MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default Boksen: Klitschko-Povetkin live op RTL (duitse) **Spoiler**

    Zaterdag 5 Oktober aanstaande vanaf 20.15 live op de duitse RTL de countdown en vanaf 21.15 de de wereldtitel strijd in het zwaargewicht tussen Klitschko - Povetkin live.
    Geloof dat het ook op de NL rtl7 wordt uitgezonden maar dan krijg je dr koert westerman bij.......
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Oww lekker weer een avondje boksen op de buis. Dat wordt kijken dus..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Om 23:00 op RTL 7 straks. Wladimir op TKO binnen 9 rondes denk ik.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dat is niet live...nu op RTL (duitse) is het live, ronde 9 is nu bezig

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een grote Klitschko fan, maar man man wat een lelijke partij is dit zeg!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    straks kijken.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik ben een grote Klitschko fan, maar man man wat een lelijke partij is dit zeg!
    pffffff ronde 1 t/m 5 had werkelijk niks met boksen te maken

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    misschien kan er spoiler aan de topic titel toegevoegd worden

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    misschien kan er spoiler aan de topic titel toegevoegd worden
    done
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    thanks....en net als tegen Huck is bij Povetkin al na 6 rondes de gastank leeg, ongelooflijk!

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    totaal niet wat ik ervan verwacht had......slechtste partij die ik in tijden gezien heb

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    unaniem 119-104 Klitscko wint

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    wtf is het niet live?

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    wtf is het niet live?
    Nee op RTL 7 niet.
    Op de duitser net wel.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Sjonge jonge wat een lelijke partij. Wlad wordt er niet jonger op en ik kan alleen speculeren dat het geworstel alleen maar erger zal worden. Mischien dat hij ooit weer eens in de US vecht en DQ'd wordt dat hij dan zijn les zal leren.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik heb het daarna voor de lol nog even op rtl 7 gekeken....whaahaha dat commentaar, echt schandalig slecht

  17. #17
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik heb het daarna voor de lol nog even op rtl 7 gekeken....whaahaha dat commentaar, echt schandalig slecht
    Slecht van Koert of ook van Arnold?

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Koert westerman sowieso, elk woord. Vind vanderleyde ook veel onnodige informatie en onzin uitkramen. Echt jammer, schaam me als ik met familie en vriendin boksen kijk.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Is er nou niemand hier die die Kletsko ff aanpakt,snap er niks van hoor.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet echt wie die Koert Westerman is(denk dat ik em weleens heb gehoord tijdens voetbal wetstrijden) maar jemig wat een amateur. Hij heeft geen idee waar hij het over heeft en schreeuwt onnodig als hij denkt dat iemand geraakt is door een stoot. Vervang deze clown met iemand als Regilio Tuur aub. Er hoeft geen play by play bij.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Was een draak van een partij maar dit was ook voor een groot deel aan de scheidsrechter te wijten. Povetkin komt laag in en Klitschko is lang en maakt daar telkens gebruik van door op de rus te gaan hangen en hem zelfs omlaag te drukken. Dit mag niet en de scheidsrechter waarschuwt Wladimir hier al in ronde 2 voor,maar deze blijft het de hele partij door doen. Pas in ronde 11,wanneer de overwinnig echt met geen mogelijkheid meer in gevaar kan komen geeft hij hem een Openbare waarschuwing (dus puntenaftrek). Meteen na de OW echter doet Klistchko het weer..maar nu gebeurd er weer niets.
    Als de scheidsrechter het lef had gehad om ronde 2 of 3 een OW te geven had de partij een veel beter aanzien gehad,ten eerste vanwege het feit dat Klitschko dan waarschijnlijk gelijk had gestaan en iets meer moest gaan ondernemen en ten tweede omdat we niet al dat vervelende vastpakken hadden gezien.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik weet niet echt wie die Koert Westerman is(denk dat ik em weleens heb gehoord tijdens voetbal wetstrijden) maar jemig wat een amateur. Hij heeft geen idee waar hij het over heeft en schreeuwt onnodig als hij denkt dat iemand geraakt is door een stoot. Vervang deze clown met iemand als Regilio Tuur aub. Er hoeft geen play by play bij.
    Tuur is niet te verstaan en zou de hele partij over zichzelf praten

  23. #23
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Is er nou niemand hier die die Kletsko ff aanpakt,snap er niks van hoor.
    Deontay!!

  24. #24
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Slecht van Koert of ook van Arnold?
    het is allebei niks dat is nu wel gebleken maar ze zullen wel niemand anders hebben daar

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    IBF/IBO/WBA/WBO heavyweight champion Wladimir Klitschko (61-3, 51 KO’s) should consider himself lucky that he wasn’t disqualified tonight for the clinching and pushing he did en route to beating WBA heavyweight champion Alexander Povetkin (26-1, 18 KO’s) by a boring 12 round unanimous decision at the Olimpiyskiy, in Moscow, Russia. Wladimir held more than he usually does for his fights, which is hard to believe and he was shoving Povetkin to the canvas and getting away with it until the 11th round when referee Luis Pabon took 1 point away from Wladimir.
    Wladimir put Povetkin down 4 times during the fight and seemingly had him ready to be stopped in the 7th after he knocked him down 3 times in the round, but unfortunately spent the remainder of the jabbing and clinching rather than looking to finish off a tired Povetkin. Wladimir’s first knockdown of Povetkin came in the 2nd when he hit him with a left hook to the head that sent him stumbling backwards to the canvas.


    The judges scored it 119-104, 119-104 and 119-104.
    Povetkin could only land 59 punches in the entire fight according to CompuBox, and that’s pretty sad. The 6’2″ Povetkin didn’t have the size to get to Wladimir, and when he was in position to land a shot, Povetkin would get held by Wladimir. Povetkin could have kept firing punches in the clinch but he just seed content to wait until the referee Luis Pabon would break them apart. Wladimir had a dirty trick where he would nail Povetkin with uppercuts while leaning on his neck to cause him to bend over at the waist. It’s surprising that the referee let Wladimir get away with this move because it was pretty blatant. A lot of fighters would have retaliated with some kind of cheap shot of their own to keep Wladimir from thinking twice before he pulled that move, but Povetkin was totally passive.

    Read more at http://www.eastsideboxing.com/2013/k...FORu3wgaus5.99

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •