MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Amstelveen
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default Stel serieuze trainingsvragen aan Thom Harinck hier

    Al enige tijd ben ik met Thom Harinck bezig een boek te schrijven over zijn leven. Hierover later meer. Het leek ons leuk om een hoofdstuk met vragen en antwoorden in het boek op te nemen. Dus als je serieuze vragen hebt over training, vechten of aanverwante zaken stel ze hier! De betere vragen nemen we op in het boek. Blessuregerelateerde vragen of vragen over doping zullen niet worden beantwoord. N.B. Formuleer je vraag s.v.p. duidelijk. Dat vergemakkelijkt het beantwoorden. Heb je meerdere vragen nummer ze dan. Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Beste Thom,

    Wat voor tips kan je mij geven omtrent snelle herstel na intensieve training?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Thom, we hebben het altijd over de technieken van het kickboksen, conditie, alles wat fysiek is.
    Maar iedereen denkt anders, en ik ben benieuwd of je voor het psychologische gedeelte, het mentale spelletje, ook een specifieke voorbereiding had.
    Fighting is poetry in motion

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Klassieke vraag over hoeken; palm naar binnen of palm naar onder/buiten? Wat is jouw mening?

  5. #5
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Beste Thom,

    In het moderne kickboksen worden partijen steeds meer bepaald op power en conditioneel vermogen. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die je met je atleten hebt doorgemaakt op het gebied van de trainingen naast de klassieke kickbokstrainingen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    Welke vechter en of vechtster belichaamde uw vechtfilosofie het meest of kwam het meest dichtbij? Ik vroeg mij ook wie uw beste vrouwelijke pupil was.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ben wel benieuwd naar het hoe & waarom van dit boek. Mooi initiatief in ieder geval!

    Hier nog een ouder mf draadje over Harinck/Chakuriki, altijd leuk om even terug te lezen:
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...-20-jaar-jong-!

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Steeds groter probleem voor veel vechters is weight-dropping..zo snel mogelijk afvallen vlak voor een wedstrijd. Dit valt schijnbaar een beetje in het stil-houd-hoekje dus heeft u enige tips?

  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    1. Wie is voor u de 'greatest of all time' kickbokser en waarom?

    2. Wat was uw hoogtepunt in uw carrière?
    Last edited by Tykill; 01-05-2014 at 16:24.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •