MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 138 of 138
  1. #126
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    je word wel zomaar geliquideerd en helemaal als je vriend van dick bent als waarschuwing.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    je word wel zomaar geliquideerd en helemaal als je vriend van dick bent als waarschuwing.
    Zoals vrij zegt "er zijn zat mensen die dichter bij vrij staan, als het alleen maar gaat om een statement richting vrij " .

    Ben bang dat we nooit achter de daadwerkelijke reden komen , al hoop ik het wel voor de familie. Toch een stukje afsluiting.

  3. #128
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Wow als een tornado..
    Je praat in 2 zinnen echt met alle winden mee
    Begrijpend lezen is niet je sterkste kant

  4. #129
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Danny K. (45), die samen met onder meer Dick V. verdachte is in het zogenoemde Andes-onderzoek van justitie, komt in afwachting van de inhoudelijke behandeling op vrije voeten. De rechtbank in Haarlem heeft dat woensdagmiddag bepaald.Komende dinsdag begint de zaak. Naar verwachting zal behandeling vele maanden in beslag nemen. De verdenkingen zijn witwassen, afpersing en lidmaatschap van een criminele organisatie. Willem Holleeder is ook verdachte in de zaak. In mei 2013 ging de politie over tot arrestatie van tien verdachten.Vorige maand besloot de rechtbank al dat K. na het gereedkomen van een rapportage van de Reclassering vrij zou komen. K. komt onder elektronisch toezicht te staan en beperkte bewegingsvrijheid heeft. Hij mag ook geen contact hebben met medeverdachten en ook niet met de slachtoffers uit het dossier.

  5. #130
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by soef 0 View Post
    Het is denk ik wel 5 jaar geleden dat ik wat op forum heb gezet maar dit gaat hier nu gewoon echt VEEL te ver...

    Buiten het feit dat jullie met al die opmerkingen mensen pijn doen bij wie hij wel geliefd was en dat zijn er veel, vraag ik me af waar sommigen van jullie het lef vandaan halen om even op de stoel van de rechter te gaan zitten en te bepalen dat hans de dingen heeft gedaan die worden beweerd?? Je bent nog altijd onschuldig tot de rechter je schuldig bevind..

    Ga een leven zoeken in plaats van met mensen te bemoeien waarvan je nog geen 1% van kent of als het je echt dwars zit ga je gezellig een training meedoen bij top team beverwijk en ga je daar in de dojo je gedachten over hans even ventileren..

    wens de nabestaande alle sterkte toe.... hans rust in vrede!!
    En zo is het, onschuldig zal hij worden geacht er is geen verdenking, althans, hij kan niet meer worden verhoord of in gevang gezet. Of positiever geformuleerd, door een advocaat worden verdedigd en vervolging is daarmee uitgesloten. Oude koeien uit de sloot halen dus en het nota bene door de overheid zelve gegeven signaal negeren.

    Wie denk je wel dat je bent, wanneer je mening geen steun vindt, in waar wij ons aan moeten houden (de wet). Daarmee is de kous af, je praat kwetsend en grievend over een persoon die het leven op gruwelijke wijze heeft verloren. Dit riekt enkel naar strafbare belediging van de nabestaanden/smaad.

    Stop a.u.b. met speculeren en het kwetsen van nabestaanden en overledene zelf. Zie de reacties van naasten in de krant, een pagina vol. Geen suggesties meer graag. Start maar een crime thead als je alles zo gaarg op 1 hoop gooit en onze sport er aan relateren wil, waarvoor bedankt.

    R.I.P.

  6. #131
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    De uitvaart van Hans Nijman morgen in Heemskerk zal honderden, mogelijk duizenden belangstellenden trekken. Dat verwacht de gemeente Beverwijk. Nijman werd vorige week geliquideerd. Na een dienst in de Mariakerk zal Nijman morgen in besloten kring worden begraven op de Eikenhof in Heemskerk. De gemeente Heemskerk laat op haar website weten dat de Marquettelaan tussen de Oosterweg en de Rijksstraatweg in verband met de uitvaart tussen 11.30 uur en 15.00 uur is afgesloten. De bus zal een andere route rijden.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hans Nijman was geen koorknaap, maar zeker niet het beest dat de media nu van hem maken. Dat zegt Nijman's advocaat Hein Dudink in een interview met AT5.
    Dudink en de nabestaanden van de geliquideerde sportschoolhouder zijn boos over het beeld nu van Nijman wordt gecreëerd. Media zetten hem neer als een vechtmachine binnen de Amsterdamse onderwereld.
    'De Telegraaf heeft een directe lijn met de onderwereld blijkbaar, whatever that may be. Als je dat blijft roepen en die verdachtmakingen laat bestaan en groter maakt, en zegt: ik heb t dossier.. Nou die heb je helemaal niet, die heb ik, die heeft het OM en die ligt straks bij de rechtbank.' De advocaat vraagt zich af hoe de krant daar dan aan komt.
    'De man deed niet aan hockey en niet aan andere dingen, dat klopt. Het was een vechtsporter en vechtsporters trekken ook andere zaken aan. Dat is correct. Maar er is een groot verschil tussen dit en dat opblazen naar proporties die het gewoon niet hoort te krijgen. Eigenlijk moet het Openbaar Ministerie dat ook doen en de zaak niet opkloppen', aldus de advocaat.
    Donderdagavond wordt een condoleance gehouden bij de sportschool van de vechtsporter in Beverwijk. Vrijdag is de uitvaart.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben vanavond ook geweest en het was indrukwekkend om te zien hoeveel mensen de laatste eer hebben betuigd aan Hans Nijman. Op en bij de kist lagen vele bloemstukken en overal waren foto's te zien van Hans als vechtsporter, maar ook van Hans als vader en echtgenoot.

    Het is bijna 20 jaar geleden dat ik Hans leerde kennen. Hij stond toen samen met Sander Thonhauser aan de deur bij The Bulldog op het Leidscheplein en ik kwam samen met mijn trainer Remco Pardoel toevallig langs. Een paar weken later zou ik een 'freefight partij' draaien tegen Sander. Hans zei lachend "oh, anders vecht het nu ff uit, dat bespaart me een reisje Deventer.". Sander kwam ik net ook nog even tegen en we hadden het nog even over toen. Het voelt echt onwerkelijk dat dit nu is gebeurd en dat we net afscheid van hem hebben genomen.

    Hans rust zacht

  10. #135
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik ben vanavond ook geweest en het was indrukwekkend om te zien hoeveel mensen de laatste eer hebben betuigd aan Hans Nijman. Op en bij de kist lagen vele bloemstukken en overal waren foto's te zien van Hans als vechtsporter, maar ook van Hans als vader en echtgenoot.

    Het is bijna 20 jaar geleden dat ik Hans leerde kennen. Hij stond toen samen met Sander Thonhauser aan de deur bij The Bulldog op het Leidscheplein en ik kwam samen met mijn trainer Remco Pardoel toevallig langs. Een paar weken later zou ik een 'freefight partij' draaien tegen Sander. Hans zei lachend "oh, anders vecht het nu ff uit, dat bespaart me een reisje Deventer.". Sander kwam ik net ook nog even tegen en we hadden het nog even over toen. Het voelt echt onwerkelijk dat dit nu is gebeurd en dat we net afscheid van hem hebben genomen.

    Hans rust zacht
    You must spread some Reputation around before giving it to Justinian again.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #136
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik ben vanavond ook geweest en het was indrukwekkend om te zien hoeveel mensen de laatste eer hebben betuigd aan Hans Nijman. Op en bij de kist lagen vele bloemstukken en overal waren foto's te zien van Hans als vechtsporter, maar ook van Hans als vader en echtgenoot.

    Het is bijna 20 jaar geleden dat ik Hans leerde kennen. Hij stond toen samen met Sander Thonhauser aan de deur bij The Bulldog op het Leidscheplein en ik kwam samen met mijn trainer Remco Pardoel toevallig langs. Een paar weken later zou ik een 'freefight partij' draaien tegen Sander. Hans zei lachend "oh, anders vecht het nu ff uit, dat bespaart me een reisje Deventer.". Sander kwam ik net ook nog even tegen en we hadden het nog even over toen. Het voelt echt onwerkelijk dat dit nu is gebeurd en dat we net afscheid van hem hebben genomen.

    Hans rust zacht
    You must spread some Reputation around before giving it to Justinian again.

  12. #137
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd of Dick bij de begrafenis was.

  13. #138
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    niet

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •