MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 18 FirstFirst ... 4101112131415161718 LastLast
Results 326 to 350 of 429
  1. #326
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ik zie eerst liever...

    Overeem vs. Barnett
    Overeem vs. Nelson
    Overeem vs. Schaub


    gewoon niet gelijk hoog inzetten maar ff rustig naar Jds toewerken....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Als het JDS niet wordt zou ik Barnett wel een mooie partij vinden.

  3. #328
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Barnett is ook pittig.

  4. #329
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dana White heeft een haat / liefde verhouding met Dana White
    Dit gaat diep

  5. #330
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Volgens mij heeft Dana voornamelijk een liefde verhouding met Dana..99.9999% van de directeuren komen zelden in beeld, Dana komt het liefst continu in beeld.

    Kansloos is hij niet tegen JDS, maar de kans dat hij wint is minder dan 10% in mijn ogen. JDS kan veel hebben en deelt er altijd wel een paar uit.

  6. #331
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Ik zat net nog een keer Varner vs. Abel te kijken maar in de 2e ronde op 4.52 gaat het publiek in een keer los en zie je ook alle hoofden draaien. Ze keken iig niet naar het gevecht. Weet iemand wat er aan de hand was?

  7. #332
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wat een gelul hier zeg..

    Gewoon slim gevochten... That's it. Kon hij het afmaken? Ja, misschien. Maar tegen Brown liep dat verkeerd af. Ali prima gevochten! Op naar de volgende..

  8. #333
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post
    Ik zat net nog een keer Varner vs. Abel te kijken maar in de 2e ronde op 4.52 gaat het publiek in een keer los en zie je ook alle hoofden draaien. Ze keken iig niet naar het gevecht. Weet iemand wat er aan de hand was?
    Er zijn twee mensen neergestoken, maar geen idee of dat toen gebeurd is.

  9. #334
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Ali in de ogen van Dana ook niet kiss ass genoeg is.

    Je hoort veel vechters zeggen dat Dana the boss is en dat hij beslist en ze met iedereen vechten wie tegenover hun komt als de UFC dat wil. En dan hoor je Ali tijdens de press conference zeggen dat hij eerst met vakantie gaat en dan met het team besluit wat de volgende move is.

    Zeg niet dat Ali daar iets verkeerds doet maar dat het gewoon geen matchende persoonlijkheden zijn.

    Snap de kritiek op Dana wel van veel mensen op het forum maar einde van de dag heeft de man samen met de Fertittas wel een behoorlijk indrukkend bedrijf uit de grond gestampt en handhaaft zich goed in een wereld met heel veel alpha's om zich heen.

  10. #335
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post
    Ik zat net nog een keer Varner vs. Abel te kijken maar in de 2e ronde op 4.52 gaat het publiek in een keer los en zie je ook alle hoofden draaien. Ze keken iig niet naar het gevecht. Weet iemand wat er aan de hand was?
    Two stabbed during UFC event at Prudential Center

    NEWARKTwo people were stabbed inside the Prudential Center during an Ultimate Fighting Championship event on Saturday night, police said.
    The victims were identified as two men from Pennsylvania, but Newark police did not release their names.

    They suffered non-life threatening injuries after they were stabbed in the stands just before 8 p.m., according to Newark Police Director Samuel DeMaio and were treated at University Hospital.
    Security officers recovered the knife used in the attack and arrested Angel Pereira, 36, of Lancaster, Pa., who is charged with several counts of aggravated assault and two weapons offenses, according to DeMaio.
    The incident comes four days after the arena played host to Super Bowl 48's Media Day. That event, which featured appearances by the Denver Broncos, Seattle Seahawks and various celebrities, passed with no disturbances, according to DeMaio.

    Source: http://www.nj.com/essex/index.ssf/20..._river_default
    Last edited by rollermanskunk; 03-02-2014 at 00:33.

  11. #336
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ali goed en verstandig gevochten.
    Daarnaast denk ik dat het Dana steekt dat het een geen Amerikaan/Braziliaan is.
    .
    Ik weet slaat nergens op, maar goed dat idee heb ik.

  12. #337
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Ali goed en verstandig gevochten.
    Daarnaast denk ik dat het Dana steekt dat het een geen Amerikaan/Braziliaan is.
    .
    Ik weet slaat nergens op, maar goed dat idee heb ik.
    Logischerwijs zou hij dan ook wat tegen Struve moeten hebben, maar daar is hij altijd vol lof over.

  13. #338
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    De investering in Overeem is voor UFC nog niet terugverdiend of het gaat niet volgens hun plan/tijdspanne terugverdiend worden. White was er al niet voor en baalt nu omdat het ook nog eens niet volgens het UFC plannetje gaat. Onterecht vind ik omdat Overeem wat er ook gebeurt is toch een plus is in die HW divisie. Winst of verlies zitten er zeker nu paar zeer lucratieve partijen in voor UFC met Overeem aan te komen. Hopelijk voor Overeem ziet de UFC dat ook zo. Hopelijk niet direct JDS, maar een Hunt of Nelson zouden wel eens kunnen voor vuurwerk zorgen. Wint ie van deze gasten is het kassa als ie dan tegen JDS gaat knallen. Barnett, Werdum zou dan weer een groter risico worden op de jackpot. Is allemaal te zien wat het plannetje achter de deur is van de UFC/WHite.. Wil ie Overeem weghouden van de jackpot dan wordt het Werdum/Barnett/Cormier/Miocic... Wil ie partijen waar de spektakelwaarde hoog is plus meer kans op Overeem naar de titel toe dan wordt het Nelson/Hunt ...rematch Browne zelfs....en dan rechtstreeks naar een titelgevecht hypen...De plannen van UFC zullen zeer zichtbaar zijn zodra ze bekendmaken tegen wie Overeem zal moeten knallen in de volgende partij.

    De vraag die ik me soms stel is in hoeverre Overeem nog gemotiveerd is om die UFC belt te pakken? Ik zeg wel in hoeverre. Dat ie die belt wil is duidelijk , willen ze allemaal, maar je moet beetje gek zijn, bezeten zijn om dan weer het verschil te maken tussen die gasten die het willen, gasten die het juist niet en de gasten die het wel gaan halen. Ben je bezig met het uiteindelijke doel als je met een Lesnar bezig bent na een partij? Ben je dan bezig met vakantie moeten nemen na een partij vs Mir na daarvoor 2 verliespartijen? Wil je nu na die winst niet gewoon zo snel mogelijk terug aan de bak in de gym en als een bezetene werken om weer dan 0,005% beter worden...wil je die voorsprong op je tegenstanders pakken? Is dat niet de fout die champs maken nadat ze paar keer hun titel hebben verdedigt? Moet je daarvoor niet eerst die UFC Champ zijn?

    Dit terzijde ben ik blij dat Overeem van Mir heeft kunnen winnen op toch duidelijke manier. Slim gevochten en terug een goeie basis voor de volgende voorbereiding op hopelijk veel meer..

  14. #339
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Oefff, Dana White is zeker niet enthousiast over de match van Alistair.

    Key words: "crappy performance", ''calls out a guy that doesn't even fight anymore", "not a great night for AO"


  15. #340
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die White moet is wat minder aan de poeder zitten.
    Alistair heeft een hele goede technische partij gevochten over 3 rondes zonder te gassen.

  16. #341
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    "crappy performance"?? Beetje overdreven ome Dana!!

  17. #342
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post
    Ik zat net nog een keer Varner vs. Abel te kijken maar in de 2e ronde op 4.52 gaat het publiek in een keer los en zie je ook alle hoofden draaien. Ze keken iig niet naar het gevecht. Weet iemand wat er aan de hand was?
    Het kan zijn dat ze dan naar een van de videoschermen kijken die boven de octagon en de tribunes hangen, waar alles beter te zien is.

  18. #343
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Gewoon een goede pot van Overeem! Eerst krijgt hij kritiek omdat hij alles geeft, gassed en vervolgens verliest. Dan zie je in deze partij met Mir dat ie daarvan heeft geleerd, gecontroleerd vecht, Mir gewoon domineerd en dan is het ook niet goed.. Dana wilt gewoon dat ze ongecontroleerd gaan lopen hoeken (diego sanchez). Maar kijk uit want als je verliest kan je wel gecut worden.. Kortom Dana moet niet zo huilen en Alistair op naar de volgende!

  19. #344
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by thijss View Post
    Gewoon een goede pot van Overeem! Eerst krijgt hij kritiek omdat hij alles geeft, gassed en vervolgens verliest. Dan zie je in deze partij met Mir dat ie daarvan heeft geleerd, gecontroleerd vecht, Mir gewoon domineerd en dan is het ook niet goed.. Dana wilt gewoon dat ze ongecontroleerd gaan lopen hoeken (diego sanchez). Maar kijk uit want als je verliest kan je wel gecut worden.. Kortom Dana moet niet zo huilen en Alistair op naar de volgende!
    Dat is een algemeen probleem met de UFC. Niemand gaat er meer voor want als Dana de verkeerde coke gekregen heeft ben je je baan kwijt. Dus er wordt geen risico meer genomen en worden de partijen steeds saaier.

  20. #345
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat is een algemeen probleem met de UFC. Niemand gaat er meer voor want als Dana de verkeerde coke gekregen heeft ben je je baan kwijt. Dus er wordt geen risico meer genomen en worden de partijen steeds saaier.
    Is wel zo, maar als je een knalpartij neerzet zoals Varner vs Trujillo, dan krijg je daar ook voor betaald. En ik heb nog nooit iemand gecut zien worden na een echte knalpartij(waar je overigens 2 personen voor nodig hebt).
    Maar goed, voor die gasten is 75k extra ook echt een berg geld, terwijl voor gasten als Mir en AO dat vele malen minder is dan hun show en win bonus.
    Zelfde verhaal voor veel kampioenen. Ze krijgen al goed betaald, en dan is een submission of KO niet zo belangrijk meer.
    Last edited by YoMarK; 03-02-2014 at 13:59.

  21. #346
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat is een algemeen probleem met de UFC. Niemand gaat er meer voor want als Dana de verkeerde coke gekregen heeft ben je je baan kwijt. Dus er wordt geen risico meer genomen en worden de partijen steeds saaier.
    Dat is een heel belangrijk punt, dat denk ik zeker mee speelt. Je moet vooral niet iemand onder extreme druk gaan zetten om te presteren want dan gebeurt het vaak niet.

    Daar komt bij dat Overeem een dik contract heeft en hij met dit soort partijen veel te weinig oplevert. Als ze dan toch een knal partij willen moeten ze Overeem in ieder geval niet tegenover Werdum oid zetten. Dat zal niet veel anders worden dan de vorige partij, Werdum die gaat liggen zodra Overeem hem aantikt in de hoop dat hij er in trapt.

    Stipe Miocic is denk ik wel een leuke matchup voor Overeem, en daarna een kans op JDS... mits hij wint.

  22. #347
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, eerst Miocic en dan JDS zou cool zijn.

  23. #348
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Iemand de payroll van ufc 169 al gevonden?

  24. #349
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Iemand de payroll van ufc 169 al gevonden?
    Attendance: 14,308
    Gate: $1,651,000

    Alistair Overeem: $407,143 ($285,714 to show, $121,429 win bonus)
    Jose Aldo: $240,000 ($120,000 to show, $120,000 win bonus)
    Frank Mir: $200,000
    Abel Trujillo: $145,000 ($10,000 to show, $10,000 win bonus, $75,000 Fight of the Night bonus, $50,000 Knockout of the Night bonus)
    Urijah Faber: $100,000
    Jamie Varner: $92,000 ($17,000 to show, $75,000 Fight of the Night bonus)
    Nick Catone: $26,000 ($13,000 to show, $13,000 win bonus)
    Chris Cariaso: $24,000 ($12,000 to show, $12,000 win bonus)
    Renan Barao: $22,000 ($11,000 to show, $11,000 win bonus)
    Ali Bagautinov: $20,000 ($10,000 to show, $10,000 win bonus)
    Al Iaquinta: $20,000 ($10,000 to show, $10,000 win bonus)
    Alan Patrick: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    Clint Hester: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    Rashid Magomedov: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    Neil Magny: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    John Makdessi: $12,000
    Ricardo Lamas: $10,000
    John Lineker: $8,000
    Danny Martinez: $8,000
    Tom Watson: $8,000
    Kevin Lee: $8,000
    Andy Enz: $8,000
    Tony Martin: $8,000
    Gasan Umalatov: $8,000

  25. #350
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Geen wonder dat Overeem Lesnar uitdaagt. Ik zou ook wel 400.000 dollar willen bijschrijven zonder veel klappen te krijgen.

    Overeem sloopt Lesnar nog steeds net zo hard als in 2012

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •