MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 20 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 493
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default



    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Ben meer benieuwd naar wat er in de huiskamers en aan de eettafels gezegd zal worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dit is helemaal kansloos, trieste kutlui;

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...se_moslim.html
    ....geen woorden voor...

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Terror in Paris "Muslim" France, Frantic Muslim extremists shouting Allah Akbar killed a dozen. The Islamization of France well on its way!
    Every Friday thousands of Muslims ("small minority group") shut down the streets of Paris to pray. Is Sharia Islam destroying French culture?

    Quote: If you would like to visit Paris and going to the famous Moulin Rouge at the Boulevard de Clinchy , please do not forget a bulletproof vest, helmet and two bodyguards and make sure every 5 seconds to look over your shoulder to see if the “media” does not try to attack you. Make sure you learn Arab as this is the spoken language on the street by the “minority” group of French youths of North African origin. But have confidence and do not worry soon it will not be called a “minority group” anymore. For the French people, please read a little bit of history about Lebanon where more than 100.000 Lebanese Christian were killed after the Muslim people took over the country, these killings were done by of course a “minority groups” of North African origin.

    Read More Here: Bas Boon Says: http://basboon.blogspot.com/2015/01/...e-frantic.html
    www.basboon.com

  4. #29
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    K vind het zelf een beetje smakeloos om dit incident aan te grijpen om je blog te promoten.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dit is helemaal kansloos, trieste kutlui;

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...se_moslim.html
    Niet te geloven. Ik mag toch hopen dat er ook lui op die fora zitten welke daar tegenin gaan?

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    K vind het zelf een beetje smakeloos om dit incident aan te grijpen om je blog te promoten.

    +1...je Blog is al bagger Bas maar om hem nou ook nog eens op deze manier te promoten heb je helemaal een steekje los

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Mijn laatste drie blogs gaan over dit topic, de voorgaande twee blogs had ik al gepubliceerd voordat dit gebeurde. Wat denk je dat ik die gasten gebeld heb in Frankrijk om een masacre aan te richten voor mijn blog? Ik schrijf over dagelijkse zaken in het nieuws. Vooral niet lezen wat ik schrijf en je kop in het zand steken. Noem mij gestoord en een racist en van lotje getikt, ik geef er geen reet om! TMZ is ook bagger en E-news, die honderduizend lezers vinden mijn bagger leuk, dus ik ga lekker door! De enigste letters die sommige van jullie op "papier" krijgen is commentaar op andere op een forum, hoera! Waarom zitten ander hier geen stijl te promoten? Waarom bericht CNN, BBC en de hele wereld media hierover doen ze dat om hun zender te promoten? Je moet dit soort nieuws uit "politieke corectheid" 24 uur nadat her gebeurt posten of een weekje wachten. En niet posten onder een topic dat over het bloedbad in Parijs gaat, jazeker daar zit logica in!
    Last edited by anoniem gg; 07-01-2015 at 20:03.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    lol, honderdduizend lezers?

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mijn laatste drie blogs gaan over dit topic, de voorgaande twee blogs had ik al gepubliceerd voordat dit gebeurde. Wat denk je dat ik die gasten gebeld heb in Frankrijk om een masacre aan te richten voor mijn blog? Ik schrijf over dagelijkse zaken in het nieuws. Vooral niet lezen wat ik schrijf en je kop in het zand steken. Noem mij gestoord en een racist en van lotje getikt, ik geef er geen reet om! TMZ is ook bagger en E-news, die honderduizend lezers vinden mijn bagger leuk, dus ik ga lekker door! De enigste letters die sommige van jullie op "papier" krijgen is commentaar op andere op een forum, hoera! Waarom zitten ander hier geen stijl te promoten? Waarom bericht CNN, BBC en de hele wereld media hierover doen ze dat om hun zender te promoten?

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mijn laatste drie blogs gaan over dit topic, de voorgaande twee blogs had ik al gepubliceerd voordat dit gebeurde. Wat denk je dat ik die gasten gebeld heb in Frankrijk om een masacre aan te richten voor mijn blog? Ik schrijf over dagelijkse zaken in het nieuws. Vooral niet lezen wat ik schrijf en je kop in het zand steken. Noem mij gestoord en een racist en van lotje getikt, ik geef er geen reet om! TMZ is ook bagger en E-news, die honderduizend lezers vinden mijn bagger leuk, dus ik ga lekker door! De enigste letters die sommige van jullie op "papier" krijgen is commentaar op andere op een forum, hoera! Waarom zitten ander hier geen stijl te promoten? Waarom bericht CNN, BBC en de hele wereld media hierover doen ze dat om hun zender te promoten? Je moet dit soort nieuws uit "politieke corectheid" 24 uur nadat her gebeurt posten of een weekje wachten. En niet posten onder een topic dat over het bloedbad in Parijs gaat, jazeker daar zit logica in!

    Bas, alsjeblieft. Hou je bij je eigen hoekje met deze onzin.
    It's okay to be white

  11. #36
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Geen woorden voor. Eikels verpesten het voor de goedwillende moslims.
    Max. 400 x 125

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dit is helemaal kansloos, trieste kutlui;

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...se_moslim.html
    Inderdaad walgelijk. Mensen die dit maar enigszins bagatalliseren of proberen goed te praten, moeten keihard aangepakt worden.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Mijn laatste drie blogs gaan over dit topic, de voorgaande twee blogs had ik al gepubliceerd voordat dit gebeurde. Wat denk je dat ik die gasten gebeld heb in Frankrijk om een masacre aan te richten voor mijn blog? Ik schrijf over dagelijkse zaken in het nieuws. Vooral niet lezen wat ik schrijf en je kop in het zand steken. Noem mij gestoord en een racist en van lotje getikt, ik geef er geen reet om! TMZ is ook bagger en E-news, die honderduizend lezers vinden mijn bagger leuk, dus ik ga lekker door! De enigste letters die sommige van jullie op "papier" krijgen is commentaar op andere op een forum, hoera! Waarom zitten ander hier geen stijl te promoten? Waarom bericht CNN, BBC en de hele wereld media hierover doen ze dat om hun zender te promoten? Je moet dit soort nieuws uit "politieke corectheid" 24 uur nadat her gebeurt posten of een weekje wachten. En niet posten onder een topic dat over het bloedbad in Parijs gaat, jazeker daar zit logica in!

    Je lijdt echt aan zelfoverschatting als je je weblogje gelijk wilt stellen aan het werk van Charlie Hebdo.
    Last edited by RedDawn; 07-01-2015 at 20:58.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    echt geen woorden hier voor. Wat mij helemaal stoort is dat er mensen zijn die dit begrijpelijk vinden. Said van altijd geslaagd vind het top en noemt ze strijders. Van mij mag hij vandaag nog gedorteerd worden naar Raqqa dan kan hij zelf ervaren hoe ze met mensen als hij zelf omgaan daar.

    Ik kan er serieus niet bij dat je iemand dood schiet voor een tekening. Als de profeet vzmh vandaag zou leven had hij er misschien zelf om kunnen lachen. Iemand gaf als voorbeeld dat het ook niet leuk zou zijn als iemand de foto van me opa zou nemen en die zou bespotten of er op zou schijten. Hij zegt het helemaal goed, ik zou het inderdaad niet leuk vinden maar meer zou het me ook niet doen. Ik kan er serieus niet bij dat dit een reden kan zijn om iemand dood te schieten, dan ben je gewoon echt letterlijk een psychopaat.

    Martin vrijland of hoe die ook heet noemt dit ook een hoax, het is nep en in scene gezet net als de beschieting laatst in pakistan op die school, air asia vliegtuig etc en iedereen is het met hem eens.

    Ben ik nou zo gek of zijn er gewoon veel achterlijke mensen op deze wereld?

    edit: martin noemde kobane en isis oorlog daar ook een hoax, dat er geen oorlog was. ik zei hem ik heb vrienden daar in het front, liegen die ook? toen zei hij dat ik AIVD was en dat ik de standaard aivd praatjes had.

    nice.
    Last edited by Sadix; 07-01-2015 at 21:22.
    Home mtk-gym.nl


  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    echt geen woorden hier voor. Wat mij helemaal stoort is dat er mensen zijn die dit begrijpelijk vinden. Said van altijd geslaagd vind het top en noemt ze strijders. Van mij mag hij vandaag nog gedorteerd worden naar Raqqa dan kan hij zelf ervaren hoe ze met mensen als hij zelf omgaan daar.

    Ik kan er serieus niet bij dat je iemand dood schiet voor een tekening. Als de profeet vzmh vandaag zou leven had hij er misschien zelf om kunnen lachen. Iemand gaf als voorbeeld dat het ook niet leuk zou zijn als iemand de foto van me opa zou nemen en die zou bespotten of er op zou schijten. Hij zegt het helemaal goed, ik zou het inderdaad niet leuk vinden maar meer zou het me ook niet doen. Ik kan er serieus niet bij dat dit een reden kan zijn om iemand dood te schieten, dan ben je gewoon echt letterlijk een psychopaat.

    Martin vrijland of hoe die ook heet noemt dit ook een hoax, het is nep en in scene gezet net als de beschieting laatst in pakistan op die school, air asia vliegtuig etc en iedereen is het met hem eens.

    Ben ik nou zo gek of zijn er gewoon veel achterlijke mensen op deze wereld?

    edit: martin noemde kobane en isis oorlog daar ook een hoax, dat er geen oorlog was. ik zei hem ik heb vrienden daar in het front, liegen die ook? toen zei hij dat ik AIVD was en dat ik de standaard aivd praatjes had.

    nice.
    Er zijn gewoon heel veel domme mensen. Uit bijvoorbeeld de executie van die gewonde agent lijkt ook dat ze al de nodige gevechtservaring hebben opgedaan. Waarschijnlijk zijn het Syrië-gangers, die zijn teruggekeerd. Dit soort terroristen moet worden opgejaagd en gedood. Niet alleen hier maar ook in Syrië en Irak.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Hier hetzelfde Sadix. Onbegrijpelijk wat een haat zit er in die mensen.

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ben ik nou zo gek of zijn er gewoon veel achterlijke mensen op deze wereld?
    Nee er zijn echt zoveel achterlijken. Een collega van mij is er ook zo een. Hoe wereldvreemder een conspiracy theory is, des te meer gelooft hij erin. Ook niet raar van iemand die, wanneer hij niet kan slapen, Youtube opgaat en een conspiracy theory opzoekt en er dan naar luistert totdat ie in slaap valt. Alles is CIA, Mossad *vul maar in de usual suspects*. Zelfs als je hem zou vertellen dat, wanneer je op koffiezet apparaat xxx op die en die knop drukt je dan xxx krijgt. Moet ie eerst zelf opzoeken voordat ie het gelooft. Hij zal het wel met die tweet van die achterlijke groenlinkse eens zijn.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat vind ik niet. Als je kijkt naar hoeveel aanslagen er gepleegd zijn in en rond NL de afgelopen vijftien jaar bijvoorbeeld, dan is dat vrij weinig te noemen. Het is denk ik vooral belangrijk om de zaken in perspectief te blijven plaatsen wanneer dit soort dingen gebeuren. Iemand als Wilders wrijft momenteel bijvoorbeeld in z'n handjes. Nu is er weer wat olie op het vuur gekomen om bepaalde groepen mensen te gaan haten. De angst zit er weer even in. Ik voel me nu niet minder veilig wanneer ik bijvoorbeeld een volle trein naar Amsterdam pak.
    +1. Paniek is juist wat die gasten willen. De kans dat zo'n aanslag je zelf treft is zo verschrikkelijk klein. Iedereen moet gewoon blijven leven zoals die nu doet...

  19. #44
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Sadix, het heeft geen zin om met dat soort figuren in discussie te gaan. Het is een hoax, false flag, of wat dan ook. Maakt niet uit met wat voor argumenten, bewijs, enz. je aan komt zetten, ze blijven in hun bubbel zitten.

    RedDawn, ook aan de kogelgaten in de politieauto kan je zien dat ze getraind zijn. Netjes gegroepeerd op een klein oppervlak. Dit waren geen gemiddelde wannabe- Jihadisten die maar wat rondsproeiden met hun AK's.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Sadix, het heeft geen zin om met dat soort figuren in discussie te gaan. Het is een hoax, false flag, of wat dan ook. Maakt niet uit met wat voor argumenten, bewijs, enz. je aan komt zetten, ze blijven in hun bubbel zitten.

    RedDawn, ook aan de kogelgaten in de politieauto kan je zien dat ze getraind zijn. Netjes gegroepeerd op een klein oppervlak. Dit waren geen gemiddelde wannabe- Jihadisten die maar wat rondsproeiden met hun AK's.
    Idd, die politieagent schiet hij neer terwijl hij rent...

    Wat voor een wereld leven we toch.... Debielen die dit doen, debielen die dit goedkeuren en debielen die overal complotten zien.. Lijkt wel of 50% van de wereld knettergek is.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Volgens Franse media zijn er 3 daders geidentificeerd en volgens onbevestigde berichten zijn ze ook al gearresteerd.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Idd, die politieagent schiet hij neer terwijl hij rent...

    Wat voor een wereld leven we toch.... Debielen die dit doen, debielen die dit goedkeuren en debielen die overal complotten zien.. Lijkt wel of 50% van de wereld knettergek is.
    Als je uitgaat van een standaard normale verdeling zal zo'n beetje 5% niet helemaal sporen. en maar een half % helemaal niet (4x afwijken van de standaarddeviatie).

    En je hebt maar een paar idioten nodig om tot dit soort daden te komen.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Column van Rob Hoogland;

    Niet dat ik onder andere omstandigheden wél graag in hun schoenen zou willen staan, integendeel zelfs, maar gisteren stemde het mij dankbaar dat ik niet tot de leden der volksvertegenwoordiging behoorde.Door
    Iedere beschikbare politicus kreeg een microfoon onder zijn neus geduwd. Wat konden ze anders dan clichés uitstamelen?

    Het blijkt niet altijd. Desondanks neem ik aan dat ze het normaal gesproken graag een beetje origineel willen houden. Dat ze zich willen onderscheiden van hun collega’s. Dat ze liever een afwijkende invalshoek kiezen, passend bij hun positie in het politieke spectrum.

    Bij gebeurtenissen van het kaliber van de aanslag op onze vrijheid in Parijs wordt hun die kans ontnomen en zien ze zich gedwongen om uit het vaatje te tappen waar iedereen uit tapt. Wat konden ze anders dan hun voorspelbare afschuw uitspreken? Dan de slachtpartij bij Charlie Hebdo in voorspelbare bewoordingen veroordelen? Dan de al even voorspelbare hoop uitspreken dat de daders hun straf niet zouden ontlopen? Hun kreten klonken daardoor al snel sleets. Maar er was geen alternatief. Op alle andere vaatjes zat een slot.

    Zelfs Geert Wilders hield het rustig, voor zijn doen (al ligt daar ook de wetenschap aan ten grondslag dat de feiten soms voor zichzelf spreken). François Hollande, David Cameron, Mark Rutte: idem dito, net als Willem-Alexander en nog meer gezagsdragers, inclusief Barack Obama.

    Diep de reacties na vergelijkbare aanslagen maar eens op.
    Was er dan helemaal niemand die iets anders riep?
    Om die vraag te beantwoorden, draai ik de schijnwerpers naar Turkije, het land dat ooit zo graag wilde horen bij de westerse wereld die gisteren recht in het hart werd geraakt. Waar dinsdag twee Nederlandse journalisten op verdenking van steun aan terrorisme werden opgepakt (bewust opgestoken middelvinger naar Bert Koenders, op dat moment op bezoek in Ankara). Waar gisteren twee regeringsgezinde kranten ’Aanval op het tijdschrift dat onze profeet beledigde’ kopte. Waar BuiZa-minister Davutoglu de terreurdaad in Parijs van het volgende commentaar voorzag: „Het geloof van mensen moet worden gerespecteerd, niet geridiculiseerd.”

    U weet toch dat D66 nog steeds vindt dat Turkije tot de EU moet worden toegelaten? Ik meld het maar even.

    O ja, da’s waar ook, ik heb zelf óók iets anders te zeggen, namelijk: fuck you IS, fuck you Al-Qaeda, fuck you gewetenloze barbaren met dat achterlijke gedweep met die profeet. Ik ben ervan overtuigd dat jullie het nooit voor het zeggen krijgen, maar weet dit: als blijkt dat ik ernaast zit, prefereer ik een plek in de hemel van de helden van Charlie Hebdo boven die fascistische, van haat vergeven hel van jullie.

    Maar ja, ik ben dan ook geen politicus.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    In ieder geval heeft NPO zombie verslaggevers in dienst die als respectievelijk (onzin blatende) expert en verslaggever ter plaatse met loenzende ogen vooral veel woorden gebruiken om weinig zinnigs uit te uitkramen. De lege straten ter plaatse vallen mij vooral op. Filmset? Men wil en zal de Albert Pike agenda uitrollen. De angst voor de verschrikkelijke (CIA) moslimextremisten moet en zal er komen. Bevolkingsgroepen moeten tegen elkaar worden opgezet. Het is allemaal agenda planning van de zionisten. Ik geloof ook niks van al dat cartoonisten gedoe. Allemaal opzet.


    aldus martin vrijland.

    Het zou mij niks verbazen als deze martin een troll is en dit serieus voor de grap allemaal neerzet.
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat een koekwous die Martin. Slechte, heel slechte cabaretier.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •