MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default Hans Stringer *SPOILER*

    Wat ging er nou mis? Was de tank leeg of zoiets? Het leek er een beetje op dat hij opgaf toen die gooi mislukte en die GnP van Maldonado zag er nou ook niet zo bruut uit... Erg jammer! Is weer een paar stappen terug voor Hans.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dat was idd de zwakste GnP ever...
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Zelfde te zeggen over Gegard en Overeem. Ze blijven maar onnodig verliezen.
    Alistair Overeem is de goat.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    De techniek en kracht is er wel bij die Nederlanders maar de absolute wil om te winnen, de onverzettelijkheid die nodig is lijkt te ontbreken.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Voor Stringer geld denk ik gewoon dat hij de noodzakelijke kwaliteit ontbeert om echt een factor te zijn in de ufc. Gassed te snel en is ook niet explosief en snel en dan kun je van dit soort tegenstanders verliezen. Ik ben al lang blij als hij nog een aantal partijen kan draaien in de ufc. Gegard moet gewoon naar een serieuze gym gaan in de states maar dat doet hij niet.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Maldonado kreeg voor zijn brute GnP de performance bonus. Snap er niks van was de rest zo slecht dan?

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Zelfde te zeggen over Gegard en Overeem. Ze blijven maar onnodig verliezen.
    Vergeten we Siyar met de moeilijke achternaam ook niet?

    (wel jammer dat Hans Stringer heeft verloren!)

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Maldonado kreeg voor zijn brute GnP de performance bonus. Snap er niks van was de rest zo slecht dan?
    Het was inderdaad een evenement met weinig hoogtepunten, m.u.v. de hoofdpartij. Die was echt fantastisch.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Het was inderdaad een evenement met weinig hoogtepunten, m.u.v. de hoofdpartij. Die was echt fantastisch.
    Vergeleken met de events ervoor was UFC179 best slaapverwekkend m.u.v de hoofdpartij

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Zelfde te zeggen over Gegard en Overeem. Ze blijven maar onnodig verliezen.
    Ga jij er anders zelf even staan azijnpisser.
    Wie ben jij dan eigenlijk?
    Fighting is poetry in motion

  12. #12
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ga jij er anders zelf even staan azijnpisser.
    Wie ben jij dan eigenlijk?
    Ik zou er al te graag staan. En dat zal misschien ook wel gebeuren als alles goed blijft gaan. Die verliespartijen waren gewoon onnodig en daar zijn de vechters zelf ook over eens.
    Alistair Overeem is de goat.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Hans op FB:
    First off, thanks everybody for all your support!! It didn't go exactly as planned. Well the first round and the first half of the second round went perfect as we planned and trained for. But then the takedown went wrong and I landed really weird on my head which knocked me out for a sec, I tried to recover but I was already too far gone.

    I really felt I was better than Fabio. Despite the unfortunate fall I think I showed I can handle myself at this level. Like I said I'm only 27 and this is just the beginning for me.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat verklaart het een en ander.

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Boutsen83 View Post
    Hans op FB:
    First off, thanks everybody for all your support!! It didn't go exactly as planned. Well the first round and the first half of the second round went perfect as we planned and trained for. But then the takedown went wrong and I landed really weird on my head which knocked me out for a sec, I tried to recover but I was already too far gone.

    I really felt I was better than Fabio. Despite the unfortunate fall I think I showed I can handle myself at this level. Like I said I'm only 27 and this is just the beginning for me.
    Ik zag inderdaad dat er iets was. Maldonado vind ik echt een zwakke vechter in deze gewichtsklasse dus het is geen goede beurt geweest zo.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik zou er al te graag staan. En dat zal misschien ook wel gebeuren als alles goed blijft gaan. Die verliespartijen waren gewoon onnodig en daar zijn de vechters zelf ook over eens.
    Je verloor me bij "misschien".
    En onnodig is pas als je niet alles eraan gedaan hebt in je eigen macht, om in je beste shape daar te staan.
    In Hans zijn geval was dit niet zo.
    Dit is MMA, waarin 1 kleine slip-up het verschil tussen winst en verlies kan betekenen, zeker op dit niveau.
    Als je dat niet doorhebt, en alle NL vechters in dit geval over 1 kam scheert zie ik je MMA carriere somber in kerel.
    Fighting is poetry in motion

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Komt wel goed met Hans!! Op naar de volgende!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Je verloor me bij "misschien".
    En onnodig is pas als je niet alles eraan gedaan hebt in je eigen macht, om in je beste shape daar te staan.
    In Hans zijn geval was dit niet zo.
    Dit is MMA, waarin 1 kleine slip-up het verschil tussen winst en verlies kan betekenen, zeker op dit niveau.
    Als je dat niet doorhebt, en alle NL vechters in dit geval over 1 kam scheert zie ik je MMA carriere somber in kerel.
    Ik lees die comments van Hankiepankie al lang niet meer. Het is lekker makkelijk om vanachter je computer een beetje vechters te bashen en te dromen van een carrière in de UFC. In diezelfde tijd zijn de mannen die daar echt staan hard aan het trainen om hun dromen waar te maken.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Je verloor me bij "misschien". En onnodig is pas als je niet alles eraan gedaan hebt in je eigen macht, om in je beste shape daar te staan. In Hans zijn geval was dit niet zo. Dit is MMA, waarin 1 kleine slip-up het verschil tussen winst en verlies kan betekenen, zeker op dit niveau. Als je dat niet doorhebt, en alle NL vechters in dit geval over 1 kam scheert zie ik je MMA carriere somber in kerel.


    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik lees die comments van Hankiepankie al lang niet meer. Het is lekker makkelijk om vanachter je computer een beetje vechters te bashen en te dromen van een carrière in de UFC. In diezelfde tijd zijn de mannen die daar echt staan hard aan het trainen om hun dromen waar te maken.


    Alistair Overeem is de goat.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Is dat een foto van je volgende tegenstander?

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    De druk zal enorm zijn in de UFC en ze krijgen met zo weinig partijen ook niet de kans ervaring op te doen. Dus voor de nieuwkomers komt er een enorme hoeveelheid geluk bij kijken en dat is jammer vind ik. Het zou mooi zijn geweest als ze strikeforce hadden opgetuigd met lokale shows als een soort eerste divisie.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De druk zal enorm zijn in de UFC en ze krijgen met zo weinig partijen ook niet de kans ervaring op te doen. Dus voor de nieuwkomers komt er een enorme hoeveelheid geluk bij kijken en dat is jammer vind ik. Het zou mooi zijn geweest als ze strikeforce hadden opgetuigd met lokale shows als een soort eerste divisie.
    Denk ook dat de druk enorm is... Mensen die van alles roepen staan daar vaak niet bij stil. Bovendien in de States is alles gewoon een maatje meer. Daar moet je ook mee om kunnen gaan. Wij zijn hier maar polderboertjes met een grote muil. Vind wel dat iedere Nederlandse deelname aan de UFC standaard mainstream aandacht verdiend. Gewoon bam Umberto Tannen Mart Smeetsen Eva Jinekken die handel. En dan zo een beetje meer bekendheid, respect en waardering voor 'onze' atleten.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Helemaal mee eens, maar dat gaat jammer genoeg nooit gebeuren.

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Overeem.
    Overeem lijkt steeds slechter te worden sinds die in Amerika traint.

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Overeem lijkt steeds slechter te worden sinds die in Amerika traint.
    Yep. Eén uitstapje naar Thailand en hij won direct weer...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •