MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 11 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 267
  1. #26
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Heb het gezien ja. Behoorlijk naar.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    En waarom denk jij dat die straaljagerpiloot daarnaar toe is gevlogen?? Om bloemetjes uit zijn vliegtuig te gooien??
    Verwacht je dat ik hier serieus op reageer? Je moet je schamen

  3. #28
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Hebben jullie dat filmpje gezien??? Verschrikkelijk voor die jongen.... ronduit bizar. De professionaliteit van de productie -met gebruik van allerlei verschillende shots- maakte het eigenlijk extra wreed. Ze weten verdomd goed wat ze doen daar, huiveringwekkend.
    viel me de laatste tijd wel vaker op met die executie videos van ISIS. de tijd van wazige filmpjes met de telefoon is wel voorbij

  4. #29
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Het zionistische antwoord: http://www.dumpert.nl/mediabase/6638..._met_isis.html

    LOLOL

    ps: goed dat die mongolen afknallen.

    Nog een mooie hier trouwens. (Let op de afsprong op 2:15)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6637..._vliegles.html

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Het zionistische antwoord: http://www.dumpert.nl/mediabase/6638..._met_isis.html

    LOLOL

    ps: goed dat die mongolen afknallen.

    Nog een mooie hier trouwens. (Let op de afsprong op 2:15)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6637..._vliegles.html

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    En waarom denk jij dat die straaljagerpiloot daarnaar toe is gevlogen?? Om bloemetjes uit zijn vliegtuig te gooien??
    Ga je even diep schamen mafkees. Het is duidelijk dat deze achterlijke fundamentalisten op grote schaal zich schuldig maken/hebben gemaakt aan oorlogsmisdaden cq misdaden tegen de mensheid, en zich daarvoor zullen moeten verantwoorden.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Trouwens degene die deze piloot in brand hebben gestoken mogen voor mij naar de hel. Want hij was gewoon iemand die zijn werk deed. Maar de koning die hem gestuurd heeft is een klootzak om hem te sturen naar een plek waar hij niets te zoeken heeft.
    Waar hij niks te zoeken heeft? Jordanie grenst aan beide landen waar ISIS is opgerukt en flink heeft huisgehouden. Ze hebben daar alles te zoeken. Moeten ze wachten tot die idioten nog verder oprukken, letterlijk tot aan de poorten van Jordanie?
    Dat ISIS gestopt moet worden lijkt me een feit en in het belang van bijna elk land in die regio. Moeten de westerse landen het in hun eentje opknappen? Dat zij als de kruisvaarders worden gezien die moslims afslachten? Nee, laat de Arabische landen maar meehelpen om het vuile werk op te knappen.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Waar hij niks te zoeken heeft? Jordanie grenst aan beide landen waar ISIS is opgerukt en flink heeft huisgehouden. Ze hebben daar alles te zoeken. Moeten ze wachten tot die idioten nog verder oprukken, letterlijk tot aan de poorten van Jordanie?
    Dat ISIS gestopt moet worden lijkt me een feit en in het belang van bijna elk land in die regio. Moeten de westerse landen het in hun eentje opknappen? Dat zij als de kruisvaarders worden gezien die moslims afslachten? Nee, laat de Arabische landen maar meehelpen om het vuile werk op te knappen.
    Jordanië speelt helemaal niet zo'n onschuldige rol als jij schrijft. De Jordaanse autoriteiten steunen allerlei islamitische terreurgroepen in Syrië in hun strijd tegen Assad.

    Boontje komt om zijn loontje.....

  9. #34
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Waar schrijf ik dat dan? Het enige wat ik zeg is dat ze groot gelijk hebben om ISIS aan te pakken. Buiten dat, alles en iedereen in dat gebied steunt wel iets of iemand in dat conflict. Iedereen heeft er zo zijn belangen. En geen enkele groep heeft een schoon geweten, wat ook onmogelijk is in zo'n smerige burgeroorlog.
    Inderdaad, boontje komt om zijn loontje. Tijdens de burgeroorlog in Irak liet Assad bepaalde groeperingen zich in Syrie bewapenen, trainen en moeiteloos de grens oversteken om tegen de Amerikanen te vechten en het land te terroriseren. Die groeperingen vernietigen nu Syrie.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Echt niks meer staat overeind. Erdogan zal wel blij zijn met deze beelden.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Echt niks meer staat overeind. Erdogan zal wel blij zijn met deze beelden.
    Kan ons serieus echt niks schelen. Al staat geen 1 steen meer overeind. We hebben in de familie al afgesproken in de zomer vakantie met zn alle daar heen te gaan en helpen met het opnieuw bouwen. Met zijn duizenden is het zo opgeknapt.
    Home mtk-gym.nl


  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Waarom hebben die Turken het zo zwaar met de Koerden? Ik weet dat die Turken nogal een genocide gepleegt hebben en dat niet willen erkennen. Gaat dat "gewoon" om geld?

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    nope, om trots, irritatie, zich te groot voelen, schijt hebben aan minderheden. christelijke minderheden voelen zich vandaag de dag nog steeds niet gelijk aan een moslim turk in turkije, ze leven met een angstig gevoel.

    Dat komt zeker niet door alle turken, maar door de fundamentalisten, nationalisten en de overheid. Een deel is gewoon aardig en normaal.

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Waarom hebben die Turken het zo zwaar met de Koerden? Ik weet dat die Turken nogal een genocide gepleegt hebben en dat niet willen erkennen. Gaat dat "gewoon" om geld?

  15. #40
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    En inside Aleppo

    http://heavy.com/news/2015/02/john-c...po-last-video/

    lekker vakantie vieren lijkt het wel.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    begin me eerlijk gezegd echt te irriteren aan die kop van die john. Ook al weet ik dat hij het MOET doen en 0 eigen wil heeft.

    In kobane nu al 120 dorpen bevrijd. Gaat ongelooflijk snel.
    Home mtk-gym.nl


  17. #42
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    i remember his movie about Kobane. Het zou gevallen zijn en er waren nog maar kleine schermutselingen maar niets bijzonders meer.
    Kobane is stalingrad vrienden, ik zei het toen al.
    Home mtk-gym.nl


  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    i remember his movie about Kobane. Het zou gevallen zijn en er waren nog maar kleine schermutselingen maar niets bijzonders meer.
    Kobane is stalingrad vrienden, ik zei het toen al.
    Bij de slag om Stalingrad vielen meer dan 1 miljoen doden!

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    maar hij was niet gevallen.

    Over 160 dorpen terug veroverd. YPG wilt tal abyad (gire spi in het koerdisch) overnemen zodat het een veilig koerdische koridoor kan openen van de Cizire kanton tot aan kobani wat voor stabiliteit zal zorgen.



    http://en.wikipedia.org/wiki/Templat...etailed_map#no
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    De verhoudingen in Stalingrad lagen ook iets anders. Desalniettemin hebben de Koerden weer karakter getoond en laten zien dat ze tot het eind blijven knokken.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    De verhoudingen in Stalingrad lagen ook iets anders. Desalniettemin hebben de Koerden weer karakter getoond en laten zien dat ze tot het eind blijven knokken.
    Zonder luchtsteun van de coalitie was dat nooit gelukt.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Precies.

  23. #48
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Het waren ook de landen van de coalitie die IS sterk hebben gemaakt...

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    klopt zeker dat zonder de luchtsteun het nooit was gelukt. Je kan niet met een ak47 tegen een tank op.

    Met gelijke wapens voor beide vanaf dag 1 had isis geen eens 1 dorp in handen gehad. Door de laffe soldaten in mosul van irak heeft ISIS de meest geavanceerde wapens mogelijk in handen.
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Koerden zijn niet bang, zijn bijna allemaal bereidt om te sterven voor vaderland. shahid nomren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •