MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    The numbers:

    http://www.forbes.com/sites/kurtbade...y-the-numbers/

    WWE is maar "ietsje" groter....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    The numbers:

    http://www.forbes.com/sites/kurtbade...y-the-numbers/

    WWE is maar "ietsje" groter....
    Denk dat de UFC ongeveer even groot is. Op het gebied van PPV zelfs groter.
    Last edited by The Company; 02-04-2015 at 15:26.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.
    Ze zijn idd een stuk beter voor hun veteranen en militairen dan hier in NL, niet dat het hier zo slecht is overigens.Maar hier in NL hoef ik niet te verwachten dat ik op de vliegvelden in luxe lounges mag komen zonder te betalen, overal korting krijg en gratis bepaalde pretparken in kom. Dat vind ik ook niet nodig trouwens, ik waardeer het werk van jan de bouwvakker en truus de kapster net zo, maar het heeft wel wat hoe de amerikanen er mee omgaan.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ze zijn idd een stuk beter voor hun veteranen en militairen dan hier in NL, niet dat het hier zo slecht is overigens.Maar hier in NL hoef ik niet te verwachten dat ik op de vliegvelden in luxe lounges mag komen zonder te betalen, overal korting krijg en gratis bepaalde pretparken in kom. Dat vind ik ook niet nodig trouwens, ik waardeer het werk van jan de bouwvakker en truus de kapster net zo, maar het heeft wel wat hoe de amerikanen er mee omgaan.
    Maar in Nederland krijg je als veteraan wel gewoon hulp als je na je uitzending fysieke of mentale problemen krijgt en hoef je niet met een beker bij het stoplicht gaan staan te bedelen.

    Het is maar waar je voor kiest.

    Maar we dwalen af.

    Lekker geld laten verdienen als ze dat kan en WWE is misschien wel meer 'sport' dan het bij ons zo geliefde darts.
    Goeie techniek bij die worp van HHH trouwens.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Maar in Nederland krijg je als veteraan wel gewoon hulp als je na je uitzending fysieke of mentale problemen krijgt en hoef je niet met een beker bij het stoplicht gaan staan te bedelen.
    Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.
    Ik kwam een tijdje terug een oude kennis van me tegen bij het militair hospitaal in Utrecht. Vertelde dat hij elke 3 maand daar even heen moest ivm nazorg na zijn uitzending. Is dat niet standaard ?

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.
    Ik weet niet hoe lang jij de dienst uit bent maar de laatste jaren is dit wel anders geworden. Ze moeten natuurlijk wel weten of je een krasje hebt opgelopen, het is geen standaardprocedure.
    Op mijn afdeling kregen we zelfs tijdens potentieel traumatisch werk al zo'n humanist mee en als er iets gebeurd was dan belde de commandant nog dezelfde dag op. (ik heb het niet over oorlogshandelingen)
    Ik ken ook iemand die enorm ziek is geworden en al jaren door defensie wordt ondersteund.

    We dwalen misschien af maar ik wilde dit wel even kwijt. Ik vind het overigens wel erg vervelend voor je als je met PTSS de dienst uit bent gegaan, zeker die Bosnië werden nog totaal niet begeleid.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Denk dat de UFC ongeveer even groot is. Op het gebied van PPV zelfs groter.
    WWE heeft geen echt PPV systeem meer, ze hebben sinds een jaar de WWE Network. Is een streaming dienst zoals Netflix en daar zenden ze zelf alles op uit. WWE Network heeft ruim 1 miljoen abo's.


  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    WWE heeft geen echt PPV systeem meer, ze hebben sinds een jaar de WWE Network. Is een streaming dienst zoals Netflix en daar zenden ze zelf alles op uit. WWE Network heeft ruim 1 miljoen abo's.
    Dat weet ik. Daarom is het ook niet waar dat Rousey voor een acteerklusje op wrestlemania net zoveel betaald krijgt als een gevecht in de UFC, bij lange na niet zelfs. Ook voor WWE network verkocht de UFC al meer PPV's dan de WWE.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.
    vandaar die rare prive berichten van je.
    beterschap bloebje

  11. #36
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik weet niet hoe lang jij de dienst uit bent maar de laatste jaren is dit wel anders geworden. Ze moeten natuurlijk wel weten of je een krasje hebt opgelopen, het is geen standaardprocedure.
    Op mijn afdeling kregen we zelfs tijdens potentieel traumatisch werk al zo'n humanist mee en als er iets gebeurd was dan belde de commandant nog dezelfde dag op. (ik heb het niet over oorlogshandelingen)
    Ik ken ook iemand die enorm ziek is geworden en al jaren door defensie wordt ondersteund.

    We dwalen misschien af maar ik wilde dit wel even kwijt. Ik vind het overigens wel erg vervelend voor je als je met PTSS de dienst uit bent gegaan, zeker die Bosnië werden nog totaal niet begeleid.
    Na bosnie was er idd totaal nog geen psychische begeleiding, tenminste niet bij ons. Na Afghanistan was dit duidelijk beter, aclimatiseren op kreta, gesprekken met psychologen. Persoonlijk geen behoefte aan, maar voor sommige lui was dit wel nodig. PTSS komt echter vaak pas aan het licht na een lange periode en dan is begeleiding / nazorg erg belangrijk , gelukkig is dit tegenwoordig ook beter.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Maar ontopic, WWE zuigt. Geef mij maar het echte werk.

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Maar ontopic, WWE zuigt. Geef mij maar het echte werk.

    so true.
    It's okay to be white

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Na bosnie was er idd totaal nog geen psychische begeleiding, tenminste niet bij ons. Na Afghanistan was dit duidelijk beter, aclimatiseren op kreta, gesprekken met psychologen. Persoonlijk geen behoefte aan, maar voor sommige lui was dit wel nodig. PTSS komt echter vaak pas aan het licht na een lange periode en dan is begeleiding / nazorg erg belangrijk , gelukkig is dit tegenwoordig ook beter.
    Na 2de golfoorlog (irak)was er ook prakties geen begeleiding, 10 minuten de tent in debriefen zo van " heb je ergens last van? nee?! mooi gaan we eten"
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #40
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Na 2de golfoorlog (irak)was er ook prakties geen begeleiding, 10 minuten de tent in debriefen zo van " heb je ergens last van? nee?! mooi gaan we eten"
    Haha persoonlijk hou ik hier wel van.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Dat weet ik. Daarom is het ook niet waar dat Rousey voor een acteerklusje op wrestlemania net zoveel betaald krijgt als een gevecht in de UFC, bij lange na niet zelfs. Ook voor WWE network verkocht de UFC al meer PPV's dan de WWE.
    De acteurs in WWE verdienen echt dik in de miljoenen. Dat krijgen ook de toppers in de UFC niet. WWE acteurs hebben geen PPV inkomsten maar verdienen wel aan hun merchandise. En dat loopt ook in de miljoenen.

    Qua totale omzet verschilt het allemaal niet zoveel. Ik dacht dat UFC op ongeveer 500 miljoen omzet zat en de WWE op ongeveer 550. Maar er zijn veel minder WWE fighters (iets van 100 dacht ik) dus de bedragen per show zijn veel groter.

    Maar goed, agree to disagree.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •