MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 12 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 281
  1. #101
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Twee maanden minimaal voordat het weer een beetje over gaat een gekneusde rib?

    Ik vind dit wel weer zo typisch. Die hele UFC ... kampioenen die hun belt jaren houden zonder te knokken. En dan kunnen of mogen ze eindelijk weer een keer en dan is het ook zo weer gedaan. En dan die ellenlange aanlooptijden naar een match toe! Dat is toch uiteindelijk gewoon niet haalbaar op een leuke normale manier. Ik vind het allemaal maar marketing stuff en opgeklopt gedoe, vooral voor een groot en commercieel publiek. Het lijkt zichzelf voorbij gestreefd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ja die aanlooptijden zijn lang, maar een blessure kan altijd in de voorbereiding....

  3. #103
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    http://www.mmafighting.com/2015/6/24...not-cleared-to



    UFC featherweight champion Jose Aldo "is in deep pain", but wants to fight Conor McGregor at UFC 189.
    News broke on Wednesday that the Nova Uniao star has broken his rib during a sparring session in Rio de Janeiro for his July 11 bout with Conor McGregor in Las Vegas. Devastated with the injury, "Scarface" still plans on fighting "The Notorious."
    "He cried. He wants this fight bad, everybody invested a lot in this," Nova Uniao head coach Andre Pederneiras told Combate. "I was with him the whole afternoon. He’s heartbroken. He wants to fight anyway. Now we have to wait for the exam results. Aldo is in deep pain."
    Sources close to the situation told MMA Fighting that Aldo fractured his rib while training with 5-0 lightweight Alcides Nunes, and Pederneiras won’t make the decision to take Aldo from the card before talking with his doctors on Thursday morning.
    "If the fracture is really confirmed, Aldo will have to stop training, do nothing for three or four weeks until it’s fixed, and then he would be able to do any exercise without forcing his rib," the coach said. "And then he would need a normal time to do a training camp: three months. I believe this fight wouldn’t happen before October."
    UFC 189 takes place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The fight card features another title fight in the co-main event, with welterweight champion Robbie Lawler defending his title against Rory MacDonald.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #104
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

  5. #105
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ja die aanlooptijden zijn lang, maar een blessure kan altijd in de voorbereiding....
    Ja daarom juist.. je hebt toch te maken met spanningsbogen en piekmomenten.

  6. #106
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik wil aldo niet met een blessure tegen mcgreggor zien vechten, mocht aldo verliezen is dat een excuus. Ze moeten beide fit en blessurevrij in de octagon staan. Maar ja, weer 3 maanden wachten zuigt ook.

  7. #107
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    In light of recent reports regarding the status of UFC featherweight champion Jose Aldo, UFC has received official medical confirmation from several doctors that Aldo did not suffer a broken rib. Following a review of the scans, it has been determined that the champion suffered a bone bruise to his rib and cartilage injury during training.

    With this news, Aldo has expressed that he has every intention of facing Conor McGregor at UFC 189.

    While Aldo has indicated that he will compete in Las Vegas on July 11, UFC has confirmed a contingency plan. No.1 featherweight contender Chad Mendes will face McGregor for the interim UFC featherweight championship in the event Aldo cannot compete.

    UFC remains committed to delivering the featherweight and the welterweight championship fights at UFC 189 during UFC International Fight Week in Las Vegas.

  8. #108
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    "bone bruise to his rib and cartilage injury"

    Die gaat echt niet meer vechten. Gekneust is misschien nog wel pijnlijker dan gebroken en dat genezen in 2 en halve week.

    Hij heeft niks meer te winnen nu.

    Ik heb er zelf meer dan 2 maanden mee rondgelopen voor dat het redelijk over was.

  9. #109
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Begin steeds meer te denken aan een promotiestunt

  10. #110
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Begin steeds meer te denken aan een promotiestunt
    LAten we het hopen.

    Ik hoop echter niet dat de ribben van Aldo echt enorm pijn doen, en hij ondanks dat toch gaat vechten, en dan verliest... ALDO MOET WINNEN!!!! Echt... niet die clown.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #111
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik verwacht trouwens dat als Conor tegen Mendes moet vechten hij helemaal kapot geworsteld wordt. Aldo is op papier een veel betere tegenstander voor hem.

  12. #112
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    "bone bruise to his rib and cartilage injury"

    Die gaat echt niet meer vechten. Gekneust is misschien nog wel pijnlijker dan gebroken en dat genezen in 2 en halve week.

    Hij heeft niks meer te winnen nu.

    Ik heb er zelf meer dan 2 maanden mee rondgelopen voor dat het redelijk over was.
    Helemaal eens.

    Als het wel door gaat, nou Conner gaat dat dan makkelijk wikken, alles op de midsectie.

  13. #113
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Deze partij MOET doorgaan. Aldo heeft al uit 6 eerdere partijen zich teruggetrokken met een blessure!! Hij heeft 7 keer gevochten in de UFC en 6 keer zich teruggetrokken uit een partij. Hij kan het bijna niet maken om niet op te dagen voor deze partij. Al zou hij op krukken de kooi in moeten komen. Dit is zijn grote moment. Wordt hij een ster of blijft hij Aldo. Dit is zijn grootste partij uit zijn cariere. Als het ook maar enigsinds mogelijk is moet hij deze partij draaien.

  14. #114
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Denk dat Conor kan winnen van Mendes. Hij heeft een veel langere reach waardoor hij nog meer tijd heeft om zich voor te bereiden op een mogelijke td van Mendes. Plus iedereen zegt dat Mendes 'm kapot gaat worstelen we hebben Conor nog niet eens echt gebruik zien maken van zn td defence.

    Maar ben blij om te horen dat het waarschijnlijk toch doorgaat!!
    Last edited by Kingbalotelli; 25-06-2015 at 11:20.

  15. #115
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Deze partij MOET doorgaan. Aldo heeft al uit 6 eerdere partijen zich teruggetrokken met een blessure!! Hij heeft 7 keer gevochten in de UFC en 6 keer zich teruggetrokken uit een partij. Hij kan het bijna niet maken om niet op te dagen voor deze partij. Al zou hij op krukken de kooi in moeten komen. Dit is zijn grote moment. Wordt hij een ster of blijft hij Aldo. Dit is zijn grootste partij uit zijn cariere. Als het ook maar enigsinds mogelijk is moet hij deze partij draaien.
    Dat is dus de Hype machine.
    Deze partij word qua kijkcijfers misschien wel de grootste idd, maar Edgar, Lamas, Jung en Mendes vond ik op sportief vlak veel groter, Dat waren jongens die door behaalde resultaten een titel kans kregen, in tegenstelling tot Mcgregor die zich er toch voornamelijk naartoe geluld heeft.

  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik moet zeggen dat ik die kaart wel matig vind. Ik ben niet zo van al die lichte kereltjes. Voor tussendoor is het leuk maar er moeten een paar partijen met de dreiging van een vette knock-out bij zitten.

    Het zou wel volslagen idioot zijn dat als Aldo zich terug moet trekken dat Conor gewoon voor de belt vecht. Voor wat ? De belt voor degene met de grootste bek ?

  17. #117
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Dat waren jongens die door behaalde resultaten een titel kans kregen, in tegenstelling tot Mcgregor die zich er toch voornamelijk naartoe geluld heeft.
    Naar mijn mening zit er niet zo'n groot verschil in. Vind alleen Lamas zijn overwingen duidelijk beter. En die van Mendes waarschijnlijk ook. Echter niemand van Aldo zijn laatste tegenstanders heeft in zijn run naar hun titelshot een echte topper verslagen. Het waren bijna allemaal partijen tegen een top 10 tegenstander waarop ze hun titleshot kregen. Tegelijkertijd moet je er ook rekening meehouden dat Swanson en Bermudez verloren. Wanneer Bermudez van Lamas had gewonnen en vooral Swanson van Edgar. Denk ik dat 1 van die 2 hem had gekregen voor McGregor.

    Om het nog wat verder te verduidelijken. Aldo zijn laatste tegenstanders en de laatste 3 overwinningen/partijen voordat ze tegen Aldo stonden.

    Aldo zijn laatste 5 partijen waren tegen Mendes, Lamas, Zombie, Edgar en Mendes.

    Mendes zijn laatste 3 overwinningen voor Aldo waren: Elkins, Guida en Lentz.

    Lamas zijn laatste 3 overwinningen voor Aldo waren: Swanson, Hioki en Koch.

    Zombie zijn laatste 3 overwinningen voor Aldo waren: Garcia, Hominick, Poirier.

    Edgar zijn laatste 3 partijen voor Aldo waren: Titelwinst tegen Maynard, en hierna 2 verloren titel partijen tegen Henderson.

    McGregor heeft gehad: Brandao, Porier, Siver.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Leuven
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    "bone bruise to his rib and cartilage injury"

    Die gaat echt niet meer vechten. Gekneust is misschien nog wel pijnlijker dan gebroken en dat genezen in 2 en halve week.

    Hij heeft niks meer te winnen nu.

    Ik heb er zelf meer dan 2 maanden mee rondgelopen voor dat het redelijk over was.
    Ik heb zelf 2 keer een rib gekneusd. De eerste keer was het genezen na ca. 6 weken. De tweede keer dacht ik "6 weken niks doen? Niet nog eens!"...en dus heeft het een maand of 6 geduurd voordat het volledig genezen was. En dat was zonder wedstrijden te draaien tegen world-class strikers...

    Maar goed, het doet uiteindelijk alleen maar pijn als je ademt.

  19. #119
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoor net dat nate diaz ook heeft aangeboden om aldo te vervangen mocht hij niet vechten, op 155 lbs ook werd er gezegd dat kamp mcchicken er ook interesse in heeft.

  20. #120
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Pff niet diaz man. 10 keer liever mendez of edgar.

  21. #121
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    LAten we het hopen.

    Ik hoop echter niet dat de ribben van Aldo echt enorm pijn doen, en hij ondanks dat toch gaat vechten, en dan verliest... ALDO MOET WINNEN!!!! Echt... niet die clown.
    Lijkt er indraad wel op. Ze willen geld verdiene met de PPV uitzendingen

  22. #122
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Er zijn al minimaal 5 vechters die aangeboden hebben om tegen McGregor te vechten.

    Iedereen probeert gelijk mee te liften op Mcgregor.

  23. #123
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Er zijn al minimaal 5 vechters die aangeboden hebben om tegen McGregor te vechten.

    Iedereen probeert gelijk mee te liften op Mcgregor.
    De meeste hebben niks te verliezen tegen Mcgreggor, hij zal de favoriet zijn.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer wordt het precies bekend gemaakt? Lijkt me voor CMG ook wel handig, Aldo of Mendez is qua gameplan e.d. wel een ander verhaal. Daarvoor heb je toch ook enige tijd nodig.
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  25. #125
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    10 juli zegt men op Sherdog.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •