MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint deze partij?

Voters
32. You may not vote on this poll
  • Ilona Wijmans

    20 62,50%
  • Denise Kieholtz

    12 37,50%
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 121
  1. #51
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Mooie partij van beide dames.
    Ik ben niet affiliated met 1 van beide maar moet toch echt zeggen dat Denise de eerste 3 rondes zwaar overtuigend heeft gewonnen, en dus ook de partij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fighting is poetry in motion

  2. #52
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Juist de jury moet zo professioneel zijn dat ze daar overheen kunnen kijken.
    normaal gesproken wel het was ook een split decision, ik hoopte stiekem ook op illona dus ben wel blij met de uitslag.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Denise is echt bestolen! Ze won de eerste 4 rondes. Alleen de laatste ronde ging in mijn mening naar Ilona.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Een erg leuke partij. En volgens mij is er sowieso niemand "bestolen"... Was een close call.

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind ook van niet.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hoe dan ook zou een rematch wel op zijn plaats zijn. Al is het alleen maar om het publiek een plezier te doen, want knokken kunnen ze beide wel.

  7. #57
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    toch had ik hem aan denise gegeven. Vond dat ilona iets te weinig deed in de vroegere rondes.
    Home mtk-gym.nl


  8. #58
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Als het gelijk op gaat, en Ilona toch nog even in de laatste ronde goed raakt met een trap naar het gezicht (Ik denk gewoon een KD voor Ilona) dan snap ik niet waar een paar mensen moeilijk over doen. Ilona vocht naar voren + KD = winst in een gelijke wedstrijd. En ja Denise heeft in de eerste 2 ronde beter en slimmer gevochten, maar Denise begon van ronde 3 absoluut de mindere te zijn.

  9. #59
    Join Date
    May 2006
    Location
    België
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    Een kickdown telt alleen als de scheidsrechter hem geeft. Ik vond hier gewoon een win voor Denise na een mooie partij.

  10. #60
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by faro View Post
    Als het gelijk op gaat, en Ilona toch nog even in de laatste ronde goed raakt met een trap naar het gezicht (Ik denk gewoon een KD voor Ilona) dan snap ik niet waar een paar mensen moeilijk over doen. Ilona vocht naar voren + KD = winst in een gelijke wedstrijd. En ja Denise heeft in de eerste 2 ronde beter en slimmer gevochten, maar Denise begon van ronde 3 absoluut de mindere te zijn.
    Jij hebt jouw Kickboks kennis zeker opgedaan bij Koert W. op RTL7? Scheids geeft geen 8 tellen en dus telt dat ook niet mee in de scores.

    Verder ging het niet gelijk op. De eerste 3 rondes pakte Ilona bijna geen punten en werd ze weggetikt en geworpen door Denise. Ilona kwam redelijk terug maar wel te laat.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Vecht je zelf? en is lezen moeilijk?

    1. Er staat ook " ik denk " Dat betekend niet dat ik zeg dat hij die 8 tellen heeft gegeven, maar dat had wel op zijn plaats geweest.
    2. Het werpen telt niet zo zwaar als het aanvallen en werkelijk stoten en trappen geven.

    Kom eens bij deze Koert W. in de ring staan !!! Dan weet je waar de kennis vandaan komt.

    En titelhouder heeft altijd voordeel. Maar dat is in veel situaties zo.... ( helaas )

  12. #62
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat was ik ook nog eens vergeten eigenlijk had zij toch 8 tellen moeten krijgen.

  13. #63
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by faro View Post
    Vecht je zelf? en is lezen moeilijk?

    1. Er staat ook " ik denk " Dat betekend niet dat ik zeg dat hij die 8 tellen heeft gegeven, maar dat had wel op zijn plaats geweest.
    2. Het werpen telt niet zo zwaar als het aanvallen en werkelijk stoten en trappen geven.

    Kom eens bij deze Koert W. in de ring staan !!! Dan weet je waar de kennis vandaan komt.

    En titelhouder heeft altijd voordeel. Maar dat is in veel situaties zo.... ( helaas )
    Nee ik vecht niet zelf, maar ik heb wel 2 k-1 DVD's.
    Maar ik reageerde op de opmerking "Ilona vocht naar voren+KD =Winst in een gelijke partij"
    Daar maak ik uit op dat jij de KD meetelt. (kennelijk begrijp ik je verkeerd)
    Maar ik stop met deze discussie, jij had je mening al klaar voor je de partij gezien had, dus je zal wel iets tegen Denise hebben.

    Ik hoop dat er een rematch komt want ik vind beide dames toppers en hebben beide een wereldpartij neergezet.

  14. #64
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Klopt, beide zijn inderdaad toppers.
    En eerlijk gezegd denk ik dat 2 zaken heel belangrijk zijn geweest in de winst voor Ilona.
    Ilona was titelhouder en Ilona heeft Denise goed geraakt waar ze dan inderdaad geen 8 tellen voor heeft gekregen.

    Nee ik heb niets tegen Denise, maar heb blijkbaar de wedstrijd met een ander oog bekeken.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Van de site van Enfusion. Wellicht om er naast te leggen:

    http://www.enfusion-tv.com/live/enfusion-rules/



    CLOTHING AND (protective) EQUIPMENT:

    Shorts (Thai boxing) pants and boxing gloves (8oz under 70kgs 10oz above).

    Gum shield and groin protector.

    Vaseline only on face, not on neck, shoulders or other body parts.


    DURATION OF THE FIGHTS:
    A class : 3 x 3 minutes , 1 minute pause between rounds and MAXIMUM one extra round if scored draw.
    Title fight : 5 x 3 minutes , 1 minute pause between rounds. No extra round if scored draw.
    In case of a draw in a championship fight the champion will keep the belt , if the title is vacant a winner must be decided.
    OFFICIALLY PERMITTED TECHNIQUES AND FOULS:
    PERMITTED:
    Punches (fist) to: head, front and side upper body, front and side.
    Kicks (foot) to: head, front and side neck, chest, stomach and side body.
    Kicks (shin) to: inside and outside upper leg (low kicks) head, neck, chest, breast and body (round kicks).
    Knees to: head, breast, side body, stomach and legs.
    Back fist or spinning back fist.
    Leg sweeps, trips, judo and hip throws (feet must be on canvas on a throw no other parts to the body).
    Clinch work is allowed as long as the play is active and seen working between two combatants, the referee decides whether to break if the action is not flowing.


    Push kick to the thigh.
    FOULS:
    Clinching and holding to avoid the fight without striking.
    Head butts.
    Use of elbow strikes.


    Push kick to the knee.
    All techniques directed at the groin.
    Clinching in the lower back.
    Punching with the inside of the gloves.
    Continuing the fight after the command “break” or “stop” from the referee.
    Continuing the fight when an opponent is (partially) outside the ropes.
    Continuing the fight when an opponent is completely down or has contact with the ground with other parts of his body than his feet.
    Biting, spitting, sticking fingers in the eyes of an opponent, avoiding to fight, failing to behave like a good sportsman.
    Approaching, attacking an opponent with the head held too low.
    Simulating being hit by a foul technique (like a low blow).
    Not obeying the instructions of the referee.
    Suplex or belly to back throws.


    Choke , guillotines or any submissions attempt holds.


    Wrestling style takedowns also known as “shoots”


    If a fighter commits one of the above mentioned fouls he will be warned; If he repeats the foul or commits a grave foul, he shall receive an Official Warning (OW). 3 times an OW = disqualification.


    AWARDING OF POINTS:
    All effective techniques with impact are counted as scores; pro round the scores will be counted and awarded in 10-9 point-system, and 10-8 if the fight is very much one way. A knockdown is minus 2, two knockdowns is 10-7 and three knockdowns in a single round to the same opponent the fight is deemed over.
    If the score is equal, the points will be given to the most aggressive fighter with hard techniques and damage infliction.
    An Official Warning (OW) = 1 point deduction. An Eight-Count, is a two point deduction. Kicks to the arms count as points.
    Official Warning (yellow card) = minus 10% wages pro card.

    WEIGHT CLASSES:

    MAN: -60 kg, -63 kg, -67 kg, -70 kg, -75 kg, -80 kg, -85 kg, -90 kg, -95 kg and open class (Heavy Weight)

    WOMEN: -54 kg,-57 kg, -61 kg, -64 kg and open class
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    In een reactie op het protest van Denise Kielholtz op het gevecht Enfusion tegen Ilona Wijmans van 12 januari j.l. wil Team Ilona Wijmans van Manhoef Fight & Fitness meedelen:
    Wij begrijpen de grote teleurstelling van Denise in het prachtige gevecht wat zij en Ilona hebben geleverd. Over de uitslag van de partij zijn de meningen verdeeld. Sportief zoals we zijn willen we Denise een rematch aanbieden op 25 mei a.s in een viermanstoernooi op K-1 regels op het Kings & Queens gala met een grote geldprijs in het verschiet.
    Team Ilona Wijmans
    Manhoef Fight & Fitness

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #67
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    In een reactie op het protest van Denise Kielholtz op het gevecht Enfusion tegen Ilona Wijmans van 12 januari j.l. wil Team Ilona Wijmans van Manhoef Fight & Fitness meedelen:
    Wij begrijpen de grote teleurstelling van Denise in het prachtige gevecht wat zij en Ilona hebben geleverd. Over de uitslag van de partij zijn de meningen verdeeld. Sportief zoals we zijn willen we Denise een rematch aanbieden op 25 mei a.s in een viermanstoernooi op K-1 regels op het Kings & Queens gala met een grote geldprijs in het verschiet.
    Team Ilona Wijmans
    Manhoef Fight & Fitness
    K1 regels, dan heeft denise niet het voordeel van haar worpen.

  18. #68
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat is dan jammer voor haar.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ja idd.
    Als ze voordeel van haar worpen wil hebben moet ze gaan judoën.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat is dan jammer voor haar.
    Dat zou idd een beetje
    jammer voor haar zijn. Wel slim van wijmans haar team om haar op K1 regels uit te nodigen voor een rematch. Ik zou
    me met haar achtergrond gaan richten op MMA.

  21. #71
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Facebook Denise:

    "Gerechtigheid BAM!!"

    Facebook Bert Kielhotz:

    DENISE KIELHOLTZ terechte wereld kampioen -57 kilo enfusion . gefeliciteerde denise en mousid


    het bezwaar van de kan van Mousid gym is dus gehonoreerd. Ben benieuwd naar de offciele berichtgeving.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Klopt, Denise is uitgeroepen tot winnaar

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #73
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Kan niet wachten op de rematch op k1 regels

  24. #74
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Kan niet wachten op de rematch op k1 regels
    zou me niets verbazen als deze nu niet doorgaat btw
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #75
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Waarom niet slome?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •