MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 20 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 493
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Nooit in Syrië, of het Midden-Oosten geweest of niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Klinkt misschien wat lullig maar het schijnt dat ze in die regio gewoon een Assad nodig hebben. Je ziet wat er gebeurt zonder een "sterke" man.
    *kuch* Israel *Kuch*
    .

  3. #103
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat nodig is: verlichting in die regio. en in het westen moeten regeringen en het volk wat minder aan € en $ denken en aan mensen de aandacht geven.

  4. #104
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik sta heel erg open voor complottheorieën en heb er best wat van gelezen en gezien (Zeitgeist, 7 satanische bloedlijnen e.d.) maar van jou word ik toch behoorlijk moe Bas. Het lijkt erop dat je alleen maar met losse 'feiten' kunt strooien maar de intelligentie mist om er een samenhangend geheel van te maken. En dan wordt het op z'n oud-Hollandsch gezegd slap geouwehoer zonder inhoud. Je mist overigens ook overduidelijk de schrijfvaardigheid om iets glashelder te kunnen formuleren. Verder wens ik je veel succes met jouw blog en doe vooral je ding vanuit Thailand maar vergeet het spreekwoord 'schoenmaker blijf bij je leest' niet.
    Jij mag je mening geven, mijn blog word door vele gelezen (100.000 eind van deze maand) die het juist heel duidelijk vinden met alle plaatsjes en links ( voor onderbouwing) plus videos, misschien is het je engelse taal? Maar goed je hoeft het niet te lezen, dus gewoon CNN blijven kijken. Probeer mijn blog te lezen als je moeite hebt met slapen dat helpt blijkbaar.

  5. #105
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Who cares if we came from, apes, pigs, aliens.......iemand heeft een andere mening over wat jij denkt, dus dan is hij een gek, dwaas, ziek, gevaarlijk blablabla
    Last edited by anoniem gg; 09-01-2015 at 10:35.

  6. #106
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ik Lees overal dat ze zo goed voorbereid waren, vind het dan wel raar dat ze een id achterlaten(tenminste dat begreep ik). Dat klopt toch niet echt in het verhaal.

    Wel hoop ik dat we als samenleving dichter bij elkaar komen en niet nog meer verdeeld worden.

  7. #107
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Who cares if we came from, apes, pigs, aliens.......iemand heeft een andere mening over wat jij denkt, dus dan is hij een gek, dwaas, ziek, gevaarlijk blablabla
    Rare reply, hoezo is iemand gevaarlijk als hij of zij een afwijkende mening heeft? Ik geef slechts info over natuurlijke selectie en dat we dus niet afstammen van dieren die nu bestaan.

    Dat idee verhaal is raar, voor zover ik gelezen heb is dat is kaartje van een jongen die er niets mee remake heeft.

  8. #108
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

  9. #109
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    *kuch* Israel *Kuch*
    .
    Ja Israel. Maar voor de rest. De sterke man is weg en meteen heb je overal religieuze gekken die hun respectievelijke land weer terug naar de tijd van de profeet willen jihaderen.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    *kuch* Israel *Kuch*
    .
    Jij hebt humor om Israël als voorbeeld van een democratische rechtsstaat te noemen.

  11. #111
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Jij mag je mening geven, mijn blog word door vele gelezen (100.000 eind van deze maand) die het juist heel duidelijk vinden met alle plaatsjes en links ( voor onderbouwing) plus videos, misschien is het je engelse taal? Maar goed je hoeft het niet te lezen, dus gewoon CNN blijven kijken. Probeer mijn blog te lezen als je moeite hebt met slapen dat helpt blijkbaar.
    Die CNN opmerking van je is het failliet van je eigen verhaaltje, je hebt mijn reactie dus niet goed gelezen maar hebt wel een mening. Doei Bas.

  12. #112
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Ik Lees overal dat ze zo goed voorbereid waren, vind het dan wel raar dat ze een id achterlaten(tenminste dat begreep ik). Dat klopt toch niet echt in het verhaal.

    Wel hoop ik dat we als samenleving dichter bij elkaar komen en niet nog meer verdeeld worden.
    Is het ook. Ik heb tegen beter weten in gister op Facebook onder de videoboodschap van Aboutaleb een beetje zitten lezen en daar werd ik niet vrolijk van. Even ruim genomen waren er ongeveer 3 reacties:
    -Alle Moslims moeten weg
    -Al die kk nederlanders helpen de kk joden in Gaza
    -Laten we aub ophouden met elkaar veroordelen op ras en geloof

    Dus op die laatste opmerking na werd ik er niet echt vrolijk van, al moet gezegd worden dat meningen op het internet vaak 2x zo extreem zijn als in de werkelijkheid.

  13. #113
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Klinkt misschien wat lullig maar het schijnt dat ze in die regio gewoon een Assad nodig hebben. Je ziet wat er gebeurt zonder een "sterke" man.
    LOL ik zie jou hier regelmatig grapjes maken over 'conspiracy' dingetjes... maar dit is nu precies waar een hoop complotten over gaan. Het ontregelen van bepaalde regimes en destabiliseren van de regio zodat chaos kan regeren en er in ieder geval bepaalde figuren uit het zadel gewipt kunnen worden om plaats te maken voor... ELLENDE. Wat dacht je van Irak... Libië... Oekraïne?

    (en dus alle andere landen waar de CIA in het verleden heeft huis gehouden -Nicaragua bv.-, ten faveure van de US, NATO, NWO whatever this shit is turning into)

    Who's in control?

  14. #114
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Jij hebt humor om Israël als voorbeeld van een democratische rechtsstaat te noemen.
    Via facebook heb ik een tijd terug allerlei informatie mee gekregen over wat er werkelijk is gebeurd in Palestina. Ons werd wijs gemaakt dat de Joodse kolonisten terecht kwamen in een woestijn waar geen fuck was en die ze als het ware helemaal tot leven gebracht hebben. Maar de waarheid is dat met geweld hele gemeenschappen gewoon met geweld verjaagd zijn en dorpen platgewalsd. Palestina was in principe gewoon een welvarend en modern land! Terwijl de Israeli propaganda moe(s)t doen geloven dat er er hier en daar alleen wat achterlijke herdertjes woonden die nog net niet hun eigen geiten neukten.

  15. #115
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Who's in control?

    Er zijn ook conspiracy theories die beweren dat Bigfoot regelmatig koeien molesteert en dat de regering dat geheim houdt.

  16. #116
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    http://www.ufodigest.com/images/the_grays.jpg
    Er zijn ook conspiracy theories die beweren dat Bigfoot regelmatig koeien molesteert en dat de regering dat geheim houdt.
    Ik denk dat je eerder een chupacabra bedoelt dan de bigfoot.. maar goed

    en eh: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._aliens__.html

    tot zover *off topic*

  17. #117
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Palestina/ Israël stond voor 1948 onder Brits mandaat. Israël is wel een democratie voor joden. Verder moet je maar eens opzoeken wat dries van agt er van zegt. Dat is veel zinniger dan die consulaat shit. Er is geen conspiracy anders dan geld...

  18. #118
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Palestina heeft niet zo lang onder Brits mandaat gestaan waarschijnlijk? En of het land nu wel of niet aan de Joden toebehoort, het blijft gewoon een foute zaak. Bovendien zijn er nu allerlei theorieën over het feit dat degene die nu dat land claimen afstammen van een heel ander soort Joden dan de oorspronkelijke bewoners uit de oudheid. Sorry ik heb verder uiteindelijk ook maar wat klepels horen luiden.. en weet er het fijne ook niet van.

    Nog even over de Palestijnen:
    https://www.facebook.com/pages/Child...95329930715031


    have a nice day

  19. #119
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default


  20. #120
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Palestina heeft niet zo lang onder Brits mandaat gestaan waarschijnlijk? En of het land nu wel of niet aan de Joden toebehoort, het blijft gewoon een foute zaak. Bovendien zijn er nu allerlei theorieën over het feit dat degene die nu dat land claimen afstammen van een heel ander soort Joden dan de oorspronkelijke bewoners uit de oudheid. Sorry ik heb verder uiteindelijk ook maar wat klepels horen luiden.. en weet er het fijne ook niet van.


    Je moet helemaal niet meegaan in die onzin, we leven in het nu en nu is het er 1 grote kutzooi omdat ze elkaar geen ruimte gunnen. Wie van wie afstamt en wie er zogenaamd historisch gezien recht heeft op het stuk grond (hoe verzin je het eigenlijk) doet er niet toe. En Israelische joden hebben, om welke rede dan ook, de overhand in het gebied en worden dus gezien als de grote agressor maar het had in theorie ook precies andersom kunnen zijn.
    Meer is het niet als je het terugbrengt naar de basis: het vermogen om op dezelfde berg samen een andere religie aan te hangen. Klinkt simpel gesteld maar dat is de wortel van een uiteindelijk complex conflict met een wereldwijde invloed.

  21. #121
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    onderzoek toont aan dat een change of forms mogelijk is, dus van een bepaald vis naar een ander soort vis. van een bepaald soort aap naar een ander soort aap. Dit is in principe wat Darwin heeft aangetoond. Weetje wat nog niet is bewezen? een change of kinds. Dus van een vogel naar vis, van een aap naar mens. Kortom, je gelooft in een sprookje. als je denkt van niet, toon dan maar aan via een wetenschappelijk onderzoek waarin staat dat een change of kinds is bewezen. veel succes.

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    We stammen niet af van apen, we hebben een gemeenschappelijke voorouder in de recente geschiedenis. Net zoals alle andere levende organismen. In vroege geschiedenis. Dit is ook geen geloof maar blijkt uit onderzoek. Maar dit terzijde verder geeft religie echt niet alleen maar ellende , de nadruk ligt daar de laatste tijd wel op. Wat ook niet helemaal gek is. Maar de nieuwe paus lijkt me wel een redelijke kerel.....als voorbeeld

  22. #122
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post


    Je moet helemaal niet meegaan in die onzin, we leven in het nu en nu is het er 1 grote kutzooi omdat ze elkaar geen ruimte gunnen. Wie van wie afstamt en wie er zogenaamd historisch gezien recht heeft op het stuk grond (hoe verzin je het eigenlijk) doet er niet toe. En Israelische joden hebben, om welke rede dan ook, de overhand in het gebied en worden dus gezien als de grote agressor maar het had in theorie ook precies andersom kunnen zijn.
    Meer is het niet als je het terugbrengt naar de basis: het vermogen om op dezelfde berg samen een andere religie aan te hangen. Klinkt simpel gesteld maar dat is de wortel van een uiteindelijk complex conflict met een wereldwijde invloed.
    “Minority” Groups Of Muslim Caused “Incidents” Of Genocide In History, The “Bin Laden” Monk And Private Bank Religion.

    Quote from Bas Boon Says: Let’s take a look back in history and see the problems with the arrival of Muslims in other countries.
    The French gave Lebanon its independence in 1943 Lebanon was an 80% Christian faith population and they set up a democracy, they went through a process called Islamification tons of Muslims moved into Lebanon and had many children as they could have 4 wives. They took over the form of government and passed upon laws against the Christian population, between 1970 and 1990 the Muslims killed more than 100.000 Christian, Lebanese. Clearly this is not the agenda of the majority of Muslims, those 100.000 Lebanese that were killed was a “minor” incident and caused by a “minority” Muslim group, we should not judge all migrated Muslims to Lebanon, they just do what the Quran tells them to do or misinterpreted what the Quran tells them to do , the result are some ”minor” incidents.

    Holocaust in India: the killing of over 100 million Hindu’s by Muslims, biggest genocide in human history.

    1.5 million Armenians were murdered because of Muslims between 1915 1922 they were marched into the dessert to die. The left wing anti racist human right.......

    Read more here: http://basboon.com/?p=2094

  23. #123
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    onderzoek toont aan dat een change of forms mogelijk is, dus van een bepaald vis naar een ander soort vis. van een bepaald soort aap naar een ander soort aap. Dit is in principe wat Darwin heeft aangetoond. Weetje wat nog niet is bewezen? een change of kinds. Dus van een vogel naar vis, van een aap naar mens. Kortom, je gelooft in een sprookje. als je denkt van niet, toon dan maar aan via een wetenschappelijk onderzoek waarin staat dat een change of kinds is bewezen. veel succes.


    http://evolution.berkeley.edu/evolib...0501_tiktaalik

  24. #124
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Hoe je ook went of keert Israel is de enige niet dictoriale staat het Midden-Oosten. Tuurlijk heeft leger daar een grote vinger in de pap, maar het is geen dictatuur/koningrijk (religues of seculier) zoals de omringende landen.


    Maar ondertussen is er een Joodse supermarkt aangevallen met nog meer doden.

  25. #125
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post


    Je moet helemaal niet meegaan in die onzin, we leven in het nu en nu is het er 1 grote kutzooi omdat ze elkaar geen ruimte gunnen. Wie van wie afstamt en wie er zogenaamd historisch gezien recht heeft op het stuk grond (hoe verzin je het eigenlijk) doet er niet toe. En Israelische joden hebben, om welke rede dan ook, de overhand in het gebied en worden dus gezien als de grote agressor maar het had in theorie ook precies andersom kunnen zijn.
    Meer is het niet als je het terugbrengt naar de basis: het vermogen om op dezelfde berg samen een andere religie aan te hangen. Klinkt simpel gesteld maar dat is de wortel van een uiteindelijk complex conflict met een wereldwijde invloed.
    Nog sterker, islam stamt af uit het jodendom. Netzoals christendom. Het is ook belachelijk de situatie in Israël.
    Palestina moet erkend worden. Israël moet optiefen uit de bezette gebieden en men moet elkaar accepteren http://www.driesvanagt.nl.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •