MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 14 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 345
  1. #26
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Grappig hoor, vanachter je laptop.
    Vanaf me telefoon vond ik het ook grappig!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Vanaf me telefoon vond ik het ook grappig!

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Vanaf me telefoon vond ik het ook grappig!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    soldier.
    Nu je het zegt, hij had wel iets weg van Captain Jack.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.
    Twisted wereldbeeld heb jij. Het opnemen voor iemand die zich schuldig maakte aan gewelddadige overvallen en liquidatieopdrachten.
    Waar is jouw morele kompas?
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  6. #31
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Grappig hoor, vanachter je laptop.
    Ik heb geen laptop.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Goed voor hem

  8. #33
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Nu je het zegt, hij had wel iets weg van Captain Jack.
    Kijk je uit,straks komt Willem je nog opzoeken achter je laptop..

  9. #34
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Smeerlap inderdaad. En zo'n soldier is het niet, vorig jaar liet ie zich oppakken door de politie omdat ie liquidatie opdrachten op hem hoopte te ontwijken.
    Maar de maroc's vergeten niet veel, behalve normale omgangsvormen. Het lijkt erop dat de antillianen het gaan verliezen van de marokkanen.

  10. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    klopt ja in ieder geval dit zat er sowieso aan te komen.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Antilianen vs Marokkanen? Gwenette werkte juist volop met Marokkanen. Nota bene door de moord op Najib Bouhbouh (maat van Gwenette) is er veel gebeurd de laatste jaren in de Amsterdamse onderwereld.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Precies hij had ook een Marokkaanse vriendin en ging regelmatig op vakantie in Marokko.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    De moord op zijn kameraad Najib B. was ook in opdracht van een Marokkaan/Marokkanen.

    Ik vind het prima als die lui elkaar af maken, opgeruimd staat netjes. Zulke mensen verdienen geen medelijden, vind ik.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.

    Soldier? de me verdomme toch een plezier en flikker op met je soldier!
    deze achterlijke beroepscrimineel vergelijken met een soldaat? ben je wel helemaal goed in je pan?
    ga je diep schamen zeg!

    "Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt"

    dan ben je toch wel de meeste debiele crimineel ooit of niet?

    lijpo!

  15. #40
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    AMSTELVEEN - Bij de liquidatie van Gwenette Martha, donderdagavond in Amstelveen, is mogelijk geschoten met een Kalasjnikov.

    Dit blijkt uit de vondst van een kogelhuls door verslaggevers van De Telegraaf. Op een foto van de huls is de helft van de opdruk 7,62 X 39 te zien. Dit is de afmeting van een patroonkaliber dat voor de Kalasjnikov, officieel de AK-47, gebruikt kan worden.

    Wapenexpert Ton Hartink meldt aan AT5 op basis van deze informatie dat er inderdaad met een AK-47 is geschoten. ,,Dat is het meest voor de hand liggend. Deze wapens zijn relatief makkelijk verkrijgbaar."
    Een omwonende die de schietpartij heeft zien gebeuren meldt dat de kompanen van Martha schuilden tussen de auto´s waar de huls met het 7,62 kaliber is gevonden. Het is dus niet zeker of de gevonden huls afkomstig is van de daders of de slachtoffers.

    De Kalasjnikov is een wapen dat wel vaker gebruikt wordt bij gewelddadige incidenten in Amsterdam.

    'Dood Martha moet wake-up call zijn'

    'Politie had brute liquidatie kunnen voorkomen'

    AMSTERDAM - De liquidatie van beroepscrimineel Gwenette Martha moet ,,een wake-up call zijn voor politie en justitie. Dat zei Nico Meijering, al jaren de advocaat van Martha vrijdag op een persconferentie.,,De politie moet de benadering van dit soort grof geweld veranderen. Hun aanpak faalt, zoals gisteravond pijnlijk duidelijk is geworden."
    Volgens Meijering moet een onafhankelijke commisie het beleid van de politie en het Openbaar Ministerie tegen het licht houden. ,,Het huidige beleid faalt in de aanpak van de zogenaamde dodenlijst. Het houdt de golf van geweld en liquidaties niet tegen."

    De advocaat benadrukte dat juist omdat Gwenette Martha op een vast adres moest verblijven en zich wekelijks op een vast tijdstip op een vast politiebureau moest melden, hij een makkelijk doelwit was.
    Martha was zich bewust van de dreiging en droeg daarom regelmatig een kogelwerende vest. Maar tot de grote spijt van Meijering was hij hiermee gestopt in de afgelopen weken, omdat dat volgens Martha voor justitie een reden was om hem aan te houden. ,,En zoals iedereen weet, is dat hem gisteravond fataal geworden.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Je verwacht dus niet dat het gebeurd he... Snel de grenzen dicht voordat deze praktijken hier ook gaan gebeuren.
    Daar is het helaas te laat voor ben ik bang:
    Wereldhandel gaat achteruit door omvallende zal met rijst incident, Premier Rutte kondigt loonsverhogingen voor ministers en nieuwe lastenverhogingen voor burgers aan om economie te stimuleren
    Last edited by blackadder; 23-05-2014 at 18:25.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    Soldier? de me verdomme toch een plezier en flikker op met je soldier!
    deze achterlijke beroepscrimineel vergelijken met een soldaat? ben je wel helemaal goed in je pan?
    ga je diep schamen zeg!

    "Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt"

    dan ben je toch wel de meeste debiele crimineel ooit of niet?

    lijpo!
    Die gozer spoort niet joh.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    oké bedankt dag ruimt goed op zo scheelt weer wat gemeenschap geld
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  19. #44
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Hij was duidelijk Willem's mattie, echte zware jongen hoor die Willem!
    Last edited by ijsbier; 23-05-2014 at 19:47.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Hij was duidelijk Willem's mattie, echte zware jongen hoor die Willem!
    Willem forever!

  21. #46
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  22. #47
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    als je bent opgegroeid in Amsterdam oost of west (zoals ik) en je bent daardoor opgegroeid met veel van die jongens die later in het nieuws komen als boefjes, kopstukken etc, dan kan het zijn dat je toch wat meer sympathie hebt voor ze dan als je een onbezonnen leventje hebt geleid in hendrik ido ambacht.

    daarnaast heeft iedereen recht op een mening, en als ik RIP Gwen had geschreven dan zou ik me ook niet druk maken om beledigende comments omdat dat logisch is. Als ik de meest pijnvolle dood ooit wens aan een pedo is er altijd wel een kennis of familie van zo een rat die dat vervelend vind, jammer dan..

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    als je bent opgegroeid in Amsterdam oost of west (zoals ik) en je bent daardoor opgegroeid met veel van die balen rijst die later in het nieuws komen als snelkook, Surinaamse rijst etc, dan kan het zijn dat je toch wat meer sympathie hebt voor ze dan als je een onbezonnen leventje hebt geleid in hendrik ido ambacht.

    daarnaast heeft iedereen recht op een mening, en als ik RIP omgevallen zak rijst had geschreven dan zou ik me ook niet druk maken om beledigende comments omdat dat logisch is. Als ik de meest pijnvolle dood ooit wens aan een zak pasta is er altijd wel een kennis of familie van zo een lauwe drap pasta die dat vervelend vind, jammer dan..

  24. #49
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    euh..

  25. #50
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Waarom zou je meer sympathie hebben voor een crimineel alleen omdat je met die jongens bent opgegroeid. Heb je ook meer sympathie voor een pedo waar je mee bent opgegroeid?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •