MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: Hardlopen

  1. #1
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default Hardlopen

    Ben nu veel aan het hardlopen en ik onderga steeds meer problemen naar mate het weer slechter wordt. Zo loop ik nu rondes van 7.5 KM en ben ik na zo'n 3/4 km zeiknat van het zweet. Met deze temperaturen ga ik dit voelen aan mijn longen en keel.

    Weet iemand speciale kleding die dit probleem kan oplossen of kan ik beter de loopband pakken?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Ik ken het en ben zelf erg tevreden over het Nike Element Shield Max jacket, deze is uitermate geschikt voor het najaar en winter omdat het wind- en waterabsorberend is daarnaast bevat het de StayWarm en Dri-FIT technologie
    Met sportieve groet,
    Pavani

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb er zelf totaal geen last van maar kan je één ding wel vertellen: de loopband is veel minder effectief dan een buitenloop. Je hebt geen luchtweerstand en de weerstand op je spieren bij het neerkomen is totaal anders. Loopband is leuk om op te warmen voor krachttraining, verder vind ik het waardeloos en jezelf voor de gek houden. En doodsaai en demotiverend natuurlijk.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik heb er zelf totaal geen last van maar kan je één ding wel vertellen: de loopband is veel minder effectief dan een buitenloop. Je hebt geen luchtweerstand en de weerstand op je spieren bij het neerkomen is totaal anders. Loopband is leuk om op te warmen voor krachttraining, verder vind ik het waardeloos en jezelf voor de gek houden. En doodsaai en demotiverend natuurlijk.
    mee eens, hetzelfde als fietsen op de rollerbank.....doodsaai en na een uur ben je geen meter vooruit gekomen

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik heb er zelf totaal geen last van maar kan je één ding wel vertellen: de loopband is veel minder effectief dan een buitenloop. Je hebt geen luchtweerstand en de weerstand op je spieren bij het neerkomen is totaal anders. Loopband is leuk om op te warmen voor krachttraining, verder vind ik het waardeloos en jezelf voor de gek houden. En doodsaai en demotiverend natuurlijk.
    Vooral doodsaai... Iets wat ik mentaal vermoeiender vind dan fysiek.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by pavani View Post
    Ik ken het en ben zelf erg tevreden over het Nike Element Shield Max jacket, deze is uitermate geschikt voor het najaar en winter omdat het wind- en waterabsorberend is daarnaast bevat het de StayWarm en Dri-FIT technologie
    Thanks, ik ga eens googlen!

    Edit: Wordt me toch iets te prijzig...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    In laagjes kleden en idd speciale hardloopkleding maakt een groot verschil. Spul van Falke Odlo Craft, ben zelf tevreden over bv. oa falke mika pullover, bestaat al wat jaren is nu ook goedkoper te krijgen.

    Rond de 10 graden kun je daar prima solo mee hardlopen, biedt geen bescherming tegen regen natuurlijk.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Thanks, ik ga eens googlen!

    Edit: Wordt me toch iets te prijzig...
    Is inderdaad niet goedkoop, misschien dat ze op 21run.com iets voor je hebben, het viel mij op dat mijn hardloopschoenen daar veel goedkoper zijn dan in Nederland en vanaf 150 euro is de verzending gratis.
    Met sportieve groet,
    Pavani

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •