MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie gaat deze partij winnen ?

Voters
81. You may not vote on this poll
  • Ismael Londt

    55 67,90%
  • Badr Hari

    26 32,10%
Page 9 of 9 FirstFirst ... 56789
Results 201 to 222 of 222
  1. #201
    Join Date
    May 2013
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Tegenstander is zeker nog een verrassing, dan zou ik maar Bop Sap halen die vecht wel voor een paar centen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dus mensen hebben 100,- euro betaald,waarvan 60,- euro alleen maar was voor Badr Hari? WTF!!

    Hopen voor de mensen die de hoofdprijs hebben betaald dat ze hun geld terug krijgen.
    Het is ook nooit goed.......
    Een vriendin van mij heeft vvk krt gehaald voor 100 eu en het verschil keurig terug gekregen. Netjes geregeld van de Gunyars.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  3. #203
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Het is ook nooit goed.......
    Een vriendin van mij heeft vvk krt gehaald voor 100 eu en het verschil keurig terug gekregen. Netjes geregeld van de Gunyars.
    Als je met "het is ook nooit goed" duid op dat €60,- alleen maar voor Badr Hari was,dan is dat inderd. niet goed nee. Sterker nog,ik vind dat belachelijk. Dat vraag je voor een kampioen,en zelfs dan is het nog hoog. Wat betreft het geld terug krijgen (wat ik ook bedoelde) dat vind ik niks meer als eerlijk. Jij kan het netjes noemen,ik vind het doodnormaal gezien de situatie.

  4. #204
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Als je met "het is ook nooit goed" duid op dat €60,- alleen maar voor Badr Hari was,dan is dat inderd. niet goed nee. Sterker nog,ik vind dat belachelijk. Dat vraag je voor een kampioen,en zelfs dan is het nog hoog. Wat betreft het geld terug krijgen (wat ik ook bedoelde) dat vind ik niks meer als eerlijk. Jij kan het netjes noemen,ik vind het doodnormaal gezien de situatie.
    klopt allemaal. Maar je bent gewoon vrij om een kaartje te kopen.

    Ik heb er geen 100 euro voor over maar zat mensen wel.
    Home mtk-gym.nl


  5. #205
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    klopt allemaal. Maar je bent gewoon vrij om een kaartje te kopen.

    Dat is waar. Het verbaasd me enorm dat mensen het er voor betalen. Ik heb destijd voor de eerste K1 in Nederland (vak 114), 80,- betaald. Daar waren alle toppers / grote namen aanwezig. Ik vind het niet erg om een duur kaartje te kopen als ik er iets moois voor terug krijg. Dat is precies mijn punt.

    Ik had niet verwacht dat Badr zo een groot deel van de 100,- was. Dat ze nu 60,- terug krijgen is netjes,maar het is natuurlijk zo krom als een hoepel.
    Last edited by Peter0711; 15-05-2014 at 20:40.

  6. #206
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Er hebben zelfs mensen vanuit het buitenland tickets + vip tafels gekocht om Badr te zien. Hij blijft populair

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #207
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Er hebben zelfs mensen vanuit het buitenland tickets + vip tafels gekocht om Badr te zien. Hij blijft populair
    Ik persoonlijk vond hem als straatschoffie geweldig. Een beetje de marokkaanse Ciske de Rat. De laatste jaren ben ik verschrikkelijk afgeknapt door alles wat er gebeurd is. Ik kan vanuit mijn standpunt ook moeilijk begrijpen dat hij zo populair is.

    Ik heb namelijk het idee dat dat dus geen moer met kickboksen te maken heeft,een sport waar ik van hou en Badr simpelweg eigenhandig nu al een paar jaar telkens weer negatief in beeld brengt,en daar baal ik enorm van. Het ging zo goed.

  8. #208
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik persoonlijk vond hem als straatschoffie geweldig. Een beetje de marokkaanse Ciske de Rat. De laatste jaren ben ik verschrikkelijk afgeknapt door alles wat er gebeurd is. Ik kan vanuit mijn standpunt ook moeilijk begrijpen dat hij zo populair is.

    Ik heb namelijk het idee dat dat dus geen moer met kickboksen te maken heeft,een sport waar ik van hou en Badr simpelweg eigenhandig nu al een paar jaar telkens weer negatief in beeld brengt,en daar baal ik enorm van. Het ging zo goed.
    Het heeft juist met het kickboksen te maken. Zijn record en KO ratio spreekt voor zich. Die privedingen interesseren me juist geen fuck.
    Max. 400 x 125

  9. #209
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het heeft juist met het kickboksen te maken. Zijn record en KO ratio spreekt voor zich. Die privedingen interesseren me juist geen fuck.
    Mwa, ik snap wel waarom mensen die echt iets met de sport hebben anti Badr geworden zijn. Een K-1 finale verpesten en een partij waar veel mensen in eigen land naar uitkeken verpesten vallen niet onder de noemer privedingen.

    Aan de andere kant trekken foute mensen nou eenmaal veel mensen aan.

  10. #210
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Is er nou al bekend tegen wie Londt vecht?

  11. #211
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dat is waar. Het verbaasd me enorm dat mensen het er voor betalen. Ik heb destijd voor de eerste K1 in Nederland (vak 114), 80,- betaald. Daar waren alle toppers / grote namen aanwezig. Ik vind het niet erg om een duur kaartje te kopen als ik er iets moois voor terug krijg. Dat is precies mijn punt.

    Ik had niet verwacht dat Badr zo een groot deel van de 100,- was. Dat ze nu 60,- terug krijgen is netjes,maar het is natuurlijk zo krom als een hoepel.
    Het aantal keer dat jij in zijn topics reageert zegt al genoeg over zijn populariteit
    Last edited by tidelot; 15-05-2014 at 23:26.

  12. #212
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het heeft juist met het kickboksen te maken. Zijn record en KO ratio spreekt voor zich. Die privedingen interesseren me juist geen fuck.
    De dingen waarmee hij de sport negatief in het nieuws brengt zijn geen prive dingen die niemand wat aangaan. Als hij thuis met een pruik op, met hoge hakken in een tanga slip met make up op zou rondlopen, en iedereen hem Estelle moet noemen, dat zijn prive dingen wat ie zelf moet weten.
    Last edited by blackadder; 16-05-2014 at 00:13.

  13. #213
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het heeft juist met het kickboksen te maken. Zijn record en KO ratio spreekt voor zich. Die privedingen interesseren me juist geen fuck.
    Omdat je zelf crimineel bent

  14. #214
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Niet alleen de sport, ook de maatschappij en de hele Marokkaanse bevolking.

  15. #215
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie op de 'updated matchmaking' bij Fighter Legion, dat Londt van de mm af is gehaald? Er is geen vervanger geregeld voor Hari?

  16. #216
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Ik zie op de 'updated matchmaking' bij Fighter Legion, dat Londt van de mm af is gehaald? Er is geen vervanger geregeld voor Hari?
    Jij kan goed lezen Atila.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  17. #217
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Jij kan goed lezen Atila.
    Jammer voor Ismael en A1. En voor de mensen die een kaartje hebben gekocht en zich verheugden op deze zwaargewicht partij.

  18. #218
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Maar even serieus. Vanaf begin af aan was het toch al uitermate onzeker of het daadwerkelijk gebeuren ging. Misschien toch teveel wensdenken geweest?

  19. #219
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja helemaal aangezien niemand het eens geloofde toen het hier gepost werd.

  20. #220
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou alleen voor die partij naar dat gala gaan.

  21. #221
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Ik zou alleen voor die partij naar dat gala gaan.
    ja ik ook. Daarom gaan we nu allebei niet haha.
    Als ze Londt nou nog tegen Saki of Ghita hadden gezet dan was ik nog wel gegaan.

  22. #222
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    zijn er nog kaarten?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •