MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Floyd Mayweather the best ever (gifs)















    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    the best ever begint met die belachelijke ko van ortiz...deze hoort in de lowlight collectie thuis..

  3. #3
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Mayweather is een dirty...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    the best ever begint met die belachelijke ko van ortiz...deze hoort in de lowlight collectie thuis..
    Volgens mij had hij net een opzettelijke kopstoot ontvangen van Ortiz, toch?

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Volgens mij had hij net een opzettelijke kopstoot ontvangen van Ortiz, toch?
    exactly

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Je moet kijken naar die graf tombe van een referee die staat gewoon te praten met de jury leden wat die nou moet doen. Voor die het door heeft ligt Ortiz al op het canvas.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    The best ever. In het ontwijken van Pac man ja.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    The best ever. In het ontwijken van Pac man ja.
    paclady kan zijn belasting niet eens fatsoenlijk doen zijn tijd is allang voorbij.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    paclady kan zijn belasting niet eens fatsoenlijk doen zijn tijd is allang voorbij.
    Dan komt dat heel goed uit voor mayweather. Toch laf van hem dat hij allemaal smoesjes zocht om maar niet tegen hem te hoeven vechten.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    paclady kan zijn belasting niet eens fatsoenlijk doen zijn tijd is allang voorbij.
    En toch heeft Floyd hem zitten ontwijken, so what does that say about Floyd?! En er is trouwens ook genoeg wat Floyd niet kan. Zoals stoppen met vrouwen mishandelen... En fatsoenlijk lezen...

    Floyd is (althans dat zegt hij zelf) all about the money toch?! Er was nooit een gevecht dat meer geld zou opleveren voor hem dan tegen Manny.

    Maar goed, neemt niet weg dat Floyd uiteraard een ontzettend goede vechter is. Ben alleen zelf wegens zijn vechtstijl en karakter geen fan van hem.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Last edited by Nosferatu187; 02-10-2014 at 21:59.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    haha goede! kan ik ook om lachen

    Alleen helaas wederom niet waar aangezien Manny op een gegeven moment akkoord ging met 60/40.... en met alle nodige doping tests...

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja beide partijen hebben wel schuld aan het feit dat het gevecht er nooit gekomen is, maar Floyd waarschijnlijk iets meer omdat hij toch meer te verliezen had. Uiteindelijk heeft ie zich er zelf mee denk ik. Ik zie Pac namelijk niet winnen van Mayweather. Overigens vind ik wel dat Floyd misschien wat meer respect verdient voor het feit dat ie nog steeds zo belachelijk goed is op 37 jarige leeftijd. Dat is wel uitzonderlijk.

    Ben geen fan van de persoon Mayweather, maar zeker wel van zijn vechtstijl. Ga het dan ook heel jammer vinden wanneer hij volgend jaar stopt.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ^^

  15. #15
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Maar misschien is er nog een klein kansje: http://www.boxingscene.com/mayweathe...ll-talk--82744

    Maar goed, zal wel niet en het gevecht is al lang niet meer zo interessant als vroeger natuurlijk.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ja beide partijen hebben wel schuld aan het feit dat het gevecht er nooit gekomen is, maar Floyd waarschijnlijk iets meer omdat hij toch meer te verliezen had. Uiteindelijk heeft ie zich er zelf mee denk ik. Ik zie Pac namelijk niet winnen van Mayweather. Overigens vind ik wel dat Floyd misschien wat meer respect verdient voor het feit dat ie nog steeds zo belachelijk goed is op 37 jarige leeftijd. Dat is wel uitzonderlijk.

    Ben geen fan van de persoon Mayweather, maar zeker wel van zijn vechtstijl. Ga het dan ook heel jammer vinden wanneer hij volgend jaar stopt.
    Er zijn er ook maar weinig die zijn skills ontkennen, maar het is gewoon een rat.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Maar misschien is er nog een klein kansje: http://www.boxingscene.com/mayweathe...ll-talk--82744

    Maar goed, zal wel niet en het gevecht is al lang niet meer zo interessant als vroeger natuurlijk.
    Natuurlijk minder als vroeger, maar de hele wereld gaat kijken als het gevecht er echt komt!
    Zonde dat Floyd dit gevecht niet laat plaatsvinden, dat zou echt een een smet op zijn record zijn.
    Ook maakt hij in dit gevecht meer dan in twee andere gevechten (behalve Canelo).
    Wel moet Pacman water bij de wijn doen, want zijn cijfers waren altijd al minder, maar nu veel minder dan Mayweather. Eerlijk is eerlijk.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Nare man, een verschrikkelijke narcist, door en door verpest, niks sympathieks aan, ongelofelijke reflexen, topatleet.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat is niet de echte mayweather maar gewoon de promotor die matches wil verkopen.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat is niet de echte mayweather maar gewoon de promotor die matches wil verkopen.
    De echte Mayweather mishandelt vrouwen, ook waar zijn kinderen bij zijn. Dusja, vraag me af of de echte Mayweather beter is dan de 'neppe'.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    De echte Mayweather mishandelt vrouwen, ook waar zijn kinderen bij zijn. Dusja, vraag me af of de echte Mayweather beter is dan de 'neppe'.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    Nare man, een verschrikkelijke narcist, door en door verpest, niks sympathieks aan, ongelofelijke reflexen, topatleet.
    Daar heb je gelijk in , maar ongeacht wat de haters en misgunners vinden , je kan zijn skills niet ontkennen.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    [QUOTE=pronk;1272658]Daar heb je gelijk in , maar ongeacht wat de haters en misgunners vinden , je kan zijn skills niet ontkennen.[/QUOTE

    dat doe ik ook niet, als je goed leest

  24. #24
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    [QUOTE=Marco;1272659]
    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Daar heb je gelijk in , maar ongeacht wat de haters en misgunners vinden , je kan zijn skills niet ontkennen.[/QUOTE

    dat doe ik ook niet, als je goed leest
    Weet ik ,was ook niet persoonlijk naar jou gericht , niet aangesproken voelen tenzij je een hater bent

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    misschien handig als je eerst zijn post leest voordat je op de quote knop drukt de volgende keer.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •