MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 9 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 211
  1. #76
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    tenzij je tenzij met korte ei spelt, dan hoeft men je niet serieus te nemen.
    Weer gaat het niet over kickbox maar probeer je het persoonlijk te maken! En verander je van onderwerp! Iedereen hier leest dat jij niet kan antwoorden op mijn vragen. Te zielig om op te schijten jij :-)!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Gezellig!!

  3. #78
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Een nieuw nummer van 2011

    Zonder Badr

  4. #79
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default Badr Hari man of steel!! Gruwelijke highlight!!


  5. #80
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Een nieuw nummer van 2011

    Zonder Badr
    Het is idd een remix!

    http://instagram.com/p/o-ypIGua0Y/

  6. #81
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    schilt was niet de enigste pittige tegenstander in al die jaren van K-1. ik weet niet onder welke steen jij gezeten hebt.
    Jij bent ook niet bepaald een grammatica held. En als je toch de wijsneus wilt uithangen, waar zijn je hoofdletters?

  7. #82
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    schilt was niet de enigste pittige tegenstander in al die jaren van K-1. ik weet niet onder welke steen jij gezeten hebt.
    Grammatica held 'enigste' kan niet he!! :-)

  8. #83
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Wuhahhaah is dat je antwoord! Ik lig hier echt helemaal dubbel! Te makkelijk dit omdat je vast loopt op mijn vraag! Jij rekent het Badr aan dat hij niet wint van Schilt in een finale wat geen schande is! En als ik je vraag wie heeft dat dan wel gedaan heb je geen antwoord! Schilt was onverslaanbaar en Badr heeft hem in 1 minuut neer gekregen! Niet in een finale dat is onmogelijk! Maar 1 op 1 wel! Das behoorlijk knap en zieligerds zoals jij ontkennen dat dit knap is! Huillie huillie doen jongen :-)
    dat heb ik nergens gezegd dus weer kom je met dingen op de proppen die niet waar zijn. badr heeft nooit een finale gewonnen, punt. ik gaf aan dat een k1 finale winnen altijd zwaar is. jij komt met het excuus dat badr nooit gewonnen heeft omdat schilt erin zat. verder heeft aerts twee keer van schilt gewonnen in de K1. wel leuk dat je de hele tijd denkt dat je discussies aan het winnen bent, bijna schattig zelfs

  9. #84
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    doe je ook trucjes voor badr? apporteren en omrollen enzo?

  10. #85
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    zijn de slachtoffers van het uitgaansgeweld meegerekend in zijn KO lijst?

  11. #86
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    dat heb ik nergens gezegd dus weer kom je met dingen op de proppen die niet waar zijn. badr heeft nooit een finale gewonnen, punt. ik gaf aan dat een k1 finale winnen altijd zwaar is. jij komt met het excuus dat badr nooit gewonnen heeft omdat schilt erin zat. verder heeft aerts twee keer van schilt gewonnen in de K1. wel leuk dat je de hele tijd denkt dat je discussies aan het winnen bent, bijna schattig zelfs
    Peter won een final 16 van Schilt en nooit in een finale! Doe je huiswerk! Nog een keer de vraag wie heeft Schilt verslagen in een finale??

    En wie heeft de meeste Ko's op zijn naam? Badr of Schilt en Tyrone bij elkaar??

    Je hebt nog geen 1 keer geantwoord op mijn vragen! :-)

  12. #87
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    doe je ook trucjes voor badr? apporteren en omrollen enzo?
    Ga je weer van onderwerp veranderen! Praat alleen over kickbox!

  13. #88
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    zijn de slachtoffers van het uitgaansgeweld meegerekend in zijn KO lijst?
    En weer verander je van onderwerp
    :-)

  14. #89
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Free Murray. Waar zijn potverdomme je plaatjes? We snappen nu wel dat je Badr tof vind. Tijd voor plaatjes want je geneuzel is totaal oninteressant.




    War BADR

  15. #90
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Vind deze wel beter....


  16. #91
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Free Murray. Waar zijn potverdomme je plaatjes? We snappen nu wel dat je Badr tof vind. Tijd voor plaatjes want je geneuzel is totaal oninteressant.

    http://www.fansofk1.com/uploads/articles/2901/k1.jpg


    War BADR
    Ik doe niet aan plaatjes, maar leef je uit!

  17. #92
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Zeker een mooie en originele.

  18. #93
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Peter won een final 16 van Schilt en nooit in een finale! Doe je huiswerk! Nog een keer de vraag wie heeft Schilt verslagen in een finale??

    En wie heeft de meeste Ko's op zijn naam? Badr of Schilt en Tyrone bij elkaar??

    Je hebt nog geen 1 keer geantwoord op mijn vragen! :-)
    de meeste ko's hebben maakt je niet de beste vechter. titels, daar draait het om. in die tijd de K1 titel!!!! De titel die badr nooit heeft gewonnen in tegenstelling tot een schilt,aerts,hoost, overeem of bonjasky.

    En in 2010 won aerts van Schilt in de halve finale, dus bij de laatste 8.
    Last edited by mario the count; 09-06-2014 at 08:57.

  19. #94
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Peter won een final 16 van Schilt en nooit in een finale! Doe je huiswerk! Nog een keer de vraag wie heeft Schilt verslagen in een finale??

    En wie heeft de meeste Ko's op zijn naam? Badr of Schilt en Tyrone bij elkaar??

    Je hebt nog geen 1 keer geantwoord op mijn vragen! :-)


    Je leeft in het verleden jochie. Toen Badr in zn prime ook al geen K1GP kon winnen. Nu veegt ie de vloer aan met opa Leko voor the arab money. Accepteer dat nu gewoon,, Badr is verworden tot een entertainer die je kan inhuren. Wiens aankondigingen voor gevechten we op de Prive pagina vd Telegraaf kunnen lezen ipv hier op Mixfight. Heeft niks meer te maken met dat talent wat ie bij Thom was.
    Maar sla je knipselboek nog maar een keer open en geniet van de Badr van toen.
    It's okay to be white

  20. #95
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Plaatjes!!plaatjes!!plaatjes!!!

  21. #96
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default


  22. #97
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default


  23. #98
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Murray... Wat is nou eigenlijk je punt? Badr heeft een goed record en van toppers gewonnen. Eerlijk is eerlijk...

    Wel heeft hij het als het om de grote prijzen (en dus direct zijn status) ging laten liggen tegen diezelfde jongens. Dat hij nu toernooien wint om groot geld heeft hij slim bekeken maar dat niks positiefs aan zijn status.

    Punt blijft gewoon dat badr nooit de ECHTE k1 gewonnen heeft, maatschappelijk een verschrikkelijke toevoeging van de maatschappij is en iemand die binnen Nederland een hele schare "foute" fans heeft rondlopen die hem maar al te graag op het Leidseplein imiteren. Dat is precies de reden dat hij in Nederland nooit het positieve uithangbord van de sport zal worden waar 95 procent van dit forum op zit te wachten.
    Last edited by S.B.; 09-06-2014 at 11:28.

  24. #99
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Zijn punt is dat ongeacht jullie stellingen dat Badr Hari niet zoveel voorstelt en niet bij de echte kampioenen thuishoort, jullie voornamelijk topics over Badr Hari openen en hierin posten. De kampioenen die jullie zo hoog hebben zitten krijgen beduidend minder aandacht. Zelfs mensen die kennelijk vinden dat Badr waardeloos is, hebben dus de hele dag niks anders te doen dan het over die gozer te hebben. In die zin heeft ie ook nog gewoon gelijk.

  25. #100
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    het wordt een beetje treurig dit en mensen zijn niet eerlijk meer door hun gekleurde bril. Zowel de fans als de tegenstanders. Ik ging en ga er altijd voor zitten als Badr vecht en hoop steeds weer dat hij zijn leven betert. Hij had alles kunnen winnen wat er was maar zijn privéleven heeft ervoor gezorgd dat hij er niet alles uit gehaald heeft. Dat zal toch iedereen wel met elkaar eens zijn? En als je het echt niet eens wordt zou ik aanraden om te stoppen met posten want sommigen laten zich enorm trollen. Don't feed the troll.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •