MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 20 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 493
  1. #126
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    BRICS is geen hoax of fabeltje maar die mening mag je best hebben.
    Had ik die mening?

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik dacht dat Boon zijn eigen conspiracy topic had. Mods, wel een beetje opletten. Zijn halsband zit te los. Even aantrekken graag.

  3. #128
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Van NU.nl

    In de klopjacht op de vermeende daders van de aanslag in Parijs is vrijdagochtend geschoten. Volgens de politie wordt zeker een persoon gegijzeld in een bedrijfsgebouw in het dorp Dammartin-en-Goële.





    Volg de laatste ontwikkelingen in ons liveblog
    Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt eerdere berichten over doden en gewonden tegen; Le Parisien meldde eerder dat in een vuurgevecht twee doden en twintig gewonden waren gevallen.
    In Dammartin-en-Goële, ten noordoosten van Parijs, zouden de twee verdachten een drukkerij zijn binnengevallen en daar iemand hebben gegijzeld. Over de identiteit van de gijzelaar bestaat onduidelijkheid: aanvankelijk werd gesproken over een vrouw, maar France 2 stelt nu dat het gaat om een 26-jarige man.
    Volgens het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken bevinden de twee broers zich nog altijd in het pand. Er wordt geprobeerd contact te leggen met de verdachten. De antiterreureenheid GIGN, een elite-eenheid van de gendarmerie, is ter plaatse.
    Volgens Sky News hebben de mannen in eerder contact met de politie laten weten bereid te zijn te sterven als martelaars. Ze zouden tegen een inwoner in de buurt van de drukkerij hebben gezegd dat ze geen burgers doden.
    Het doorgaans rustige stadje is veranderd in een belegerde plaats. Op akkers in de buurt van het bedrijf waar de gijzeling waarschijnlijk plaatsvindt zijn helikopters geland. Het bedrijventerrein is volledig afgegrendeld en inwoners van het dorp moeten binnenblijven. Scholen worden geëvacueerd.
    Aan de gijzeling ging een achtervolging op de weg vooraf. Vrijdagochtend stalen de verdachten een auto, waarmee ze uiteindelijk naar Dammartin-en-Goële reden.
    In het oosten van Parijs vindt rond 13.00 uur een gijzeling en een vuurgevecht in een Joodse winkel plaats. De dader is dezelfde man als die woensdag in het zuiden van Parijs een agente doodschoot.
    De dader eist een vrijgeleide van de twee broers in Dammartin-en-Goële. Dat meldt vrijdagmiddag de Franse zender TF1. De gijzelnemer heeft telefonisch contact met de gijzelnemers uit Dammartin-en-Goële.



  4. #129
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    De buitenwijken van Parijs zijn broeinesten voor problemen. Ik kan me nog herinneren dat we voor een studie een tijdje in Nanterre moesten verblijven. Het advies van de begeleiders was letterlijk: "If you want to take the subway to visit the city, just run!"
    Last edited by hypergiant; 09-01-2015 at 16:41.

  5. #130
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Thanks, maar een wetenschappelijke onderzoeksmethode en de uitkomst daarvan moet of geobserveerd kunnen worden of de uitkomst moet middels een experiment nagebootst kunnen worden. Hetgeen jij mij laat zien, kan niet na-geëxperimenteerd worden noch kan het geobserveerd worden. Want volgens de evolutionisten, is dit miljoenen jaren geleden gebeurd. Dat het voor jou aannemelijk is dat deze dieren uit elkaar zijn voortgekomen, dat begrijp ik. Dat maakt het geen wetenschappelijke conclusie.


  6. #131
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens..

  7. #132
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Thanks, maar een wetenschappelijke onderzoeksmethode en de uitkomst daarvan moet of geobserveerd kunnen worden of de uitkomst moet middels een experiment nagebootst kunnen worden. Hetgeen jij mij laat zien, kan niet na-geëxperimenteerd worden noch kan het geobserveerd worden. Want volgens de evolutionisten, is dit miljoenen jaren geleden gebeurd. Dat het voor jou aannemelijk is dat deze dieren uit elkaar zijn voortgekomen, dat begrijp ik. Dat maakt het geen wetenschappelijke conclusie.
    Heb je wel eens van onnatuurlijke selectie gehoord? Zo'n beetje alles wat jij eet is door de mens geselecteerd. Van graan tot bananen van kip tot koeien. Kijk naar huisdieren. Dat is slechts in een paar generaties. Wat denken je dat er in mwah 2 miljard jaar kan gebeuren. Daarnaast zijn onze genen voor meer dan 90% gelijk aan alle andere organismen. Voor de rest laat ik het hierbij.

  8. #133
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Thanks, maar een wetenschappelijke onderzoeksmethode en de uitkomst daarvan moet of geobserveerd kunnen worden of de uitkomst moet middels een experiment nagebootst kunnen worden. Hetgeen jij mij laat zien, kan niet na-geëxperimenteerd worden noch kan het geobserveerd worden. Want volgens de evolutionisten, is dit miljoenen jaren geleden gebeurd. Dat het voor jou aannemelijk is dat deze dieren uit elkaar zijn voortgekomen, dat begrijp ik. Dat maakt het geen wetenschappelijke conclusie.
    Zijn dit criteria die jij nu zelf hebt bedacht, of baseer je die ook ergens op. Volgens deze criteria zou je er immers er zelf bij moeten zijn geweest miljoenen jaren geleden om er uitspraken over te mogen doen. Daarmee sluit je in feite elke vorm van onderzoek uit met betrekking tot dit onderwerp uit.

  9. #134
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Beste Facade, je kent me denk ik wel lang genoeg om te weten dat ik niet zomaar iets zeg.



    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Zijn dit criteria die jij nu zelf hebt bedacht, of baseer je die ook ergens op. Volgens deze criteria zou je er immers er zelf bij moeten zijn geweest miljoenen jaren geleden om er uitspraken over te mogen doen. Daarmee sluit je in feite elke vorm van onderzoek uit met betrekking tot dit onderwerp uit.

  10. #135
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Beste Facade, je kent me denk ik wel lang genoeg om te weten dat ik niet zomaar iets zeg.


    wat een onzin...hij begrijpt z'n eigen vraag niet eens...dat zijn mensen die niet tevreden te stellen zijn met welk antwoord dan ook. Slecht voorbeeld ARMENIA. Hij verwacht dat elk moment een vink in een monster zal veranderen...dat dat evolutie is...dat is dus geen evolutie, da's tovenarij. Zoiets als dat de wereld in een dag onder water staat en dat alle soorten in een boot passen, dat soort tovenarij.
    Evolutie is wat serieuzer, geloof me.
    Last edited by e-type; 09-01-2015 at 20:08.
    It's okay to be white

  11. #136
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Sorry. Maar ik ga ff offtopic hoor.
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...ling-afgestemd

  12. #137
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  13. #138
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Het zijn op zich wel goede vragen. Het is niet zo dat vanwege de tijdsperiode, er hiervoor geen bewijs aanwezig kan zijn. Krokodillen leefden miljoenen jaren geleden, libellen ook. Neem bijvoorbeeld de giraf, die behoort tot de evenhoevigen. De stelling is dat de giraf afkomstig is van paardachtigen en koeien, dan zou een overlappend specimen ook moeten bestaan of het bewijs zou uit opgravingen geleverd kunnen.

    Er is zeker sprake van evolutie, dat kan gezien de wetenschappelijke bewijzen die er bestaan niemand ontkennen. Maar er is een verschil in dat en van mening zijn dat je alle puzzeltjes in elkaar hebt gezet. Als mensen elkaars overtuiging maar op een beschaafde manier blijven bespreken. De wetenschap gebruiken om je argumenten te ondersteunen, maakt het alleen maar interessanter. Op youtube staan genoeg grappige dialogen tussen experts mbt het onderwerp.

  14. #139
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik heb biologie gestudeerd en ontzettend vaak over evolutie gediscussieerd. Eerlijk gezegd ben ik dat vrij beu geworden. Omdat mensen die denken dat de aarde 4000 jaar oud is en geloven in een man op een wolk, niet tot rede vatbaar zijn. Discussies over evolutie leiden alleen tot ergernis en heftige emoties. Daarom zeg ik altijd maar, geloof wat je wilt geloven. Zolang je anderen niet lastig valt, mag je van mij denken wat je wilt.

    Dit is ook gelijk actueel in het licht van de gebeurtenissen in Parijs en omstreken. Er is blijkbaar een groep mensen die vindt dat het geoorloofd is geweld te gebruiken om hun gedachtegoed te verspreiden. Dit is simpelweg crimineel en respectloos. Laten we met zijn allen dit geweld afkeuren en hopen dat het zo snel mogelijk stopt.

    Het mooie in Nederland is dat iedereen mag denken wat hij wil, en mag leven hoe hij dat zelf belieft. Wil je elke zondag naar de kerk, prima val je niemand mee lastig. Wil je samenwonen met een persoon van hetzelfde geslacht, idem. Wil je elke dag appeltaart eten, be my guest.

  15. #140
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Dat is inderdaad het mooie van Nederland....nog wel...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #141
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Het zijn op zich wel goede vragen. Het is niet zo dat vanwege de tijdsperiode, er hiervoor geen bewijs aanwezig kan zijn. Krokodillen leefden miljoenen jaren geleden, libellen ook. Neem bijvoorbeeld de giraf, die behoort tot de evenhoevigen. De stelling is dat de giraf afkomstig is van paardachtigen en koeien, dan zou een overlappend specimen ook moeten bestaan of het bewijs zou uit opgravingen geleverd kunnen.

    Er is zeker sprake van evolutie, dat kan gezien de wetenschappelijke bewijzen die er bestaan niemand ontkennen. Maar er is een verschil in dat en van mening zijn dat je alle puzzeltjes in elkaar hebt gezet. Als mensen elkaars overtuiging maar op een beschaafde manier blijven bespreken. De wetenschap gebruiken om je argumenten te ondersteunen, maakt het alleen maar interessanter. Op youtube staan genoeg grappige dialogen tussen experts mbt het onderwerp.
    Met jou is het prima discussiëren. Het feit dat sommige beesten weinig veranderen is doordat zij erg goed aangepast zijn aan de omgeving. Verandering door genmutaties zijn niet effectief dus er wordt weinig door geselecteerd. Haaien zijn bv ook erg oud. Maar dit is de GOAT zal ik maar zeggen : http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Degenkrabben. Giraffen, paarden maar ook nijlpaarden en zeekoeien hebben een gemeenschappelijke voorouder welke hoeven heeft. Zoals alle enkelvoudige als meervoudige hoefachtigen dat hebben....

  17. #142
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    We moeten meer kijken naar wat ons verbind ipv de verschillen. Wederzijds respect. Het is compleet nutteloos om bv moskeeën in de fik te steken. Snap dat echt niet. Maar jammer genoeg is domheid universeel en discrimineerd niet.

  18. #143
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default


  19. #144
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet zo dat iedereen die in een Schepper gelooft van mening is dat de aarde 4000 jaar geleden is ontstaan.

  20. #145
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Met jou is het prima discussiëren. Het feit dat sommige beesten weinig veranderen is doordat zij erg goed aangepast zijn aan de omgeving. Verandering door genmutaties zijn niet effectief dus er wordt weinig door geselecteerd. Haaien zijn bv ook erg oud. Maar dit is de GOAT zal ik maar zeggen : http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Degenkrabben. Giraffen, paarden maar ook nijlpaarden en zeekoeien hebben een gemeenschappelijke voorouder welke hoeven heeft. Zoals alle enkelvoudige als meervoudige hoefachtigen dat hebben....
    Dat klopt, ons Universum ontwikkeld zich, de aarde ontwikkeld zich en zo ook de natuur, maar waar leg je de wetenschappelijke grens? Als er vandaag de dag haaien rondzwemmen, die miljoenen jaren oud zijn en we kunnen botten van dinosaurussen opgraven, dan zou er toch ook bewijs moeten zijn voor de vele vragen mbt de overlappende soorten?

    De mens is een spirituele wezen met wat extra bevoegdheden, om het maar zo te stellen. Het blijven spirituele vraagstukken, ook de evolutietheorie, want het onomstotelijke bewijs is er niet. Er zijn aanwijzingen en tekenen, maar dat beweren degen die in een spirituele Entiteit geloven ook. Inhoudelijke en wetenschappelijke discussies (op hoge niveau) is altijd beter dan elkaar belachelijk lopen te maken, of te vermoorden.
    Last edited by hypergiant; 10-01-2015 at 00:38.

  21. #146
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Even voor de goede orde en met alle respect.. Kan iemand mij nog even uitleggen (als je tenminste ook naar de slow motion beelden achter in het filmpje hebt gekeken) hoe dit precies zit? Ik ben geen wapenexpert, maar zo'n goulashnikov is toch geen proppeschieter; dat is wat ik weet.


  22. #147
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Vrij simpel Cornelus. Veel mensen reflecteren wat ze in films zien, dus dat schept een verwachtingspatroon. In de praktijk is het echter niet zo dat er meteen enorme plassen bloed zouden moeten ontstaan als iemand geraakt word door een kogel.

  23. #148
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Met jou is het prima discussiëren. Het feit dat sommige beesten weinig veranderen is doordat zij erg goed aangepast zijn aan de omgeving. Verandering door genmutaties zijn niet effectief dus er wordt weinig door geselecteerd. Haaien zijn bv ook erg oud. Maar dit is de GOAT zal ik maar zeggen : http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Degenkrabben. Giraffen, paarden maar ook nijlpaarden en zeekoeien hebben een gemeenschappelijke voorouder welke hoeven heeft. Zoals alle enkelvoudige als meervoudige hoefachtigen dat hebben....
    idd, en wie zegt dat er op dit moment geen tussenvormen al leven. Organismen, dieren die een transformatie doorgaan waar wij geen weet van hebben. Iedereen gaat er maar vanuit dat de dieren die nu leven uitge-evolueerd zijn, maar da's natuurlijk helemaal niet zo. Ieder dier, ook de mens, blijft zich doorontwikkelen afhankelijk van z'n omgeving.
    It's okay to be white

  24. #149
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Vrij simpel Cornelus. Veel mensen reflecteren wat ze in films zien, dus dat schept een verwachtingspatroon. In de praktijk is het echter niet zo dat er meteen enorme plassen bloed zouden moeten ontstaan als iemand geraakt word door een kogel.
    Beetje te eenvoudig naar mijn smaak Richelieu, waar is bv de exit wound?

  25. #150
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Beetje te eenvoudig naar mijn smaak Richelieu, waar is bv de exit wound?
    The False Flag Attack By Jihadist Terrorist On A Paris Magazine, Debunked, Satire Will Prevail. USA Bankers WAR!

    The police officer was not hit, the bullet missed him, so what? When the second shot was fired over the police officers head he might have played dead out of sheer fear, or maybe he got a heart attack or a massive stroke, maybe his aorta snapped out of fear, he should have been in severe shock. There are endless possibilities. But just because some news reporters comments on the first images available and report that it looks like that the policeman was shot in the head. Everyone believe it as fact? The conspiracy theorist community is reaching explosive proportions.

    1.There is no blood, no kidding he was not shot in the head. Many pictures now going viral show how a shot to the head looks like, people are angry it’s a hoax, it’s fake. Rest assure it was not a Mossad ( the secret service of Isreal) operation or false flag attack, because if it was Mossad none of these mistakes would have been made. They also would have used Hollywood effects like skulls exploding and tons of fake blood, not a problem.

    lees verder op: http://basboon.blogspot.com/2015/01/...-jihadist.html
    www.basboon.com

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •