MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 14 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 345
  1. #76
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Gwynette was geen kinderverkrachter, maar dat maakt hem nog geen held, ik wordt een beetje moe van sukkeltjes uit Amersfoort die dit soort crimelen vet stoer vinden.

    Dat ze geen onschuldige slachtoffers maken is niet waar, wat dacht je van al die mensen die protectiegeld moeten betalen, gedwongen worden geprostitueerd, beroofd, en op andere manieren worden gebruikt. Als jij altijd braaf je belastingen betaalt en naar je werk gaat begrijp ik niet dat je dit soort mensen aanbidt, ze stelen indirect namelijk ook van jou.

    Criminelen zijn egoïsten, ze verrijken zichzelf ten koste van alles en iedereen en als het ze uitkomt zelfs van jouw Willem, al zuig je nog zo goed.
    Last edited by ijsbier; 24-05-2014 at 16:21.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat geld niet alleen voor criminelen dus ik vond die stelling al bij voorbaat niet kloppen.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dat had je zelf al voor me gedaan.
    wederom weer een vlammende reactie.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Gwynette was geen kinderverkrachter, maar dat maakt hem nog geen held, ik wordt een beetje moe van sukkeltjes uit Amersfoort die dit soort crimelen vet stoer vinden.

    Dat ze geen onschuldige slachtoffers maken is niet waar, wat dacht je van al die mensen die protectiegeld moeten betalen, gedwongen worden geprostitueerd, beroofd, en op andere manieren worden gebruikt. Als jij altijd braaf je belastingen betaalt en naar je werk gaat begrijp ik niet dat je dit soort mensen aanbidt, ze stelen indirect namelijk ook van jou.

    Criminelen zijn egoïsten, ze verrijken zichzelf ten koste van alles en iedereen en als het ze uitkomt zelfs van jouw Willem, al zuig je nog zo goed.
    Als je moe wordt van sukkeltjes uit amersfoort dan moet je er wat aan doen.
    maar eigenlijk is het 030.
    me inbox staat voor je open.

    Ik aanbidt niemand, en werken heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Als je moe wordt van sukkeltjes uit amersfoort dan moet je er wat aan doen.
    maar eigenlijk is het 030.
    me inbox staat voor je open.

    Ik aanbidt niemand, en werken heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
    Wat doe je dan voor de kosten?

  6. #81
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Wat doe je dan voor de kosten?
    ik leef van die liefde.

  7. #82
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    ik leef van die liefde.
    Herenliefde?

  8. #83
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Herenliefde?
    Ik heb nog wel een beetje herenliefde over voor je moeder.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik heb nog wel een beetje herenliefde over voor je moeder.
    Dit is mijn moeder, succes.



  10. #85
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Doe moeder van jou kennen we met ze alle tegelijk op hehe

  11. #86
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Leg die in het water en we hebben vakantie op een tropisch eiland.

  12. #87
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Lieve jongen zeg, drie gasten tegen een vrouw. In sommige kringen dwing je zo respect af blijkbaar....

    "Op de bewakingscamera’s van club Sinners aan de Wagenstraat, achter het Rembrandtplein, is te zien hoe Martha in oktober 2006 met zijn gevolg arriveert. De hele entourage negeert de wachtrij en schuift soepeltjes naar binnen, maar krijgt het daar om onduidelijke redenen aan de stok met een jonge vrouw. Er vallen klappen. De vrouw weet naar buiten te vluchten. Op de hoek van de Wagenstraat en de Amstel trekken Martha en twee vrienden haar aan haar haren tegen de grond en blijven slaan en schoppen als ze op de grond ligt. Martha, die graag kickbokst en met zijn 1 meter 71 niet groot is, maar wel gespierd, schopt en slaat haar ook dan nog tegen haar hoofd. Ze breekt haar kaak en een oogkas en loopt een zware hersenschudding op. Als haar neef haar te hulp komt, krijgt ook hij klappen, waardoor hij een schouderspier afscheurt.


    In haar vonnis laat de rechtbank haar verontwaardiging de vrije loop. Martha heeft zich, samen met zijn vrienden, ‘schuldig gemaakt aan een lafhartige, agressieve en gewelddadige mishandeling van een jonge vrouw’ en haar neef. ‘Uit het dossier komt het beeld naar voren van iemand wie het niet zint als hem niet de égards worden betoond waarop hij meent aanspraak te kunnen maken In dit verband zal de verdachte er genoegen mee moeten nemen dat de onaantastbare positie waarop hij in het uitgaansleven kennelijk aanspraak wenst te maken, tijdelijk onbereikbaar voor hem blijft."

    bron: Camilleri.nl
    Last edited by e-type; 24-05-2014 at 18:26.
    It's okay to be white

  13. #88
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Jij komt met nieuws van 8 jaar gelededen.
    Erg relevant.

  14. #89
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Waarschijnlijk had je het wel relevant gevonden wanneer jouw zus/vriendin door deze ideale schoonzoon was afgetuigd!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  15. #90
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hij is er voor veroordeeld, zijn straf heeft hij gehad.

  16. #91
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hij is er voor veroordeeld, zijn straf heeft hij gehad.
    Leg me nog eens even goed uit waarom hij zo'n held voor je was.... het zou fijn zijn om toch nog even te kunnen lachen vandaag!

  17. #92
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    oh laat maar ik check zojuist me inbox:

    clown

    Is je een probleem met me heb kennen we dat wel even gaan oplossen.

  18. #93
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    oh laat maar ik check zojuist me inbox:



    haahaha mannetje is het toch... pas op hoor straks komt er een "soldier"achter je aan!

    pff nog steeds maakt me dat pissig.
    een flapdrol die een criminele flapdrol een soldier noemt....
    en ik maar denken dat we na het juichpakje van Roy Donders niet verder konden zakken in dit land....

  19. #94
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Vrienden van Gwenette Martha laten onze redactie zojuist weten dat er nu een ongekende onderwereldoorlog zal uitbreken: ‘We zijn er kapot van!‘ Duidelijk is dat men denkt te weten wie er precies achter de dood van hun vriend zit. Net zoals Gwenette Martha wist wie er achter de liquidatie in oktober 2012 te Antwerpen van zijn maat Najeb Bouhbouh zat.
    De Amsterdamse politie zwijgt op dit moment in alle talen. Aannemelijk is dat de hoofdstedelijke politie zich grote zorgen maakt. Zowel misdaadanalisten als reeds opgepakte verdachten voorspelden al eerder dat er een bloedige tijd zou aanbreken. Opzekers dat die nu gaat komen. Gwenette Martha heeft vooraf fors geld betaald om zowel de dood van Najeb Bouhbouh als die van hemzelf te wreken. Volgens de tamtam een bedrag van € 5.000.000.
    Getuigen spreken van drie daders die met machinepistolen Gwenette Martha hebben neergemaaid. Gwenette Martha was samen met zijn bodyguards en een vrouw. Mogelijk heeft men op de aanvallers geschoten. Gwenette Martha zou met een wapen in de hand zijn gestorven. De vluchtauto, een donkerkleurige BMW, is inmiddels uitgebrand gevonden in Diemen. De advocaat van Gwenette Martha, Nico Meijering, heeft gezegd ook “kapot” te zijn van het gewelddadige overlijden van zijn cliënt.

  20. #95
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ijsbiertje toch. Pb's openbaar maken zijn dirk5 praktijken.
    Je scheld me uit op internet en als ik je uitnodig ga je er niet op in.
    ga maar een bakkie thee drinken bij dirk5 en veilig achter je laptopje zitten. Loser.

  21. #96
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Leg me nog eens even goed uit waarom hij zo'n held voor je was.... het zou fijn zijn om toch nog even te kunnen lachen vandaag!
    Wil ik je best uitleggen. Stuur me maar een berichtje als je Utrecht inrijd.

  22. #97
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    wat een stoere praat hier allemaal zeg...
    lekker bezig willempie..

  23. #98
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    haahaha mannetje is het toch... pas op hoor straks komt er een "soldier"achter je aan!
    Ik maak me geen zorgen, Willem weet niet dat ik stiekem een neger van 2.10 ben.

  24. #99
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik maak me geen zorgen, Willem weet niet dat ik stiekem een neger van 2.10 ben.
    2.10? als ik willem's praatjes zo moet geloven moet hij haast wel 3.40 zijn

  25. #100
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Lieve jongen zeg, drie gasten tegen een vrouw. In sommige kringen dwing je zo respect af blijkbaar....

    "Op de bewakingscamera’s van club Sinners aan de Wagenstraat, achter het Rembrandtplein, is te zien hoe Martha in oktober 2006 met zijn gevolg arriveert. De hele entourage negeert de wachtrij en schuift soepeltjes naar binnen, maar krijgt het daar om onduidelijke redenen aan de stok met een jonge vrouw. Er vallen klappen. De vrouw weet naar buiten te vluchten. Op de hoek van de Wagenstraat en de Amstel trekken Martha en twee vrienden haar aan haar haren tegen de grond en blijven slaan en schoppen als ze op de grond ligt. Martha, die graag kickbokst en met zijn 1 meter 71 niet groot is, maar wel gespierd, schopt en slaat haar ook dan nog tegen haar hoofd. Ze breekt haar kaak en een oogkas en loopt een zware hersenschudding op. Als haar neef haar te hulp komt, krijgt ook hij klappen, waardoor hij een schouderspier afscheurt.


    In haar vonnis laat de rechtbank haar verontwaardiging de vrije loop. Martha heeft zich, samen met zijn vrienden, ‘schuldig gemaakt aan een lafhartige, agressieve en gewelddadige mishandeling van een jonge vrouw’ en haar neef.
    Soldier ??
    Wtf Willem, come on.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •