MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 20 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 493
  1. #76
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Precies Saoedi Arabië is de grootste sponsor van moslimterrorisme in de wereld, maar tevens een grote bondgenoot van de VS. Hoe rijm jij dat?

    hypocrisie is gelovigen niet vreemd...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    hypocrisie is gelovigen niet vreemd...
    En waarom doen we dan nog zaken met zo'n terroristenstaat? Is dat ook niet hypocriet?

  3. #78
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    kapitalisme en politiek hebben inderdaad veel gemeen met geloof.
    It's okay to be white

  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Precies Saoedi Arabië is de grootste sponsor van moslimterrorisme in de wereld, maar tevens een grote bondgenoot van de VS. Hoe rijm jij dat?
    Moet je mijn blog lezen kan je zien hoe ik het allemaal rijm, Saudi's blijven olie doorpompen is onderonsje met Amerikanen. Alles gaat om de petro dollar die een enorme klap gaat krijgen. Putin is met zijn Brinc landen een machtige tegenpool aan het worden en gaat overal dwars tegenin ( dat is de reden waarom de Ruble nu zo laag is http://www.businessweek.com/articles...ruble-collapse ) leest laatste drie blogs www.basboon.com

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Moet je mijn blog lezen kan je zien hoe ik het allemaal rijm, Saudi's blijven olie doorpompen is onderonsje met Amerikanen. Alles gaat om de petro dollar die een enorme klap gaat krijgen. Putin is met zijn Brinc landen een machtige tegenpool aan het worden en gaat overal dwars tegenin ( dat is de reden waarom de Ruble nu zo laag is http://www.businessweek.com/articles...ruble-collapse ) leest laatste drie blogs www.basboon.com
    Klopt!!

  6. #81
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    de islam is geen groep maar gaat over ander half miljard mensen. Wordt een beetje lastig als je elke x als iemand die zich moslim noemt iets doet, de community zich daar over moet uitspreken.

    en om precies terug te komen op jou woorden: je zegt mijn groep. Deze mensen zijn alles behalve mijn groep.
    Tuurlijk hoef je niet bij elke actie van een moslim er iets van te zeggen. Bv de alle mocro maffia onzin. Maar hier gebruiken mensen islam om shit uit te halen om de samenleving te ontwrichten. Als moslim hoef je ook helemaal niets er over te zeggen. Maar we zijn samen de samenleving. Net zoals er prima antinazi protesten zijn. Of autochtonen die anti Wilders zijn. Ben ik zelf ook btw. Als moslims blijk van geven dat dit verachterlijk is brengt dat elkaar naar elkaar toe. Je hoeft natuurlijk helemaal niks. Maar ik vind het fijn als we voor elkaar opkomen.

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Zomaar een berichtje vandaag uit de krant over Saoedi Arabië.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...epslagen.dhtml
    False flag. Hoax. NWO. Bilderberg. Illuminati. UFO's. CIA. Mossad. AIVD. Racisme. Wat ze in hun vrije tijd doen...enzo
    Maar die Wilders jonguh...1000x erger. Beter nog dat die knakker 100.000 zweepslagen krijgt.
    Last edited by blackadder; 08-01-2015 at 19:56.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die Quincy doet echt alles voor een beetje aandacht. Die zou zich nog vrijwillig in ze reet laten neuken door een kkk lid zodat die daarna weer in de spotlights kan staan. Als ik die een keer op straat zie spuug ik hem recht in zijn gezicht.
    Die Sait is een karikatuur man, die moet je niet serieus nemen.
    X2, ik begin jou steeds meer te mogen. Net zo'n ongenuanceerde en recht-voor-zijn-raap mening als ik.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    False flag. Hoax. NWO. Bilderberg. Illuminati. UFO's. CIA. Mossad. AIVD. Racisme. Wat ze in hun vrije tijd doen...enzo
    Maar die Wilders jonguh...1000x erger. Beter nog dat die knakker 100.000 zweepslagen krijgt.
    So true hahaha

  10. #85
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die Quincy doet echt alles voor een beetje aandacht. Die zou zich nog vrijwillig in ze reet laten neuken door een kkk lid zodat die daarna weer in de spotlights kan staan. Als ik die een keer op straat zie spuug ik hem recht in zijn gezicht.
    Die Sait is een karikatuur man, die moet je niet serieus nemen.
    lol, graag ook even een foto maken als het zover is

    die Sait is een vreemde vogel, ik vind dat die weg mag

  11. #86
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Putin is met zijn Brinc landen een machtige tegenpool aan het worden en gaat overal dwars tegenin ( dat is de reden waarom de Ruble nu zo laag is http://www.businessweek.com/articles...ruble-collapse ) leest laatste drie blogs www.basboon.com
    De BRINC landen, en de N staat voor? Nigeria hoort bij de MINT (Mexico, Indonesië, Nigeria, Turkije) landen, dus die kan het niet zijn. Een verkeerde afslag in de rabbithole is al gauw gemaakt..

    Ik wil niet als Basje Boenie klinken, maar je kunt het allemaal taggen. Wereld oorlogen, financiële oorlogen, fanatici, complotten, trauma's, percepties, cybercrime, selfies, piraten, hebzucht, nanotijdperk, massa media, sinkholes, zonnevlammen en retards. In die zin kunnen de aantal views best kloppen.

  12. #87
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Tuurlijk hoef je niet bij elke actie van een moslim er iets van te zeggen. Bv de alle mocro maffia onzin. Maar hier gebruiken mensen islam om shit uit te halen om de samenleving te ontwrichten. Als moslim hoef je ook helemaal niets er over te zeggen. Maar we zijn samen de samenleving. Net zoals er prima antinazi protesten zijn. Of autochtonen die anti Wilders zijn. Ben ik zelf ook btw. Als moslims blijk van geven dat dit verachterlijk is brengt dat elkaar naar elkaar toe. Je hoeft natuurlijk helemaal niks. Maar ik vind het fijn als we voor elkaar opkomen.
    Ben het met je eens. Wat gaat er om in the hearts of men en het verstand en geweten? Het zijn complexe tijden. Ik weet het niet, denk niet dat we invloed hebben op zaken die niet binnen ons omgeving of mogelijkheden liggen. Je kunt als individu of kleine gemeenschap proberen om positief en beschaafd in het leven te staan, dat is gezien de bovenstaande tags die op je afkomen al moeilijk genoeg.

    Als in dit geval een geloof wordt misbruikt, dan lijkt het me niet meer dan normaal om de kwestie te bespreken en je afkeuring erover uit te spreken. Dat kunnen organisaties doen, maar dat kan ook zijn tijdens een gesprek met je buurman.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    weet nog heel goed dat int begin veelllll mensen het hier opnamen voor dit soort knapen. assad was zo erg en vermoorde zomaar mensen en dit waren de goeien.

    assad had vanaf het begin al te maken met dit soort idioten, en dan niet drie maar tienduizenden die ook nog eens door het westen werden gesteund met wapens en geld.

  14. #89
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Assad is ook gewoon fout. Die is niet op eens goed omdat die andere figuren slecht zijn. Assad wordt weer door Rusland gesteund en het westen steunt gematigde rebellen daar (wat dat ook moge betekenen), dus het lijkt toch ergens weer een soort proxy war te zijn.

  15. #90
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    religie brengt tegenwoordig alleen nog maar dood en verderf. het is ooit door een genie verzonnen die in tijden van chaos en wanorde een oplossing bedacht. hij gebruikte vragen waar mensen geen antwoord op hadden om een "sinterklaas" verhaal op te hangen over dat er een al zient oog zou zijn die jou ooit eeuwenlang komt straffen als je iets verkeerds doet. omdat dit verhaal werkte is het vertaald en verspreid over de wereld. want kijk maar na de bijbel en de koran zijn allebei een vertaling van hetzelfde verhaal met net een andere twist. geniaal dat dit is bedacht en normen en waarden heeft versterkt. maar serieus als je op dit moment nog geloofd dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben...

  16. #91

    Default

    Achter je oren krabben doe je als je gelooft dat je van de apen afstamt....
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #92
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt misschien wat lullig maar het schijnt dat ze in die regio gewoon een Assad nodig hebben. Je ziet wat er gebeurt zonder een "sterke" man.

  18. #93
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zelfs Turkije, het rolemodel wat graag wordt aangehaald, gaat die kant op. Het moderne Turkije van Attatürk bestond blijkbaar alleen maar onder de bescherming van het leger. Onder Erdogan is dat Turkije langzaamaan stervende.

  19. #94
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Klinkt misschien wat lullig maar het schijnt dat ze in die regio gewoon een Assad nodig hebben. Je ziet wat er gebeurt zonder een "sterke" man.
    Klopt. Zo slecht bleek ook het westen eigen helemaal niet zo slecht af te zijn geweest met Saddam... (veel meer rust in die regio) Maar ja, achteraf praten is ook makkelijk natuurlijk...

  20. #95
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    http://www.huffingtonpost.com/nikola...b_5749652.html Ye correct BRICS landen, type foutje, maar n zal spoedig zichzelf aansluiten niet Nigeria maar nederland natuurlijk. Ja views die kloppen zijn drukke tijden, eind vd maand 100.000.

  21. #96
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    De BRINC landen, en de N staat voor? Nigeria hoort bij de MINT (Mexico, Indonesië, Nigeria, Turkije) landen, dus die kan het niet zijn. Een verkeerde afslag in de rabbithole is al gauw gemaakt..

    Ik wil niet als Basje Boenie klinken, maar je kunt het allemaal taggen. Wereld oorlogen, financiële oorlogen, fanatici, complotten, trauma's, percepties, cybercrime, selfies, piraten, hebzucht, nanotijdperk, massa media, sinkholes, zonnevlammen en retards. In die zin kunnen de aantal views best kloppen.
    http://www.huffingtonpost.com/nikola...b_5749652.html Ye correct BRICS landen, type foutje, maar het land dat begint met een N zal spoedig zichzelf aansluiten, niet Nigeria maar Nederland natuurlijk. Ja views die kloppen zijn drukke tijden, eind vd maand 100.000. BRICS is geen hoax of fabeltje maar die mening mag je best hebben. Klick even op www.basboon.com heb ik weer een view.

  22. #97
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik sta heel erg open voor complottheorieën en heb er best wat van gelezen en gezien (Zeitgeist, 7 satanische bloedlijnen e.d.) maar van jou word ik toch behoorlijk moe Bas. Het lijkt erop dat je alleen maar met losse 'feiten' kunt strooien maar de intelligentie mist om er een samenhangend geheel van te maken. En dan wordt het op z'n oud-Hollandsch gezegd slap geouwehoer zonder inhoud. Je mist overigens ook overduidelijk de schrijfvaardigheid om iets glashelder te kunnen formuleren. Verder wens ik je veel succes met jouw blog en doe vooral je ding vanuit Thailand maar vergeet het spreekwoord 'schoenmaker blijf bij je leest' niet.

  23. #98
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Achter je oren krabben doe je als je gelooft dat je van de apen afstamt....
    We stammen niet af van apen, we hebben een gemeenschappelijke voorouder in de recente geschiedenis. Net zoals alle andere levende organismen. In vroege geschiedenis. Dit is ook geen geloof maar blijkt uit onderzoek. Maar dit terzijde verder geeft religie echt niet alleen maar ellende , de nadruk ligt daar de laatste tijd wel op. Wat ook niet helemaal gek is. Maar de nieuwe paus lijkt me wel een redelijke kerel.....als voorbeeld

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    weet nog heel goed dat int begin veelllll mensen het hier opnamen voor dit soort knapen. assad was zo erg en vermoorde zomaar mensen en dit waren de goeien.

    assad had vanaf het begin al te maken met dit soort idioten, en dan niet drie maar tienduizenden die ook nog eens door het westen werden gesteund met wapens en geld.
    x2!!

  25. #100
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Precies!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •