MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 85
  1. #26
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Jones dacht het waarschijnlijk ff snel af te maken....no way, gus heeft dan verloren maar wel laten zien dat ie kan knokken! vond het een schitterende partij !! hoop dat gegard toch op dit gewicht blijft trouwens..ik denk dat hij het jones ook knap lastig kan maken namelijk!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Een van de beste lhw titel gevechten ooit imo.

    naar mijn mening had gus nipt gewonnen

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Blackzillians verliezen alleen maar....?

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het is altijd al zo geweest dat als je de kampioen wilt verslaan moet je wel iets meer overtuigen dan een gevecht zonder titels op het spel. Dat deed Gus niet. Hij heeft Jones nooit in de problemen gebracht met zijn strikes. Jones had hem juist wel bijna KO geslagen in de 4de en 5de ronde, en de 2de ronde was heel moeilijk te scoren maar ik gaf het aan Jones.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    "Hij heeft Jones nooit in de problemen gebracht met zijn strikes."
    Dus daarom moest hij na afloop ook even langs het ziekenhuis??



    http://www.mmafighting.com/2013/9/22...-rematch-looms

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Waarvoor moest Jones naar het ziekenhuis, zeker weer zn teen? En dat soort blessures heb je minder last van met zoveel adrenaline, je zag ook dat Jones nergens last van had tijdens het vechten. Ik vraag je wie was degene die 2 keer zwaar aangeslagen was? Met 1 daarvan bijna KO en gered door de bel?

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Waarvoor moest Jones naar het ziekenhuis, zeker weer zn teen? En dat soort blessures heb je minder last van met zoveel adrenaline, je zag ook dat Jones nergens last van had tijdens het vechten. Ik vraag je wie was degene die 2 keer zwaar aangeslagen was? Met 1 daarvan bijna KO en gered door de bel?
    Ik zag nergens "bijna" een KO. "Zwaar aangeslagen" is zwaar overdreven
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal niet overdreven. Gus kon haast niet meer terug lopen naar zn hoek en had zelfs wat hulp nodig. Haters kunnen niet eens toegeven dat Jones de beste momenten van het gevecht had.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Mooie partij heb me geamuseerd , zeker als je tehoren krijgt dat Gus geen kans maakt en binnen 1 a 2 ronde KO zal gaan.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Helemaal niet overdreven. Gus kon haast niet meer terug lopen naar zn hoek en had zelfs wat hulp nodig. Haters kunnen niet eens toegeven dat Jones de beste momenten van het gevecht had.
    "haters"?

    Dat teruglopen heb ik gemist, alsnog zag ik geen enkele aanval waarbij er ook maar enige wankeling in zijn knieën zichtbaar was. Hij leek me eerder oververmoeid.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    "haters"?

    Dat teruglopen heb ik gemist, alsnog zag ik geen enkele aanval waarbij er ook maar enige wankeling in zijn knieën zichtbaar was. Hij leek me eerder oververmoeid.
    Dus je viel in slaap tijdens het laatste minuut van ronde 4?

  12. #37
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Helemaal niet overdreven. Gus kon haast niet meer terug lopen naar zn hoek en had zelfs wat hulp nodig. Haters kunnen niet eens toegeven dat Jones de beste momenten van het gevecht had.
    Ik ben het hier mee eens, niet overdreven.

    Ik had het Gus gegund en het was verdomd close. Maar ik was niet verbaasd dat Jones de unanimous decision kreeg.

    Wat al een aantal eerder gezegd is, om de belt te pakken moet je net iets overtuigender winnen dan de kampioen hem hoeft te verdedigen. En dat is denk ik ook hoe het moet zijn.

    Ik heb Jones Gus wel op randje stoppage zien brengen in de 4e ronde waarbij de bel geen 20 seconden later had moeten gaan. Gus had misschien een TKO vanwege de snee bij Jones z'n oog kunnen afdwingen door er nog een paar keer goed op te slaan maar ik heb Jones geen enkele keer in KO gevaar gezien.

    Jones heeft de hele 5 rondes naar voren gelopen.

    Beiden hebben een takedown gedaan dus dat staat netto op nul.

    Gus heeft veel meer strikes geland, daarentegen heeft Jones heel veel schade met z'n benen gedaan.

    Ik heb vooral een fantastische knokpartij gezien waar ze allebei met hun hoofd omhoog vandaan kunnen lopen en ik heb voor beiden meer respect gekregen. Want alhoewel ik het Gus meer gegund had, die Jones die graaft zich in, besluit zich niet te laten pakken en gaat ook gewoon vol door. Wat een beest.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Jones moet na gisteren zijn woorden terugnemen dat hij tegen de Klitscho's wilt staan want hij kan van geen meter boksen. Hij heeft een stuk of 1000 x getrapt maar in geen enkel trap zat kracht in. Zijn stand up is, op mooie ellebogen na, gewoon belabbert. Als ik hem was zou ik maar lekker bij de LHW tegen kleine gasten blijven vechten want ieder top 10 Heavyweight slaat deze jongen aan gruzelementen.
    Last edited by hypergiant; 22-09-2013 at 19:45.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Jones wint al zijn partijen dominant, èèn mindere partij en mensen klagen.
    Hij heeft nog steeds die belt, en die gaat niemand in die klasse afpakken.

  15. #40
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    wat een schitterende partij! Elke seconde was spannend. Partij was voor Gustaffson. Jammer dat ze altijd de champ de edge geven.
    3 rondes 10-9 voor gustafson, 2 rondes 10-9 voor jones 48-47 voor Gustafson. De scheids die 49-46 voor Jones scoort heeft liggen slapen. Diep respect voor beide, wat een knokpartij. Dit vraagt om een rematch!

  16. #41
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default



    Epic

  17. #42
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Jones wint al zijn partijen dominant, èèn mindere partij en mensen klagen.
    Hij heeft nog steeds die belt, en die gaat niemand in die klasse afpakken.
    Ja maar het gaat ook niet alleen om de belt, Jones had tot nu toe alles eenvoudig gewonnen en staat zelfs p4p #1. Veel mensen beweerden dat hij de HW's ook wel even kon slopen.
    Maar nu was het de eerste keer dat Jones tegen een grote naam van zijn lengte vocht (en alsnog had hij zijn reach mee) en zie je hem toch gelijk in de problemen komen. Zelfs Dana zei dat Jones tegen kleine gasten had gestaan en daarom nu in de problemen kwam. Dus hij is toch een beetje zijn aura kwijt (vind ik).

  18. #43
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ja maar het gaat ook niet alleen om de belt, Jones had tot nu toe alles eenvoudig gewonnen en staat zelfs p4p #1. Veel mensen beweerden dat hij de HW's ook wel even kon slopen.
    Maar nu was het de eerste keer dat Jones tegen een grote naam van zijn lengte vocht (en alsnog had hij zijn reach mee) en zie je hem toch gelijk in de problemen komen. Zelfs Dana zei dat Jones tegen kleine gasten had gestaan en daarom nu in de problemen kwam. Dus hij is toch een beetje zijn aura kwijt (vind ik).
    Ben het deels met je eens.
    Mensen die zeggen dat hij wel ff HW`s ging slopen zijn gek, Cain, JDS, Barnett en Bigfoot maken gehakt van hem.
    Als hij hierna de eventuele rematch tegen Gus wel dominant wint is hij niks van zijn aura kwijt vind ik.
    Toen Sonnen Anderson Silva de hele partij een pak slaag gaf en uiteindelijk de partij verloor was hij zijn aura ook niet kwijt.
    Of hij zijn aura kwijt zal raken zien we wel in de rematch.
    Erg jammer dat er geen contenders zijn van zijn eigen lengte in lhw.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Erg jammer dat er geen contenders zijn van zijn eigen lengte in lhw.
    Phil Davis zie ik jones nog wel pakken, is op een papier een betere worstelaar. Als gus hem al een keer kan neer halen kan Davis dat zeker!! En Davis is maar 5cm kleiner dan Jones, en Davis is een grootte knaap voor en lhw!!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Volgens de artsen heeft Gus gewonnen ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Denk dat jones idd beter in LHW kan blijven, want in de HW divisie zal hij het wel zwaarder krijgen tegen de grote mannen. In LHW divisie is hij nog steeds amper te verslaan. Misschien gustafsson in een rematch en tegen teixeira zou ik wel graag willen zien. Mousasi mocht hij op LHW blijven zou ook mooi zijn als mousasi weer helemaal fit is.

    Gustafsson heeft iedereen verbaasd, petje af. Maar jones heeft ook weer hele mooie dingen laten zien.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Check die lippen, botoxbehandeling of zo?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Kijk, dat is nu helemaal het voorbeeld !! Diep respect voor deze twee knokkers!!

  24. #49
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Check die lippen, botoxbehandeling of zo?


    The Nutty proffesor
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #50
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het gevecht weer bekeken en er is nu geen twijfel meer mogelijk voor mij. Jones is de duidelijke winnaar. Ronde 4 en 5 is vanzelfsprekend maar ronde 2 is cruciaal. Jones raakt Gus hard met een elleboog, twee hoge trappen en meerdere spinning kicks op zn lichaam. Gustaf raakt Jones met een rechtse opstoot en nog een rechter op het eind maar verder niets. Ik begrijp niet hoe men Gus round 2 geven.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •