MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 14 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 345
  1. #151
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    pas maar op....deze man maakt geen grappen.

    http://www.spi0n.com/wp-content/plug..._gangsta_1.jpg
    King....Toepasselijke naam als je deze zaak een beetje gevolgd hebt hahah
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Snap dat het lullig voor je is dat je maatje zo aan zijn einde is gekomen, maar als hij hbo deed had hij zich ook kunnen bedenken dat het niet erg slim is om bij iemand in de auto te stappen die een prijs op ze hoofd heeft staan.
    De aankomende maanden zal er nog genoeg Marokaans bloed gaan vloeien.
    Ooo jaa dan is het wel zijn eigen schuld....
    flapdrol dat je dr bent

  3. #153
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ben benieuwd of justitie handig gebruik gaat maken van de begravenis van martha.

  4. #154
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    King....Toepasselijke naam als je deze zaak een beetje gevolgd hebt hahah
    Scherp!

  5. #155
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post

    Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?
    Misschien betaald hij ze in natura? Een jaar lang gratis boodschappen. Alle AH basic artikelen die ze zich maar wensen.

  6. #156
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?
    Bedragen tot 5000 Euro per zaak of per jaar mogen nog cash betaald worden. Daarboven mag ook, maar moet aan de deken gemeld worden. Als er dan een valide reden voor is (bijv. client heeft geen bankrekening vanwege geen vast woon- of verblijfplaats), dan mogen er volgens mij ook hogere bedragen cash overhandigd worden.
    Dus het is niet zo dat het niet mag, maar het moet gemeld worden… Moszkowicz meldde het nooit, zo kan het ook natuurlijk.
    It's okay to be white

  7. #157
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Bedragen tot 5000 Euro per zaak of per jaar mogen nog cash betaald worden. Daarboven mag ook, maar moet aan de deken gemeld worden. Als er dan een valide reden voor is (bijv. client heeft geen bankrekening vanwege geen vast woon- of verblijfplaats), dan mogen er volgens mij ook hogere bedragen cash overhandigd worden.
    Dus het is niet zo dat het niet mag, maar het moet gemeld worden… Moszkowicz meldde het nooit, zo kan het ook natuurlijk.
    In dat geval begrijp ik niet waarom de belastingdienst zich niet even komt melden want over die inkomsten die meneer Martha schijnbaar gehad heeft en aan heer Meijering betaald heeft is geen inkomstenbelasting of schenkingsbelasting betaald naar ik mag aannemen.

  8. #158
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Dat geld heeft ie natuurlijk van een rijke weldoener gekregen die bezorgd is over het welzijn van kleine Gwenetta.
    Zelf heeft ie geen geld om zn proceskosten te betalen en de weldoener wil liever anoniem blijven.

  9. #159
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Eigenlijk te erg voor woorden. Vanwege mijn werk/studie al jaren geïnteresseerd in Martha en de liquidaties rondom de groepen van Martha en Benaouf. Maakte laatst een schema van de twee partijen en degene die er een beetje tussen zitten. Echt een waslijst aan voornamelijk geliquideerde jonge Marokkanen. En de rel die nu al enkele jaren bezig is begon enkel met de liquidatie van Najib Bouhbouh in Antwerpen. Totaal geëscaleerd en ondertussen zijn zeker 10 tot 15 moeders hun zoon kwijt. Lose-Lose situatie. Ze gunnen elkaar helemaal niets meer tegenwoordig.

  10. #160
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    In dat geval begrijp ik niet waarom de belastingdienst zich niet even komt melden want over die inkomsten die meneer Martha schijnbaar gehad heeft en aan heer Meijering betaald heeft is geen inkomstenbelasting of schenkingsbelasting betaald naar ik mag aannemen.
    Omdat de belastingdienst een waardeloze instantie is (geworden) die zich bezig houdt met het uitzoeken van hun eigen procedures, maar daar inmiddels geen ruk van snapt en zodoende de taken die ze zouden moeten doen dus niet uitvoert...?
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  11. #161
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Lose-Lose situatie.
    Ja. Al die soldiers weg terwijl men hen zo hard nodig heeft deze parels van de maatschappij.

  12. #162
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default


  13. #163
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ja. Al die soldiers weg terwijl men hen zo hard nodig heeft deze parels van de maatschappij.
    Onderschat niet hoeveel werkgelegenheid deze jongens bij justitie en in de advocatuur creëren!

  14. #164
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    In dat geval begrijp ik niet waarom de belastingdienst zich niet even komt melden want over die inkomsten die meneer Martha schijnbaar gehad heeft en aan heer Meijering betaald heeft is geen inkomstenbelasting of schenkingsbelasting betaald naar ik mag aannemen.
    Wie zegt dat ze zich niet hebben gemeld.

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Omdat de belastingdienst een waardeloze instantie is (geworden) die zich bezig houdt met het uitzoeken van hun eigen procedures, maar daar inmiddels geen ruk van snapt en zodoende de taken die ze zouden moeten doen dus niet uitvoert...?
    Ieder zn vak zal ik maar zeggen, goed dat het in de matchmaking nooit fout gaat...
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #165
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt dat je mijn kleine eenmanszaakje vergelijkt met de grootste overheidsinstantie Kemal! ;-)

    Alle gekheid op een stokje, ieder inderdaad zijn vak, maar je moet het met me eens zijn dat het allesbehalve soepeltjes verloopt bij de belastingdienst. Dat verzin ik niet, dat heeft onlangs nog in alle kranten gestaan.

    Wist niet dat je je persoonlijk aangesproken zou voelen, dat is niet de bedoeling. Ging puur om de belastingdienst. Niet om jou.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  16. #166
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    kemal voelt zich niet aangevallen hij was gewoon sarcastisch.

  17. #167
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    De verdachten in het onderzoek naar de spyshop One2spy aan de Admiraal de Ruyterweg hebben wapens geleverd aan Britse undercoveragenten. In februari zijn er in het onderzoek 13 mensen gearresteerd op verdenking van wapenhandel. Op adressen in Amsterdam, Hoofddorp en Den Ilp werden onder meer Uzi's, schietpennen, dempers en munitie gevonden. Dat stelde het Openbaar Ministerie dinsdag bij een pro-formazitting in de rechtbank van Amsterdam.

    Winkeleigenaar Farah El O. spreekt in afgeluisterde gesprekken over Magnums 357, Sig Sauers en Kalasjnikovs die hij voorhanden zou hebben. De Britten ook wapens geleverd gekregen. De winkel is inmiddels op last van de burgemeester gesloten. In de winkel zelf werden overigens geen wapens gevonden.

    Advocaat Sander Janssen van El O. zei dat het Openbaar Ministerie ten onrechte heeft gesuggereerd dat spy-aparatuur van El O. een rol heeft gespeeld in de aanslag in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt. Ook bij de moordaanslag op Rida Bennajem zou spy-apparatuur zijn gebruikt uit de shop. Het gezin van El O. zou daarover zijn lastig gevallen.

    De politie heeft in de shop afluisterapparatuur geplaatst en ook internetverkeer onderschept. Officier van justitie Sabine Tammes verdenkt de verdachten jarenlang op grote schaal wapens te hebben verhandeld maar ook bijvoorbeeld in jammers waarmee telecomverkeer zoals gsm's maar ook peilzenders mee kunnen worden geblokkeerd. Ook die spullen zijn verboden.

  18. #168
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Onderschat niet hoeveel werkgelegenheid deze jongens bij justitie en in de advocatuur creëren!
    Niet te vergeten het UWV.

  19. #169
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    De verdachten in het onderzoek naar de spyshop One2spy aan de Admiraal de Ruyterweg hebben wapens geleverd aan Britse undercoveragenten. In februari zijn er in het onderzoek 13 mensen gearresteerd op verdenking van wapenhandel. Op adressen in Amsterdam, Hoofddorp en Den Ilp werden onder meer Uzi's, schietpennen, dempers en munitie gevonden. Dat stelde het Openbaar Ministerie dinsdag bij een pro-formazitting in de rechtbank van Amsterdam.

    Winkeleigenaar Farah El O. spreekt in afgeluisterde gesprekken over Magnums 357, Sig Sauers en Kalasjnikovs die hij voorhanden zou hebben. De Britten ook wapens geleverd gekregen. De winkel is inmiddels op last van de burgemeester gesloten. In de winkel zelf werden overigens geen wapens gevonden.
    Een pistool koop je niet daar maar gewoon via deze site

    http://www.pipashop.nl/

  20. #170
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Een pistool koop je niet daar maar gewoon via deze site

    http://www.pipashop.nl/
    Tanx man, bestelling geplaatst, nu wachten.
    reps

  21. #171
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    ik heb de clownpatta's besteld.

  22. #172
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind die integraalhelm wel leuk... handig voor het skaten enzo.

  23. #173
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Toch maar voor die M249 saw gegaan...

  24. #174
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Op Curacao hebben ze allemaal een Nederlands paspoort volgens mij. Ze zorgen wel al 3 jaar voor minder Marokkanen dus jij moet blij zijn.
    Dus je weet niet of er nog Nederlandse slachtoffers of daders waren?

    Met Nederlander bedoel ik natuurlijk een bepaalde etnische achtergrond, niet de dragers van een voordelig maar niets betekend paspoort. Kijk dit is een Nederlander onder jouw definitie, dat bedoel ik dus niet:

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #175
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •