MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 26 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 638
  1. #101
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    lol aangepakt. In een politiek correcte land als de VS had hij zn baan verloren en vervolgens blackballed. Dat is dan weer de tegenovergestelde extremisme, punt is dat Nederland net zo belachelijk is als het om vrijheid van meningsuiting gaat. Dat hele gedrag van 'hier kunnen we alles zeggen en doen' is zoals ik zei achterlopend op de rest van de moderne beschaving van de rest van de Westerse wereld. Zwarte Piet=zo traditioneel als mijn ruft. Weg met die onzin en mischien kan Nederland beginnen met wat verandering.
    de VS een politiek correcte land?je weet toch wel dat er hele volksstammen met een hakenkruis lopen daar en dat mag in de VS vrijheid van meningsuiting he
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  2. #102
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Het is daar nog kort geleden. Martin Luther king bv.
    Of Jesse Owens bv. In Nazi Duitsland kon hij gewoon door de vooringang het hotel betreden en met de rest van de gasten in het restaurant zitten. Terug in Amerika moest hij met de vrachtlift naar boven om bij de receptie die was georganiseerd om hem te eren.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default



    deze is toch hartstikke leuk mensen?
    Home mtk-gym.nl


  4. #104
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    http://media.nu.nl/m/m1oxeecavdqk_st...-amsterdam.jpg

    deze is toch hartstikke leuk mensen?
    nah, doe mij die keizwarte maar.

  5. #105
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Jammer dat Bonjasky zich voor het karretje van de zeurpieten laat spannen om toch maar een beetje in the picture te blijven,arme Remy voelde zich nu vroeger ineens gediscrimineerd terwijl ik hem jaren geleden volgens mij toch eens heb horen zeggen,bij ik meen P&W,dat het met racisme en discriminatie in Nederland allemaal nogal meeviel...maar goed weer een oud kickbokser die zich als een soort hoer laat gebruiken waarvoor ik geen respect meer hoef te hebben...

  6. #106
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    @sadix: prima, veel beter dan die kleurtjes.

  7. #107
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    nah, doe mij die keizwarte maar.
    Idd, zo hoort ie;


  8. #108
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    http://media.nu.nl/m/m1oxeecavdqk_st...-amsterdam.jpg

    deze is toch hartstikke leuk mensen?
    I don't think so.

  9. #109
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wel veel praktischer. Met de je buurman als vegenpiet kom je niet weg bij de kids.

  10. #110
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik voorspel nog dat er doden gaan vallen...niet dat ik dat hoop maar voor en tegenstanders zijn compleet de weg kwijt. Toen ik een thread startte kreeg ik een flinke emmer stront over me heen...ZP is niet racistisch toch? Nou de reacties over het aanpassen zijn belachelijk racistisch. Waar hebben we het over man....een aanpassing. Ik vind Remy dapper en best jammer dat niet meer donkere vechters zich hierover uitlaten. Wel goed om te lezen dat steeds meer mixfighters inzien dat een aanpassing het beste is. Hoe fijn zou het zijn als deze shit achter de rug is?....elk jaar dat gelul....1 aanpassing en al het gelul stopt. Door zo halsstarrig vast te houden aan ZP wordt het feest eigenlijk kapot gemaakt...het sinterklaasfeest heeft zijn onschuld verloren....dat kunnen we zo ondertussen wel concluderen....het feest van verdeeldheid ipv een onschuldig kinderfeest...jammer....heel jammer
    Last edited by Illest; 17-10-2014 at 00:55.

  11. #111
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Als kaaskop kan het me eigenlijk geen ruk schelen of die piet wel of niet zwart is, of of dat hele feest door iets anders vervangen wordt. Ik heb geen kinderen, misschien scheelt dat, maar dat feest is er toch vooral om geld rond te pompen of niet dan?

  12. #112
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Klopt, maar ZP verkoopt steeds slechter...zie Hema en AH...die kiezen letterlijk eieren voor hun geld

  13. #113
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ach het paard is toch wit, en die doet het meeste werk...
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #114
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    @Marchant: sterk!

  15. #115
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik voorspel nog dat er doden gaan vallen...niet dat ik dat hoop maar voor en tegenstanders zijn compleet de weg kwijt. Toen ik een thread startte kreeg ik een flinke emmer stront over me heen...ZP is niet racistisch toch? Nou de reacties over het aanpassen zijn belachelijk racistisch. Waar hebben we het over man....een aanpassing. Ik vind Remy dapper en best jammer dat niet meer donkere vechters zich hierover uitlaten. Wel goed om te lezen dat steeds meer mixfighters inzien dat een aanpassing het beste is. Hoe fijn zou het zijn als deze shit achter de rug is?....elk jaar dat gelul....1 aanpassing en al het gelul stopt. Door zo halsstarrig vast te houden aan ZP wordt het feest eigenlijk kapot gemaakt...het sinterklaasfeest heeft zijn onschuld verloren....dat kunnen we zo ondertussen wel concluderen....het feest van verdeeldheid ipv een onschuldig kinderfeest...jammer....heel jammer
    De meeste zeurpieten die de zaak aan hebben gespannen zijn niet tevreden met een aanpassing,ze zijn niet tevreden met blauwe etc etc pieten omdat dat niets aan het verhaal zou veranderen....en om van het gezeur af te zijn zullen we toch maar aanpassen? Zullen we dan ook maar gelijk vechtsport gaan verbieden? Daar is ook altijd gezeur over...en zo zijn er nog zat onderwerpen natuurlijk! En natuurlijk zitten er bij de voorstanders van Zwarte Piet een aantal mensen die zich,bewust of onbewust,racistisch uitlaten....maar die zitten er bij de tegenstanders net zo veel of meer...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #116
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Lol aub sluit dit topic. Schaam me al genoeg dat ik in een land woon waar over zwarte piet word gediscussieerd, bewijst maar weer hoe dood de sport is als het zelfs hier een topic is.

  17. #117
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    'Assumption is the mother of all fuckups'...pas 'm aan en kijk dan of de sfeer zo gespannen blijft. De vergelijking met vechtsport gaat m.i. niet op. Gelul over onze sport kom helaas door het aantal criminelen die we rijk zijn.
    Een beetje empathie en begrip voor je medemens....that's all....dat denk ik echt...tis zo fuckin simpel eigenlijk

  18. #118
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    and that goes both ways....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  19. #119
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens ArjenV...helemaal mee eens...het is echt niet racistisch of kwetsend bedoeld...maar dat verandert helaas niks aan hoe het overkomt..
    .ook voor de voorstanders die er geen kwaad mee bedoelen en enkel kids happy willen maken moet er empathie en begrip zijn...echt wel

  20. #120
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Grappig dat bij zo een topic de rednecks er meteen uitspringen. Van mij krijgen ze een dikke vinger!

  21. #121
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik was er op tegen en vind zwarte piet nog steeds niet racistisch , en al helemaal niet als je het verhaal er achter kent.
    Dus wat dat betreft zeg ik hij hoort zwart hij blijft zwart...
    maar wat gekalmeerd en zo'n paarse piet gezien te hebben...denk ik waarom eigenlijk ook niet..
    Als het echt mensen kwetst en pijn doet waarom dan niet....de kids die geloven zijn max 5/6 jaar?
    Nou en onder die leeftijd maakt het echt niet uit wat voor kleur de pieten hebben....mijn dochtertje is nu 3 en als zij een paarse of blauwe piet ziet , dan is het misschien 3seconde wennen..en daarna is alles weer leuk.

    dus van mij mogen ze de pieten wel mengen
    als het maar een mooi en leuk kinderfeest blijft
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #122
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    De mijne is ook bijna 3jr...we hebben pas echt wat uit te leggen als ze hun schoentje niet meer mogen zetten...en terecht!...lol

  23. #123
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    De mijne is ook bijna 3jr...we hebben pas echt wat uit te leggen als ze hun schoentje niet meer mogen zetten...en terecht!...lol
    Ja toch, er wordt geroepen het is een kinderfeest en laten we het altijd een gezellig feest houden..maar hoe kan je nu een gezellig feest hebben als je nu weet dat je bijv. je buurman waar je het hele jaar leuk mee omgaat zich nu erdoor gekwetst voelt.
    het heeft mij wel aan het denken gezet terwijl ik pro zwarte piet was
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #124
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Grappig dat bij zo een topic de rednecks er meteen uitspringen. Van mij krijgen ze een dikke vinger!
    Nou sorry hoor we hebben al een iemand die vindt dat elke blanke schuld draagt aan iets van eeuwen geleden en een ander die liever niet heeft dat zijn kinderen met iemand van een ander ras trouwen en nee, die zijn beiden niet pro zwarte piet.
    Last edited by ijsbier; 17-10-2014 at 02:02.

  25. #125
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik voorspel nog dat er doden gaan vallen...niet dat ik dat hoop maar voor en tegenstanders zijn compleet de weg kwijt. Toen ik een thread startte kreeg ik een flinke emmer stront over me heen...ZP is niet racistisch toch? Nou de reacties over het aanpassen zijn belachelijk racistisch. Waar hebben we het over man....een aanpassing. Ik vind Remy dapper en best jammer dat niet meer donkere vechters zich hierover uitlaten. Wel goed om te lezen dat steeds meer mixfighters inzien dat een aanpassing het beste is. Hoe fijn zou het zijn als deze shit achter de rug is?....elk jaar dat gelul....1 aanpassing en al het gelul stopt. Door zo halsstarrig vast te houden aan ZP wordt het feest eigenlijk kapot gemaakt...het sinterklaasfeest heeft zijn onschuld verloren....dat kunnen we zo ondertussen wel concluderen....het feest van verdeeldheid ipv een onschuldig kinderfeest...jammer....heel jammer
    Nee hoor, zodra het is afgeschaft wordt er wel weer iets nieuws verzonnen. Maar ik geef je helemaal gelijk, een leuke traditie is op deze manier wel aardig verpest aan het worden. Bedankt mensen! We zullen dit nooit vergeten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •