MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 91
  1. #51
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    oke de partij viel tegen , maar wat heeft mma muay thai , kickboksen met dit te maken.
    dat zijn totaal hele andere sporten dan boksen.
    veel kickboks, mma liefhebbers die opgebleven zijn en hetzelfde als k1 en ufc of zo hadden verwacht
    dit is een heel ander spelletje

  3. #53
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    2x Dit is ook mijn mening. Van Floyd wisten we allemaal dat we dit konden verwachten. Zijn defence is van een abnormaal hoog niveau dat het zo goed als onmogelijk is om daar doorheen te komen. Echter werd Manny als "DE" persoon gezien die door zijn punching power maar voornamelijk supersnelle stuiterbal foodwork en flitsende handspeed moeilijkheden voor Floyd zou kunnen brengen en mogelijk door zijn defence heen zou weten te komen in de vroege rondes... (Naar mijn mening heeft Floyd zo goed als al zijn tegenstanders tegen ronde 7 onder controle)

    Alleen wat blijkt achter af.. Manny kon 0,0 doen en dit was zelfs één van Floyd zijn makkelijkere gevechten... Dit komt natuurlijk grotendeels omdat Floyd zo goed is dat hij je gewoon kan uitschakelen echter moet ik ook toegeven dat ik vond dat Manny veels te behoudend aan het boksen was (leek of hij bang was om ge-KO'd te worden en vocht daardoor niet als een bezetene zoals normaal/vroeger..) En dat "roekeloos" boksen (beter gezegd vechten) moet je juist doen tegen Floyd kijk maar naar het gevecht tegen Maidana. Toen had Floyd het echt wel een paar keer benauwd...

    Kortom Manny vocht een wedstrijd waarin hij niet zijn middelen/stijl gebruikte waar Floyd mogelijk problemen mee zou hebben...

    Waardoor komt dit? Zou het toch zijn dat zijn leeftijd een rol speelt zoals Facade al eerder aankaartte? Of zou het toch komen door een verkeerde gameplan van Roach? Ik weet het niet...

    PS: Dit is notabene afkomstig van een Floyd supporter. (Ik vind het namelijk ook jammer dat het gevecht zijn potentie niet heeft waar kunnen maken ondanks dat de uitkomst naar mijn mening hetzelfde zou blijven)
    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Manny viel mogelijk tegen omdat hij een schouder blessure had. Die later in de partij verergerde. Daarom gebruikte hij zijn rechtse nauwelijks, en daarmee zijn gebruikelijke series. Zonde, had veel meer in gezeten voor Manny.
    Dat zeg ik net ook in de post press conference. Hij ging erover klagen. Ik vind dat wel zwak van Manny eerlijk gezegd had ik niet van hem verwacht. Ik begrijp dat je er last van hebt zo een blessure maarja dan moet hij eerder klagen over die rat bob arum dat hij hem dwong om te vechten en dat is eerlijk gezegd ook het risico van het vak.

    Maar goed dit zou dus wel een verklaring kunnen zijn waarom we niet de "normale" pac man zagen.

    Last edited by Djoggo; 03-05-2015 at 21:39.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Manny moet klagen bij Arum dat hij gvd niet eens een formulier goed in kan vullen waardoor ze hem verboden een pijnstiller te krijgen in de kleedkamer. En dan daarna zeker niet gaan piepen.

    Wat betreft Mayweather, die gaat denk ik een partij aannemen in September die hij makkelijk wint. en dan nog een partij erna om op 50-0 te komen en Marciano te passeren, met veel hype.

    Als ie stalen ballen heeft dan vraagt hij Golovkin om naar 154lbs te komen....zit er niet in denk ik, maar zou wel prachtig zijn.

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    elke partij die hij aanneemt wint hij makkelijk.

    lol

  6. #56
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  7. #57
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zo slecht als sommige zeggen vond ik het niet, mayweather bokste zoals hij 9 van de 10 partijen bokst. bij hem hoef je geen gatti achtige acties te verwachten. Het was aan Pacquiao om mayweather te stoppen en hij deed het, om wat voor reden dan ook niet. Ik heb zat betere partijen gezien maar ook zat slechtere

  8. #58
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Oke dit moet hij dus niet doen. Ik had niks liever gezien dan Manny die Floyd een pak slaag zou geven maar dat is niet gebeurd. Hij heeft gewoon verloren en klaar. Dit soort excuusjes (waar of niet waar) is niemand van gediend.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    zo slecht als sommige zeggen vond ik het niet, mayweather bokste zoals hij 9 van de 10 partijen bokst. bij hem hoef je geen gatti achtige acties te verwachten. Het was aan Pacquiao om mayweather te stoppen en hij deed het, om wat voor reden dan ook niet. Ik heb zat betere partijen gezien maar ook zat slechtere
    2X ,Men had te hoge verwachting , ik vond het echt niet slecht heb me wel vermaakt.

  10. #60
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  11. #61
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  12. #62
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Die moet vast z'n hele jaar selaris gegokt hebben op Manny omdat die zo'n hekel heeft aan Floyd.

    Espn heeft altijd een hekel gehad aan Floyd.

  13. #63
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Was onder de indruk van die Oekraïner die op de undercard vocht, Lomachenko.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Dat zeg ik net ook in de post press conference. Hij ging erover klagen. Ik vind dat wel zwak van Manny eerlijk gezegd had ik niet van hem verwacht. Ik begrijp dat je er last van hebt zo een blessure maarja dan moet hij eerder klagen over die rat bob arum dat hij hem dwong om te vechten en dat is eerlijk gezegd ook het risico van het vak.

    Maar goed dit zou dus wel een verklaring kunnen zijn waarom we niet de "normale" pac man zagen.

    Ik vond het raar, ze spraken elkaar allemaal tegen....1, 2 en 3 weken noemden ze.
    Op trainingsbeelden ging Pacman helemaal los, ook met rechts. In de tussentijd bleef Roach een k.o. voorspellen en was Pacman zelfverzekerd......

    Nu na het gevecht al dit gehuil en ze waren ook zwaar onsportief. Gelijk weggaan toen Floyd kwam en Roach sprak over rennen van Floyd? Een C-klasse vechter die zelf steeds een pakkie kreeg en jaren liep te klagen dat de partij niet kwam!

    Floyd gaf aan ook blessures te hebben.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default


  16. #66
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hahah oscar had ook weer allerlei opmerkingen enz, kijk ik vind het een goeie bokser en keek graag naar zn partijen maar meneer verloor zelf van allebei dus ken je plaats denk ik dan.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Echt jammer voor de fans die een echte bokswedstrijd hadden wilen zien. De 2 heren hebben hun zakken iig weer gevuld..
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #68
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Echt jammer voor de fans die een echte bokswedstrijd hadden wilen zien. De 2 heren hebben hun zakken iig weer gevuld..
    Volgens mij was dit juist wat een echte bokswedstrijd in hield.
    Techniek,snelheid, alles op het scherpst van de snede en het randje van de regels.
    Floyd zn techniek was impeccable.
    Ik denk dat je een echte vechtpartij bedoelt, maar daarvoor hebben we gelukkig MMA .
    Fighting is poetry in motion

  19. #69
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Van 2009. optie 2 is het geworden lol.


  20. #70
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nu gaat al die bullshit dat hij bang zou zijn voor manny dus ook niet op jarenlang liegen, want manny deed het al heel wat slechter dan sommige andere waartegen floyd moest vechten.

  21. #71
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    manny zei trouwens ook dat god hem zou laten winnen.


    god loves floyd bitch


  22. #72
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Volgens pacquiao kreeg hij in de 3e/4e ronde last van zijn schouder, maar ronde 1/2/3 waren mischien wel zijn slechtste rondes hij heeft geen enkele fatsoenlijke stoot geland, pas in ronde 4 leek hij los te komen maar floyd herpakte zich goed de ronde daarna en ging weer verder waar hij mee bezig was.

    Ik zou wel een rematch willen zien mischien wordt dat wel een knalpartij wie weet.

  23. #73
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    denk je dat echt?

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    hell no

  25. #75
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Pacquiao heeft het redelijk gedaan maar helaas is het duidelijk dat hij nu een niveau lager is dan Mayweather. Wat me het meeste heeft verrast is dat Mayweather gewoon sneller is met zn handen en zelfs zn voeten. En ja, dat was ook het geval in het begin voordat Pac zn schouder beschadigde volgens hem.

    Dat Floyd sterker zou zijn had ik verwacht, en scherper ook wel alhoewel hij er slordig uitzag tegen Maidana. Maar Pacquiao's vuisten en voeten hebben niet meer dezelfde snelheid en explosie, ik dacht dat hij daarmee juist success zou boeken tegen de 38 jarige.

    Het is jammer maar ik denk niet dat men op een rematch zit te wachten. Daar zou Manny eerst wat partijen voor moeten winnen voor wat hype maar het is te laat, Floyd's titels zijn weg en hij stopt in September. Ik vind het wel een beetje somber hoe dit is geeindigd. Ik had gehoopt op een spannendere partije die goed genoeg zou zijn voor een rematch.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •