MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 147
  1. #26
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Voordat ik alle comments las, dacht ik: Netjes Alistair, laat je niet zo opjagen door Dana. Lekker schijt aan hem en je eigen beslissingen maken.
    Maar het is anderzijds ook vaag zoals velen aangeven hier: eerst Brock uitdagen en JDS weigeren, etc.

    Ik krijg het trouwens wel heel benauwd als ik aan een 5 round partij denk tussen Alistair en JDS.
    JDS gaat niet KO, dan ben ik bang dat er vroeg of laat wel zo'n opstoot er op zit van JDS.
    Of Alistair moet een guillotine uit z'n hoed toveren, maar ook dat lijkt me een hele opgave tegen JDS.

    In deze geef ik Alistair weinig kans, helaas.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Overeem is free agent, White kan wel een gevecht aanbieden als de gage stukken minder is als zijn vorige contract dan snap ik wel dat Overeem het afwijst. Ik heb gehoord dat Zuffa tot en met mei de enige partij is die met Overeem mag onderhandelen. Daarna mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen. Het zou mij niet verbazen als we tot mei niks meer horen en Overeem in mei/juni aankondigd dat hij de partij tegen JDS alsnog accepteert met een verlenging van zijn contract.

    Onderhandelingstaktiek dus van Overeem en White
    +1 .Mocht overeem tegen die tijd de partij alsnog weigeren, dan zou het wel een beetje jammer zijn.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Hij zei ook dat hij nooit verboden middelen heeft gebruikt en altijd clean is.
    Toen hij eenmaal betrapt werd op veel te hoge t/e ratio zei hij dat hij het 'niet wist' en dat het de schuld van zijn arts was.

    Kortom, Alistair heeft wel vaker dingen gezegd die niet helemaal waar zijn.

    De waarheid zal zoals gewoonlijk vast ergens in het midden liggen maar er zijn gewoon veel tegenstrijdigheden.


    Daarom zeg ik "tot het tegendeel bewezen is " ...

  4. #29
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Voordat ik alle comments las, dacht ik: Netjes Alistair, laat je niet zo opjagen door Dana. Lekker schijt aan hem en je eigen beslissingen maken.
    Maar het is anderzijds ook vaag zoals velen aangeven hier: eerst Brock uitdagen en JDS weigeren, etc.

    Ik krijg het trouwens wel heel benauwd als ik aan een 5 round partij denk tussen Alistair en JDS.
    JDS gaat niet KO, dan ben ik bang dat er vroeg of laat wel zo'n opstoot er op zit van JDS.
    Of Alistair moet een guillotine uit z'n hoed toveren, maar ook dat lijkt me een hele opgave tegen JDS.

    In deze geef ik Alistair weinig kans, helaas.
    Mee eens. Hij maakt vrij weinig kans.

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Alistair vecht al 10 jaar tegen de top van de wereld.
    Heeft tegen mannen als Hari gestaan, Hari in zijn prime.
    Dan denken jullie dat die bang is voor JDS?
    Hou op hoor.
    Je hebt het over Ubereem. Dit thread gaat over Overeem.

    Jammer dat ie het afwijst, maar wel verstandig aangezien ie nu pas aan het leren is om om te gaan met z'n nieuwe lichaam. Tegen Mir was ie gewoon goed, maar nog geen match voor JDS.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Je hebt het over Ubereem. Dit thread gaat over Overeem.

    Jammer dat ie het afwijst, maar wel verstandig aangezien ie nu pas aan het leren is om om te gaan met z'n nieuwe lichaam. Tegen Mir was ie gewoon goed, maar nog geen match voor JDS.
    Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dit is wel lame van Overeem. Mede omdat hij het zo graag over een Lesnar partij had. Begin daar dan niet over en geef eerder aan dat je een blessure hebt.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Same old same old hier op MF.

  9. #34
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top.
    Precies!
    Ik vind dat Overeem wel wat meer credits verdiend. Hij zal ongetwijfeld een goede reden hebben. De meesten hier zijn wel heel negatief. Moet je eens kijken op zijn fight Record tegen wie hij allemaal heeft gestaan, daar kan menig MMA vechter echt niet aan tippen. Bedenk ook dat hij als MMA vechter tegen de allerbeste kickboxers heeft gestaan, dat is niet niks!

  10. #35
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit is wel lame van Overeem. Mede omdat hij het zo graag over een Lesnar partij had. Begin daar dan niet over en geef eerder aan dat je een blessure hebt.
    Joh, weten wij veel hoe het gegaan is.

    Overeem heeft volgens mij geen gevechten meer op z'n contract staan. Voor hetzelfde geld belt Dana op en zegt: "je mag voor 3 stuivers, een glas ranja en een kusje van Arianny tegen JDS vechten". Overeem: "3 stuivers vind ik wat magertjes, maar een kusje sla ik niet af" Dana: "Fucking retard....blabla...scared bitch" en hangt op.
    Vervolgens krijgen we dit soort tweets.

    Wat een poppenkast altijd.
    Denk niet dat Overeem er hel vel zin in heeft. JDS is voor hem misschien wel gevaarlijker dan Cain, maar dat is niet het hele verhaal.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Hopelijk is Alistair snel weer helemaal gezond. Jullie gasten die zo negatief zijn over Overeem, jullie zouden je moeten schamen. Gegard en Overeem zijn de enige in de UFC en ze doen het erg goed, ze geven Nederland een goede naam in de MMA wereld. Als Gegard en Overeem kampioenen zijn in UFC, zal UFC en MMA zich ook meer op Nederland richten. Vroeg of laat zal Alistair wel tegen JDS komen te staan en ik heb er alle vertrouwen op dat Alistair wint.
    Alistair Overeem is de goat.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Wat een topic weer....wat zijn Nederlanders toch goed in het kleineren van hun eigen sporthelden,moet je een Amerikaan eens uitleggen...

    Overeem kan het toch daadwerkelijk een blessurre hebben? En zelfs al zou die (nu) niet tegen JDS willen vechten,wat is daar mis mee? Kan me best voorstellen dat hij eerst wat zelfvertrouwen wil tanken na zijn 2 nederlagen,ik weet het niet,ik kan niet in zijn schedel kijken zoals de meesten dat hier wel lijken te kunnen...Lesnar uitdagen gebeurde volgens mij nadat DW had aangegeven dat Lesnar terug wilde naar de UFC en Lesnar is wel van wat ander niveau dat JDS
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Joh, weten wij veel hoe het gegaan is.

    Overeem heeft volgens mij geen gevechten meer op z'n contract staan. Voor hetzelfde geld belt Dana op en zegt: "je mag voor 3 stuivers, een glas ranja en een kusje van Arianny tegen JDS vechten". Overeem: "3 stuivers vind ik wat magertjes, maar een kusje sla ik niet af" Dana: "Fucking retard....blabla...scared bitch" en hangt op.
    Vervolgens krijgen we dit soort tweets.

    Wat een poppenkast altijd.
    Denk niet dat Overeem er hel vel zin in heeft. JDS is voor hem misschien wel gevaarlijker dan Cain, maar dat is niet het hele verhaal.
    Er waren wel meer indicaties dat Overeem een JDS gevecht lijkt te vermijden. Kijk eens terug hoe hij reageert op een JDS gevecht tijdens de post fight press conference. Paar uur daarvoor daagt hij heel zelfverzekerd iemand uit die al jaren niet meer vecht, nu in de WWE is en iemand die hij al met gemak versloeg.

    Mischien als hij eerlijk was en gewoon zei dat hij niet nog niet klaar is voor een gevecht tegen Santos ipv teveel trots hebben en alle vragen vermijden met "ik ben op vakantie en denk nu niet aan een volgende gevecht".

    Ik geloof wel dat hij een blessure heeft maar hij heeft zichzelf in een slechte situatie laten belanden.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel gevechten heeft hij nog te gaan op zijn contract. Zou het kunnen zijn dat wil hij save spelen omdat hij bij verlies zijn contract anders niet verlengd ziet worden.
    Ik ga ervan uit dat hij die rib blessure heeft opgelopen in zijn laatste gevecht. Dan vind ik het idd raar dat hij wel Brock uitdaagt maar JDS weigert.
    Denk overigens dat hij weinig kans maakt tegen JDS.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Hoe dan ook komt die JDS fight er. JDS heb al aangegeven om op Overeem te wachten en het is nu duidelijk dat de UFC het ook wil.
    Alistair heeft niet veel te willen hij zal dit gevecht op den duur toch moeten accepteren en waarschijnlijk zal die er dan ook wel naar betaald worden.

    Mocht Overeem JDS gewoon blijven weigeren dan denk ik dat die of heel weinig betaald gaat krijgen voor een andere tegenstander of hij wordt gewoon uit de UFC gegooid.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Dit is nu de derde keer dat deze partij niet doorgaat... Eerste keer gepakt met roids, tweede keer een blessure en nu weer een blessure??



  17. #42
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Er waren wel meer indicaties dat Overeem een JDS gevecht lijkt te vermijden. Kijk eens terug hoe hij reageert op een JDS gevecht tijdens de post fight press conference. Paar uur daarvoor daagt hij heel zelfverzekerd iemand uit die al jaren niet meer vecht, nu in de WWE is en iemand die hij al met gemak versloeg.

    Mischien als hij eerlijk was en gewoon zei dat hij niet nog niet klaar is voor een gevecht tegen Santos ipv teveel trots hebben en alle vragen vermijden met "ik ben op vakantie en denk nu niet aan een volgende gevecht".

    Ik geloof wel dat hij een blessure heeft maar hij heeft zichzelf in een slechte situatie laten belanden.
    x2

  18. #43
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik ben niet verrast. En verwacht niet dat deze partij er komt.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Joh, weten wij veel hoe het gegaan is.

    Overeem heeft volgens mij geen gevechten meer op z'n contract staan. Voor hetzelfde geld belt Dana op en zegt: "je mag voor 3 stuivers, een glas ranja en een kusje van Arianny tegen JDS vechten". Overeem: "3 stuivers vind ik wat magertjes, maar een kusje sla ik niet af" Dana: "Fucking retard....blabla...scared bitch" en hangt op.
    Vervolgens krijgen we dit soort tweets.

    Wat een poppenkast altijd.
    Denk niet dat Overeem er hel vel zin in heeft. JDS is voor hem misschien wel gevaarlijker dan Cain, maar dat is niet het hele verhaal.
    lijkt me onwaarschijnlijk, overeem houd niet van platte kontjes.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Begin laatste tijd steeds minder overeem fan te worden, terwijl die eerst mijn nr 1 favo was.

    hoe die badr hari afbekte terwijl niemand het durfde en versloeg. toen was het een topper. Nu als ie verliest zie je hem een paar maanden niet en komen er geen the-reem's episodes en als die wint dan staat die op het puntje van de ijsberg lesnar uit te dagen, (overigens retired wwe vechter) voor wie dat niet wist. krijgt die overigens kort erna de kans tegen jds aangeboden en dan is die geblesseerd? Heeft vrij weinig te maken met dat 'nederlanders' graag hun sporters afzeiken. we zijn gewoon genadeloos eerlijk

  21. #46
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Overeem stapt al tien jaar de ring in tegen (grotendeels) echte toppers!! en nu is het een schijterd zeker....ongelofelijk...
    je moet je vooral bij DW afvragen wat achter die bullshit zit die hij iedere keer verkondigd, tis maar net hoe de wind waait, die gast praat een banaan nog recht....we zien het wel tegen wie Overeem over een paar maanden de ring in stapt, zal zeker geen koekenbakker worden!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  22. #47
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    een taarten bakker?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Volgens mij is het meer dat nederlanders vrij nuchter zijn.. en Alistair is wat dat betreft te amerikaans.. hij schrijft cheques met zijn mond die zijn vuisten niet kunnen incasseren heet dat geloof ik zo mooi. Dat is leuk zolang je het waar maakt, maar als je het niet waar maakt, en misschien zelfs onzeker wordt en tegenstanders probeert te mijden krijg je dat ook te horen..

    Vechters als Struve en Mousasi zijn compleet het tegenovergestelde, die hoor je nooit trash talken. Daar wordt dan ook veel meer van geaccepteerd. Persoonlijk ben ik ook veel meer fan van Mousasi en Struve.. die gasten brengen het gewoon en hebben in mijn ogen veel meer potentie.

  24. #49
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Volgens mij is het meer dat nederlanders vrij nuchter zijn.. en Alistair is wat dat betreft te amerikaans.. hij schrijft cheques met zijn mond die zijn vuisten niet kunnen incasseren heet dat geloof ik zo mooi. Dat is leuk zolang je het waar maakt, maar als je het niet waar maakt, en misschien zelfs onzeker wordt en tegenstanders probeert te mijden krijg je dat ook te horen..

    Vechters als Struve en Mousasi zijn compleet het tegenovergestelde, die hoor je nooit trash talken. Daar wordt dan ook veel meer van geaccepteerd. Persoonlijk ben ik ook veel meer fan van Mousasi en Struve.. die gasten brengen het gewoon en hebben in mijn ogen veel meer potentie.
    Volledig mee eens.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik neig ook meer naar type's als mousasi en struve, maar heb overeem toch ook nog hoog staan. Ik denk niet dat hij bang is om tegen een JDS of iemand anders van dat kaliber te vechten, ik denk dat hij zijn moment kiest, en dat dit nog geen ideaal moment is om in te stemmen met een dergelijke partij. Ik ben meer van de no nonsense vechters, maar vechters die het zakelijk beter aanpakken komen toch het beste weg, en overeem heeft daar wel zijn topsalaris aan te danken bij de UFC. Vergeet ook niet dat Overeem max 1 kans heeft om nog richting een titel te knokken ( als hij dat al gaat redden), de weg naar die titel toe moet hij dus heel goed plannen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •