MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69
  1. #1
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default Sonnen en Silva op de vuist tijdens tuf Braziliƫ





    Dana just confirmed a HUGE fight broke out between Wanderlei Silva and Chael Sonnen today in Brazil. One of Wanderlei's team even sucker punched Chael. The UFC is dealing with it as we speak.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Haha hopelijk zijn daar beelden van!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ja ik hoop het ook.
    Ff kijken of Sonnen in elkaar kroop en wachtte tot er een scheids tussen kwam

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Als die maar niet met zijn benen lag te spartelen net als tegen Rashad. Dat was erg triest om te zien.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Maargoed.
    Als t echt een sucker punch was is dat wel diep triest.
    Dan hoor je niet in een programma dat the ultimate fighter heet.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    LOS ANGELES -- Chael Sonnen and Wanderlei Silva have wanted a piece of one another for years. Apparently they couldn't wait a few more months for their official fight.


    At a Monday media luncheon, UFC president Dana White let slip that the duo, who will coach against one another on the upcoming season of The Ultimate Fighter: Brazil, got into a fight on the set earlier in the day.


    "Wanderlei and Chael fought," White said. "Just today. They literally fought."


    While details aren't entirely clear as to how the altercation started, White says the fight went on for awhile before it was broken up, and that one of Silva's people jumped into the fray.


    "While they were fighting one of Wanderlei's guys sucked punched Chael," White said. "They went crazy, crazy s--- happened there. We're dealing with that right now too. ... They literally fought today, it went on for awhile."


    Sonnen and Silva have been at odds for years, and will meet in a coaches' fight at an event and location to be determined. White wasn't going to pretend there wasn't news value in the coaches getting into an altercation.


    "It's one of those things, it's on a reality show, it's good and it's bad," White said. "A fight didn't need to break out between these two for people to be excited about this fight, because these two have been at each other's throats."

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik las net dat Silva de eerste stoot uitdeelde (een hoek - deze was mis) ..Chael bukte en ging voor een double leg en deze was succesvol ..dit werd gevolgd door wat GnP en een van de trainers van Wanderlei, Andre Dida sloeg Chael op zijn achterhoofd.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Triest van die sucker punch, en ook dat silva ermee begon. Begrijp sws niet waarom chael daarzo in brazilie met tuf mee moet doen. Welke braziliaan zou hem als teamleider willen hebben na al die trash talk van hem..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Details RE Chael/Wand fight. Wand threw looping punch, Chael ducked, double legged him. GNP. Wand's coach comes and punches Chael in the back of the head. He's okay though.
    The coach who punched Chael Sonnen in the back of the head was Andre Dida. Used to coach Shogun too. Fought in Dream.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ah Andre Dida, lang niet van gehoord. Hij gaf Buakaw een van zn moeilijkste partijen in K-1.

    Tja, Sonnen verdiend zoiets vooral als hij tekeer gaat met GnP terwijl Silva's vrienden erbij staan.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Op een achterhoofd slaan...wat een debiel.
    Sonnen held, om Silva zo aan te pakken terwijl z'n vriendjes om 'm heen staan.

    Maar ik moet nog maar zien wat er echt gebeurd is...alles voor de kijkcijfersbij ome Dana.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha T15, wat is er mis met jou? Aanmoedigen dat iemand gesucker punched wordt?? Terwijl hij al wordt aangevallen en blijkbaar een koekje van eigen deeg gaf? Had je echt hoger in geschat, maar je verliest credits met de dag.

    Laten we hopen dat Wanderlei nu eens een paar goede stoten op zijn bakkes heeft gehad, na al dat agressieve gedoe constant. Zo'n veteraan, grote staat van dienst, maar het blijkt maar weer dat hij geen discipline heeft. Sonnen is een irritante gozer, maar irritante mensen kennen we allemaal en vechten is natuurlijk niet de oplossing. Hoop dat Sonnen Wanderlei een rampageje geeft in de octagon. War Sonnen!!!

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    laat de beelden maar komen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Jammer van die sucker punch. Had niet verwacht dat Wanderlei zich zo zou laten gaan.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Jammer van die sucker punch. Had niet verwacht dat Wanderlei zich zo zou laten gaan.
    O ik wel hoor. Forse dakschade, ouderdom, midlife crisis, in combinatie met roidrage en het iq van een fruitvlieg. Dan krijg je dat soort dingen.
    Train hard, fight easy.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Tja, Sonnen verdiend zoiets vooral als hij tekeer gaat met GnP terwijl Silva's vrienden erbij staan.

    Jij bent niet goed bij je hoofd.
    Was jij ook niet die gast die Henderson de goat vind.
    Dan verklaard het een hoop.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    meanwhile.. in 2013


  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Winnaar??? UFC!! Ktching!!

  19. #19
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    beelden graag

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als je meer dan 3 jaar lang een land en volk beledigd voor de lol en dan jezelf in een gevecht beland(waarschijnlijk uitgelokt zoals altijd) terwijl je omsingeld bent door Brazilianen in Brazil dan kun je dit soort dingen verwachten. Dat Sonnen fanboys medelijden hebben voor hem laat me alleen maar lachen. En Willem003, ik heb nooit gezegd dat Hendo GOAT, alleen dat hij boven Fedor is in mijn lijst en ik heb jullie compleet geschooled in die thread en er was geen spoor meer van trolls als jullie te vinden.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha, meen je dit nou serieus? Ik ga je deels gelijk, maar geschooled? Ga fietsen man, en pak er meteen een marathon bij. Niets troll, puur een andere mening. Hendo is zeker top 10 of all time, maar echt geen top 3, laat staan boven Fedor. Je rijtjes en statistieken interesseren me niets, die kan je van iedereen of elke willekeurige voetbalclub maken en in beide vechters/spelers/teams in hun voordeel laten blijken. Wat een ontzettende onzin. Ik kan ook wel een lijstje maken met alle reach, gewicht, lengte verschillen van Fedor en zijn tegenstanders en Hendo en tegenstanders. Of ongeslagen reeksen, of het feit dat hij nooit met TRT is gepakt.

    Iemand suckerpunchen is gewoon laf. Helemaal als het al een 1op1 situatie is en je stompt iemand op zijn achterhoofd. Reken daar nog eens bij op dat het vechtsporters zijn met de nodige respect, discipline en kennis van hun sport/vakgebied. Wat Sonnen zegt praat ik niet goed, maar die man valt op zoveel punten te dissen. Hij is een gimmick van zichzelf. Suckerpunchen is gewoon not-done

  23. #23
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ok Ajax wint een keer van barca, dus Ajax is beter???? Wbt Silva - sonnen. Zal wel gescript zijn....

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Is dat richting mij? En zo ja, op welke uitlating? Barca en Ajax zuigen allebei

  25. #25
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    T15boxing

    Je bent nog simpeler dan ik dacht.
    Chapeau.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •