MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 138
  1. #101
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik was van plan niet meer te reageren maar jullie gaan ook gewoon door. Deze man was behalve huisvader , vriend en coach ook iemand die ervoor zorgde dat mensen jarenlang doodsbang over hun schouder moesten kijken omdat ze anders in elkaar geslagen zouden worden (of erger). Je kunt mensen toch niet kwalijk nemen dat ze daar geen respect voor hebben ?

    Dat heeft niks te maken met wel of niet in de ring gestaan hebben.

    Gedrag brengt consequenties met zich mee en hij heeft de ultieme prijs betaald voor zijn gedrag. Ik ben niet degene die respect moet hebben voor het feit dat hij vrouw en kinderen had. Dat had hij zelf moeten doen. Ik heb wel echt medelijden met zijn vrouw en kinderen. Voor hun is het een enorm drama.

    Ik zal verder mijn mond houden. Discusseer lekker verder.
    2x Hou aub je mond niet je zegt immers waar het op staat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Denk niet dat dit een discussie is of moet zijn of hij het wel of niet aan zich zelf te danken heeft en of je wel of geen respect voor de man hebt.

    Het gaat er om of je die mening gelijk moet ventileren op een forum op het moment dat de beste man nog niet eens begraven is.
    Het lijkt mij ook gewoon een kwestie van fatsoen, ook al heb je geen respect voor Hans en wat hij wel of niet allemaal deed.. toon dan in ieder geval je respect aan de nabestanden en vrienden door je mening van "eigen schuld dikke bult" even voor je te houden.
    In ieder geval tenminste tot de mensen die wel om hem geven dit even kunnen verwerken en fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Denk niet dat dit een discussie is of moet zijn of hij het wel of niet aan zich zelf te danken heeft en of je wel of geen respect voor de man hebt.

    Het gaat er om of je die mening gelijk moet ventileren op een forum op het moment dat de beste man nog niet eens begraven is.
    Het lijkt mij ook gewoon een kwestie van fatsoen, ook al heb je geen respect voor Hans en wat hij wel of niet allemaal deed.. toon dan in ieder geval je respect aan de nabestanden en vrienden door je mening van "eigen schuld dikke bult" even voor je te houden.
    In ieder geval tenminste tot de mensen die wel om hem geven dit even kunnen verwerken en fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen.
    Maar het is toch een forum ? als je het niet bevalt dan lees je het niet, simpel toch ? Het is toch logisch dat mensen een mening ventileren ? En als je dan ook nog comments krijgt van "omdat je geen wedstrijden vecht mag je geen mening hebben" dan gaan mensen reageren... Er zijn mensen die de vechtsport al langer volgende dan sommige vechters letterlijk leven.. die al jaren de videobanden kopen, gala's bezoeken, contributie betalen etc.. Ik vind dat deze mensen MEER recht hebben om wat over ONZE sport te zeggen dan iemand met 10 partijtjes die verder niets positiefs brengen voor de sport.

    Met alle respect maar mensen zoals Hans zullen fantastische mensen zijn als vriend, vader, echtgenoot en trainer. Ik leef ook met die mensen mee omdat het nooit makkelijk is om iemand te verliezen. MAAR het zijn wel mensen zoals Hans waarom er geen gala's in de arena meer zijn, er steden zijn waar het onmogelijk is om een gala te organiseren door de link met de criminele wereld, de sport nooit onder NOC NSF zal vallen, waardoor de echte atleten nooit erkend zullen worden voor hun prestaties etc..

    Daar mag toch ook wat over gezegd worden en dan vooral op een open forum.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Maar het is toch een forum ? als je het niet bevalt dan lees je het niet, simpel toch ? Het is toch logisch dat mensen een mening ventileren ? En als je dan ook nog comments krijgt van "omdat je geen wedstrijden vecht mag je geen mening hebben" dan gaan mensen reageren... Er zijn mensen die de vechtsport al langer volgende dan sommige vechters letterlijk leven.. die al jaren de videobanden kopen, gala's bezoeken, contributie betalen etc.. Ik vind dat deze mensen MEER recht hebben om wat over ONZE sport te zeggen dan iemand met 10 partijtjes die verder niets positiefs brengen voor de sport.

    Met alle respect maar mensen zoals Hans zullen fantastische mensen zijn als vriend, vader, echtgenoot en trainer. Ik leef ook met die mensen mee omdat het nooit makkelijk is om iemand te verliezen. MAAR het zijn wel mensen zoals Hans waarom er geen gala's in de arena meer zijn, er steden zijn waar het onmogelijk is om een gala te organiseren door de link met de criminele wereld, de sport nooit onder NOC NSF zal vallen, waardoor de echte atleten nooit erkend zullen worden voor hun prestaties etc..

    Daar mag toch ook wat over gezegd worden en dan vooral op een open forum.
    Het gaat er niet om dat het niet gezegd mag worden, gaat om het moment waarop het wordt gezegd. Ik vind het niet passend om erover te discussiëren terwijl de uitvaart nog niet eens heeft plaatsgevonden.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het gaat er niet om dat het niet gezegd mag worden, gaat om het moment waarop het wordt gezegd. Ik vind het niet passend om erover te discussiëren terwijl de uitvaart nog niet eens heeft plaatsgevonden.
    Tja ik vind criminele activiteiten en angst zaaien in een maatschappij niet passend, zo hebben we allemaal wat.

  6. #106
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Tja ik vind criminele activiteiten en angst zaaien in een maatschappij niet passend, zo hebben we allemaal wat.
    Dus jij denkt dat je Hans er nu nog mee hebt?
    De enige mensen die je hiermee kwetst zijn de nabestaande vrouw , kinderen vrienden familie leerlingen..
    Misschien allemaal wel modelburgers net als jij.
    Het gaat niet om respect voor hans maar om wat begrip voor de nabestaande
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dus jij denkt dat je Hans er nu nog mee hebt?
    De enige mensen die je hiermee kwetst zijn de nabestaande vrouw , kinderen vrienden familie leerlingen..
    Misschien allemaal wel modelburgers net als jij.
    Het gaat niet om respect voor hans maar om wat begrip voor de nabestaande
    Exact.

  8. #108
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dus jij denkt dat je Hans er nu nog mee hebt?
    De enige mensen die je hiermee kwetst zijn de nabestaande vrouw , kinderen vrienden familie leerlingen..
    Misschien allemaal wel modelburgers net als jij.
    Het gaat niet om respect voor hans maar om wat begrip voor de nabestaande
    Zoals eerder gezegd: zet dan een condoleance thread op. Welk moment is trouwens een goed moment? Ook dat is weer voor iedereen anders. Voor de enkel nabestaanden komt kritiek op de overledene altijd te vroeg. Voor de grote groep vechtsportliefhebbers komt de drang op commentaar direct. Enorme non-discussie dus. Alsof z'n familie hier op een forum gaat zitten lezen.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dus jij denkt dat je Hans er nu nog mee hebt?
    De enige mensen die je hiermee kwetst zijn de nabestaande vrouw , kinderen vrienden familie leerlingen..
    Misschien allemaal wel modelburgers net als jij.
    Het gaat niet om respect voor hans maar om wat begrip voor de nabestaande
    Net of ik dit zeg om hans te " hebben" beetje onzinnig wat je nu zegt. Ik heb een mening over hoe sommige de vechtsport totaal vernietigen in Nederland. Ik beledig helemaal niemand en zeg niets vervelend over iemand. Volgens mij geef ik gewoon feiten.

  10. #110
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zoals eerder gezegd: zet dan een condoleance thread op. Welk moment is trouwens een goed moment? Ook dat is weer voor iedereen anders. Voor de enkel nabestaanden komt kritiek op de overledene altijd te vroeg. Voor de grote groep vechtsportliefhebbers komt de drang op commentaar direct. Enorme non-discussie dus. Alsof z'n familie hier op een forum gaat zitten lezen.
    Echt je bent zo snel van begrip als stilstaand water..
    Is het voor jou echt zo verwonderlijk dat familie en vrienden van een vechtsporter,
    mee gaan in de liefde voor de sport en daardoor inderdaad lezen op een vechtsportflora?
    maar ben klaar met jou er is namelijk een verschil tussen niet willen en niet kunnen begrijpen.
    Jij vind je discussie belangrijker dan het verdriet van andere..
    Prima als jullie je er lekker bij voelen
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #111
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Tja ik vind criminele activiteiten en angst zaaien in een maatschappij niet passend, zo hebben we allemaal wat.
    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Volgens mij geef ik gewoon feiten.
    Nee..."Ïk vind" is een mening en zijn geen feiten.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    bron: misdaadjournalist.nl

    “Gorilla van Dino Soerel” kopte De Telegraaf over de vorige week geliquideerde Hans Nijman. Dat is grof. Ik ben er een paar dagen vrij intensief mee bezig geweest, heb verscheidene mensen gesproken en geprobeerd zoveel mogelijk anderen te volgen.

    Anderen zijn er ook mee bezig. Ik ben benieuwd of er deze week meer duidelijkheid komt. Er is heel wat gespeculeerd. Een paar conclusies kun je wel trekken. Dat Nijman bezig was afstand te nemen van ‘het clubje’. Hij vond het niet prettig dat zijn compagnon en maatje Dick Vrij steeds vaker werd genoemd in combinatie met Bekende Criminelen.

    Terugtrekken uit zo’n milieu valt niet mee.

    Nijman was ‘een echte Noord-Hollander’. Geen allemansvriend. Kwam stug over voor mensen die hij niet kende en die hem niet kenden. Mensen die hem wel goed kenden hoor je alleen maar positief over hem. Maar een lieverdje was het niet.

    Er was lang geleden een incident met een Duitse toerist, een bezoeker van The Bulldog, die een hoge dwarslaesie opliep. Of Nijman daar alleen schuldig aan was staat niet vast, en ik weet de aanleiding ook niet, maar die jongen (man) zou ik nog weleens willen spreken.

    Voor het bedreigen van zakenman Bob Sijthoff werd hij vrijgesproken. Het vonnis staat op internet. ‘Onschuldig’, dus, maar soms zitten rook en vuur dicht bij elkaar. Crimesite heeft er een samenvattend bericht over. Is ook nog een verband met Paarlberg en de later geliquideerde Bredase zakenbroers Driesen. Klik op de afbeelding.

    Jens Oldekalter (schrijver het boek over Badr Hari) ging bij Late Night in een ongemakkelijke discussie met Peter R. de Vries. Jens zegt aanwijzingen te hebben dat Klepper en Mieremet crimineel geld hadden geïnvesteerd in de sportschool van Vrij & Nijman.

    Dat zijn doorgaans lastig te bewijzen zaken. Er zou dan trouwens ook al snel een vermoeden van betrokkenheid van Holleeder kunnen zijn: ooit zat hij in dat kamp. Maar het is opvallend dat zijn naam nu vrijwel nergens wordt genoemd. En zelf is hij ook even in geen velden of wegen te bekennen. Toen bekend werd dat Fred Ros kroongetuige werd en Holleeder als een van de nieuwe verdachten werd aangemerkt, was het opvallend dat hij ‘overal’ werd gesignaleerd. De afgelopen weken hoor je weinig meer van ‘verschijningen'; is ook niet zo vreemd: het zijn gevaarlijke tijden en misverstanden en geruchten kunnen net zo gevaarlijk zijn als echte lopende affaires.

    Als gezegd: ik ben benieuwd wat er de komende dagen nog te berde wordt gebracht. Ik heb zelf vanaf het begin gehoord dat het om een vrij specifieke concrete zaak gaat waar Nijman en Vrij mee te maken hebben gehad. Omdat Dick Vrij niet te bereiken was, werd Nijman het slachtoffer. Ik heb daar inmiddels twee bronnen voor, maar soms blijken twee bronnen één. Het is op dit moment niet verantwoord daar meer over te zeggen.

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Nee..."Ïk vind" is een mening en zijn geen feiten.
    Dat was een reactie op het feit dat iemand het niet geplaatst vond om hier te reageren. Niet om te feiten die ik inzake criminaliteit en vechtsport zeg.

  14. #114
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dus jij denkt dat je Hans er nu nog mee hebt?
    De enige mensen die je hiermee kwetst zijn de nabestaande vrouw , kinderen vrienden familie leerlingen..
    Misschien allemaal wel modelburgers net als jij.
    Het gaat niet om respect voor hans maar om wat begrip voor de nabestaande
    Denk je echt dat zijn nabestaanden nu een dergelijk forum aan het lezen zijn? Daarnaast spreekt elk krantenartikel over zijn misdaad connecties en het is inderdaad geen condoleance topic. Neemt niet weg dat dit alles verschrikkelijk voor zijn familie is.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Denk je echt dat zijn nabestaanden nu een dergelijk forum aan het lezen zijn? Daarnaast spreekt elk krantenartikel over zijn misdaad connecties en het is inderdaad geen condoleance topic. Neemt niet weg dat dit alles verschrikkelijk voor zijn familie is.
    Wow als een tornado..
    Je praat in 2 zinnen echt met alle winden mee
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #116
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    groningen
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Het is denk ik wel 5 jaar geleden dat ik wat op forum heb gezet maar dit gaat hier nu gewoon echt VEEL te ver...

    Buiten het feit dat jullie met al die opmerkingen mensen pijn doen bij wie hij wel geliefd was en dat zijn er veel, vraag ik me af waar sommigen van jullie het lef vandaan halen om even op de stoel van de rechter te gaan zitten en te bepalen dat hans de dingen heeft gedaan die worden beweerd?? Je bent nog altijd onschuldig tot de rechter je schuldig bevind..

    Ga een leven zoeken in plaats van met mensen te bemoeien waarvan je nog geen 1% van kent of als het je echt dwars zit ga je gezellig een training meedoen bij top team beverwijk en ga je daar in de dojo je gedachten over hans even ventileren..

    wens de nabestaande alle sterkte toe.... hans rust in vrede!!

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default


  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg indrukwekkend zeg!
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #119
    Join Date
    May 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    RedDawn, is het mogelijk om een scherpere afbeelding er op te zetten, Zou graag willen lezen wat er geschreven word in de krant.

  20. #120
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by nosc View Post
    RedDawn, is het mogelijk om een scherpere afbeelding er op te zetten, Zou graag willen lezen wat er geschreven word in de krant.
    Je kunt hier ook even bij kijken:

    http://www.familieberichtenopinterne...man/condoleren
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #122
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Waarom moest Hans Nijman dood? Zijn beste vriend, sportschoolhouder Dick Vrij, breekt zich in zijn cel, waar hij op zich liet opsluiten voor zijn eigen veiligheid, het hoofd over het waarom van de liquidatie. Deze week in Panorama: een exclusief interview met Dick Vrij. Hier alvast de antwoorden op vijf vragen.

    1. Kun je ooit nog terug naar Beverwijk?
    “De kans dat ik terugging naar Beverwijk was 99%. Maar dat is door deze actie tegen Hans nu toch op nul gezet?! Ze hebben nu toch in feite gezegd: Dick, kom niet meer terug, want je gaat eraan. Áls het al een wraakactie is en áls het over mij gaat!? Kijk, ze hebben me vreselijk pijn gedaan met Hans, ongeacht of het iets met mij te maken heeft of niet. Dat is bijna onbeschrijfelijk en amper te verwerken. Maar als je me echt wil treffen, in overtreffende zin, dan zijn er wel mensen die dichter bij me staan dan Hans. Dus ik geloof daar niet zo in.”
    . Het kan toch niet anders zijn dan dat het [geweld tegen Nijman, red.] komt uit de periode van Danny K. en Dino S.? Dat het komt omdat jij met die mannen omging?

    “Kijk, John van den Heuvel schrijft in zijn column dat ik achter een aanslag op Satudarah zit. Dat ik opdracht zou hebben gegeven tot liquidatie. Daarvoor ben ik ook gearresteerd. Drie weken in beperking heb ik gezeten. Heb ik helemaal niets mee te maken, maar die jongens van die motorclub denken misschien wel dat het waar is omdat het nu eenmaal in de krant staat! Ja, ik heb de president van de Hells Angels, Theo Huisman, een klets in zijn gezicht gegeven, maar dat is ook alles. En dat was ook niet samen met Hans. De Hells Angels zullen toch niet Hans doen, omdat ze zo kwaad zijn op mij? Ze zullen toch niet Hans pakken omdat ze denken: die hoort erbij?”

    3. Jouw valkuil is dat je het niet uit de weg bent gegaan, dat je je hebt geassocieerd en een imago als penozejongen hebt opgebouwd. Dat is in elk geval jouw aura in de media en in het milieu. En daar moet je nu de prijs voor betalen. En misschien Hans ook in het verlengde daarvan.
    “Ja, vooral dat laatste zou ik heel erg vinden. Kijk, voor mezelf wil ik niet piepen, ik weet waar ik aan begonnen ben. Hans was niet verantwoordelijk voor de klap die ik Theo Huisman heb gegeven. Ook niet voor de klap die ik Willem Holleeder gaf. Ik praktiseer mezelf een slag in de rondte om te kijken wat ik met Hans heb gedaan om te kunnen verklaren waar dit vandaan zou kunnen komen. Ik heb zijn vier volwassen kinderen gisteren aan de lijn gehad. Dat gaat door merg en been, Bas. Ik zeg dan tegen die kinderen: ik ben juist naar binnen gegaan om dit soort dingen te voorkomen. Ik ben juist naar binnen gegaan om rust te creëren. Ik reed altijd met Hans naar vechtsportgala’s toe. Dat zou ik nooit doen als ik wist dat ik hem in gevaar bracht door bij hem in de auto te gaan zitten.”

    4. Heeft Hans het aan zien komen?

    “Nee! Als hij zich ervan bewust was geweest dan had hij nooit zijn auto in een doodlopende steeg gezet waar hij achteruit moet rijden. Dat is niet alert, dan zorg je dat je altijd weg kunt komen. Hij was niet op zijn hoede. Daar was ook geen reden toe. Ze stonden waarschijnlijk opeens bij zijn auto. Hij zette zijn auto altijd achter neer, voor de nooduitgang. Niemand heeft de daders ook zien vertrekken. Hij werd ongeveer tien minuten later pas ontdekt, door zijn neefje. Die zag zijn auto half op de weg staan, die loopt naar de auto toe, en ziet zijn oom daar zo zitten. Vermoedelijk heeft Hans de daders op het laatste moment nog gezien, een afwerende beweging gemaakt met zijn handen, want die waren vol geraakt. Ze hebben hem echt, écht zwaar te grazen genomen. Meer dan vijftig kogels. Maar voor zover ik weet is zijn hoofd niet geraakt. Iedereen dacht dat de knallen het geluid van de gewichten boven waren. Dat er gewichten vielen of zo. Wat ik heel erg vond om te horen is dat ze hem met wagen en al hebben weggetakeld de volgende ochtend. Ze hebben hem niet uit de auto gehaald. Dat vond ik heftig, dat je in je eigen auto op een sleepwagen wordt weggereden door het dorp.”

    5. Hoe zie jij je toekomst?
    “Ja, dat ik nooit meer achter de bar in mijn sportschool kan gaan staan, dat lijkt me duidelijk. Les geven aan de jongens lijkt me ook geen optie. Dat zit er niet meer in. Niet zolang ik moet gissen naar wat er aan de hand is. Zolang dat niet duidelijk is, moet ik mijn oude leven loslaten natuurlijk. Het wordt in elk geval nooit meer zoals het geweest is.”

  23. #123
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Bas van Hout sprak Dick Vrij (vanuit de gevangenis) over Hans Nijman. Dat is wat iedereen wil weten en lezen. In grote lijnen komt het overeen met ‘de geruchten': dat er de laatste tijd inderdaad wat verwijdering was tussen de twee. Nijman vond dat Vrij zich teveel inliet met criminelen.

    “Kijk, ik ben al vier jaar niet meer zo close met Hans geweest. Ik heb geen zicht op wat hij iedere dag doet. Vroeger waren wij veel closer. De laatste vier jaar ben ik veel intensiever met Danny omgegaan. Maar er waren geen signalen. En als die er waren geweest, dan had hij dat tegen me gezegd.
    Onze relatie is altijd goed geweest, maar de intensiteit was anders geworden. Omdat ik meer met Danny omging. Ik had hem iets van twee jaar geleden verteld dat ik het wat rustiger aan ging doen. Toen ik Hans zag, zei hij tegen me dat ik een aparte interpretatie had van ‘rustiger aan doen’. Hij zei: Dan zie ik in de krant dat je een motorjack aan hebt van No Surrender. Vervolgens sla je Holleeder neer. Je slaat Theo Huisman, de president van de Hells Angels, het ziekenhuis in. Waar ben je mee bezig?”

    Vrij geeft toe dat Hans en hij ‘veel vijanden’ hadden. Maar niemand waarvan je zo’n actie zou verwachten. Dat kan goed waar zijn, maar ook als Vrij wel een vermoeden zou hebben, zou hij dat nimmer nu naar buiten brengen.

    Natuurlijk heeft hij ook gehoord dat het misschien voor hem bedoeld was. Dat betekent dat als hij binnenkort vrij komt, zijn leven er totaal anders uit zal zien. Wat er ook waar is van de verhalen: hij zal geen stap buiten kunne zetten zonder achterom te moeten kijken. Dat is ook geen leven.

  24. #124
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp dat het vervelend is voor nabestaande na een dergelijke gebeurtenis om ongenuanceerde berichten op een forum te lezen van mensen die de overledene danwel niet kennen danwel een probleem met hem/haar hebben.

    Maar een forum is er om te discussieren en ook als iets gebeurt, niet op een later moment.

    Ik heb niet het gevoel dat dit de laatste keer is op dit forum dat we zoiets aan de hand zullen hebben en ik sluit me dan ook aan bij de mensen die een condoleance thread geopperd hebben. In het condoleance thread is er dan dus geen ruimte voor discussie of negatieve opmerkingen over het slachtoffer. Of dat terecht of onterecht is, is dan dus ook niet relevant.

    Daarnaast moet er gewoon ruimte zijn voor discussies over wat er gebeurt is op het forum. Desnoods zet een moderator iets in de topic dat familie en vrienden weten dat als ze niks slechts willen lezen ze die thread beter kunnen overslaan, alhoewel de weg van de minste weerstand is dat ze zich in dat geval bij het condoleance thread houden. Maar het hele doel van een forum is om dingen openbaar te bespreken en there is no time like the present.

    Overigens is deze post alleen gerelateerd aan hoe om te gaan met deze situaties op het forum in het algemeen, niet over Hans Nijman in het bijzonder.

  25. #125
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by soef 0 View Post
    Het is denk ik wel 5 jaar geleden dat ik wat op forum heb gezet maar dit gaat hier nu gewoon echt VEEL te ver...

    Buiten het feit dat jullie met al die opmerkingen mensen pijn doen bij wie hij wel geliefd was en dat zijn er veel, vraag ik me af waar sommigen van jullie het lef vandaan halen om even op de stoel van de rechter te gaan zitten en te bepalen dat hans de dingen heeft gedaan die worden beweerd?? Je bent nog altijd onschuldig tot de rechter je schuldig bevind..

    Ga een leven zoeken in plaats van met mensen te bemoeien waarvan je nog geen 1% van kent of als het je echt dwars zit ga je gezellig een training meedoen bij top team beverwijk en ga je daar in de dojo je gedachten over hans even ventileren..

    wens de nabestaande alle sterkte toe.... hans rust in vrede!!
    Klopt, maar die verhalen komen niet uit de lucht vallen. En die velen vijanden van hem en Dick Vrij waar Dick over spreekt krijg je niet zomaar. Je wordt ook niet zomaar geliquideerd denk je wel?

    Als bepaalde opmerkingen van mensen je pijn kunnen doen, dan moet je ook niet op een forum kijken. Het is nou eenmaal controversieel.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •