MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 9 FirstFirst ... 23456789 LastLast
Results 126 to 150 of 211
  1. #126
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Nul toegevoegde waarde en fighters bashen, ik zeg troll.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Thanxx

    Topper Video

  3. #128
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    triest topic met enkele trieste mensen

  4. #129
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post

    Tot hier ben ik het met je eens omdat dit gewoon feiten zijn daarna begin je persoonlijke mening te verkondigen wat niet relevant is!
    Jij bepaald niet wat wel en niet relevant is knul
    Fighting is poetry in motion

  5. #130
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    waren die 8 tellen van badr ook toneel?
    Wil je nou zeggen dat Remy geen toneel speelde? Bonjasky-Hari II, 8 tellen waren terecht. Als Remy nou gewoon opstond hadden we nog een spectaculaire finale over.

  6. #131
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Hari deed precies hetzelfde tegen Karaev...dat ben je zeker even vergeten voor het gemak...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #132
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Jij bepaald niet wat wel en niet relevant is knul
    Het is gast, niet knul. Leer dat nou eens man.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Fighting is poetry in motion

  9. #134
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Wil je nou zeggen dat Remy geen toneel speelde? Bonjasky-Hari II, 8 tellen waren terecht. Als Remy nou gewoon opstond hadden we nog een spectaculaire finale over.
    Als badr zich niet zo als een debiel had gedragen haden we een spectaculaire finale over. Ook al speelde Remy toneel, Badr moest gewoon direct gediskwalificeerd worden na zo een actie. Het doorgaan van die finale had niet van Remy af hoeven hangen.

  10. #135
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Alleen Bonjasky is de man alleen deze kampioen verloor van amateurs als Schilt en Aerts!
    Kan deze man geen ban krijgen. Wat een bullshit zeg. Zijn nickname zegt al genoeg over zijn mentaliteit. Free murray? Omdat je het een stoere bink vind? Hij verdiend geen straf voor het stelen van miljoenen ponden, voor het ontvoeren van een compleet gezin en dan over zijn drugshandel nog niet eens gesproken.

  11. #136
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Als badr zich niet zo als een debiel had gedragen haden we een spectaculaire finale over. Ook al speelde Remy toneel, Badr moest gewoon direct gediskwalificeerd worden na zo een actie. Het doorgaan van die finale had niet van Remy af hoeven hangen.

    x2
    de schuld ligt bij Badr, niet bij Remy…zou helemaal mooi worden...
    It's okay to be white

  12. #137
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    gezellig zeg
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #138
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Wil je nou zeggen dat Remy geen toneel speelde? Bonjasky-Hari II, 8 tellen waren terecht. Als Remy nou gewoon opstond hadden we nog een spectaculaire finale over.
    Volgens de overlevering is Bonjasky op advies van zijn hoek blijven liggen... ja toch.

  14. #139
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    X 2

  15. #140
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari heeft wel Peter Aerts totall los geslagen! Een beetje respect voor Badr mensen!

  16. #141
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Badr Hari heeft wel Peter Aerts totall los geslagen! Een beetje respect voor Badr mensen!
    hoe oud was peter toen?

  17. #142
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Dat is het enigste argument wat de haters aan kunnen halen "Badr heeft nog nooit een K1WGP gewonnen"
    I dont give a fuck.
    Hij heeft ze allemaal, op Bonjasky na eem pak slaag gegeven, echt een vernederend pak slaag kregen Aerts en Schilt.
    Alistair had geluk dat in de 2e partij tegen Badr de reff er gelijk tussen kwam, anders had zijn hoofd op de tribune gelegen aangezien hij helemaal geen dekking meer had.
    Al die vechters die jullie de echte kickbokskampioenen noemen zijn gedeklasseerd door Badr.
    Ik denk dat Badr op dit moment geen moer geeft om het feit dat hij geen wgp heeft gewonnen.
    Aerts en Bonjasky moeten hun pensioen nog bij elkaar sprokkelen terwijl Badr tassen vol geld.meeneemt naar Nederland.
    90 KO's hebben staat gelijk aan dat je 1 van de beste kickboksers bent als je al vanaf je 18e op het hoogste niveau meedraait.
    Good night haters, -laat me morgen weer lachen als ik wakker word boys. Spui al je haat eruit en laat me lachen.

  18. #143
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    hoe oud was peter toen?
    2 of 3 jaar jonger als toen hij Saki en Zimmerman nog een pak slaag. Dus wat is je punt?

  19. #144
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by helmonder007 View Post
    het word tijd dat glory hari gewoon binnen haalt...wil hem wel zien tegen verhoeven daarna tegen ghita,spong,saki.badr trekt mensen en dat is wat glory nodig heeft.
    Dan zullen die heren naar Legend moeten komen want Badr komt niet voor een fantatje en een broodje bal.

  20. #145
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Kom op een beetje respect voor Badr hij heeft Schilt binnen een minuut met de grond gelijk gemaakt.

  21. #146
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    2 of 3 jaar jonger als toen hij Saki en Zimmerman nog een pak slaag. Dus wat is je punt?
    het beste was er wel af bij peter hoor.

  22. #147
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    het beste was er wel af bij peter hoor.
    Maak jezelf niet belachelijk man.
    je probeert net weer goedkoop te scoren man.
    Erg laf hoor.
    Badr zijn winst op Aerts teniet doen door het op Aerts zijn leeftijd te gooien.
    Dat argument kan gelijk de prullenbak in.
    Badr deklasseert Aerts alsof het een c klasser was, vervolgens zeg jij dat het komt door Aerts zijn leeftijd en dat het beste eraf was.
    leg me dan eens uit hoe het kan dat Aerts in hetzelfde jaar als dat pak slaag wat die kreeg van Badr nog won van Schilt, om vervolgens het jaar erna Zimmerman en Saki te verslaan en het jaar daarna nog eens Schilt te verslaan.
    het beste was er wel vanaf. Lmfao!!!!!

  23. #148
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat is het enigste argument wat de haters aan kunnen halen "Badr heeft nog nooit een K1WGP gewonnen"
    I dont give a fuck.
    Hij heeft ze allemaal, op Bonjasky na eem pak slaag gegeven, echt een vernederend pak slaag kregen Aerts en Schilt.
    Alistair had geluk dat in de 2e partij tegen Badr de reff er gelijk tussen kwam, anders had zijn hoofd op de tribune gelegen aangezien hij helemaal geen dekking meer had.
    Al die vechters die jullie de echte kickbokskampioenen noemen zijn gedeklasseerd door Badr.
    Ik denk dat Badr op dit moment geen moer geeft om het feit dat hij geen wgp heeft gewonnen.
    Aerts en Bonjasky moeten hun pensioen nog bij elkaar sprokkelen terwijl Badr tassen vol geld.meeneemt naar Nederland.
    90 KO's hebben staat gelijk aan dat je 1 van de beste kickboksers bent als je al vanaf je 18e op het hoogste niveau meedraait.
    Good night haters, -laat me morgen weer lachen als ik wakker word boys. Spui al je haat eruit en laat me lachen.
    Als je geen titel hebt ben je geen kampioen.

  24. #149
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Als je gen titel hebt ben je geen kampioen.
    Dat klopt Einstein, heb je lang moeten studeren om daar achter te komen??
    Hier even een overzicht van kampioen Badr zijn titels

    2014 Global FC 3 Tournament Championship
    2009–2010*It's Showtime Heavyweightworld champion +95*kg
    2007–2008*K-1 Heavyweight*champion*

  25. #150
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat is het enigste argument wat de haters aan kunnen halen "Badr heeft nog nooit een K1WGP gewonnen"
    I dont give a fuck.
    Hij heeft ze allemaal, op Bonjasky na eem pak slaag gegeven, echt een vernederend pak slaag kregen Aerts en Schilt.
    Alistair had geluk dat in de 2e partij tegen Badr de reff er gelijk tussen kwam, anders had zijn hoofd op de tribune gelegen aangezien hij helemaal geen dekking meer had.
    Al die vechters die jullie de echte kickbokskampioenen noemen zijn gedeklasseerd door Badr.
    Ik denk dat Badr op dit moment geen moer geeft om het feit dat hij geen wgp heeft gewonnen.
    Aerts en Bonjasky moeten hun pensioen nog bij elkaar sprokkelen terwijl Badr tassen vol geld.meeneemt naar Nederland.
    90 KO's hebben staat gelijk aan dat je 1 van de beste kickboksers bent als je al vanaf je 18e op het hoogste niveau meedraait.
    Good night haters, -laat me morgen weer lachen als ik wakker word boys. Spui al je haat eruit en laat me lachen.
    Sem heeft Badr daarna anders behoorlijk teruggepakt..3x neergehaald op het moment dat het er echt om ging,de K1 finale. Sems vierde btw

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •