MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 9 FirstFirst ... 3456789 LastLast
Results 151 to 175 of 211
  1. #151
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    De twee grootste talenten in K-1, Badr Hari en Alexei Ignashov. Vergelijkbare records en beiden te veel met andere dingen bezig om alles uit hun carriere te halen, alhoewel Badr in een tijd vecht waar hij er financieel veel beter van wordt dan Ignashov.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Sem heeft Badr daarna anders behoorlijk teruggepakt..3x neergehaald op het moment dat het er echt om ging,de K1 finale. Sems vierde btw
    Deed Badr het toch beter, Sem mocht na 2 keer al niet verder.

  3. #153
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Als Peter Aerts van Saki wint en Schilt is hij top! Als Badr van Aerts en Schilt wint is Aerts bejaard en Schilt K1 kampioen! Lachwekkend die haters alleen nogmaals jullie hebben nog de feiten en nog de statistieken mee! Badr Hari 100 winst partijen waarvan 90 op ko! 90% ko ratio op basis van zijn winst partijen. 80% ko ratio met zijn verlies partijen mee gerekend waar menig vechter niet eens op 30% komt! Kortom Badr Haters iedere zin waarmee jullie komen is om keihard te lachen!

  4. #154
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    De ene noemt hem een held de ander zegt dat hij niks gepresteerd heeft. Ik zie hem als iemand die ooit heel goed is geweest, waarvoor ik graag naar een gala zou gaan, iemand die tegenover de beste stond en vaak won. Super ko ratio die helaas buiten de ring bijna net zo hoog was. Een man met domme beslissingen in de ring die hem o.a. een k1 kampioenschap koste en meer. Iemand die met zijn acties buiten de ring de kickbokswereld heeft beschadigd.

  5. #155
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Ik zie hem als een sporter die goede prestaties heeft neergezet maar helaas zo labiel is als een theedoek!
    zijn tijden als sportman zijn wat met betreft voorbij

  6. #156
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    het beste was er wel af bij peter hoor.
    Aerts pakte daarna nog gewoon Schilt hoor, dus het beste was er zeker niet af. Diezelfde Schilt die onverslaanbaar was, maar toch werd gepakt door Hari, Aerts en Ignashov (heel lang geleden).

  7. #157
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Als Peter Aerts van Saki wint en Schilt is hij top! Als Badr van Aerts en Schilt wint is Aerts bejaard en Schilt K1 kampioen! Lachwekkend die haters alleen nogmaals jullie hebben nog de feiten en nog de statistieken mee! Badr Hari 100 winst partijen waarvan 90 op ko! 90% ko ratio op basis van zijn winst partijen. 80% ko ratio met zijn verlies partijen mee gerekend waar menig vechter niet eens op 30% komt! Kortom Badr Haters iedere zin waarmee jullie komen is om keihard te lachen!
    Zat je nou echt iemand uit te lachen om een grammatica fout? En nu maak je zelf enorme fouten. Een iets nederiger opstelling is wat dat betreft ook wel gewenst...

    Verder, wat kendamac en Flabbert zeggen.

  8. #158
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Aerts pakte daarna nog gewoon Schilt hoor, dus het beste was er zeker niet af. Diezelfde Schilt die onverslaanbaar was, maar toch werd gepakt door Hari, Aerts en Ignashov (heel lang geleden).

    schilt heeft een lagere handelingssnelheid. je snapt blijkbaar niet zoveel van het spelletje.

  9. #159
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zat je nou echt iemand uit te lachen om een grammatica fout? En nu maak je zelf enorme fouten. Een iets nederiger opstelling is wat dat betreft ook wel gewenst...

    Verder, wat kendamac en Flabbert zeggen.
    En weer gaat het niet over kickbox! Ra ra ra hoe kan dat nou! Blijf on topic of reageer niet. Als je m'n grammatica wilt controleren ook prima. Vanaf vandaag ben jij mijn grammatica trut!

  10. #160
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    schilt heeft een lagere handelingssnelheid. je snapt blijkbaar niet zoveel van het spelletje.
    Sommige gasten praten echt poep en weten echt niet waar ze over praten! Schilt heeft een lagere handelings snelheid!! Haha wtf waar heb jij het over! En dan durf je te stellen dat mensen het spelletje niet door hebben!

  11. #161
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    schilt heeft een lagere handelingssnelheid. je snapt blijkbaar niet zoveel van het spelletje.
    Jij blijkbaar nog minder.
    Schilt mag dan wel 4 keer de k1 gewonnen hebben, zo populair als Aerts en Badr is hij nooit geweest.
    4 keer de k1 winnen omdat die met kop en schouders boven de rest uit steekt.
    Als Schilt 1.95 was geweest had hij never nooit maar 1 titel gewonnen.
    we weten allemaal wat Schilt doet als die geraakt word.

  12. #162
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Jij blijkbaar nog minder.
    Schilt mag dan wel 4 keer de k1 gewonnen hebben, zo populair als Aerts en Badr is hij nooit geweest.
    4 keer de k1 winnen omdat die met kop en schouders boven de rest uit steekt.
    Als Schilt 1.95 was geweest had hij never nooit maar 1 titel gewonnen.
    we weten allemaal wat Schilt doet als die geraakt word.
    Als Aarts 180 met 75 kg was geweest had ie ook nooit de K1 gewonnen.
    Wij willen zo graag naar de zwaargewichten kijken, namelijk: toernooi, degene die overblijft heeft gewonnen. Geen gewichtsklassen en andere bullshit, en niet of nauwelijks plaats voor de wat kleinere mannen. Dat was de K1 WGP.

  13. #163
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Als Peter Aerts van Saki wint en Schilt is hij top! Als Badr van Aerts en Schilt wint is Aerts bejaard en Schilt K1 kampioen! Lachwekkend die haters alleen nogmaals jullie hebben nog de feiten en nog de statistieken mee! Badr Hari 100 winst partijen waarvan 90 op ko! 90% ko ratio op basis van zijn winst partijen. 80% ko ratio met zijn verlies partijen mee gerekend waar menig vechter niet eens op 30% komt! Kortom Badr Haters iedere zin waarmee jullie komen is om keihard te lachen!
    NOG wel ja, noch niet

  14. #164
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Als Aarts 180 met 75 kg was geweest had ie ook nooit de K1 gewonnen.
    Wij willen zo graag naar de zwaargewichten kijken, namelijk: toernooi, degene die overblijft heeft gewonnen. Geen gewichtsklassen en andere bullshit, en niet of nauwelijks plaats voor de wat kleinere mannen. Dat was de K1 WGP.
    75 kilo was ook geen wgp in de k1. Dus helaas.

  15. #165
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    NOG wel ja, noch niet
    Bedankt trut maar reageer on topic! Eerlijk je bent het gewoon eens met mij!

  16. #166
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    75 kilo was ook geen wgp in de k1. Dus helaas.
    WGP was ALLES. Dus wat is nu je punt?

    Voor de duidelijkheid: mijn punt is dus dat iedereen in de WGP groot is. Niet zo groot als Sem, maar als je alleen groot bent dan kom je er niet. Sem was technisch ook enorm goed, snel, conditioneel beter dan de meeste(voor zijn lengte/gewicht uitzonderlijk) en een enorm vechtershart. Hari, Aarts, Ignashov, Hoost enz..ook zij hadden fysiek een overwicht op de meeste andere vechters. Mensen als Hug en nu Saki hadden het alleen daarom al extra zwaar.
    Last edited by YoMarK; 10-06-2014 at 14:29.

  17. #167
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind juist die gasten die op 70 kg vechten veel mooier om naar te kijken dan heavyweights.

  18. #168
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Sommige gasten praten echt poep en weten echt niet waar ze over praten! Schilt heeft een lagere handelings snelheid!! Haha wtf waar heb jij het over! En dan durf je te stellen dat mensen het spelletje niet door hebben!
    onze fanboy weet het allemaal niet meer.

  19. #169
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Jij blijkbaar nog minder.
    Schilt mag dan wel 4 keer de k1 gewonnen hebben, zo populair als Aerts en Badr is hij nooit geweest.
    4 keer de k1 winnen omdat die met kop en schouders boven de rest uit steekt.
    Als Schilt 1.95 was geweest had hij never nooit maar 1 titel gewonnen.
    we weten allemaal wat Schilt doet als die geraakt word.
    wie heeft het hier over populariteit?

    wat ik wil zeggen is dat de aerts op leeftijd vechters met een hoge handelingssnelheid niet meer kan bijbenen. tegen schilt is dat geen probleem, tegen badr wel.

  20. #170
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    WGP was ALLES. Dus wat is nu je punt?

    Voor de duidelijkheid: mijn punt is dus dat iedereen in de WGP groot is. Niet zo groot als Sem, maar als je alleen groot bent dan kom je er niet. Sem was technisch ook enorm goed, snel, conditioneel beter dan de meeste(voor zijn lengte/gewicht uitzonderlijk) en een enorm vechtershart. Hari, Aarts, Ignashov, Hoost enz..ook zij hadden fysiek een overwicht op de meeste andere vechters. Mensen als Hug en nu Saki hadden het alleen daarom al extra zwaar.

    hoost is een opgetrainde lightheavyweight van 1.88 meter. die moest het niet van z'n fysieke overwicht hebben...

  21. #171
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    WGP was ALLES. Dus wat is nu je punt?

    Voor de duidelijkheid: mijn punt is dus dat iedereen in de WGP groot is. Niet zo groot als Sem, maar als je alleen groot bent dan kom je er niet. Sem was technisch ook enorm goed, snel, conditioneel beter dan de meeste(voor zijn lengte/gewicht uitzonderlijk) en een enorm vechtershart. Hari, Aarts, Ignashov, Hoost enz..ook zij hadden fysiek een overwicht op de meeste andere vechters. Mensen als Hug en nu Saki hadden het alleen daarom al extra zwaar.
    Ik wilde echt serieus op je reageren, tot ik las dat Hoost een fysiek overwicht had op de rest.

  22. #172
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    De twee grootste talenten in K-1, Badr Hari en Alexei Ignashov. Vergelijkbare records en beiden te veel met andere dingen bezig om alles uit hun carriere te halen, alhoewel Badr in een tijd vecht waar hij er financieel veel beter van wordt dan Ignashov.
    Dit gevoel heb ik ook bij dit topic. Velen zijn fan van Ignashov, omdat hij qua talent zoveel in zijn mars had, ondanks dat daar vanwege omstandigheden relatief weinig van terecht is gekomen.

    Persoonlijk heb ik niks met Ignashov, wasted talent swa, ongeintereseerde persoonlijkheid icm. dito ontwikkeling, boeit mij weinig. Iedereen heeft zijn eigen redenen en motieven, het is niet aan mij om daarover te oordelen. Persoonlijk na de zoveelste teleurstelling in de ring, werd ik geen fan meer van Badr. Ik was het wel ooit op en af totdat hij het weer eens verneukte nu in de finale, was ik weer fan aan het worden.

    Het zal Badr weinig boeien, so what hij boeit mij ook niet meer, ook de soap met Estelle e/o die halvebeen heeft mij niet geboeid. Mensen die je ergeren moet je uitbannen is niet zo moeilijk.

  23. #173
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    wie heeft het hier over populariteit?

    wat ik wil zeggen is dat de aerts op leeftijd vechters met een hoge handelingssnelheid niet meer kan bijbenen. tegen schilt is dat geen probleem, tegen badr wel.
    Saki is toch ook snel of ben ik nou gek!! :-) En Peter won van Saki! Hij heeft helemaal geen problemen met snelle jongens! Schilt verslaan ook al is die traag als de malle is moeilijker dan een snelle vechter! Het heeft gewoon met kwaliteit te maken en het moet mee zitten die dag!

  24. #174
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Saki is toch ook snel of ben ik nou gek!! :-) En Peter won van Saki! Hij heeft helemaal geen problemen met snelle jongens! Schilt verslaan ook al is die traag als de malle is moeilijker dan een snelle vechter! Het heeft gewoon met kwaliteit te maken en het moet mee zitten die dag!
    saki is geen natuurlijke zwaargewicht, badr wel.

  25. #175
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •