MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default iPhone 6 / iPhone 6 plus

    Wie van de mixfight broeders gaat ook voor de iphone 6?

    Ik kreeg gisteren een telefoontje van gsmweb dat ik mag pre orderen. Hoef slechts 73 euro bij te betalen (voor de 64gb versie). Valt me alleszins mee.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Bij Kpn is de iphone 6 het goedkoopst. 73 euro bijbetalen.
    Bij telfort is het nog 211 bijbetalen (wel 8 euro er maand goedkoper abonnement (enigszins soortgelijke voorwaarden als kpn)

    Dit gaat over de 64gb versie. de 16gb is gratis bij kpn.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zag een engels berichtje over wat je uiteindelijk betaald tov het verschil met sim only. In de uk betaal je dan rond de 1000 pond.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor de Iphone6 plus. Ff kijken wanneer ik hem kan bestellen en wanneer de telefoon wordt geleverd

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Fighting is poetry in motion

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een Iphone 4S van het werk en ik vind het echt drie keer niks vergeleken met mijn Samsung S4. Begrijp niet waarom mensen er zo mee weg lopen? Het enige handige aan de iphone vind ik face time als een collega je snel iets wil laten zien. Als je dat ding aan je computer hangt kun je er behalve foto's niets afhalen... Je kan er niet zomaar even snel wat mp3's opgooien.
    Als dat ding helemaal leeg is dan moet hij eerst een aantal minuten aan de stroom hangen voordat hij überhaupt aan kan.

    Mensen die weglopen met apple zijn of ongelooflijk simpel of hebben blijkbaar misplaatst gevoel van status.


  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik ga voor de Iphone6 plus. Ff kijken wanneer ik hem kan bestellen en wanneer de telefoon wordt geleverd
    Via gsmweb, ff dat inschrijfformuliertje invullen.

    Ik twijfel ook nog tussen de 6 en de 6 plus. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik de Plus versie wil. Ik bedoel, komop, het ziet er toch niet uit. Het blijft primair een gsm. Wel gaaf dat de plus full HD heeft en een optische stabilizer.

    Ik heb liever een ipad mini voor erbij. (project management/connectiviteit etc)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Overzicht van diverse reviews: http://www.macrumors.com/2014/09/16/...icial-reviews/

    De iPhone 6 Plus in de praktijk - video
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de Iphone 6 begin deze week via de duitse apple site besteld. Aangezien die daar ietsjes eerder uitkomt. Heb gewoon als afleveradres die van een Duitse collega van me gebruikt aangezien.

    Ik ga het denk ik combineren met een sim only van t-mobile.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    ben begin dit jaar na 4 jaar lang iphones overgestapt op android. ben die overdreven dure prijzen van apple zat, en de slechte service. icloud is bullshit, het uploaden gaat kei traag. je kan de accu niet verwisselen en je kan geen microsd kaart erin stoppen. altijd ook gezeik met dat itunes en met het upgraden naar een nieuwere ios.
    inmiddels 4x mijn gegevens kwijt geraakt, iphone viel op de grond en zag dat die aangesloten moest worden op itunes. raakte zo mn gegevens kwijt. nichtje voerde paar keer verkeerde toegangscode in en iphone was geblokkeerd voor het leven, weer alles kwijt. iphone valt opeens uit na paar seconde, accu laten vervangen maar daar lag het niet aan. iphone aangesloten op itunes en opeens herstelt hij, haal ik snel de kabel eruit maar het was al te laat. vage gedoe altijd met die iphones, en niet alleen ik mijn partner had het ook.
    heb nu een galaxy note 3. kan hier veel meer mee dan wat ik ooit op mijn iphones heb kunnen doen, zonder gezeik en zonder jailbraken. maakt automatisch backup als ik verbonden ben met wifi, 50 gb dropbox. en al mijn foto's staan ook op de microsd kaart van 64gb. battery gaat makkelijk een hele dag mee, screentime van 7 uurtjes!
    heb nog wel een ipad, want ios heeft bepaalde exclusieve apps die android niet heeft. het aanbod van apps vind ik op android wel erg mager vergeleken met apple, maar dat is dan ook het enige wat ik af en toe mis
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb mijn Iphone 6 ook besteld. Kreeg afgelopen maandag een mailtje van T-Mobile met een aanbieding. Kwam op een 16gb Iphone en 2gb MB maandelijkse kosten 45. Ik vond de telefoon nog vrij duur,en ik wou een 64gb,dus geannuleerd

    Volgende dag een belletje van T-Mobile. "Waarom heeft u geannuleerd" Lang verhaal kort,ik krijg nu de Iphone 64gb gratis met 5gb,en mijn maandelijkse kosten komen op 55 (10 euro duurder koos ik zelf voor vanwege de 5 gb)

    Wat zeggen jullie? Goeie service,of oplichters?? Van 16 gb 300 bij betalen,naar 64 gb gratis.

    Ze proberen het gewoon,kneiterhard zijn ze eigenlijk.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    tuurlijk is het oplichting. dat begint al bij apple, veel te duur die telefoons verkopen daarna moeten de providers ook nog winst maken dus word het nog duurder...

    ik loop met een blackberry q10 simpel, apps die ik nodig heb staat er op en ik heb een fysiek toetsenbord, heerlijk

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    tuurlijk is het oplichting. dat begint al bij apple, veel te duur die telefoons verkopen daarna moeten de providers ook nog winst maken dus word het nog duurder...

    ik loop met een blackberry q10 simpel, apps die ik nodig heb staat er op en ik heb een fysiek toetsenbord, heerlijk

    Amen......BB Q10, heerlijk toetsenbord...

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Amen......BB Q10, heerlijk toetsenbord...
    Q10 voor werk/e-mails
    Samsung voor foto's en inet
    iPhone voor bellen/texten en specifieke apps.

    Ik wacht nog op een alles in een device........

  17. #17
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Lekker op mijn Nokia phone 8.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Q10 voor werk/e-mails
    Samsung voor foto's en inet
    iPhone voor bellen/texten en specifieke apps.

    Ik wacht nog op een alles in een device........
    HET ideale device bestaat niet, maar je maakt mij niet wijs dat de nadelen opwegen tegen de voordelen door 3 verschillende telefoons te gebruiken.

  19. #19
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik snap de hele hype rond die smartphones niet zo goed om eerlijk te zijn. Ik heb nu een iphone 4s en ben daar prima tevreden mee. Als ik dan kijk naar de nieuwere telefoons, zie ik niet echt nieuwe dingen.
    Alles is natuurlijk beter dan wat ik heb, maar niets is echt nieuw voor mijn gevoel. Er worden nog steeds dezelfde diensten geleverd, maar ze worden alleen sneller en op een groter scherm geleverd. Daarnaast natuurlijk met een betere camera bij de meeste toestellen. Maar goed, misschien onderschat ik dat volledig natuurlijk.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Ik hou t voorlopig wel bij mijn iphone 5. Moet alleen een nieuwe accu in want dat ding is om de haverklap leeg (maar dat kan ook komen omdat ie vergroeid in mijn hand zit).
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Ik hou t voorlopig wel bij mijn iphone 5. Moet alleen een nieuwe accu in want dat ding is om de haverklap leeg (maar dat kan ook komen omdat ie vergroeid in mijn hand zit).
    haha, zou je denken?

  22. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Ik hou t voorlopig wel bij mijn iphone 5. Moet alleen een nieuwe accu in want dat ding is om de haverklap leeg (maar dat kan ook komen omdat ie vergroeid in mijn hand zit).
    Ellen,

    check even als je dit leest op de site van apple of je gratis je batterij mag vervangen. als je toestel is gebouwd in een bepaalde datum heb je daar recht op. Ik heb het zelfde probleem namelijk.
    Home mtk-gym.nl


  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Ik hou t voorlopig wel bij mijn iphone 5. Moet alleen een nieuwe accu in want dat ding is om de haverklap leeg (maar dat kan ook komen omdat ie vergroeid in mijn hand zit).
    Reset naar fabrieks instellingen....gaat de batterij ook weer een stuk beter.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    mijn garantie van me telefoon is verlopen valt dit buiten de garantie? kan ik hem dus alsnog brengen? via de site geeft hij aan dat het in de juiste periode zit kwa mankement.
    Home mtk-gym.nl


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •