MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17

Thread: Netflix

  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default Netflix

    vanaf vandaag is Netflix ook in NL beschikbaar, zijn er al mensen die er aan begonnen zijn? Ik wil ff een proef abbonementje (van een maand) proberen maar lees overal dat er vooral oude meuk op staat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat is dat precies?

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat is dat precies?
    Netflix
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat is dat precies?
    De Amerikaanse videostreamingdienst Netflix heeft in de nacht van dinsdag op woensdag zijn deuren in Nederland geopend. Voor het bedrag van 8 euro per maand kunnen gebruikers onbeperkt films en series streamen, grotendeels in hd-kwaliteit.
    Vooraf wilde de videostreamingdienst niet kwijt op welke dag de deuren voor Nederlanders zouden worden geopend, maar Tweakers wist eerder al te melden dat de site op 11 september zijn deuren zou openen. Dat was af te leiden uit een uitnodiging die de site aan journalisten verstuurde. Nu blijkt de site daadwerkelijk op 11 september zijn deuren te hebben geopend.
    Nederlanders moeten 8 euro per maand betalen voor de videostreamingdienst; betalen kan via CreditCard of iDeal. Het bedrag van 8 euro is iets meer dan in de Verenigde Staten, waar 8 dollar per maand moet worden betaald. De eerste maand is gratis. Op de Nederlandse versie van Netflix zijn onder meer Nederlandse films te zien, zoals De Heineken Ontvoering en Komt Een Vrouw Bij de Dokter. Ook internationale series als Homeland en Family Guy te zien, evenals de eigen producties van Netflix, zoals House of Cards.
    Nederland is het zevende land in Europa waar Netflix naar uitbreidt, na het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Noorwegen, Denemarken, Zweden en Finland. Wie via een omweg overigens al gebruikmaakte van de Amerikaanse editie van Netflix, kan zijn account bij de Nederlandse Netflix ook gebruiken.
    Op de pc werkt Netflix via Silverlight onder Windows en OS X, al worden op OS X enkel Intel-cpu's ondersteund. Daarnaast zijn er mobiele apps voor iOS, Android en Windows Phone, clients voor de PS3, Xbox 360, Wii en Wii U, een aantal blu-ray-spelers en veel nieuwe smart-tv's. Tot slot bevatten de Apple TV en sommige vergelijkbare apparaten Netflix-ondersteuning.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen na een maand en welke films er te zien zijn..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Het aanbod zal nog wel groter worden denk ik. Hoe dan ook is het geen geld wat je kunt bekijken. via UPC on demand ben je per film 5 euro kwijt.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    als je vaak een dvdtje huurt (als dat nog bestaat)dan is het wel wat om te doen maar als je vaak download dan is het weggegooid geld voor dat geld kun je onbeperkt films binnen trekken
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ja voordelen van downloaden is dat het gratis is maar het aanbod is wat beperkt, laatste tijd gebeurt het steeds vaker dat films een take-down te pakken hebben voordat ie te downloaden is (via nieuwsgroepen dan).heb een tijdje een payserver gehad maar ook daar waren veel problemen met take-downs. Ik dacht als het aanbod van Netflix nou goed en recent is dan heb ik met gemak 8 euro over om onbeperkt te kijken. ik heb me iig aangemeld en ga vanavond het aanbod is bekijken, wat ik tot nu toe gelezen en gehoord heb is het aanbod enorm,maar wel veelal films/series van 2/3 jaar oud.

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Netflix is absoluut niet recent, maar voor de mensen die niet vaak naar de bioscoop gaan of regelmatig films downloaden/huren is het wel een goedkope oplossing om toch die oudjes te zien, >2 jaar oud.
    Maar 'k ben benieuwd naar je ervaring Leventdepevent.
    It's okay to be white

  10. #10
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ja voordelen van downloaden is dat het gratis is maar het aanbod is wat beperkt, laatste tijd gebeurt het steeds vaker dat films een take-down te pakken hebben voordat ie te downloaden is (via nieuwsgroepen dan).heb een tijdje een payserver gehad maar ook daar waren veel problemen met take-downs. Ik dacht als het aanbod van Netflix nou goed en recent is dan heb ik met gemak 8 euro over om onbeperkt te kijken. ik heb me iig aangemeld en ga vanavond het aanbod is bekijken, wat ik tot nu toe gelezen en gehoord heb is het aanbod enorm,maar wel veelal films/series van 2/3 jaar oud.

    ja dat begrijp ik tis makkelijker maar wat je met Netflix kan doen kan je ook met XBMC via je pc als je het op tv wil kijken kan je de raspberry pi met XMBC aanschaffen die streamt ook films en series en het kan ook met ondertitels http://www.sossolutions.nl/product.p...roduct=9324335
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    ja dat begrijp ik tis makkelijker maar wat je met Netflix kan doen kan je ook met XBMC via je pc als je het op tv wil kijken kan je de raspberry pi met XMBC aanschaffen die streamt ook films en series en het kan ook met ondertitels http://www.sossolutions.nl/product.p...roduct=9324335
    heb internet tv dus kan het zo op mn tv streamen, werkt prima.......heb even zitten bladeren door de database, erg veel films die ik al heb gezien inderdaad, ga zometeen de series is doorlopen

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ......heb even zitten bladeren door de database, erg veel films die ik al heb gezien inderdaad, ga zometeen de series is doorlopen
    Levent, is die database online te vinden?

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Levent, is die database online te vinden?
    ik kon hem niet vinden, pas na inloggen kon ik het een en ander zien

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Levent, is die database online te vinden?
    herstel je kunt het wel zien https://signup.netflix.com/browseselection

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Tanx Levent! Must spread enzo.
    Idd niet een giga aanbod,.... ben ook benieuwd naar uw bevindingen. Keep us posted!

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Tanx Levent! Must spread enzo.
    Idd niet een giga aanbod,.... ben ook benieuwd naar uw bevindingen. Keep us posted!
    doe ik, wel jammer dat sommige series ook niet compleet zijn, staat er bv aflevering 1 t/m 5 op en verder niet.......ach t is een maand gratis daarna kap ik er meteen weer mee

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou tot op heden welgeteld 1x iets bekeken......dit gaat hem niet worden

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •