MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 15 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 357
  1. #51
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Mayweather is the best, Will Destroy Pacqiuao easy" De La Hoya

    Oscar zijn woorden

    https://www.youtube.com/watch?v=9p5oUr3tNWk

    https://m.youtube.com/watch?v=h45j85g39Lc

    'Manny was my toughest opponent'

    Oscar zijn woorden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    47-0-0
    hard work dedication

  3. #53
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Pronk, kan je antwoord geven op mijn vraag? Of ga je mij hier ducken en onzin roepen als Floyd?

  4. #54
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Pronk, kan je antwoord geven op mijn vraag? Of ga je mij hier ducken en onzin roepen als Floyd?
    Ben je een beetje gefrustreerd?

  5. #55
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Typisch.. Immitatiegedrag

  6. #56
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    In what has to be interpreted as terrible news for Top Rank and WBO welterweight champion Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KOs), his fight against Chris Algieri (20-1, 8 KOs) last month brought in just over 300,000 pay-per-view buys, according to boxing businessman Rick Glaser. The 300,000, if true, is the lowest pay-per-view number Pacquiao has brought in since earlier in his career.
    The reason why it’s such a negative thing that Pacquiao brought in such a low figure for his fight against Algieri is due to Pacquiao wanting to face Floyd Mayweather Jr. If Pacquiao only brought in a little over 300,000 for the Algieri fight then it makes it difficult for him and his promoter Bob Arum to justify asking for a purse split of 60-40 or better.
    With pay-per-view totals of 300,000 for the Algieri fight, Pacquiao would be lucky to get a 70-30 purse split for a fight against Mayweather. The thing is it’s highly unlikely that Arum and Pacquiao would ever accept a 70-30 purse split in a fight against Mayweather. But with Pacquiao’s horrible PPV numbers for his fight against Brandon Rios, and now his possibly poor numbers against Algieri, you can make an argument that Pacquiao doesn’t even deserve a 70-30 purse split for a Mayweather fight.
    I think Pacquiao would be lucky if he got an 80-20 split for a fight against Mayweather. If Mayweather is pulling in well over 1 million pay-per-view buys for his fights, and Pacquiao is bringing in just over 300,000 buys, then it doesn’t make sense for Mayweather to give Pacquiao a 60-40 or even 70-30 split. We’re talking 80-20 here.
    In hindsight, it was a horrible idea by Arum to have Pacquiao fight the little known Algieri instead of a better known fighter that casual boxing fans had heard of and care about. Pacquiao should have vetoed that idea when Arum brought it up, because it didn’t take a genius to see that the fight wouldn’t do well on pay-per-view.

  7. #57
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    No one cares, alleen de promotera.. make the fight happen

  8. #58
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    In what has to be interpreted as terrible news for Top Rank and WBO welterweight champion Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KOs), his fight against Chris Algieri (20-1, 8 KOs) last month brought in just over 300,000 pay-per-view buys, according to boxing businessman Rick Glaser. The 300,000, if true, is the lowest pay-per-view number Pacquiao has brought in since earlier in his career.
    The reason why it’s such a negative thing that Pacquiao brought in such a low figure for his fight against Algieri is due to Pacquiao wanting to face Floyd Mayweather Jr. If Pacquiao only brought in a little over 300,000 for the Algieri fight then it makes it difficult for him and his promoter Bob Arum to justify asking for a purse split of 60-40 or better.
    With pay-per-view totals of 300,000 for the Algieri fight, Pacquiao would be lucky to get a 70-30 purse split for a fight against Mayweather. The thing is it’s highly unlikely that Arum and Pacquiao would ever accept a 70-30 purse split in a fight against Mayweather. But with Pacquiao’s horrible PPV numbers for his fight against Brandon Rios, and now his possibly poor numbers against Algieri, you can make an argument that Pacquiao doesn’t even deserve a 70-30 purse split for a Mayweather fight.
    I think Pacquiao would be lucky if he got an 80-20 split for a fight against Mayweather. If Mayweather is pulling in well over 1 million pay-per-view buys for his fights, and Pacquiao is bringing in just over 300,000 buys, then it doesn’t make sense for Mayweather to give Pacquiao a 60-40 or even 70-30 split. We’re talking 80-20 here.
    In hindsight, it was a horrible idea by Arum to have Pacquiao fight the little known Algieri instead of a better known fighter that casual boxing fans had heard of and care about. Pacquiao should have vetoed that idea when Arum brought it up, because it didn’t take a genius to see that the fight wouldn’t do well on pay-per-view.
    Mayweather's ppv numbers waren ook drastisch achteruit gegaan beide keren tegen Maidana hoor. Waarom denk je dat hij, in tegenstelling tot voorheen, niet zijn grote waffel opentrok en ppv number bekend maakte van dat gevecht? Weet de precieze aantallen niet aan mijn hoofd maar het is te googlen (alsnog wel hoger dan die van Manny, dat wel volgens mij). Maar logisch, niemand zat op Mayweather tegen Maidana te wachten net zo min als op Manny tegen Algieri.
    Ik weet niet wie dat artikel heeft geschreven maar dat Manny 'lucky' moet zijn met een 80-20 split is natuurlijk riooljournalistiek. Maar goed, helaas kan iedereen (bij alle sporten) tegenwoordig een artikel plaatsen en is kwaliteit vaak zoek.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    993.000 vind ik niet weinig rematch krijg je meestal geen hogere cijfers dan het eerste gevecht.

  10. #60
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    993.000 vind ik niet weinig rematch krijg je meestal geen hogere cijfers dan het eerste gevecht.
    Dat is zeer zeker weinig vergeleken met wat men gewend is van Mayweather. En vergeet niet dat er een gruwelijk goede undercard aanwezig was met vechters die veel kijkers trekken, namelijk Amir Khan en die Floyd wannabe Adrien Broner.

  11. #61
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    1: ik begrijp niet zo goed waarom je met een lijst van catchweight gevechten komt aangezien ik nergens heb gezegd dat Manny niet op catch weights vecht, ik zei dat Floyd dat ook doet en dat het daarom geen valide argument is.
    Jij zei:

    [IMG]file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\ 01\clip_image001.png[/IMG] Originally Posted by Pahlavan [IMG]file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\ 01\clip_image002.png[/IMG]
    Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:

    - laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.


    Ik liet zien dat het in het geval van Manny vrijwel altijd zo is in zijn voordeel: Zelfs 2 keer bij Marquez die jij aanhaalde? Raar dat dit bij Manny geen probleem is……. Bij Floyd kun jij maar 1 voorbeeld noemen….ik bij Manny al 5………………... Dat jij zo oneerlijk reageert zegt meer over jou Pavlan. Dit laat het volgende qoute ook zien.

    2: met alle respect maar ik heb nog nooit een vechter horen claimen dat Manny gevechten duckt maar jij denkt van wel? Je weet nog wat Manny met Cotto deed toch?! Niet bepaald hetzelfde als wat Floyd met Oscar deed. En voordat je gaat beginnen over op welke gewichten ze vochten, luister als iemand een gevecht accepteert moet men daarna ook niet gaan zeiken. Wel heel makkelijk anders: win je dan heb je het goed gedaan, verlies je dan lag het aan het gewicht.
    Waarom wilde Pacman niet een rematch op 154 tegen Cotto? Ik noemde dit in mijn vorige post……Kijken of hij het nogmaals met Cotto kan doen als deze op gewicht is. Hetzelfde was met Oscar het geval geweest.

    Inderdaad moeten Cotto en Oscar niet piepen, zij stemden in met het gevecht. Maar jij moet ook niet piepen dat Mayweather fair won terwijl hij ruim boven zijn gewicht vocht!

    Daarnaast is het zo dat ook Pacman rematch weigerde met Marquez voor lange tijd……Nu Marquez dit een keer doet piept iedereen, waarom bij Manny niet?

    3: Als mensen nog steeds na jaren niet willen toegeven dat Floyd duckt dan heb ik verder ook weinig te zeggen. Kan iemand mij anders één legitieme reden geven waarom het gevecht niet heefts plaatsgevonden? Er is geen gevecht wat Floyd meer zal opleveren (hij houdt van money toch?!), en Manny ging akkoord met alle eisen die Floyd stelde.
    Bob Arum? Dat Floyd liever een makkelijkere pay day wil? Er zijn talloze redenen. Maar als Floyd tegen iedereen vecht, behalve Manny dan bewijst dit niet dat hij bang is of ducked. Nogmaals: Ik wil dat deze partij er komt.

    ps: Floyd heeft sowieso een geschiedenis van vechters ducken. Sergio Martinez (in zijn prime, niet die met de knieën van een 70 jarige man van nu) was bereid op een gewicht van 150 met een purse split van 80/20 tegen Floyd te vechten. Maar goed, houdt Floyd niet van he.
    Pacman was ook niet bereid tegen Martinez te vechten, wel Coto op 145 laten vechten, dan wil hij graag maar niet op Cotto zijn gewicht.

    Laat staan dat beiden Floyd en Manny niet tegen Paul Williams wilden……Martinez en Marquez vechten echt tegen iedereen.
    Dat beide Pacman en Floyd niet tegen Martinez gingen begrijp ik, hij is te zwaar voor hen.
    Zoals ik het knap vond dat Floyd tegen Alvarez ging, deze was ook te zwaar.

  12. #62
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    yup martinez in zijn prime zou een groot probleem zijn geweest, cotto durfde het ook pas aan toen hij zag dat hij geblesseerd was.

  13. #63
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    yup martinez in zijn prime zou een groot probleem zijn geweest, cotto durfde het ook pas aan toen hij zag dat hij geblesseerd was.
    Niemand zou deze partij snel nemen. Martinez was echt heel goed en stond echt tegen iedereen, zoals Marquez.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Dat is zeer zeker weinig vergeleken met wat men gewend is van Mayweather. En vergeet niet dat er een gruwelijk goede undercard aanwezig was met vechters die veel kijkers trekken, namelijk Amir Khan en die Floyd wannabe Adrien Broner.
    Het is inderdaad verminderd. Ook bij Pacman is het sterk teruggelopen.

  15. #65
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Jij zei:

    file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Lo...p_image001.png Originally Posted by Pahlavan file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Lo...p_image002.png
    Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:

    - laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.


    Ik liet zien dat het in het geval van Manny vrijwel altijd zo is in zijn voordeel: Zelfs 2 keer bij Marquez die jij aanhaalde? Raar dat dit bij Manny geen probleem is……. Bij Floyd kun jij maar 1 voorbeeld noemen….ik bij Manny al 5………………... Dat jij zo oneerlijk reageert zegt meer over jou Pavlan. Dit laat het volgende qoute ook zien.



    Waarom wilde Pacman niet een rematch op 154 tegen Cotto? Ik noemde dit in mijn vorige post……Kijken of hij het nogmaals met Cotto kan doen als deze op gewicht is. Hetzelfde was met Oscar het geval geweest.

    Inderdaad moeten Cotto en Oscar niet piepen, zij stemden in met het gevecht. Maar jij moet ook niet piepen dat Mayweather fair won terwijl hij ruim boven zijn gewicht vocht!

    Daarnaast is het zo dat ook Pacman rematch weigerde met Marquez voor lange tijd……Nu Marquez dit een keer doet piept iedereen, waarom bij Manny niet?



    Bob Arum? Dat Floyd liever een makkelijkere pay day wil? Er zijn talloze redenen. Maar als Floyd tegen iedereen vecht, behalve Manny dan bewijst dit niet dat hij bang is of ducked. Nogmaals: Ik wil dat deze partij er komt.



    Pacman was ook niet bereid tegen Martinez te vechten, wel Coto op 145 laten vechten, dan wil hij graag maar niet op Cotto zijn gewicht.

    Laat staan dat beiden Floyd en Manny niet tegen Paul Williams wilden……Martinez en Marquez vechten echt tegen iedereen.
    Dat beide Pacman en Floyd niet tegen Martinez gingen begrijp ik, hij is te zwaar voor hen.
    Zoals ik het knap vond dat Floyd tegen Alvarez ging, deze was ook te zwaar.
    1: Canelo Alvarez, gedwongen naar een catch weight. Kortom, beide vechters zijn niet vies van catch weights. Of moet ik het nog eens herhalen?

    2: Gek he, dat Manny na 3 keer weinig zin had om een 4e keer tegen Marquez te vechten?! (Uiteindelijk alsnog gevochten) Beetje een scheve vergelijking met Floyd's situatie omtrent Oscar.

    3: Dat er sprake was van een Manny vs Martinez gevecht een aantal jaar geleden is me ontgaan maar wat ik wel weet is dat Manny aan Arum had aangegeven dat hij bereid was om tegen de winaar can Cotto vs Martinez te vechten en Arum had dit voorgesteld. Waarom het gevecht niet heeft plaatsgevonden weet ik niet maar misschien aan gedacht dat Cotto daar weinig zin in had?! Of moet het perse aan Manny liggen?!

    4: Arum is al jaren Manny's promoter, waarom zei Floyd dan niet vanaf het begin dat het gevecht niet kan plaatsvinden zolang Arum er is? Omdat het wederom een excuus is. Eerst doping, toen geld, en toen dat allemaal werd geaccepteerd opeens Arum. Juist want Floyd is natuurlijk een echte moraalridder ja.

    Maar ik ben blij dat zowat alle journalisten en vechters inmiddels inzien dat Floyd toch echt aan het ducken is, dat is wat belangrijk. Is. Wat jij en ik vinden doet er weinig toe.

    Bovendien is dit een kansloze discussie want ik blijf van mening dat Floyd al jaren aan het ducken is en als jij als Floyd fan inmiddels nog steeds niet erkent dat het zo is, zal ik je ook NOOIT kunnen overtuigen.

  16. #66
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  17. #67
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    weetje welke fight ik echt zou willen zien, amir khan vs. floyd mayweather.
    Zou ook een mooi gevecht , denk dat khan veel moeilijker is om tegen tevechten dan pacquiao.

  18. #68
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Khan moeilijker dan Pacquiao, kijk jij boksen vriend? Of vergelijk je wikipedia records?

  19. #69
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Als het enkel om de wikipedia records zou gaan dan is Pacquiao zijn record veel beter, gefrustreerde.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nu kan je wel antwoord geven. Waarom heb je nou zo'n hekel aan Manny dan?

  21. #71
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Omdat het geen vragen zijn , maar een aanname en verwijt (slimmerd).
    Ik heb nooit beweerd een hekel aan Manny te hebben , ik kan ook geen hekel aan hem hebben want ik ken hem totaal niet als persoon.

  22. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    weetje welke fight ik echt zou willen zien, amir khan vs. floyd mayweather.

    Zou ook een mooi gevecht , denk dat khan veel moeilijker is om tegen tevechten dan pacquiao.
    Kijken jullie eigenlijk wel boksen?

  23. #73
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nee ik type zomaar random zinnen omdat ik het leuk vind.

  24. #74
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    1: Canelo Alvarez, gedwongen naar een catch weight. Kortom, beide vechters zijn niet vies van catch weights. Of moet ik het nog eens herhalen?
    Bij Canelo was het precies in the middle Pahlavan. Ik vind het niet erg dat jij als fan Manny omhoog wil halen, maar jouw vergelijkingen herhaal jij steeds. Terwijl deze, qua catchweights echt niet kloppen.

    2: Gek he, dat Manny na 3 keer weinig zin had om een 4e keer tegen Marquez te vechten?! (Uiteindelijk alsnog gevochten) Beetje een scheve vergelijking met Floyd's situatie omtrent Oscar.
    En de rematch na Manny-Marquez deel 2? Hoe lang duurde deze? En toen deze kwam moest Marquez ook omhoog in gewicht, 2 pond hoger dan bij Floyd v.s. Marquez, wat jij bij Mayweather bekritiseerde?

    Jij bent echt oneerlijk bezig. Niemand praat over deel 4, waar Marquez weer omhoog kwam, naar 147.

    3: Dat er sprake was van een Manny vs Martinez gevecht een aantal jaar geleden is me ontgaan maar wat ik wel weet is dat Manny aan Arum had aangegeven dat hij bereid was om tegen de winaar can Cotto vs Martinez te vechten en Arum had dit voorgesteld. Waarom het gevecht niet heeft plaatsgevonden weet ik niet maar misschien aan gedacht dat Cotto daar weinig zin in had?! Of moet het perse aan Manny liggen?!
    Ja het ligt aan Manny, aangezien hij niet tot 154 wil vechten. Het is dus geen probleem als het met een catchweight is waarbij Cotto veel moet inleveren, 144!

    Het ligt dus aan Manny. En eerlijk gezegd: Met catchweights is dat altijd zo bij Manny dat zijn tegenstanders benadeeld worden. Dit omdat Manny voordeel haalt. Het is natuurlijk eigen schuld als ze verliezen, dit ben ik met jou eens, maar het is een nadeel voor deze vechters. Mag ik dit niet zeggen?

    4: Arum is al jaren Manny's promoter, waarom zei Floyd dan niet vanaf het begin dat het gevecht niet kan plaatsvinden zolang Arum er is? Omdat het wederom een excuus is. Eerst doping, toen geld, en toen dat allemaal werd geaccepteerd opeens Arum. Juist want Floyd is natuurlijk een echte moraalridder ja.
    Nee, ik vind Floyd een walgelijk persoon. Maar het gaat om zijn kwaliteiten als vechter. Ik vond Tyson en anderen ook niets. Maar als ik praat, praat ik ook over feitelijkheden. Ik ben het eens dat Floyd veel eisen neerlegt, soms terecht, soms overdreven.

    Maar 50-50 of zelfs 60-40 is niet eerlijk.

    Niet qua kijkersinkomsten, niet qua prestaties. Floyd won alles en Manny ging k.o. tegen Marquez (waar hij aan het winnen was!) en verloor onterecht tegen Bradley.

    Manny vraagt ook altijd het maximale. Arum denkt steeds dat Floyd Manny nodig heeft, dit is nu net niet zo.

    Maar ik ben blij dat zowat alle journalisten en vechters inmiddels inzien dat Floyd toch echt aan het ducken is, dat is wat belangrijk. Is. Wat jij en ik vinden doet er weinig toe.
    Dan had jij jezelf de reactie kunnen besparen.

    Bovendien is dit een kansloze discussie want ik blijf van mening dat Floyd al jaren aan het ducken is en als jij als Floyd fan inmiddels nog steeds niet erkent dat het zo is, zal ik je ook NOOIT kunnen overtuigen.
    Ik ben geen fan van Floyd en ook niet van Manny, ik vind fan zijn van iemand die net als ons naar de wc gaat vreemd. We blijven hoop houden samen:

    http://www.boxingnews24.com/2014/12/...rned-his-shot/

    Ik wil graag dat deze partij er komt en ik vind Pacman een groot kampioen. Daarom snap ik Mayweather niet, ik denk dat hij de partij zeker wint als deze er komt. Dit zal zijn legacy cementen. Al zal men daarna weer met Golovkin komen, net zolang tot hij vechters bevecht die 10 kilo zwaarder zijn en verliest.

    Maar ja, zoals Pacman de shots bepaald welke vechter hij bevecht, zo doet Floyd dit ook. Dit zal altijd in boksen zo blijven en het is jammer dat vechters zo droom partijen ontlopen, niet willen vechten, voor een makkelijker tegenstander kiezen, eisen overdreven opschroeven etc.
    Daar spelen promotors ook een rol in!

    Soms denk ik dat Mayweather blijft hypen tot het ultieme en ze dan hun zakken weer vullen.....
    Maar we zullen zien.

  25. #75
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nemen jullie in deze discussie ook het biologische verschil mee? Mayweather hoort van nature met zijn lengte en postuur al meer te wegen dan Manny. Het gaat er niet alleen om hoe veel de tegenstander weegt of hoe ver ze elkaar tegemoet komen, maar neem dan ook mee hoe veel Manny in zijn carriere is aangekomen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •