. Mischien dat hij weer gaat pieken maar vooralsnog is daar nog geen sprake van. Maar de naam Badr verkoopt goed dus je weet nooit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #552
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    333.000 per partij?

  3. #553
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    De Klitschko's kunnen nu dus opgelucht ademhalen
    Nog hebben ze JDS niet verslagen.

  4. #554
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    eerst moeten ze nog tegen ronda roussey vechten, onder de juiste omstandigheden natuurlijk.

  5. #555
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    76
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Minuutje of twee drie Ignashov KO slaan? Mag jij mij vertellen hoe vaak Ignashov KO is gegaan in zijn carrière. Ik zal je helpen:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Alexey_Ignashov

    Nog nooit dus. Die gast heeft een kin van gewapend beton, in tegenstelling tot Badr die bij het zachtste tikje al neer gaat. Dus gewoon slim en tactisch gevochten (ja ook saai).


    Nooit in je dromen mischien?

    Ik herriner me partij tegen freddy kemayo in 2009 heel goed toen kon ignashov niet bijkomen van die harde stoten

    http://m.youtube.com/watch?v=-cQghPRFI0g

  6. #556
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jerome-lebanner View Post
    Nooit in je dromen mischien?Ik

    Ik herriner me partij tegen freddy kemayo in 2009 heel goed toen kon ignashov niet bijkomen van die harde stoten

    http://m.youtube.com/watch?v=-cQghPRFI0g
    Man man man, het verschil niet eens kennen tussen een knock out en een knock down. En dat op een kickboks site.

  7. #557
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    76
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Man man man, het verschil niet eens kennen tussen een knock out en een knock down. En dat op een kickboks site.
    Dat weet ik heel goed pipo, je ziet toch dat hij na 8 tellen niet kan bijkomen!

  8. #558
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by jerome-lebanner View Post
    Dat weet ik heel goed pipo, je ziet toch dat hij na 8 tellen niet kan bijkomen!
    Laat nou maar, is een groupie van Badr. Wil niet zien dat Badr nipt op punten heeft gewonnen van een wandelende bokszak.
    Ik zweer je dat als Badr op net punten wint van Muhammed Ali dat hij dan roept dat Badr de wereldkampioen heeft verslagen.

    Begrijp me goed; ik was een fan van Ignashov maar dit was niks.

  9. #559
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ignashov is zo ontzettend zonde... Ik weet nog als de dag van gisteren dat hij oa. K1 in Parijs won en we op het voormalige Shoto forum allemaal zo ontzettend onder de indruk waren van die gast. De zelfgemaakte bureaublad achtergronden vlogen je om de oren. Iggy was de man die de K1 meerdere malen zou gaan winnen... nu 12-13 jaar later is de man een schim van zichzelf.

    Echt doodzonde... die gast had echt alles in huis om de allerbeste vechter van de wereld te kunnen zijn. Hij had in 1 adem genoemd kunnen worden met Aerts, Hug en Hoost.


  10. #560
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wel ja, het hele zwaargewicht kickboksen is een schim van wat het was.

  11. #561
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wel ja, het hele zwaargewicht kickboksen is een schim van wat het was.
    Er is at talent en er zijn genoeg goede vechters, dus zo zwart is het nu ook weer niet. Het enige verschil is dat je vroeger een hoofdpodium had en nu niet meer. De K1 moet gereanimeerd worden, dan is het goed.


  12. #562
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Er is at talent en er zijn genoeg goede vechters, dus zo zwart is het nu ook weer niet. Het enige verschil is dat je vroeger een hoofdpodium had en nu niet meer. De K1 moet gereanimeerd worden, dan is het goed.
    Tja en een basis en competitie in Japan blijf ik persoonlijk toch ook wel erg mooi vinden & tot de verbeelding spreken. Thailand is misschien de roots van het Muay Thai, maar de oude Japanse cultuur vormt toch echt de bakermat van de samurai en de bushido spirit. Dat geeft het toch iets speciaals vind ik zelf. Ben er nog steeds nooit geweest zelf, maar de feel is duidelijk. Misschien is het achterhaald hoor, dat kan ook. Maar dat Amerikaanse gedoe .. man .... ik vind het toch niet zo geweldig allemaal .. en die rare mores in het Oostblok. Keiharde knokkers, maar ook niet bepaald een tot de verbeelding sprekende omgeving voor een Champions League voor kickboksen.

    Zou Japan trouwens ooit die hele shit met Fukushima nog te boven kunnen komen?

  13. #563
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Zou Japan trouwens ooit die hele shit met Fukushima nog te boven kunnen komen?[/QUOTE]

    Behalve wat dorpjes rondom Fukushima leeft de rest van Japan gewoon vrolijk verder hoor..

  14. #564
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    de echte vraag is, wil glory in de toekomst extreem hoge bedragen betalen voor badr?
    Dat lijkt me niet waarschijnlijk gezien het feit dat Glory momenteel druk doende is de amerikaanse markt voor zich te winnen. Badr hangt nog een mogelijke celstraf van meerdere jaren boven het hoofd,in geval van een serieuze veroordeling (schuldig worden bevonden aan een misdrijf waarop 4 of meer jaar celstraf staat meen ik) wordt toegang tot de VS helemaal niet meer een vanzelfsprekendheid.
    En zelfs zonder de VS moet men rekening houden met misschien wel een afwezigheid van enkele jaren,en wat zijn marktwaarde daarna is valt niet te zeggen.

  15. #565
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat zegt niks, badr gaat heus geen jaren achter de tralies zitten.

  16. #566
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat zegt niks, badr gaat heus geen jaren achter de tralies zitten.
    Dat is wel waar op ingezet wordt en echt niet ondenkbaar.

  17. #567
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat zegt niks, badr gaat heus geen jaren achter de tralies zitten.
    Soms komen bekende mensen beter weg, maar in het geval van Hari kan ik me ook goed voorstellen dat ze er een voorbeeld van willen maken. Dit heeft nu zoveel aandacht gehad, als ze Badr nu een straf van een paar maanden geven komt het complete rechts systeem ongeloofwaardig over. Als hij schuldig bevonden wordt (en die kans is vrij groot gezien de grote hoeveelheid aanklachten) mag hij denk ik serieus gaan zitten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •