MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 267
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    klopt zeker dat zonder de luchtsteun het nooit was gelukt. Je kan niet met een ak47 tegen een tank op.

    Met gelijke wapens voor beide vanaf dag 1 had isis geen eens 1 dorp in handen gehad. Door de laffe soldaten in mosul van irak heeft ISIS de meest geavanceerde wapens mogelijk in handen.

    Verschrikkelijke beelden weer uit Kirkuk:

    http://jelongenuitjelijf.nl/video/vi...traten-kirkuk/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Het waren ook de landen van de coalitie die IS sterk hebben gemaakt...
    Daar heb je helemaal gelijk in!

  3. #53
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

  4. #54
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Verschrikkelijke beelden weer uit Kirkuk:

    http://jelongenuitjelijf.nl/video/vi...traten-kirkuk/
    Is in Mosul geen kirkuk. Maar ik wordt echt ziek van dit soort beelden.
    Home mtk-gym.nl


  5. #55
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

  7. #57
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    2e grote nederlaag voor ISIS.

    Tal Hamis is veroverd door de YPG. noord oost syrie is totaal in handen van koerden nu.
    Home mtk-gym.nl


  8. #58
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default


  9. #59
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    gezien.

    Dit is shiia propaganda. Ze hebben echt minimale winst geboekt en eigenlijk heel veel grond verlies. er is niet 1 georganiseerde leger zoals de YPG maar echt 30 verschillende.
    Home mtk-gym.nl


  10. #60
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    gezien.

    Dit is shiia propaganda. Ze hebben echt minimale winst geboekt en eigenlijk heel veel grond verlies. er is niet 1 georganiseerde leger zoals de YPG maar echt 30 verschillende.
    Ja viel me halverwege inderdaad ook op. Ik postte hem hier toen ik de eerste twaalf minuten ofzo gezien had, maar het is inderdaad propaganda.

    Ik ben wel benieuwd hoe het nieuwe offensief van het Iraakse leger, ook shiia, het gaat doen. Ik dacht dat ze Tikrit eerst gaan aanvallen en daarna Mosul. Wel grappig, in dat filmpje zeggen ze dat twee miljoen mensen of iets dergelijks zich hebben aangemeld om tegen IS te strijden. Toen wist ik direct dat het bullshit was. Laatst hadden ze de grootste moeite om 2500 te ronselen om door de Amerikanen te laten trainen.

    YPG doet het wel goed als ik de berichtgeving mag geloven.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ja viel me halverwege inderdaad ook op. Ik postte hem hier toen ik de eerste twaalf minuten ofzo gezien had, maar het is inderdaad propaganda.

    Ik ben wel benieuwd hoe het nieuwe offensief van het Iraakse leger, ook shiia, het gaat doen. Ik dacht dat ze Tikrit eerst gaan aanvallen en daarna Mosul. Wel grappig, in dat filmpje zeggen ze dat twee miljoen mensen of iets dergelijks zich hebben aangemeld om tegen IS te strijden. Toen wist ik direct dat het bullshit was. Laatst hadden ze de grootste moeite om 2500 te ronselen om door de Amerikanen te laten trainen.

    YPG doet het wel goed als ik de berichtgeving mag geloven.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Templat...r_detailed_map

    YPG doet het ongelooflijk goed. na de winst in Kobane city hebben ze nu alle dorpen heroverd. En daarbuiten in noord oost syrie hebben ze Tal Hamis veroverd, Tal brak veroverd, Jazaa veroverd. In totaal ongeveer 100 dorpen en kleine steden. ISIS is in een maand tijd ongeveer 1/3 kwa dorpen en steden kwijt geraakt aan de YPG.
    Home mtk-gym.nl


  12. #62
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    http://en.wikipedia.org/wiki/Templat...r_detailed_map

    YPG doet het ongelooflijk goed. na de winst in Kobane city hebben ze nu alle dorpen heroverd. En daarbuiten in noord oost syrie hebben ze Tal Hamis veroverd, Tal brak veroverd, Jazaa veroverd. In totaal ongeveer 100 dorpen en kleine steden. ISIS is in een maand tijd ongeveer 1/3 kwa dorpen en steden kwijt geraakt aan de YPG.
    Ik las laatst trouwens dat er ook aardig wat Koerden bij IS zitten en wat ik ook opmerkelijk vond; de IS commandant die verantwoordelijk was voor de verovering/verdediging van Kobane was ook een Koerd.
    Voor IS telt afkomst of huidskleur helemaal niet, ze maken alleen onderscheid moslim of heiden.
    (Wist je trouwens dat 1 van de allergrootste helden in de islam (Salaheddine) ook Koerd was?)

  13. #63
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik las laatst trouwens dat er ook aardig wat Koerden bij IS zitten en wat ik ook opmerkelijk vond; de IS commandant die verantwoordelijk was voor de verovering/verdediging van Kobane was ook een Koerd.
    Voor IS telt afkomst of huidskleur helemaal niet, ze maken alleen onderscheid moslim of heiden.
    (Wist je trouwens dat 1 van de allergrootste helden in de islam (Salaheddine) ook Koerd was?)
    Ja der zitten helaas inderdaad ook Koerden bij ISIS. De commandant van de aanval van Kobane en de aanval laatst op kerkuk die 74 peshmerga's het leven koste waren beide koerden.

    1 daar van is dood geschoten al gelukkig. En ik hoorde dat gisteren de 2e is dood geschoten maar nog niet bevestigd.

    Natuurlijk ken ik Salaheddine bin Eyuubi. Hij heeft ook een standbeeld in Hawler.

    ik ga over 3 weken voor het eerst naar iraaks Koerdistan. Naar Hawler om precies te zijn.
    Home mtk-gym.nl


  14. #64
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ja der zitten helaas inderdaad ook Koerden bij ISIS. De commandant van de aanval van Kobane en de aanval laatst op kerkuk die 74 peshmerga's het leven koste waren beide koerden.

    1 daar van is dood geschoten al gelukkig. En ik hoorde dat gisteren de 2e is dood geschoten maar nog niet bevestigd.

    Natuurlijk ken ik Salaheddine bin Eyuubi. Hij heeft ook een standbeeld in Hawler.

    ik ga over 3 weken voor het eerst naar iraaks Koerdistan. Naar Hawler om precies te zijn.
    Dude ligt dat niet verdomd dicht bij ISIS territorium?
    Wat ga je daar in godsnaam doen if you don't mind me asking, lijkt me niet dat je daar komt voor vakantie met de margaritas & mamacitas.
    Kan je daar wel veilig komen met de auto, vliegverkeer is beperkt meen ik?
    Fighting is poetry in motion

  15. #65
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dude ligt dat niet verdomd dicht bij ISIS territorium?
    Wat ga je daar in godsnaam doen if you don't mind me asking, lijkt me niet dat je daar komt voor vakantie met de margaritas & mamacitas.
    Kan je daar wel veilig komen met de auto, vliegverkeer is beperkt meen ik?
    vliegtuig rechtstreeks. Hawler/Erbil is veilig. front linie ligt op sommige plekken op 40km. Bro, ik ga voor het eerst in heel mijn leven geen allochtoon zijn.
    Home mtk-gym.nl


  16. #66
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    vliegtuig rechtstreeks. Hawler/Erbil is veilig. front linie ligt op sommige plekken op 40km. Bro, ik ga voor het eerst in heel mijn leven geen allochtoon zijn.
    Ja ik ben blij voor je, maar 40km klinkt niet veilig.
    Maargoed, beter kom je heel terug.
    Ga je familie bezoeken?
    Fighting is poetry in motion

  17. #67
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Lijkt me heel spannend.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    http://en.wikipedia.org/wiki/Templat...r_detailed_map

    YPG doet het ongelooflijk goed. na de winst in Kobane city hebben ze nu alle dorpen heroverd. En daarbuiten in noord oost syrie hebben ze Tal Hamis veroverd, Tal brak veroverd, Jazaa veroverd. In totaal ongeveer 100 dorpen en kleine steden. ISIS is in een maand tijd ongeveer 1/3 kwa dorpen en steden kwijt geraakt aan de YPG.

    Zonder luchtsteun van de VS was dat nooit mogelijk geweest. Die Amerikaanse steun krijgt het Iraakse leger bij de strijd om Tikrit niet.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Die Amerikaanse steun krijgt het Iraakse leger bij de strijd om Tikrit niet.
    Dat geloof je zelf toch niet?? Tuurlijk doen de Amerikanen wel mee. Ze willen dat alleen niet toegeven omdat dat pleuris Iran ook meedoet.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat geloof je zelf toch niet?? Tuurlijk doen de Amerikanen wel mee. Ze willen dat alleen niet toegeven omdat dat pleuris Iran ook meedoet.
    Ze bombarderen Tikrit en omgeving niet.

  21. #71
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Zonder luchtsteun van de VS was dat nooit mogelijk geweest. Die Amerikaanse steun krijgt het Iraakse leger bij de strijd om Tikrit niet.
    Zonder de iraakse leger was ISIS ook nooit zo sterk. De wapens die ze in Mosul hadden achter gelaten kan je 2 oorlogen mee voeren.
    Home mtk-gym.nl


  22. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ze bombarderen Tikrit en omgeving niet.
    En jij bent naïef als je dat gelooft.

  23. #73

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ze bombarderen Tikrit en omgeving niet.
    Nee de us dropped er wapens voor de is...



    Wij noemen dat van twee walletjes eten.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Nee de us dropped er wapens voor de is...



    Wij noemen dat van twee walletjes eten.
    die foto is van KObane. Tijdens de air drop was er een airdrop in handen gevallen van ISIS. Was zeker niet bewust die actie in ieder geval.
    Home mtk-gym.nl


  25. #75

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    die foto is van KObane. Tijdens de air drop was er een airdrop in handen gevallen van ISIS. Was zeker niet bewust die actie in ieder geval.
    Ik mag het hopen maar geloof niet dat US hier oprecht is om mensen te helpen.
    Het was niet de enige dropping die verkeerd is gevallen, er zijn er blijkbaar nogmeer verkeerd gevallen. Ze kunnen iemand op de maan plaatsen maar geen pakketje aan de juiste personen afleveren.

    Daarnaast is het geen geheim meer dat us in syrie wapens leverde aan is, die ze vervolgens de grens overbrachtten naar irak.

    zelfs europa doet mee.

    Volgende doel is Iran.

    Mag hopen dat deze ellende snel voorbij is, maar ik vrees het ergste...
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •