MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 23 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 567
  1. #101
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Noem mij Badr fan prima ik vnd het gewoon prachtig dat hij zo in jullie koppen speelt.
    man, we lachen ons inmiddels dood hoe hij z'n carriere verkloot heeft. Maar eigenlijk is iedereen een beetje gefrustreerd omdat het zo'n grote had kunnen zijn. Iets wat we 'm ongetwijfeld allemaal gunde. Vroeger.
    Nu herinneren we 'm alleen nog maar als malloot die ooit leuk kon knallen in de ring. Maar zelfs Bob Sapp heeft Hoost 2x overwonnen en daar hebben we het ook niet meer over als het over Sapp gaat. Zo vergaat het ook met Hari, eigenlijk heel sneu dat we via Shownieuws moeten vernemen dat ie weer een nieuw gevecht heeft.

    Hij had zo groot kunnen zijn, dat moet jou toch ook een beetje pijn doen? Of is dit inderdaad gewoon normaal gedrag wat je altijd maar moet verdedigen? Als je maar een paar miljoen op de bank hebt of zo? 'k Ben serieus benieuwd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #102
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Noem mij Badr fan prima ik vnd het gewoon prachtig dat hij zo in jullie koppen speelt prachtig. Ik ben een straatschoffie en jij een tokki toch? Are you tokking to me. En jullie kaasjes verheerlijken Holleeeder en vinden het normaal als Alister doping gebruikt. Verklaren Gerges onschuldig als het gaat om killootjes drugs. Balrak s hier niet ter sprake gekomen. Jullie zijn vechtsport liefhebbers waar zware criminelen het voor t zeggen hebben. Jullie ontkennen indirect criminaliteit te promoten. Wij straatschoffies ontkennen dat niet. Hypocriet zijn jullie en ben zkr geen racist heb zelf zo een heerlijke Nlse paspoort.
    haha je spreekt je in 1 reactie meer tegen dan mark rutte in een jaar.

  3. #103
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    man, we lachen ons inmiddels dood hoe hij z'n carriere verkloot heeft. Maar eigenlijk is iedereen een beetje gefrustreerd omdat het zo'n grote had kunnen zijn. Iets wat we 'm ongetwijfeld allemaal gunde. Vroeger.
    Nu herinneren we 'm alleen nog maar als malloot die ooit leuk kon knallen in de ring. Maar zelfs Bob Sapp heeft Hoost 2x overwonnen en daar hebben we het ook niet meer over als het over Sapp gaat. Zo vergaat het ook met Hari, eigenlijk heel sneu dat we via Shownieuws moeten vernemen dat ie weer een nieuw gevecht heeft.

    Hij had zo groot kunnen zijn, dat moet jou toch ook een beetje pijn doen? Of is dit inderdaad gewoon normaal gedrag wat je altijd maar moet verdedigen? Als je maar een paar miljoen op de bank hebt of zo? 'k Ben serieus benieuwd.
    Ben je gefrustreerd? Snap niet dat iemand gefrustreerd kan raken om iemand die zijn eigen keuzes maakt. Badr vergelijken met Bob Sapp laat me niet lachen man. Badr heeft het op sportief gebied hardstikkd goed gedaan. Dat jij hem afrekent op iets waar je geen mallen moer mee te maken hebt is omdat jij de menigte volgt. Hij is niet de eerste die iemand in elkasr heeft lopen rammen en als hij daarvoor vervolgd wordt prima verdiend maar wij oordelen op basis van prestaties in de ring. Verder gaan we niet hypocriet doen want deze hele vechtsport is crimineel punt.

  4. #104
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    haha je spreekt je in 1 reactie meer tegen dan mark rutte in een jaar.
    Jij kan je zelf moeilijk tegen spreken als je niks te vertellen hebt. Jij bent net Geertje Wilders. Zegt ook nooit iets nuttigs.

  5. #105
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ben je gefrustreerd? Snap niet dat iemand gefrustreerd kan raken om iemand die zijn eigen keuzes maakt. Badr vergelijken met Bob Sapp laat me niet lachen man. Badr heeft het op sportief gebied hardstikkd goed gedaan. Dat jij hem afrekent op iets waar je geen mallen moer mee te maken hebt is omdat jij de menigte volgt. Hij is niet de eerste die iemand in elkasr heeft lopen rammen en als hij daarvoor vervolgd wordt prima verdiend maar wij oordelen op basis van prestaties in de ring. Verder gaan we niet hypocriet doen want deze hele vechtsport is crimineel punt.
    Ja want in de ring presteert hij goed K1 finale verpest, een mooi event in de arena verpest en de naam van de sport nog verder door het slijk gehaald. Maar verkondig jij maar lekker dat jij hem beoordeelt op zijn prestaties in de ring, raar dat jij hem nog zo verheerlijkt dan.

  6. #106
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Jij kan je zelf moeilijk tegen spreken als je niks te vertellen hebt. Jij bent net Geertje Wilders. Zegt ook nooit iets nuttigs.


    Ja ik ben net geertje wilders idd, vooral omdat ik geen racisistische opmerkingen maak en jij juist wel. Denk jij wel eens na voordat je iets zegt/typt?
    Of laat je je gedachten net zo snel vliegen als je scheten? Kan het me voorstellen dat het moeilijk is voor je om te veel informatie vast te houden.

  7. #107
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja want in de ring presteert hij goed K1 finale verpest, een mooi event in de arena verpest en de naam van de sport nog verder door het slijk gehaald. Maar verkondig jij maar lekker dat jij hem beoordeelt op zijn prestaties in de ring, raar dat jij hem nog zo verheerlijkt dan.
    Ja eigenlijk kunnen we m dan in een hokje plaatsen met Mike Tyson, Zinedine Zidane, Maradonna en C. Ronaldo. Als we jouw mogen geloven dan kun je het verleden niet vergeten en iemand een nieuwe kans geven. Jij bent wel mister perfect want in jouw beroep als je werk hebt dan heb jij nooit een bad day at the office.

  8. #108
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja ik ben net geertje wilders idd, vooral omdat ik geen racisistische opmerkingen maak en jij juist wel. Denk jij wel eens na voordat je iets zegt/typt?
    Of laat je je gedachten net zo snel vliegen als je scheten? Kan het me voorstellen dat het moeilijk is voor je om te veel informatie vast te houden.
    Nou bij deze ben geen racist en heb idd gezegd dat Badr zijn kruis af veegt met de Nlse vlag en een vlag zegt niks we zijn allemaal wereld brugers. Gedraag je ernaar en jullie mogen vanavond allemaal jullie reet vegen als je het zelfstandig wel kan want dat is nog maar de vraag met de Marokaanse vlag. Stop met denken in hokjes dude.

  9. #109
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ja eigenlijk kunnen we m dan in een hokje plaatsen met Mike Tyson, Zinedine Zidane, Maradonna en C. Ronaldo. Als we jouw mogen geloven dan kun je het verleden niet vergeten en iemand een nieuwe kans geven. Jij bent wel mister perfect want in jouw beroep als je werk hebt dan heb jij nooit een bad day at the office.
    De vergelijking slaat nergens op, badr is een recidivist. Er zijn meerdere sporters die een keer over de scheef gegaan zijn maar bij onze vrolijke vriend houd het niet op. En als iemand anders in de sport zo vaak over de scheef gaat als badr dan hoef ik van die persoon niks meer te hebben. Ik hoef een Balrak ook niet meer in de ring te zien, al is zijn gedrag in de ring het tegenovergestelde van Badr zijn gedrag.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Nou bij deze ben geen racist en heb idd gezegd dat Badr zijn kruis af veegt met de Nlse vlag en een vlag zegt niks we zijn allemaal wereld brugers. Gedraag je ernaar en jullie mogen vanavond allemaal jullie reet vegen als je het zelfstandig wel kan want dat is nog maar de vraag met de Marokaanse vlag. Stop met denken in hokjes dude.
    Mensen kaaskoppen noemen? Het boeit mij niet, en de meeste andere nederlanders ook niet waarschijnlijk maar het is racistisch. Dus ga mij dan niet met een wilders vergelijken als je zelf meer in de buurt komt.

    Verder gebruiken wij hier gewoon W.C. papier om onze hol af te vegen, hoe ze dat bij jou thuis doen weet ik niet en boeit me eigenlijk niet.

  11. #111
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    De vergelijking slaat nergens op, badr is een recidivist. Er zijn meerdere sporters die een keer over de scheef gegaan zijn maar bij onze vrolijke vriend houd het niet op. En als iemand anders in de sport zo vaak over de scheef gaat als badr dan hoef ik van die persoon niks meer te hebben. Ik hoef een Balrak ook niet meer in de ring te zien, al is zijn gedrag in de ring het tegenovergestelde van Badr zijn gedrag.
    Sorry wist niet dat ik te maken had met de CEO K1 of CEO Glory want dat maakt het een ander verhaal. Jij hebt daar helemaal niets over te vertellen wanneer ga je dat snappen.

  12. #112
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Mensen kaaskoppen noemen? Het boeit mij niet, en de meeste andere nederlanders ook niet waarschijnlijk maar het is racistisch. Dus ga mij dan niet met een wilders vergelijken als je zelf meer in de buurt komt.

    Verder gebruiken wij hier gewoon W.C. papier om onze hol af te vegen, hoe ze dat bij jou thuis doen weet ik niet en boeit me eigenlijk niet.
    Oke mooie ding man.

  13. #113
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Sorry wist niet dat ik te maken had met de CEO K1 of CEO Glory want dat maakt het een ander verhaal. Jij hebt daar helemaal niets over te vertellen wanneer ga je dat snappen.
    Waaruit blijkt dat ik denk dat ik iets te vertellen heb in hun organisaties dan?
    Ik mag mijn mening geven, daar hoef ik geen hoge pief bij glory voor te zijn.

  14. #114
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Damn, vanochtend deze pagina gelezen, alles was leuk en aardig. Kom ik net terug van me werk, zie ik wat er daarna is gebeurt en enige dat ik kan zeggen is dit filmpje hier onder.

    Home mtk-gym.nl


  15. #115
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    1 troll en iedereen vliegt erop.. gewoon negeren, komt toch geen zinnig woord uit.

    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

  16. #116
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Hahaahah goed topic weer. Een ding is duidelijk: Hari verkoopt als een malle en blijft de gemoederen flink bezig houden. Dit matige gala zal wel weer overal live te volgen zijn, inclusief rtl7.

  17. #117
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Back on topic.

    Update fightcard:

    - Paul Daley vs Alexander Yakovlev
    - Alexander Emelianenko vs Mirco 'Cro Cop' Filipovic
    - Badr Hari vs Alexey Ignashov
    - Eduard Vartanyan vs Florent Betorangal
    - Enriko Gogokhia vs Chingiz Allazov
    - Andrei Stoica vs Agron Preteni

  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dames, alles leuk en aardig maar houdt het ontopic graag! Ik heb vandaag al een shitload aan users gebanned en daar kunnen er gerust nog meer bij

    OSU!

    Ontopic:
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wat een beer die Alex






    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #120
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahah lokale patriarch! wat een beer idd letterlijk en figuurlijk
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #121
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Filmpje staredown Crocop vs Alex.

  22. #122
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Hahaha zie die twee samen, beetje lachen onderling. Ben benieuwd naar de partij.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  23. #123
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Update fightcard:

    - Zhuravlev vs. Parparyan
    - Samedov vs Manhoef

    Rest van de fightcard:

    - Paul Daley vs Alexander Yakovlev
    - Alexander Emelianenko vs Mirco Cro Cop
    - Badr Hari vs Alexey Ignashov
    - Eduard Vartanyan vs Florent Betorangal
    - Enriko Gogokhia vs Chingiz Allazov
    - Andrei Stoica vs Agron Preteni

  24. #124
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Update fightcard:

    - Zhuravlev vs. Parparyan
    - Samedov vs Manhoef

    Rest van de fightcard:

    - Paul Daley vs Alexander Yakovlev
    - Alexander Emelianenko vs Mirco Cro Cop
    - Badr Hari vs Alexey Ignashov
    - Eduard Vartanyan vs Florent Betorangal
    - Enriko Gogokhia vs Chingiz Allazov
    - Andrei Stoica vs Agron Preteni
    De card begint gestalte te krijgen IMO.

  25. #125
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het zegt niet alles.. maar Alex lijkt zo wat minder popie jopie.. als hij zich wat serieuzer op MMA richt zou hij zonder al te veel problemen van Cro Cop moeten winnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •