MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 140 of 140
  1. #126
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Makkelijk partijtje voor Weidman. Zijn er nog wel tegenstanders voor Weidman.
    Wat een kut ventje die weidman, nadat hij gewonnen heeft geeft hij vitor zo'n vingertje... Misselijk mannetje ( was ie al na zijn gejuich toen het been van as brak) en hopelijk verliest hij zijn belt aan rockhold
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond vitor sterk staand die explosies van hem zijn altijd mooi om te zien weidman wist dat hij staand niks met hem te zoeken had het zag er niet goed uit voor hem want hij was ook nog gecut boven zijn oog, ik heb niks tegen weidman maar buiten zijn worstelen en ground en pound vind ik hem niet zo bijzonder en staand best zwak, deze mannen zie ik van hem winnen jacare romero rockhold mousasi.

    wat een wending heeft de verhouding cormier jones nu zeg wie had dat ooit gedacht toen dc paar maanden geleden op de post fight in tranen zat.

  3. #128
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik vond vitor sterk staand die explosies van hem zijn altijd mooi om te zien weidman wist dat hij staand niks met hem te zoeken had het zag er niet goed uit voor hem want hij was ook nog gecut boven zijn oog, ik heb niks tegen weidman maar buiten zijn worstelen en ground en pound vind ik hem niet zo bijzonder en staand best zwak, deze mannen zie ik van hem winnen jacare romero rockhold mousasi.

    wat een wending heeft de verhouding cormier jones nu zeg wie had dat ooit gedacht toen dc paar maanden geleden op de post fight in tranen zat.
    De mannen die van hem zouden kunnen winnen zijn mannen die ook sterk kunnen worstelen en dat is dus niet mousasi. Begrijp me niet verkeerd, mousasi is mijn favo MW maar laten we realistisch blijven. Van Phillipou (sorry voor spelfouten) winnen met worstelen is wat anders dan Weidman.

    Ik blijf erbij, Gegard zal niet het meeste uit zichzelf halen zolang hij in NL blijft trainen. Erg zonde vind ik dat als Mousasi supporter.

    Anyway, voor nu neem ik genoegen met Weidman vs Rockhold! Looking forward to it

  4. #129
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    De mannen die van hem zouden kunnen winnen zijn mannen die ook sterk kunnen worstelen en dat is dus niet mousasi. Begrijp me niet verkeerd, mousasi is mijn favo MW maar laten we realistisch blijven. Van Phillipou (sorry voor spelfouten) winnen met worstelen is wat anders dan Weidman.

    Ik blijf erbij, Gegard zal niet het meeste uit zichzelf halen zolang hij in NL blijft trainen. Erg zonde vind ik dat als Mousasi supporter.

    Anyway, voor nu neem ik genoegen met Weidman vs Rockhold! Looking forward to it
    Ik weet alleen zie ik hem wel succes hebben als hij een goede takedown defense heeft en weidman staand sloopt, zijn worstelen is niet super maar de reden waarom ik hem toch erbij zet is omdat hij staand erg goed is en zeer ervaren is, ik geef hem in ieder geval wel een realistische kans op basis van die net genoemden factoren.

  5. #130
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Vind het jammer dat vitor heeft verloren. Staand is hij nog steeds heel Gevaarlijk. Ik mag die weidman en zijn trainer Ray longo sws niet zoals hierboven al gezegd is juichen nadat been van een legende was gebroken. Zie luke rockhold echt wel winnen van hem. Dan heeft Aka 3 champions (als Cain wint van werdum) en als khabib ook nog wint zijn het er 4, gruwelijke team!
    Arlovski, wat een held, wat een comeback. Wie had dit ooit gedacht nadat die van rumble had verloren
    Cormier terecht gewonnen. Nu hopen dat Jones nog terug komt en dat er een rematch komt

  6. #131
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wat een baas die Weidman. Mijn favoriete UFC kampioen.

  7. #132
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Weidman heeft geluk dat hij tegen al die brazillian vecht die uit hun prime zijn terwijl Weidman in zijn prime zit.

    Vitor zag er wel stuk minder uit zeg zonder TRT

  8. #133
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Weidman heeft geluk dat hij tegen al die brazillian vecht die uit hun prime zijn terwijl Weidman in zijn prime zit.

    Vitor zag er wel stuk minder uit zeg zonder TRT
    Al die Brazilianen? Machida won voor Weidman nog van Mousasi, Belfort trapt zijn laatste 3 tegenstanders KO en voor Silva is hij een klote tegenstander. Zie eerste Sonnen-Silva. Weidman is gewoon goed, heel goed.

  9. #134
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Al die Brazilianen? Machida won voor Weidman nog van Mousasi, Belfort trapt zijn laatste 3 tegenstanders KO en voor Silva is hij een klote tegenstander. Zie eerste Sonnen-Silva. Weidman is gewoon goed, heel goed.
    Weidman is gewoon een baas, gaat altijd vol in de aanval en staat er om te vechten!

  10. #135
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    heerlijk om vitor zo ten onder te zien gaan. Wtf deed hij op de grond naast zijn guard te laten passeren en gnp te eten..... nice Job weidman.

    Respect voor Rumble. Met een beter gameplan wordt ie toch de champ ooit. DC is TAAI.

    Heerlijk hoe arlovski Brown aanpakte. Browne heeft wel vechtershart btw.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Arlovski damn wat een partij!

    Weidman en Cormier hebben laten zien hoe goed ze zijn.

    Genoten van de card.

  12. #137
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Dana White says Donald Cerrone will rematch UFC lightweight champion Rafael dos Anjos


    Donald Cerrone's 8th straight victory is apparently more than enough to get him his first ever UFC title shot.

    UFC lightweight contender Donald Cerrone put in another fine performance over the weekend, stopping John Makdessi in the 2nd round of their UFC 187 encounter to give himself his 8th win in a row. Cerrone has beaten the likes of Eddie Alvarez, Ben Henderson, Myles Jury, and Edson Barboza during his streak, so while Makdessi is nowhere near the best win on his record, his overall body of work speaks for itself. UFC president Dana White confirmed to the media during Saturday's post-fight press conference that "Cowboy" will receive his much sought-after UFC title shot against champion Rafael dos Anjos. Quote via ESPN:

    "'Cowboy' looked insanely good," White said. "He kept his composure, put together combinations to the legs and head. He looked unbelievable. I will give you this, yes, Cowboy Cerrone is next in line for a title shot."



    It's the most logical decision to make given Khabib Nurmagomedov, Cerrone's original UFC 187 opponent, is out with a knee injury, and the only other top 10 lightweight who is healthy and has a credible enough case for a title shot is Michael Johnson. While it would've been nice to see Nurmagomedov fight Cerrone last weekend, there's no denying that Cerrone has more than earned his rematch with dos Anjos, who beat him in August 2013 by unanimous decision.

    There's no target date set for dos Anjos vs. Cerrone II.

  13. #138
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Waarom zit Dodson eigenlijk altijd in de undercard ? Vind het wel een prima vechter eigenlijk.

  14. #139
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Waarom zit Dodson eigenlijk altijd in de undercard ? Vind het wel een prima vechter eigenlijk.
    Dodson heeft er een jaar uit gelegen. Daarnaast staan er hele dikke partijen op de card. Je wilt het als promoter niet riskeren dat er een moeilijke partij op de main komt. Het is lastig in te schatten hoe een vechter reageert op zo'n lange lay-off (bijv. ringrust).
    Dat is mijn vermoeden.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #140
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ok, duidelijk. Je zag de ring-rust wel een beetje. Hij was wat voorspelbaar.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •